sobota, 31 grudnia 2016

"Życie to szalona, cudowna podróż. Panuje w nim chaos, zaraz później przychodzi spokój, a potem wszystko zaczyna się od nowa. Sekret polega na tym, by cieszyć się tą przejażdżką. Każdą jej chwilą" Regina Brett

Witam serdecznie w sylwestrowe popołudnie!
Dzisiaj dodaję dwa zestawy. Pierwszy składa się ze spódnicy w kratę kupionej kilka lat temu na bazarku, czarnego sweterka ze srebrną nitką i błyszczących dodatków. Drugi na dzisiejszy wieczór w domowym zaciszu - czerwona tunika i czarne spodnie. Buty zamienię na wygodne baleriny.
Na koniec jeszcze trochę moich świątecznych dekoracji.
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wspaniałego Nowego Roku! :)




84 komentarze:

  1. Drugi zestaw fantastyczny na dzisiejszy wieczór.
    Reniu, masz ślicznie udekorowany dom ale podłaźniczka u sufitu jest przepiękna!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i Tobie również wszystkiego co dobre życzę:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Dobrego Roku Reniu, pelnego inspiracji:)
    Piekne te lowickie bombeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))bombeczki to świąteczny prezent od dzieci:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Reniu, życzę Ci szampańskiej zabawy w tej pięknej tunice i wszelkiej pomyślności, zdrowia i wszystkiego co najlepsze w Nowym roku.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również miłego wieczoru i dobrego roku życzę:)))Dziękuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Oba fajne :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie bluzeczka z pierwszego zestawu; no i pierscien jest super.

    Tak sie wpatruje i wpatruje, i widze, ze sniegu zbyt wiele nie macie; u nas tylko mgly i mzawka.

    Szczesliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))śniegu nie jest dużo ale dzień był piękny z mrozem i słoneczkiem:)))Pozdrawiam i również dobrego roku życzę:))

      Usuń
  7. Reniu bardzo bodoba mi się motto. Twoje stylizacje są piękne i ty w nich Czerwona tunika śliczna i te buty. Duży pierścień cudny i te wszystkie twoje drobiazgi ...zawsze podziwiam. Buziaki Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu,cieszę się że Ci się podoba:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Świetne ciuszki ! Tobie Reniu również wspaniałego 2017 roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:)))Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Pięknej zabawy sylwestrowej w gronie najbliższych w tak pięknej kreacji. Niech będzie szczęśliwy ten Nowy Rok:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również dobrego roku życzę:))))

      Usuń
  11. Witaj Reniu! Czarny sewterek bardzo ładny, tak delikatnie się mieni, dobry na cały karnawałowy czas i na wieczorne wyjścia. Spódnica w kratę też fajna, miałam kiedyś podobną. Czerwona tunika natomiast może służyć za sukienkę, kryjące czarne rajstopy, te boskie szpilki i gotowa kreacja! Szpilki świetne!!
    A Twoje ozdoby i dekoracje po prostu niesamowite, napatrzeć się nie mogę, bardzo mi się podoba!!:))
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów i życzenia:)))dekoracje świąteczne to moja słabość:)))tunika kupiona w SH może jest sukienką ale moje nogi już nie pozwalają na taką długość:)))Pozdrawiam:))))

      Usuń
  12. Stół pięknie przystrojony, a stylizacje twoje wyborne. No i jak zwykle sentencja w tytule dająca do myślenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  13. Bardzo piękne zestawy.Czerwona tunika i te dodatki cudo.Pięknie wyglądasz w zimowej scenerii. Dekoracje i ozdoby świąteczne przepiękne. A kto jest na portretach ?, czy to Twoi rodzice? Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tych miłych słów:))na portretach są moi rodzice,mój dziadek i na trzecim starsze siostry mojego męża:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  14. Jak zwykle szyk, styl i klasa!
    A tak w ogóle, to ja chcę ten koronkowy pierścionek!
    Samych dobroci w 2017, Reniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Pozdrawiam i również serdeczności noworoczne przesyłam:))

      Usuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Reniu. Twoje zestawy jak zwykle gustowne. Bardzo ładnie przystroiłaś dom. Czy na choince są świeczki w lichtarzykach? Pamiętam takie z rodzinnego domu zanim elektryczne lampki opanowały drzewka świąteczne. Zauroczyła mnie bombka w ludowy wzór.
    W Twoim domu jest po prostu swojsko i klimatycznie. Pozdrawiam serdecznie Jola L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i Tobie również wspaniałego roku życzę:)))cieszę się że Ci się podoba:)))masz rację na choince są świeczki w lichtarzykach:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku, Reniu !!! zestawy bardzo fajne, ale ozdoby przebiły wszystko, sa przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Fajne stylizacje!
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    xBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:))Pozdrawiam i wzajemnie życzę:)))

      Usuń
  18. Świetne czerwone buty !

    Reniu kochana , niech sie daży w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))) niech się nam wszystkim darzy:)))Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Śliczne dekoracje i bombki, zwłaszcza sowa. Bardzo podoba mi się też Twój żyrandol. A z działu modowego zauroczyły mnie czerwone pantofelki.
    Szczerze mówiąc spodziewałam się Sylwestrowych kreacji:) Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))wiedziałam że Ci się sówka spodoba:)))a żyrandol trafił do mnie ze złomu:)))Pozdrawiam i Tobie też dobrego roku życzę:))

      Usuń
  20. Kochana Reniu, muszę sobie Twój dzisiejszy cytat bardzo, bardzo wziąć do serca :) Wspaniałe, klimatyczne, bajkowe są Twoje dekoracje. Pięknie Ci w czerwieni, super tunika i szpileczki, w pierwszym zestawie super sweterek i ten niezwykły pierścien :)
    Wszystkiego Pięknego w tym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:)))ciuszki pochodzą z naszych ulubionych sklepów czyli SH:))Pozdrawiam serdecznie również dobrego roku życzę:)))

      Usuń
  21. Reniu, oba zestawy prześliczne! Prezentujesz się cudownie. Bardzo mi się podobają twoje dekoracje, szczególnie kryształy na żyrandolu i świąteczna zastawa :) Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i również szczęśliwego roku życzę:))

      Usuń
  22. Piękne obrazki z Twojego domu, jest ten klimat Świąt...
    Ślicznie Ci w czerwieni, szpilki czerwone "porywam".
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym 2017 Roku.
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu:)))Tobie też powodzenia w nowym roku:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  23. Świetny jest pierwszy zestaw. uświadomiłam sobie, że nie mam spódnic w szafie. Jak to się stało to ja nie wiem. Przecież kiedyś nosiłam. Dekoracje świąteczne przepiękne.
    U nas w Sylwestra te ż domówka była , w rodzinnym gronie. W sukience i szpilkach wytrzymałam godzinę i zmieniłam na koszulę,dżinsy i balerinki, bo moja wnuczka przytula się namiętnie do mej odzieży, niestety często z umorusana od jedzenia buzią. Nie zawsze się uda zapobiec temu. Ale i tak było cudnie, bo wielopokoleniowo. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))najważniejsze z kim spędzamy czas a nie to w czym jesteśmy:))))dzieci są najpiękniejsze kiedy mają umorusane buźki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Reniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdeczności przesyłam:)))

      Usuń
  25. Reniu elegancka jak zawsze :) Piękne, kobiece kreacje. Dekoracje w Twoim domku pierwsza klasa!
    Wszystkiego dobrego w 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również wszystkiego dobrego życzę:))))

      Usuń
  26. Reniu czerwona tunika i dodatki tak idealnie dobrane, cudo 💟
    Reniu samych dobrych chwil w tym Nowym Roku, dużo zdrówka, i wyjątkowych ludzi wokół 😘
    Reniu uwielbiamy wiersze ks. Twardowskiego, stąd jeden z nich na Biniowym blogu, uwielbiamy też samego Księdza 😐 często odwiedzamy skwer nazwany jego imieniem na warszawskiej starówce, siadamy obok i delektujemy się tą chwilą, to był bardzo wyjątkowy człowiek
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))ja też lubię wiersze księdza Twardowskiego:)))Pozdrawiam Was serdecznie i również dobrego roku życzę:)))))))

      Usuń
  27. Pięknie Ci w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pani Reniu,jak tylko pojawia się nowy wpis Pani autorstwa już go czytam Pani jest niezwykle miła i taktowna bez całej tej bufonady,pozdrawiam miło i wszystkiego dobrego w Nowym Roku Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo miły komentarz:))))na blogu chcę pokazać to co lubię i co mi się podoba,cieszę się że ktoś to zauważył:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrego roku życzę:)))

      Usuń
  29. Two great outfits Renia !, Happy New Year to you kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również wspaniałego roku życzę)))

      Usuń
  30. Great pics and cute looks!Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdę mówiąc bardziej podoba mi się pierwszy zestaw, czyli sweterek i spódnica. I dodatki czyli naszyjnik, pierścionek... Bardzo, bardzo gustowne! I piękne dekoracje, tworzą prawdziwie świąteczny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweter bardzo odświętny, a jaki oryginalny pierścień! Czerwienie też podobają mi się, czerwone buty fantastyczne!!! Wszystkiego Najlepszego Reniu w Nowym Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i również dobrego roku życzę:)))

      Usuń
  33. Reniu, bardzo dobrze Ci w czerwonym kolorze.
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też wspaniałego roku życzę:))Dziękuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  34. W czerwieni bardzo Ci do twarzy.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie dobrego roku życzę:))

      Usuń
  35. Przypuszczam, że w tej ognistej czerwieni przywitałaś Nowy Rok:)
    Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domowym zaciszu witałam nowy rok,czerwone szpilki zamieniłam na baleriny:))))Dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  36. Cudowne dekoracje !A sowa i saneczki bombowe!
    Najlepszego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  37. Reniu przyjmij spoznione, ale szczere Noworoczne zyczenia:
    Samych wpanialych Chwil w Nowym 2017 Roku!!
    Obie kreacje sa doskonale nie tylko na takie wlasnie spotkania jak piszesz, ale tez inne. W czerwonej tunice i w szalenie pieknych czerwonych szpilkach zaliczylabys nie nieden wielki bal!
    Jak pieknie wygladaja u Ciebie switeczne dekoracje, piekna szopka, cudowne bobki, takie jedyne w swoim rodzaju. Piekny swiecznuk i nakrycie stolu.
    Serdecznie pozdrawiam i sle buziaki:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i miły komentarz:)))cieszę się że Ci się podobają moje dekoracje świąteczne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  38. Rewelacyjne są te czerwone butki. Aż mi przykro, że boli mnie od dłuższego czasu w kostce i nie mogę chodzić w takich obcasach. Świetnie w nich wyglądasz.
    W domu śliczna dekoracja. Cudowna zastawa.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)))

      Usuń
  39. Czerwień bardzo twarzowa. Świetne są te czerwone buty.
    Pięknie miałaś ubrany stół, a na choince rozczulające i niespotykane są malutkie sanki.
    Wywróżyłaś śnieg, moje wnuki skorzystają w tym roku z sanek, które przyniósł im Mikołaj.
    Wszystkiego naj, naj w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))miło mi że Ci się podoba:)))u nas oprócz śniegu straszny mróz:)))Pozdrawiam i Tobie też wspaniałego roku życzę:)))

      Usuń
  40. Debiut, wszystkiego najlepszego w nowym roku. W drugim zestawie prezentujesz się pięknie 😘 Super buty i fantastyczny pierścionek. Dekoracje jak zwykle urocze, a zastawa na stole mnie zachwyciła. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Tobie też wspaniałego roku życzę:))

      Usuń
  41. Pięknie u Ciebie Reniu...Bardzo klimatycznie!!!
    W zestawach zwracają uwagę buty:)) Super!
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam:))

      Usuń
  42. Reniu jak u Ciebie pięknie !! Uwielbiam taki świąteczny klimat!! A Ty w czerwieni zachwycasz!! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń