poniedziałek, 24 kwietnia 2017

„Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.” – Philip Wylie

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze pod ostatnim postem!
Dzisiaj, jak zwykle, trzy zestawy - wszystkie na, niestety, chłodną wiosnę.
Pierwszy składa się z czarnej sukienki i beżowych dodatków, szczególnie chcę się pochwalić moją nową torebką w kształcie sowy.
W drugim zestawie znalazła się ta sama sukienka, tym razem z szarymi dodatkami.
Trzeci zestaw jest utrzymany w odcieniach granatu, który przełamuje kolorowa torebka (prezent urodzinowy od córki). Zdjęcia zrobione na bardzo ładnym moście 10 km od naszego domu.
Pozdrawiam serdecznie i ciepełka życzę!


 

73 komentarze:

  1. Jakie śliczne sówki!
    W drugim zestawie wyglądasz bardzo elegancko i tak stylowo.
    Reniu, życzę cieplejszej pogody i kolejnych udanych stylizacji. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))na cieplejsze dni czekam z niecierpliwością:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Witaj Reniu! Torebka sowa piękna, super dodatek!
    Zestaw drugi bardzo mi się podoba, a zwłaszcza ten krótki żakiet. Takie fasony lubię i oczywiście zgrabnie Ci w nim. Zestaw trzeci też fajny. Masz ciekawe spodnie, no i ładna torebka. Będzie pasować do wielu rzeczy. Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))masz rację torebka pasuje do bardzo wielu rzeczy:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Co klasyka to klasyka. Mała czarna plus różne dodatki i za każdym razem inny charakter zestawu. Podoba mi się koronkowa bomberka. Szare wdzianko również. Torebka sowa jest urocza. Za to torebkę z trzeciego zestawu przygarnęłabym bez wahania, bo pasowałaby mi do wielu moich ciuchów. Mieszkasz w pięknej okolicy. Pozdrawiam serdecznie. Jola L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za taki miły komentarz:))czym jestem starsza tym bardziej doceniam uroki moich okolic:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. Bardzo fajne zestawy, ale najbardziej drugi przypadł mi do gustu - uwielbiam szarości, a w tym zestawie wyglądasz mega elegancko i ta bransoletko...cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))bransoletka kosztowała złotówkę w SH:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Rewelacyjne zestawy! Idealnie dopasowane do figury, podoba mi się Twój styl. Pozdrawiam ciepło. Sentencja bardzo mi odpowiada szczera prawda. wielu by dużo chciało a nic nie robią w tym kierunku. Takie czasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba mój post i mój styl,to bardzo miłe:)))nie wiem czy to czasy ale faktycznie wiele osób uważa że sukces i dobrobyt trzeba osiągnąć natychmiast:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Torebka sowa mnie zachwyciła aż tak bardzo, że poczułam zazdrość. Myślałam, że to uczucie jest mi obce, ale jak widzę motyw sowy to jednak głupieję, bo to zdecydowanie moje ulubione ptaszysko. Zatem dzisiaj jestem zazdrosna i napisze tylko, że w dzisiejszym poście wszystkie stylizacje są super i ten most też fajny, ale takiej sowy moje oczy nie widziały i teraz mi sie będzie śnić po nocach. Wyprowadzaj proszę tą sowę na spacery często, bo takie cacko pokazywać trzeba światu. Pozdrawiam serdecznie i ocieplenia życzę. Oby maj był ciepły i słoneczny Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ojej nie chciałam wzbudzić w tobie zazdrości:))))))))))))))torebka kupiona za niecałe dziesięć zł w SH:)))bardzo dziękuję za ten miły komentarz:))Pozdrawiam serdecznie i również cieplejszych dni życzę:))

