piątek, 11 listopada 2011

"Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem" Phil Bosmans

Witam.
Minęło lato, kończy się piękna jesień i niestety zaczynają szare dni...
Dzisiaj trzy zestawy jeszcze z ostatnich, cieplejszych dni..
Pierwszy składa się z granatowego kostiumu, czarnych, lakierowanych dodatków i futerkowego szalika z SH.
Drugi pokazywałam już na blogu, ale udało mi się znaleźć idealnie pasujące buty - dlatego dodaję raz jeszcze.
Trzeci strój jest bardziej jesienny. Składa się z brązowej Second-Handowej kurteczki, brązowych spodni i botków. Do tego, żeby nie było za brązowo, założyłam zielony golf i rękawiczki w tym samym kolorze. Skórzana torba gości w mojej szafie już od piętnastu lat, ale dopiero kilka dni temu miała swój debiut.
A w moim domu... dzisiaj metalowe puszki. Większość pochodzi z SH lub sklepów ze starociami.
Chciałam też pokazać śliczny prezent od Gugi: igielnik, który już leży na mojej starej maszynie do szycia, woreczek na biżuterię, dzwoneczek (już niedługo zawiśnie na choince!) i piękną bransoletkę.
Na koniec zdjęcie naszych zwierzątek. Kota Morrisa i psa Wasyla, którzy żyją zupełnie nie tak, jak pies z kotem:) Na zdjęciu Wasyl wygląda na obrażonego, ale możecie mi wierzyć, szybko mu przeszło!
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!

17 komentarzy:

  1. Reniu, dzisiaj to już taką elegancją bije z ekranu, że ho ho! Przepięknie wszystko się prezentuje, każdy jeden zestaw mi się podoba!!! Jesteś mistrzynią w dobieraniu dodatków, super! Fajne te puszki,zapewne skarby wszelakie w nich mieszkają:) Pies z kotem rewelacja, przemiłe mordki:) Bardzo się cieszę, że podobają Ci się te drobiazgi ode mnie:)
    Pozdrawiam i również miłego tygodnia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dzisiaj jesteś elegancka, z pierwszego zestawu super torebka, ładnie Ci w czerwieni a z trzeciego torebkę "zabieram". Zbieracz z Ciebie Reniu i świetne prezenty dostałaś a piesek ma świetną minę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, wszystkie zestawy mi się podobają, a 1 to takie trochę retro! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przygarnęłabym matrioszkę.

    zwierzaki świetne. nie ma to jak wygrzewać się na słoneczku.

    podoba mi się ostatnia karmelowa torba.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda Pani bardzo stylowo, podoba mi sie czerwono-czarny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu Ty masz niesamowite wyczucie kolorystyczne, bardzo fajne zestawy!!! Powiem Ci, że dopiero teraz się zorientowałam, że nie mam Cię na liście ulubionych, a to błąd! Już go poprawiam i wpisuję Twój adres. Dzięki skarbie za pamięć i odwiedziny. Pozdrawiam cieplutko i buziaczki zostawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nice outfits!!! its all adorable, it complemented you a lot... nice pictures too.. enjoyed your blog, following you now,,hope you could visit my blog too..kissess!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta torba świetna plus kolor rękawiczek bardzo do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jaka wykwintna dama w tej czerwieni :)
    Super Ci w brązach i cały ten ostatni zestaw jest ekstra. Wszystko dopasowane genialnie.
    Pierwszy zestaw faktycznie trochę w retro stylu ale super podkreśla Twoją figurę.
    Prezentowane puszeczki świetne a "stworzaki" przeurocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Renia pięknie wyglądasz. Fajnie umiesz dobrać dodatki. Śliczne prezenty od Gugi dostałaś. Zwierzaki super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dziękuję! jest mi niezmiernie miło:D a Ty jesteś szalenie elegancką kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, zestawy jak zwykle bardzo eleganckie. Szczególnie twarzowo jest Ci, moim zdaniem, w tym pierwszym. Wszystkie dodatki piękne i super dobrane. Podoba mi się też Twoja kolekcja puszek.
    Prezenty od Gugi są rewelacyjne, coś o tym wiem. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny czerwony żakiet. Naprawdę bardzo mi się podoba!;) A takich pudełeczek mogłabym miec w domu tysiące!

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe stylizacje!!!pierwsza bardzo elegancka, druga klasyczna, ale z pazurem, a trzecia nowoczesna! wyglądasz świetnie w każdej!
    fajna kolekcja puszek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane zestawy,wszystkie są świetne ,Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa w komentarzu :)Przejrzałam trochę bloga i już wiem, że z ochotą będę tu zaglądać :) Cóż za elegancja, Reniu , bardzo Ci do twarzy w tym czerwono-czarnym zestawiku :) A i bardzo , bardzo podoba mi się Twoja kuchnia węglowa. Podobna jest u mojej mamy , ale kafelki zaczęły się kruszyć , trzeba ją chyba będzie przestawiać na nowo :)
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziekuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń