sobota, 11 czerwca 2016

"Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie is­tnieje żaden powód do miłości." Paulo Coelho

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
W pierwszym dzisiejszym zestawie chcę zwrócić uwagę na piękny szal, który zwykłą bawełnianą sukienkę zamienił na elegancki ciuszek.
Drugi to czarny komplet w białe groszki - dla przełamania kolorystyki dodałam niebieskie dodatki.
Trzeci składa się z prostej ciemnej bazy i różowej narzutki.
Na koniec trochę moich domowych skrzyń - tych małych i tych większych.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i serdecznie pozdrawiam :)!

 
 



62 komentarze:

  1. Reniu Twoje skrzynie bardzo mi się podobają. Sama uwielbiam wszelkiego rodzaju kuferki, skrzynie, pudełeczka i mam ich kilka, ale Twoje są wyjątkowe. Wtyglądają na dość stare i solidne. Pisałam już to chyba, ale jeszcze raz napiszę, że Twój dom musi miec niesamowity klimat.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:)))nie wiem jak nazwać klimat naszego domu ale na pewno jest wypełniony starociami:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Reniu, narzutka, przeurocza. Zanieni kazda kreacje w elagancki zestaw. Wygladasz niesamowicie pieknie! Do tego wspaniale dobralas dodatki: kolczyki, bransolete i buciki. Gratuluje!
    Druga kreacja rowniez urocza, a niebieskie buciki po prostu cudenka!
    Rozowa narzutka rowniez bardzo ciekawa i jak misternie ozodobiona!
    Wszystkie kreacje sa wyjatkowe i piekne, lecz dzis zauroczylas mnie ta pierwsza z szalem. Jaedank one potrafia zaczrowac nie tylko kreacje, ale takze nas! PIEKNIE !!

    Skrzynie fantastyczne, pokryte juz patyna i dlatego jeszcze bardziej urocze i masz ich tak wiele, ze nie wiem, jak Ty to wszystko mozesz pomiescic w swoim domu?

    Serdecznie pozdrawiam Reniu i zycze przyjemnego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać:)))dom mamy duży ale przyznaję robi się w nim ciasno:))))Dziękuje i pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Piękna kolekcja skrzyń! Szal przepiękny i suknia w groszki też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. Piękny szal, świetne dodatki a skrzynie przywołały u mnie wspomnienia z domu moich prababć. Szkoda, że późniejsze pokolenia postawiły na nowoczesność, a ja byłam za mała aby się temu sprzeciwić. Pozdrawiam Jola L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))dziękuję za ten komentarz i pod poprzednim postem:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Cudowny ten szal! Pięknie wyglądasz, skrzynki super... jedną nawet mam identyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wypatrzylam dzbanek, ten dwukolorowy na zdjeciu z wagami. Reniu, masz swietne oko do wyszukiwania pieknych i ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje że często widzę to czego inni nie widzą:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Reniu pięknie i elegancko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu , jakie piekne buty !!!! Jakoś nigdynie zwracałam uwagi , zawsze chwaliłam sie oryginalnymi torebkami , ale widzę ze i buty to prawdziwe perełki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to następna słabość po torebkach:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Znowu podziwiam dodatki! Buty i torebki!!! Nie mogę się napatrzeć:))
    Zestawy oryginalne! Brawo za fantazję Reniu:))
    Pozdrawiam Cię cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie taki komentarz:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. lovely three sets love the pictures of your home Renia xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku, Reniu buty są cudne. Zestawy też.
    Reniu, Ty na mur założysz "Chatę regionalną".
    To byłby świetny pomysł. Domyślam się, że w pobliżu jest wolna jakaś chata.
    Napisz kiedy będzie otwarta. Na 100 % przyjadę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chaty nie przeniosę niestety za duże koszty:)))ale urządzę ją w jednym z pomieszczeń mojego domu i wtedy na pewno się pochwalę:)))Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz:))))

      Usuń
  12. Hi, Renia. That little pink purse is lovely.
    You have an amazing collection of trunks! xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Reniu, skrzynie są fantastyczne. Bardzo zaciekawiła mnie ta biała noga obok skrzyni, czy to szafa? Masz mnóstwo pięknych staroci. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ta biała noga jest od witrynki,zrobionej ze starej nadstawki od kredensu:)))w pokoju córki przemalowaliśmy różne stare mebelki na biało a synowa namalowała na nich róże:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Jak zwykle bardzo pięknie!!!
    ściskam i udanego nowego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu wyjątkowe stylizacje. Piękne wszystkie i super w nich wyglądasz. Bardzo spodovały mi się twoje buciki,te błękitne ...;)drobiazgi z domu robią nastrój.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, jak zawsze bardzo elegancko. Pierwszy zestaw mnie urzekł . Napatrzeć się nie mogę również na piękną różową torebkę z kokardką. Jest fantastyczna. A skrzynie to już zupełnie mnie powaliły na kolana. Masz niesamowity dar wyszukiwania pięknych przedmiotów z duszą i dawania im drugiego życia. A cytat z Coelho to mój ulubiony. Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać tyle pięknych słów:)))torebki kupuję w SH za parę złotych ta różowa kosztowała tyko trzy:))))nie wiem czy to dar ale uzbierało się parę staroci:))))))Pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Reniu, masz wszystko co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuję i pozdrawia:)))

      Usuń
  18. Podoba mi się różnorodność każdego z tych zestawów. Nie jesteś jednostajna w swoim ubiorze i to mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:))przyznam że próbowałam jakoś ujednolicić swoją garderobę ale nie udało się:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  19. Szal z zestawu nr.1 zachwyca, w groszkach Ci uroczo i niesamowicie ciekawa narzutka z zestawu nr.3
    Twoje skrzynie "porywam". Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twoje zdanie:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  20. Piękny jest Twój szal - taki trochę "etno"- a z prawdziwą miłością jest dokładnie tak jak pisze Coelho.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie stare skrzynie. Piekne i twarzowe zestawy.Sympatyczny blog, pozdrowienia zostawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i również pozdrawiam:))

      Usuń
  22. Przepięknie się prezentujesz we wszystkich zestawach, a najbardziej delikatnie w sukience w groszki!Przepadam za groszkami. Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:)))też lubię groszki:)))Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  23. Reniu, powiem za Jola, ze to naprawde wyjatkowe stylizacje i kazda z nich daje duze mozliwosci i odmienic moze "zwykle" ubranie. Skrzynie... no coz, kocham stare skrzynie, skrzyneczki, kuferki, ale oczywiscie nie mam ich tak wiele jak Ty! Posiadasz naprawde imponujaca kolekcje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję serdecznie i pozdrawiam:)))

      Usuń
  24. Szałowe i fantazyjne stylizacje! Brawo! Ten w groszki zwłaszcza. A buty - słodziaki :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę i dziękuję:)))Pozdrawiam:)))))))))

      Usuń
  25. Reniu ten szal jest piękny i daje fajnego szyku dla pierwszego zestawu, w trójce bardzo podoba mi się tunika czy sukienka tylko kolor jak dla mnie mógłby być delikatniejszy :) skrzynie są rewelacyjne! na strychu u moich rodziców stoi jedna taka wielka, podobno mama dostała w niej posag od swoich rodziców
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))duże skrzynie właśnie nazywają się posagowe:))))Pozdrawiam:)))))

      Usuń
  26. piękne stylizacje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great pics and cute outfits! Kisses dear.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny szal w pierwszym zestawie. W drugim biżuteria.
    W trzecim tunika.
    Skrzynie super, moje marzenie. Bardzo klimatyczny jest Twój dom, nie lubię minimalistycznych wnętrz. Wypatrzyłam czarny telefon. Tak sobie pomyślałam jak bardzo brakuje mi telefonu który umożliwia odłożenie słuchawki z odpowiednim impetem, kiedy rozmówca mnie wkurzy.
    Bardzo lubiłam wykręcać numer na tarczy telefonu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:)))ja też lubiłam wykręcać numer na tarczy teraz kręcę czasem dla zabawy bo telefon nie jest w pełni sprawny:))))Pozdrawiam :)))

      Usuń
  29. Drugi zestaw mi się najbardziej podoba!
    Choć ta chusta z piewszego jest super! Wiem że mam z 20 chust ale taką pewnie bym bez wahania kupiła :)
    Starasznie mi się podobają też kolczyki kopułki!
    Ps nie wiem gdzie wytargałaś te skrzynie ale są genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))chusta też mi się podoba a kosztowała tylko dwa złote:))skrzynie z różnych źródeł pochodzą:))dwie przywiózł mąż z domu rodzinnego jedna była w naszym a reszta od przyjaciół:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Reniu, pierwsza i druga - Francja-elegancja! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu, skrzyń Ci zazdroszczę:) lubię taki wystrój wnętrz, u Ciebie zawsze tyle ciekawych i mało spotkanych rzeczy! Różnorodność kreacji bardzo mi się podoba, podziwiam Cię za to, że zawsze wiesz co z czym połączyć! Buty przepiękne!!!
    Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń