środa, 4 maja 2011

"Być radosnym, dobrze czynić i wróblom pozwolić ćwierkać – to najlepsza filozofia" św. Jan Bosko

Witam.
Dzisiaj przedstawiam Wam mój wiosenny zestaw. Lniany żakiet z SH świetnie komponuje się ze spódnicą, którą uszyła moja znajoma krawcowa. Do tego jasne, delikatne dodatki - kolczyki córki, torebka - kopertówka wygrzebana przeze mnie w SH i buty z poprzedniego posta. W takim stroju popołudniowy spacer czy imieniny koleżanki to czysta przyjemność!
A poza ubraniami zamieszczam zdjęcia mojego ogrodu. Tu najlepiej widać wiosnę - soczyście zielona trawa i kolorowe kwiaty kwitnące na ziemi i drzewach.
Zapraszam na kawę obok oczka wodnego.
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Zestaw iście wiosenny! Bardzo mi się podoba!;) ...a ogód prześliczny! pozdrawiam cieplutko!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O,jaki wiosenny i elegancki zestaw!Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz jak Pani Wiosna....a ogród masz śliczny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Prowadzę badanie dotyczące społeczności Szafiarek i byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś mogła odpowiedzieć na kilka pytań zawartych w mojej ankiecie :)

    https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=pl&formkey=dE45eTl1QUZ4eTNGSGxFcUlHMS1Ub1E6MQ#gid=0

    Pozdrawiam! Justyna z http://howimetcharles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie i elegancko! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jasno i wiosennie! bardzo ładnie:)
    ogród taki tajemniczy...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ogród!! Super torebeczka!!

    OdpowiedzUsuń