wtorek, 8 października 2013

"Im szczęśliwsi mogą być ludzie, tym bardziej nieszczęśliwi się stają." Paulo Coelho

Witam serdecznie!
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Dzisiaj przedstawiam dwa, bardzo różne, zestawy.
Pierwszy jest raczej prosty: składa się z granatowych spodni i białego, ażurowego swetra.
Drugi jest w stylu retro - w takich czuję się najlepiej:). Większość rzeczy pochodzi z SH.
A w naszym domku dokończone meble w pokoju córki i jesienne dekoracje.
Na samym końcu chciałam Wam pokazać nasz sposób na suszenie orzechów, których w tym roku jest dużo:)
Jak widać, psy brały czynny udział w sesji;)
Pozdrawiam serdecznie!
 




31 komentarzy:

  1. No No Madame . Choć mi bardziej podoba sie zestaw pierwszy. To bluzka z drugiego naprawdę robi wrażenie !!!!

    Mebelki piekne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeejku, jaki piękny sweterek!!! Jakby Ci się Reniu znudził, to daj mi znać, proszę. Jest śliczny. Drugi zestaw bardzo elegancki. Te rękawiczki, chyba po babci, bo takie delikatne. Śliczne mebelki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, co tam orzechy, jaki piec piekny;)
    I retro zestaw-naprawde klasa:)
    Mebelki tez Ci sie udaly:)
    A psinka rosnie:) Cieplo pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój dom jest pełen uroku. Oryginalne ozdoby, sprzęty, to wszystko wygląda niebanalnie.
    Jeśli chodzi o zestawy to chyba nie umiem się zdecydować, który bardziej mi się podoba. Oby dwa są fajne i ładnie w nich wyglądasz.
    Psiaki masz kochane :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosas fotografias, el jersey blanco es muy bonito. Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle eleganca, jakie słodkie psiaki i przepiekne mebelki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Renia.
    Biały kolor wygląda świetnie na tobie i tym sweter można nosić Cię fvorece-
    Uwielbiam to, że uczysz nas.
    Meble to ostatni artykuł marynowane w wystrój
    Co zbiory orzechów. Pewnie robisz bardzo bogatą słodycze z nimi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, bardzo ciekawe zestawy, szczególnie bluzki przypadły mi do gustu - są piękne i bardzo eleganckie. Mebelki, piec i psiaki po prostu urocze. Uwielbiam zaglądać do Twojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so beautiful in black and in white lace! Your house is a wonderful place, homely and lovely decorated.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ażurowy sweterek. Spodnie bardzo ryginalne:-)
    Piękna szafa :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi zestaw rewelacyjny. Wszystko idealnie dopasowane. Brawo.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, bluzeczka z koronkami, taka retro jest:) Ja co prawda nie bielę mebli, ale chętnie podglądam u innych, a kuchnia kaflowa pełna klimatu z dawnych lat.Psiaki urocze. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. çok güzel fotoğraflar. :) Türkiye'den selamlar!

    bardzo ładne zdjęcia. Pozdrowienia :) z Turcji!
    http://translate.google.com/#tr/pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzeczka z zestawu nr.1 Reniu ale mnie wpadła w oko cudna podusia...zestaw retro świetny, piękna broszka, orzechy mniammm....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Reniu!
    Jestem oczarowana pierwszym zestawem...Drugi jest bardzo, bardzo elegancki...
    Świetne mieszkanie i te wszystkie elementy dekoracyjne, zachwycają. Podoba mi się pokój córki z bielonymi mebelkami.
    Psiaki przesłodkie. Przypuszczam, że są przez wszystkich rozpieszczane...
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycily mnie pereleczki vintage takie jak broszka i bluzeczka z zabotem. Widze ze twoj dom pelny jest rzeczy z tzw.''dusza'', uwielbiam to!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zwykle przepięknie pani wygląda :) pozdrawiam :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko jak zawsze Reniu dopasowałaś idealnie :) Ślicznie wyglądasz a mebelki wyglądają rewelacyjnie :))) i ile orzechów!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz w zestawie nr 1!!! super! no i mebelków zazdroszczę też pięknie wyszły i jeszcze zazdroszczę orzechów, bo mój orzech przemarzł i mozolnie odbija od 2 lat :( i to koniec zazdroszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu w obu zestawach wyglądasz pięknie. Meble super, orzeszki pewnie smakowite :). Wszystko dla mnie wygląda pięknie i nastrojowo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. drugi zestaw bajkowy!!! pięknie się w nim komponujesz z wnętrzem swojego domu...:))

    OdpowiedzUsuń
  22. O Renia na biało! zaskakujesz swoimi kreacjami, drugi zestaw rewelacja, broszka urzekła mnie do głębi, i te buciki, i torebusia malusia! twoje pieski sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko jest przepiękne, uwielbiam tu zaglądać!!!
    Drugi zestaw świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu jestem pod wielkim wrarzeniem :) cos pieknego wygladasz fantastycznie a bluzeczka z broszka to moj swiat poprostu :) twoj dom to samo ciepelko a orzechy i kuchnia ach az mi sie do polski do domu zatesknilo bo tez mamy orzech (rodzice nam orzechy zbieraja ) mebelki bajecznie wyszly :) zdjecie przy maszynie ach . Pozdrawiam i sle buziaczki i czekam na nastepne tak cieple posty xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Dugi zestaw klimatyczny i z epoki w 100 %(o ile znam sie na strojach z epoki:))). Buty zwłaszcza kradną moje serce! Te pierwsze siwe też. Właśnie stwierdzam, że takie chętnie bym widziała u siebie! A dom, a piec! Jeeeju, nieustannie tęsknię do ognia z pieca!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, pięknie !Klimatyczne masz mieszkanko, odważnie urządzone, a ten zestaw retro bardzo pasuje do takich wnętrz! Moją uwagę zwróciła także ta biała bluzeczka, bo cudna! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Meble wyszły super!!! Strasznie mi się podobają :) Jeszcze podłogę na biało i w ogóle byłby czad! :)

    Drugi zestaw - super!!! Bluzka z broszą jest boska. W pierwszym podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne Masz Reniu pieski. Mebelki bardzo ładne. Twój drugi zestaw rzeczywiście bardziej do Ciebie pasuje. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Reniu, w swetrze bardzo Ci do twarzy, ale spodnie są rewelacyjne! 2 zestaw dopracowany do perfekcji. Rękawiczki i broszkę porywam dla córki. Śliczny ten Twój azyl. Czuję ciepło... a meble są przecudne, też porywam dla córki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piekne te drewniane meble ! :) Psiaki sliczne, sama mam owczarka niem., bardzo madre psy :)

    OdpowiedzUsuń