piątek, 1 czerwca 2012

"Co to jest człowiek dorosły? Dziecko nadęte latami. " Simone de Beauvoir

Witam serdecznie.
Dzisiaj moje dwa zestawy są trochę retro.
Pierwszy składa się z bluzeczki z okrągłym kołnierzykiem (widać lepiej po powiększeniu zdjęcia) zakupionej w SH, grafitowej spódnicy oraz dodatków: szarej torebki (z SH za 1zł!) i butów w tym samym kolorze.
Drugi to szara sukienka, troszkę rozweselona różowym szalem z SH, do niej torebka i klapki w szaro-różowych odcieniach, kolczyki (moje ulubione - z Kameą).
A z domu... dzisiaj trochę ogrodu.
Nasz ogród wygląda trochę na dziki, nie ma równo przystrzyżonej trawy, ani ładnych chodniczków. Są za to liczne zakamarki i cała masa starych przedmiotów. Nam właśnie taki się podoba i dobrze się w nim czujemy.:)
Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. ogród jest naprawde imponujący !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród piękny, a zestawy- super! I kolczyki śliczne :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Reniu, ogród masz urokliwy i pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, pięknie rozpromieniona jesteś na zdjęciach:)Bardzo lubię kamejki, więc kolczyki ..zabieram:D Ogród śliczny masz:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się drugi zestaw, jest taki lekki i romantyczny , natomiast ogrodem czarujesz ....A może to on zaczarował Ciebie .... I w Tobie i w nim jest nieco magii i cały ogrom ciepła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. trafny cytat! przepiekny ogrod, z checia odpoczelabym na tej huśtawce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu szara sukienka zwycieza :). Twoj ogrod odrazu mi sie skojarzyl z "Zaczarowanym Ogrodem" musi ci byc bardzo przyjemnie usiasc na hustawce i poczytac ksiazke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam kobiety umiejące tak ładnie dobierać strój i dodatki. Ja mam również jakś tam swoj styl, ale z regóły nie zastanawiam się dłużej nad swoim wyglądem...
    Może czas najwyższy to zmienić...
    Motywujesz ludzi :D
    Ogród Twój jest jak marzenie! Baardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię imienniczko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Retro stroje lubię najbardziej, ten pierwszy to mój faworyt. A Twój ogród jest taki jak powinien, to ma być kawałek natury a nie jakieś tam równo przystrzyżone trawniczki. mam nadzieję, że w przyszłości tez będę mieć taki ogródek.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie ogrody! a drugi zestaw jest super:) mój faworyt zdecydowanie:0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz wspaniale w obu zestawach! pięknie wszystko skomponowane! zestaw retro jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja juz wiem Ty w poprzednim życiu byłas modelką albo stylistką :)..Ogród zaprasza do biesiady. Pozdrawiam ciepło.Czekamy na słonce .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogród masz jak z bajki. Gdybym miała miejsce to bym sobie zrobiła takiego grilla. Znam jedno miejsce pod lasem gdzie taki grill jest ogólnie dostępny i tam sobie chodzę czasem. Ty jak zawsze elegancka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie masz Reniu w ogrodzie, w sukience wyglądasz ślicznie ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka fantastyczna bluzeczka na pierwszym zdjęciu! Bardzo modnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. W stylu retro rownie slicznie wygladasz jak w kazdym innym.
    Niebieska bizuteria slicznaa cameo w kazdej postaci boskie poprostu:)
    Reniu mila ogrodek masz przesiczny i caly urok wlasnie kiedy rosnie sobie jak chc e i pelno w nim ciekawostek i starych rzeczy.Niewiem ale nie lubie ogrodow przycinanych i ksztaltowania roslin,barzo mi szkoda kiedy roslinki wygladaja takie podstrzyzoneniema w taki ogrodzie tajemniczosci i klimatu.Uwielbiam ta hustawke i piecyk!
    Reniu pieknego dnia zycze kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka Reniu bardzo ładna. Drugi zestaw bardzo twarzowy, bardzo ładne połączenie kolorów. A ogród iście bajkowy. Ja osobiście wolę takie półdzikie, niż te jak spod linijki. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale twój ogród jest śliczny. Zielony, z tajemniczymi zakamarkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabieram Ci kolczyki i pierścionek chaberkowy i czarne koturny....Ty jesteś obrotna to sobie poradzisz hi hi....Reniu super zestawy...jak Ty to robisz?
    Buziaki:-)
    Dziękuje z urodzinowe życzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech ten dzisiejszy dzień przyniesie same radosne chwile.Niech będzie pogodny i błogosławiony. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście wyglądasz fantastycznie, ale dzisiaj chwalę ogród...fantastyczny, moja bajka, mój ogród, uwielbiam wszelkiego rodzaju zakamarki, taki klimatyczny i romantyczny ogród to coś dla mnie! Pozdrawiam cieplutko:)))
    Nareszcie jestem, ciekawe na jak długo:)

    OdpowiedzUsuń