środa, 1 stycznia 2014

"Każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy, a księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie. " Wisława Szymborska

Witam serdecznie w Nowym Roku!
Życzę wszystkim, aby ten był wyjątkowo szczęśliwy.
A teraz moje zestawy:)
Pierwszy to przede wszystkim płaszczyk kupiony w SH. Jest bardzo wygodny, więc często go ubieram. Na zdjęciach niestety nie widać, ale płaszczyk ma złotą nitkę. Do niego dobrałam fioletowe dodatki.
Drugi to biała bluzka z ciemnogranatowymi dodatkami. Bluzeczka jest już od dawna w mojej szafie, ale dopiero teraz doczekała swoich 5 minut.
Na koniec jeszcze kilka świątecznych dekoracji:).
Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!

 


39 komentarzy:

  1. No i świetny ten płaszczyk :)))Bardzo fajnie mu z fioletem, a ta bluzeczka biała ze wstawkami jest śliczna :)
    Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że bluzeczka musiała długo czekać - bardzo mi się podoba. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Aby taki piękny uśmiech jak na tych zdjęciach nie schodził z Twojej twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dear Renia,
    happy New Year to you and your loved ones!
    You look so stylish and elegant in your festive dress and you look marvellous and comfy in your new coat. I love it, particularly the round collar.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe połączenia Reniu! Wyglądasz cudownie :) Uwielbiam fiolet :)


    Pozdrawiam,
    Joanna
    http://www.theplussizeblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu,witam w Nowym Roku!
    Biała bluzeczka bardzo elegancka.
    Z kolei fioletowe dodatki pasują i do płaszczyka i do wielu innych (czarnych)rzeczy.Trzymaj je,jeszcze wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Unos looks muy elegantes. Feliz 2014!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Plaszczyk jest naprawde swietny:)A te rekawiczki fioletowe-boskie:)
    Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Nowy Rok będzie dobry i niezapomniany.
    Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie w tym płaszczyku,Extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu,Szczęścia w Nowym Roku Dużo,bardzo Dużo
    Ładne połączenie z fioletem
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw świetny. Ja osobiście jedynie co zmieniłabym to buty (jakoś nie przemawiają do mnie buty z takimi czubkami). Poza tym pierwsza klasa :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry, Reniu:* Serdecznie dziękuję w imieniu swoim i Lucy za życzenia, i za te słowa - to dla mnie bardzo ważne, dziękuję! // Podoba mi się sposób, w jaki przełamujesz szarość płaszcza za pomocą fioletu. W tej "odkrytej: wersji, w domu, wyglądasz bardzo ładnie i elegancko - lubię to! Pozdrawiam cieplutko i również przekazuję życzenia wszystkiego NAJ, NAJ, NAJ na ten Nowy Rok, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba zestawy są świetnie i dobrze Reniu w nich wyglądasz. Zwłaszcza płaszczyk zasługuje na wyróznienie :-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka w moim guście, a drugi zestaw dopracowany w szczegółach - miałam kiedyś taką koszulę, tylko czarną z białymi mankietami i kołnierzem - i mi się zagubiła gdzieś:(

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszym zestawie podobają mi się kolorki, a drugi to klasa :) Pozdrawiam ! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu najlepszego w nowym Roku ! Niech Ci sie darzy !
    Stylizacje w Twoim stylu ;) z akcencikiem :))

    OdpowiedzUsuń
  17. fiolet to zdecydowanie Twój kolor!
    to jednak piękna w każdym zestawie:)
    ściskam i śle najlepsze życzenia na ten Nowy Rok:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny płaszczyk
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Renia.
    Uwielbiam fioletowy i akcesoriach są fantastyczne.
    Czarny blancoy zestaw jest bardzo elegancki i nadaje się do wakacji w domu.
    Bardzo lubię wasze ozdoby są zabawne i urocze
    Buziaki
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka super Reniu z fioletowymi dodatkami mi się podoba a biała bluzka zawsze sie sprawdza...wszystkiego najlepszego w Nowym Roku...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham fiolet! Wszystkiego dobrego w nowym roczku:-)!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu, kurteczka jest super!!! Z zestaw z fioletowymi dodatkami jest strzałem w "10"
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk, jak specjalnie dla Ciebie uszyty:) fajnie dobrałaś dodatki, Reniu:)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku i tylko pięknych chwil:)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ladna kurtka i pasujace fioletowe dodatki. Obserwuje od dawna Pani blog, ladne dekoracje i kreacje. Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle zadbana, elegancka i kobieca. Czego chcieć więcej?!
    Dekoracje przepiękne, szczególnie Jezusek na sianku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu,ja osobiście nie lubię szarości,ale Ty tak pięknie je rozswietliłas tym fioletem,że wygląda wspaniale.A drugi komplecik taki bardzo świątecznym ,pewnie wystroiłaś się do wieczerzy wigiljnej.a.A ten siedzący Mikołaj,zawsze mi sie podobał w świątecznych dekoracjach,ale nie udało mi się go kupić

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kocham białe bluzki, więc bliższa jest mi druga stylizacja. Jednak najważniejsze jest to, aby dbać o siebie a Tobie się to Reniu udaje.
    Pozdrawiam miło i życzę Tobie samych pomyślnych dni w 2014 roku

    OdpowiedzUsuń
  28. uroczo wygladasz Reniu i Szczesliwego Nowego Roku i spelnienia marzen odemnie i oczywiscie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne i bardzo eleganckie zestawy. Reniu, dziękuję za życzenia. Przyjmij i ode mnie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2014 - dużo zdrowia, uśmiechu i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Reniu we fioletach bardzo Ci do twarzy:))))
    drugi zestaw bardzo elegancki...biała bluzka zawsze się sprawdza!
    Pozdrawiam Cię ciepło w tym Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu, czerń i biel nieustannie mnie zachwyca! Lubie takie zestawienia i uważam je za wyjątkowo eleganckie. Fioletowe dodatki to także moje ulubione:) A dekoracje świąteczne pięknie się u Ciebie prezentują. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne fioletowe dodatki... Idealne dla Ciebie :) Bardzo mi się podoba.... no i ten uśmiech:)
    Takiego życzę przez cały rok!!!
    Powrócę tutaj jeszcze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ja kocham tu do Ciebie zaglądać.
    zawsze wszystko poukładane, tak jak trzeba .
    Buciki, bluzeczka, spodnie czy torebka.
    fajne zestawy a ponieważ mrozu nadal nie ma super sie sprawdzają.
    Wszystkiego naj w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Reniu baw sie kolorem ,fakturą ,wzorem i niech Cie to bawi wciąż.Ściskam noworocznie-aga

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz!! Fioletowe dodatki - genialne!! I te Twoje cudeńka, aniołki itp... Cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie Ci Reniu w tych zestawach. Szczególnie podobają mi się te fioletowe dodatki. Wzajemnie wszystkiego co najlepsze w 2014 roku.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. reniu, uroczy plaszczyk, calosc przelamana moim ulubionym kolorem:) zauroczyla mnie torebusia i ten jezusicek na sianku:) zachwycaja mnie wszystkie detale jakie wyszukujesz z wielkim smakiem, no i botki bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń