niedziela, 12 czerwca 2011

"Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest." z piosenki "Małe rzeczy" Sylwia Grzeszczak

Witam!
Dzisiaj pokażę Wam dwa zestawy. Zdjęcia robiła moja córka w naszej altanie, w piękny słoneczny dzień.
Pierwszy strój nawiązuje do stylu "safari". Lniany garnitur to prezent, a bawełniana bluzka z SH. Do tego biżuteria z AVONU.
Drugi to czarno - biały zestaw. Wiem, że często pokazuję się w tej kolorystyce, ale na potrzeby tej pięknej broszki musiałam się powtórzyć. Całość z SH:)

W starociach nasza stara "nowa" skrzynia, trochę starego szkła i lalki z porcelany.
Moje dzieci są już dorosłe, ale zabawki nadal zajmują ważne miejsce w naszym domu.
Pozdrawiam bardzo słonecznie!





8 komentarzy:

  1. podoba mi się bransoleta! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw safari bardzo ładny i świetnie dopełnia go biżuteria i torebka.Czarno-biały również ciekawy z tym motywem groszków na rękawie i broszce.Skrzynia również zacna.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletka super.... podoba mi sie....i kwiat super....lalki mam...fajne wszystko...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojciec mojego chłopaka ma 50 lat i niedawno zrobił sobie kolejny tatuaż. Także wiek nie ma znaczenia naprawdę ;)
    Piękna bransoleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta aranżacja na ostatnich zdjęciach - bardzo stylowa.

    Co do całokształtu bloga - cieszę się, że nie tylko czternastolatki pokazują swoją garderobę :)

    I pozdrawiam serdecznie
    Monika Dawidowicz - www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw safari jest świetny!!! wyglądasz w nim na luzie ,młodzieżowo ,ale bez przesady!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Pani wygląda:)

    pozdrawiam

    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zestaw zdecydowanie bardziej mi się podoba. :) ..a do tego jeszcze te okulary!! super! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń