niedziela, 8 lipca 2012

"Humor i cierpliwość to dwa wielbłądy, na których przemieżyć można całe pustynie" Phil Bosmans

Witam serdecznie.
Upały dają się we znaki, ale jakoś trzeba przetrwać.
Pierwszy z dzisiejszych zestawów jest raczej elegancki, drugi to zwyklaczek.
W eleganckim znalazły się sukienka w kolorze brudnego różu i czarne dodatki. Nowością w tym zestawie są korale kupione w SH za 1 zł i buty, które dostałam od córki.
Drugi zestaw przygotowałam specjalnie dla mojej nowej kamizelki (również z SH), reszta już była.
Na koniec, jak zwykle, dodatek z mojego życia. Dzisiaj zdjęcia zrobione na wystawie mody XVII i XVIII - wiecznej, która odbyła się w bibliotece publicznej w Nowym Sączu.
Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze pod poprzednim postem i pozdrawiam serdecznie!




24 komentarze:

  1. modne dziewczyny nawet przy 30-stopniowym upale nie przestaja byc modne! bardzo lubie dodatki z twego zycia, rozne ciekawostki pokazujesz ! pozdrawiam z kapiacej deszczem szaro-burej Brukseli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne motto dałaś w tytule. Jak pieknie wyglądasz wizytowej sukience i wcale nie widać, ze u Ciebie tez upał!Taka wystawę mody sama bym chętnie obejrzała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Phila Bosmansa, ten cytat szczególnie
    a korale wyszperane w lumpeksie za złotówkę są genialne
    Miło zobaczyć wśród szafiarek osobą ze starszego pokolenia, to cudowne, że ma Pani taką pasję. Tak trzymać !


    zapraszam do śledzenia mojego dopiero co założonego bloga
    http://withthepassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny jest ten drugi zestaw, Reniu,piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Reniu bardzo serdecznie. Cieszę się, że znowu mogę oglądać Ciebie i fantastyczne, gustowne zestawy!!!!Dzięki za pokaz wystawy w Nowym Sączu, śliczne te stroje. Pozdrawiam Cię serdecznie i buziaka zostawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Korale + dekolt = WOW!
    Śliczna kamizelka i ta torba do niej! A to co na wystawie, to praaaaawdziwy vintage:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj ulubieniec to pierwszy zestaw. Sukienka bardzo wytworna a korale podkreslaja kolor pudrowego rozu. Mowiac szczerze ciesze sie, ze nie musimy juz takich strojow nosic szczegolnie w gorace lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy blogowicze uwielbiają Panią,za ciepły uśmiech i miłe słowo. Ja też lubię tu zaglądać bo zdjęcia Pani mają duszę,a posty niosą ciekawostki tudzież mądry przekaz.
    Oba ubraniowe zestawy podkreślają wyczucie smaku i elegancję.Kreacje są boskie !! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Switny cytat. Piekny elegancki zestaw a ta brazowa torebka - sliczna. Oba zestawy bardzo starannie dobralas i wygladasz w nich super. Bardzo Dziekuje za po kazanie wystawy.

    Pozdrawiam z upalnego Chicago IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  10. modnie i bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy sie do Ciebie nie zagladnie Ty zawsze elegancka i w nowych pieknych kreacjach.
    Reniu mila ja jednak zdecydowanie przeniosla bym sie do swiata gzie noszono sukie z minionych epok:)
    Pozdrawiam cieplutko i zycze peknej pogody :*

    OdpowiedzUsuń
  12. You are so lovely Renia.
    have a lovely week, my friend
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne korale:) pięknie wyglądasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Reniu:)))) Pierwsze zestawienie rewelacja!!!!! Ślicznie wyglądasz!!!! W drugim zdecydowanie mniej mi się podobasz, ale za to ma cudnej urody pierścień:) Bardzo podoba mi się Twoje trzecie zestawienie, to w którym wybrałaś się na wystawę, jaki przepiękny wisior zdobi Ciebie!!! Wystawa fantastyczna, ciekawa jestem jakby nam się chodziło w takich sukniach przy prawie 40 stopniach ciepła...:) a tak na marginesie bardzo lubię Nowy Sącz, chociaż bardziej wolę Stary... Buziaki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamizelkę masz Reniu super i świetna torebka, wersja elegancka zapewne na jakieś wyjście, balowałaś Reniu? Mnie upały wykańczają. Na taką wystawę to też bym się chętnie wybrała....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestawienia. Pierwsza kolekcja naprawdę elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe zestawienia, ciekawe pomysły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet w upały elegancka, podziwiam Cie Reniu za Twój gust i smak w doborze wszystkiego.
    Cudnie wyglądasz.
    Buziaki:-)
    Aha ja fanka butów zabieram te z paskiem nad kostką....super:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba zestawy super. Ten drugi rewelacja taki na co dzień. Bardzo lubię zestawienie niebieskiego i brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wszystko dobrane. Bardzo spodobał mi się musztardowy kufer.
    Wystawa musiała być bardzo ciekawa, z chęcią bym taką odwiedziła:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne:))Reniu ...a ja tak się właśnie zastanawiam....jak dużą ty masz dziewczyno szafę?:)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś tak drugi zestaw bardziej przypadł mi do gustu. Kamizelka jest piekna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. No no buciki z zestawu nr 1, są pierwsza klasa ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie dobrałaś dodatki do tej lnianej sukience, fajnie to wygląda. Jestem pod wrażeniem jak świetnie komponuje się karmelowa torebka do błękitnej bluzeczki. Połączenie tych dwóch kolorów to absolutny strzał w dziesiątkę :)
    Fajna ta wystawa, musiało być bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń