sobota, 25 sierpnia 2012

"Kłamstwo zdąży obiec pół świata, zanim prawda włoży buty" James Callagham

Witam serdecznie.
Pogoda jest bardzo letnia , więc moje zestawy również.
Pierwszy składa się z czarnej sukienki z pięknie wyszywanym wzorem w kolorze fioletu (zakupiona przez córkę w SH) i dodatków, które na blogu już były.
Drugi zestaw to przede wszystkim kolorowa cieniutka narzutka, również kupiona w SH przez moją córcię. Do niej dobrałam zielone dodatki.
A w domu pokażę kilka miejsc, w których już widać zbliżającą się jesień: kosz z gruszkami, wrzosy, dekoracje z dyń.
Chcę też pokazać mój ostatni nabytek: starą drewnianą skrzynkę, która wygląda jak walizka. Najbardziej podobają mi się przy niej maleńkie haczyki :).
Na koniec pokazuję piękne prezenty, które dostałam od Ewuni . Na zdjęciu nie widać dokładnie, ale to naprawdę śliczności. Dziękuję Ewuniu.
Pozdrawiam serdecznie! :)


37 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawy , podoba mi się drugi z modną torebką . Skrzynka drewniana jest ciekawa..już pomału jesienne derkoracje zaczynamy .:)) Pozdrawiam wakacyjnie jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszym zestawie bardzo lekko i elegancko...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oba zestawy idealne!!! sukienka z pierwszego mnie zachwyciła! ma wyjątkowy oryginalny wzór! no i te retro drobiazgi...cuda same:))

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacje! pierwsza ma bardzo ładny fioletowy haft, a w drugiej bardzo mi się podoba lekka narzutka:)
    śliczne dekoracje w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż to za piękne hafty na sukience, robi to piękne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zestawy, lekko i letnio no i niech lato trwa...narzutka ma śliczne kolory, piękny haft na sukience. Ładne dekoracje Reniu, ja jeszcze o jesiennych dekoracjach nie myśle, u mnie lato na całego...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna suknia, ta pierwsza! Cudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love these two outfits,the colours in the second are fantastic!!X

    OdpowiedzUsuń
  9. jej sukienka nr 1 zdecydowanie zawładnęła moim sercem:0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka, drugi zestaw też bardzo fajny ...ale jakie TY masz skarby w domu ...ajj:)))*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne oba zestawy :) Ta haftowana aplikacja na sukience jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zestawy jak zawsze udane, ale w 1 sukience się zakochałam na Tobie wygląda idealnie! Pięknie :)
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie dzisiaj serce skradla ta szafka (?) drewniana z namalowanymi kwiatkami.nie moge oderwac oczu, masz cudowne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  14. to córa tak pięknie stroi mamę ? piękna sukienka :)
    i te zielone dodatki są cudne !
    a w kąciku,widzę holenderskiego drewniaka :)to wszystko wygląda niesamowicie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczególnie podoba mi się ten zestawiik w zielonych kolorkach. Bardzo ładnie w nim wygladasz!


    Mam takie same korale jak te Twoje zielone, tyle, że w kolorze pomarańczowym :D

    Nie ,moge się napatrzeć jak pieknie przyozdabiasz dom. Taki fajny stary styl. Walizeczki, wszelkiego rodzaju kufry, skrzynie to ja uwielbiam, więc i Twoja bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytat - super! Jak i bluzka - bardzo oryginalna! I jak zawsze wiele sympatycznych drobiazgów cieszy oczy! Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, dzisiejsze zestawy są kapitalne. Sukienka rewelacja, ten hafcik jest bardzo oryginalny. Drugi zestaw równie piękny, lekki i powiewny jeszcze taki bardzo letni. Kapitalnie w nim wyglądasz. Twoje ludowe skarby jak zwykle mnie zachwycają. Szczególnie w oko wpadło mi dziś to szewskie prawidło do robienia wysokich butów. Marzę o takim już od dawna. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne garderobiane zestawy i dom potrafisz tak oryginalnie ozdobić różnymi ciekawymi przedmiotami!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh I just love the purple design on your blouse!!! So pretty!!!
    Happiness to you.
    Love v

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the combination of purple and green so much, ahhhhhhhhhhh. You are so lovely.
    I want, want your fabulous yellow bag.
    Glad to be back home.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  21. I pierwszy i drugi zestaw śliczny!!! Ciekawie, bardzo ciekawie przystroiłaś dom, skarby fantastyczne!!! Cieszę się, że właśnie tylko Tobie podobają się prezenciki ode mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Reniu, sorki ale tak jakoś po urlopie wpadłam w wir i nie miałam czasu zajrzeć.
    Zapraszam na konkurs do siebie:
    http://doowa.blogspot.com/2012/08/przysmaki-eterno-konkurs-dla-fanow.html
    Jeśli chodzi o Twoje kreacje to mnie fanke butó one urzekły-obie pary ale narzutka w drugim zestawie jest cudna.
    A te wszystkie Twoje "starocie: tak mnie rozochociły że tez zaczynam sie rozglądać za pięknymi naczyniami starymi i koszykami iiiiii, tylko Przemek mówi że może mi kasy zabraknąć hi hi.
    POzdrawiam i buziaki ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Reniu, jak zawsze ślicznie wyglądasz, dzięki za uśmiech...zawsze mnie rozbraja:) Piękne skarby, nazbierałaś mnóstwo starych, ludowych przedmiotów, oj czego tam nie ma...:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mi się spodobały Twoje zielone japonki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna jak zawsze,drugi zestaw bardzo ladny i powiewny.
    Cudnie u Ciebie te wszystkie leciwe skarby sa boskie !Skrzynia bardzo piekna.Slicznosciami obdarowala Cie Ewa,
    Pieknego i slonecznego tygodnia zycze Tobie Reniu

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu, zdecydowanie glosuje na zestaw numer dwa! Wiesz zadziwiasz mnie twoim domem i stylem jak ty to robisz, ze ciagle cos nowego nam pokazujesz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezentujesz się naprawdę olśniewająco Reniu :)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czarne sandałki bardzo fajne.
    Zapraszam do siebie, jestem projektantką mody i prowadzę bloga o swojej pasji
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. SLICZNIE wygladasz. Oba zestawy to Twoje kolory!!!
    A do tego prezentujesz je nienagannie :)

    Strasznie podobaja mi sie te wszystkie Twoje rzeczy: maszyny do szynia, kuferki, serwetki....itp UWiELBIAM takie rzeczy ale nie mam miejsca dla nich u mnie wiec BARDZO DZIEKUJE ze pokazujesz mi ich pieknosc i niestarzejacy sie urok i styl.

    BARDZO DZIEKUJE za tak WSPANIALY komentarz na moim blogu Nawet nie wiesz jak sie poczulam ... BARDZO DZIEKUJE :)

    Pozdrawiam serdecznie PA

    OdpowiedzUsuń
  30. Fioletowe, lawendowe kreacje jeszcze w letniej tonacji.
    Dziękuję za odwiedziny i życzenia dla Emilki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Oba zestawy bardzo mi się podobają :) Ale czarna sukienka z haftem niesamowicie przykuwa uwagę, fajnie się w tym prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo dobrze prezentujesz się w kolorze fioletowym, piekne kreacje. moją uwagę przykuła również ta walizka, jest zjawiskowa!!! pozdrawiam serdecznie, pa

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz, pięknie dobierasz dodatki. Skrzynia jest rewelacyjna ja bym ją zaraz ozdobiła decoupage'em he he ale w sumie taka jak jest ma swój urok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Cytaty i różne inspirujące teksty zbieram od zawsze, czasami je wrzucam jak dzisiaj. Twój blog Reniu bardzo lubie ze wzgledu na jego klimat. Każdy post - opatzony cytatem to twój znak firmowy, nie smiałabym tego kopiować. I tak trzymaj! Wiadomo, że u Reni najpierw inspirujacy cytat, czyli cos dla ducha, a zaraz potem - ciekawe propozycje ubraniowe i pomysł na dom - pełnej radości z życia kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam i pozdrawiam serdecznie Reniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo oryginalny pierwszy zestaw, w drugim pięknie Pani wygląda, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń