niedziela, 19 października 2014

"Kobiety rzadko przekraczają czterdziestkę i mogą wiek ten zachować w nieskończoność. " Christian Dior

Witam serdecznie!
Kolejna słoneczna niedziela, idealna do robienia zdjęć. :)
Pierwszy dzisiejszy zestaw to spódnica i żakiet w pepitkę i czarne lakierowane dodatki. Kiedy zrobi się chłodniej, można otulić się ciepłym szalem.
Drugi to brązy zestawione z turkusem.
Na koniec trochę jesiennych dekoracji i elektryczny kominek - prezent od mojego brata.
Pozdrawiam i bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
 




28 komentarzy:

  1. Reniu, pierwsza stylizacja cudowna zarówno z szalikiem jak i apaszką, druga stylizacja byłaby idealna gdyby tej falbany przy spódnicy nie było ;) jak zwykle dodatki fantastyczne!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim faworytem pierwszy zestaw, bo ostatnio mam fazę na szarości, a pepitkę będę zawsze lubić.
    Czas wziąć z Ciebie przykład i ozdobić dom na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  3. W szarosciach cudownie, choc lubie brazy to dzis dla mnie zestaw pierwszy wygrywa bezapelacyjnie :)
    Owoce jesieni :) ach ktoz ich nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pepitki i dlatego stawiam na pierwszy zestaw.
    Ten drugi zestaw też jest bardzo ciekawy.
    Widzę, że u Ciebie na całego zagościła jesień.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię szarości, więc wybieram zestaw pierwszy, choć i w drugim uroczo wyglądasz, Reniu z błękitnym szaliczkiem:)
    Lubię jesienne barwy, a u Ciebie w domu już sporo ich...śliczne dynie:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your outfits dear! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też podobasz się w pierwszym zestawie. Pozdrawiam Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, Reniu, pięknie. Zdecydowanie pierwszy zestaw. Jesteś taka elegancka. Świetne dodatki. Super!!!
    Pozdrawiam cieplutko ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tan guapa y elegante como siempre. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jakie piekne szarosci, poza tym zachwycilam sie szalem, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu,podzielam zdanie moich przedmówczyń- pierwszy zestaw:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień u Ciebie Reniu śliczna...bardzo mi się podobasz w pierwszym zestawie, ładnie Ci w takich kolorach...pozdrawiam pogodna i uśmiechniętą Renię...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, troszkę dawno mnie u Ciebie nie było:( i powiem, że stęskniłam się za Twoimi mądrymi cytatami i ciepłym uśmiechem:) Jesień jest dla nas w tym roku wyjątkowo łaskawa i dobrze, oby jak najdłużej:) Jestem urzeczona jak pięknie wyglądasz w pierwszym zestawie. Lubię takie stonowane połączeni. Drugi to taka radosna i ciepła jesień. U mnie w domu też jabłkowo i dyniowo:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i elegancko :)
    W pierwszym zestawie moją uwagę zwrócił naszyjnik, który naprawdę świetnie tu wygląda :) Przepiękny żakiet i świetne buty.
    W drugim bardzo podoba mi się połączenie turkusu i brązowego. Te barwy są wręcz dla siebie stworzone.
    Ślicznie Reniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze - spójnie kolorystycznie i elegancko :-) To piszę ja, zawsze 18-stka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem sercem Reniu z pierwszym zestawem bo jest w starodawnym stylu....tak jak lubię!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty Reniu zawsze jesteś piękna i elegancka :) Bardzo podoba mi się to zdanie Diora -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancki ten pierwszy zestaw z szalikiem i bez, a jesień u Ciebie śliczna, kolorowa i smaczna.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeelegancko wyglądasz reniu , oba zestawy urocze z lekkim wskazaniem na pierwszy, dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Renia. W zeszłym tygodniu zapomniałem komentarz na swoim blogu.
    Mam cieszył wszystkie swoje zdjęcia.
    Nie tylko najnowsze.
    Szary szal, który nosisz jest cenny
    Widzę, że spadek w Polsce nie jest tak gorąco jak w Hiszpanii.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooooh, love that gray over the shoulder scarf with your chic suit and black accessories. Beautiful! xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny ten pierszy jesienny zestaw:) I bardzo podoba mi sie cytat z Diora. Ja tez nie ma 40 stki;)))
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz Reniu elegancko - ślicznie Ci w tych szarościach, no i do tego jak zawsze piękny uśmiech - pozdrawiam cieplutko ,

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu nareszcie dotarłam. Żakiecik i szalik z 1 zestawu - piękne. Bardzo ładnie się prezentujesz. Uwielbiam klimat w Twoim domu. Jest tak ciepło i przytulnie. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dior miał rację:D
    A Ty Reniu wyglądasz cudownie w pierwszym zestawie!!!
    Drugi troszeczkę frywolny, mozna czasami w takim zaszaleć;)
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne oba zestawy, dla mnie ze wskazaniem za pierwszy ;) Kominek super, ale ja tam wypatrzyłam pięknego aniołka i bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam serdecznie

    ps. Dior miał rację ja tam jeszcze 20-ki nie skończyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny szal! Pierwsza stylizacja powalająca. zachwyciła mnie! Ale piekne dary jesieni u ciebie! jak zwykle domek dopieszczony, cudownie ciepły...

    OdpowiedzUsuń