poniedziałek, 25 lipca 2011

"Nie szczędź czasu na to, aby być szczęśliwym." Phil Bosmans

Witam.
Od tygodnia tu nie zaglądałam, a to dlatego, że były u nas dwie baaardzo energiczne dziewczynki, córki brata, na wakacjach. Ale co tam! Dzieci są cudowne!
Dzisiaj aż trzy zestawy.
Pierwszy składa się z białej bluzki z SH, brązowej spódnicy i białych dodatków.
Drugi to mój nowy Second Handowy zakup - tunika, do której dobrałam lniane spodnie i turkusowe dodatki.
W trzecim natomiast widzimy granatowo-białą spódnicę, czarny top i haftowane białe bolerko z SH.
Mimo, że jest środek lata, to strasznie pada, a w naszych kuchniach często pojawia się taki widok. Strach, ale powiało jesienią. Na szczęście maki i przydrożne chwasty w wazonach przywracają letni nastrój.
Życzę wszystkim powrotu ciepłych i słonecznych dni!:)
pozdrawiam!





13 komentarzy:

  1. Ładne letnie zestawy prezentujesz Reniu. Może przywołasz nimi powrót prawdziwego lata. Na stoliku tyle pyszności, czy to skarby z Twojego ogrodu? A ciekawa jestem co też jest w tych glinianych naczyniach? Czyżby jakieś dobre napitki? Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zestawy :) Bardzo mi się podobają :) Biżuteria i torebka cudowne :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Radziejowe Zacisze:
    Niestety to są skarby z ogródka sąsiada (a nie mojego). W glinianych naczyniach jest miód. Za to w butelce jest nalewka:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, podoba mi się :)
    Fryzurka w 2 zestawie jest super, prosiłabym o nią częściej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie też tu: http://milka508.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak! zgadzam się, fryzura z zestawu nr2 super, tak Ci bardzo ładnie i turkusowe dodatki super, letnio Reniu u Ciebie a u mnie już drugi dzień leje....widze, że lubisz czerń i biel , to tak jak ja....maki śliczne....a na stole same smakołyki, nie powiało jesienią tyko właśnie latem bo latem robimy zapasy....naleweczka jaka? ja będę robić jutro z wiśni...i dżemy morelowe....pozdrawiam i poprawy pogody życzę....

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci? O nie! Nie lubię się zajmowac dziecmi :) Świetne niebieskie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo eleganckie zestawy.W pierwszym połączenie kolorów jest bardzo stylowe,w drugim turkusowe dodatki świetnie podkreślają całość,a w kolejnym bolerko jest śliczne.Zdjęcia z kuchni są niezwykle przytulne.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie w szczególności 2-gi zestaw ze spodniami, super ta jasna torebka

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor turkusowy na lato idealny w biżuterii , Reniu gdzie ty te ciuszki wszystkie trzymasz ?:))

    Dzis maki mnie zachwyciły z filżanką ! Pozdrawiam i życzę dobrej pogody tej za oknem, bo w duszy słonce widać ,ze masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta turkusowa biżuteria.
    W drugim zestawie chyba lepiej było by jak by ta tunika była krótsza. Przy tej długości, i mocnym kontraście nogi wydają się krótsze. Za to w trzecim zestawie masz już idealne proporcje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ciuszki upolowałaś. Ja też często buszuje po SH

    OdpowiedzUsuń