      Usuń
  7. Torebka z sową bardzo oryginalna.
    Dzisiaj wybrałabym Ciebie w zestawie z szarym żakiecikiem - bardzo elegancko w nim wyglądasz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))też lubię taki szary zestaw:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Zestawy, jak zwykle, bardzo udane , ale torebka z sową obłędna !!! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugim zestawem jestem zachwycona, w tamtych również wyglądasz bardzo fajnie. Mnie się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Reniu wisiorek z sową znam, ale ta torebka odlotowa, zestaw z szaroscią bardzo elegancki, a granatowy na moście z flagową torebką wygodny i piękny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz widzę że dobrze zrobiłam kupując torebkę:)))trochę się nad nią zastanawiałam:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Reniu zachwyciły mnie wszystkie zestawy, a sowa to numer jeden-śliczna i dobrze, że ją masz , trudno o takie torebki. Sukienka elegancka i pięknie się prezentuje. Bardzo ciekawe spodnie, buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Jolu dziękuję:)))miło mi to czytać:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Jesteś bardzo inteligentny sukienka z czarnym i niebieskim Określ marynarki.
    Lubię zarówno wygląd i zdjęcia są piękne.
    Twoje sowy są zabawne
    Pozdrawiam serdeznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  13. Wszystkie trzy zestawy dobrane ze smakiem. Torebki eleganckie, a tej z sową to trochę zazdroszczę.
    Życze Ci miłego tygodnia i ładnej pogody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie Twoją zazdrość rozumiem:))))jak na sowę przystało...Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za miłe słowa:)))

      Usuń
  14. Jak elegancko! Sowia torba i naszyjnik są cudne:) Wiesz co, ten most robi wrażenie.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))też tak myślę,a to taki mostek nieduży:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia. Drugi zestaw jest rewelacyjny i pięknie w nim wyglądasz ❤ Torebka w trzech kolorach jest piękna 😊Pozdrawiam gorąco Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Torebka " sowa" to mistrzostwo świata, bardzo oryginalna. Wszystkie zestawy zasługują na pochwalenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie przypuszczałam że tak się spodoba kiedy ją kupowałam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń

  17. Wszystkie trzy zestawy są kapitalne! Pierwszy - za beże i sukienkę, drugi za szarości i sukienkę :D Trzeci, bo te spodnie, bo ta narzutka! Masz fantazję! :) :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twoja opinia:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Great pics and cute looks! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu, dzisiaj w oko wpadła mi torebka sowa, jest bardzo ciekawa, takiej jeszcze nie widziałam, do tego naszyjnik - super. Ładny most i Ty ładnie się na nim prezentujesz. Granaty uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))most od dawno podziwiam przejeżdżając obok,kiedy jadę do syna:)))ale ciągle coś wypadło i nie mogłam zrobić zdjęć:))Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  20. Piękna Modelka której wszystko pasuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny cytat i fajne ciuchowe propozycje

    OdpowiedzUsuń
  22. W granatach wyglądasz super :-) Reniu pozdrawiam serdecznie i zycze udanego majowego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i Tobie Dorotko również pięknego weekendu życzę:)))

      Usuń
  23. Reniu, jesteś niezwykła!
    Całusy,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful pictures and cute looks, dear Renia. I love the funny owl accessories. But what I really adore is our look with the black little dress and this gorgeous grey jacket. You look stunning dear!
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię motyw sowy, więc wisior i torebka skradły moje serce. Wszystkie stylizacje bardzo ciekawe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))jak się okazuje wiele osób lubi motyw sowy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Piękne zestawy i fajna sceneria. Dodatki masz bardzo ciekawe,podoba mi się sówka. Pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa:)))

      Usuń
  27. Nie mogę oderwać oczu od torebki-sowy i portek!!!
    Ty to masz pomysły Reniu!!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  28. Zachwyciła mnie ta torebka z pierwszego zestawu. No i Twoje zdjęcia w plenerze są świetne. Na dodatek bardzo dobrze Ci w nowej fryzurze. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Krysiu że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  29. Te sowie elementy stroju bardzo mi się spodobały. Sama mam kolczyki z sowami i też bardzo je lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))córka też ma sowie kolczyki:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  30. Stylizacje swietne ....wszystkie na 10/10:) Granatowe spodnie absolutnie Top trend :))) To element ,ktory zaczyna sie pojawiac a Ty juz go masz :))) swietne wyczucie stylu ,zazdroszcze :)) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać od Tak eleganckiej kobiety:))spodnie mam już dawno i doczekały się.....:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  31. Torebka sowa jest cudowna <3 chce taką samą

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspanialy cytat! Bardzo madre i prawdziwe slowa.

    Wszytkie zestawy sa piekne, w pierwszym zauroczona jestem torebeczka i naszyjnikiem oraz fantystyczna koronkowa kurteczka. Drugi zwraca swa uwage pieknym szarym bolerkiem, a trzeci piekna torebeczka, mlodziezowymi spodniami i super narztka oraz fantystaczna barwa granatu. !
    Zdjecia na moscie to nowosc i tu znow mile zaskoczenie!

    Pozdrawiam cieplo, Reniu i zycze milego popoludnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się Elu podoba:)))ja chętnie bym gdzieś na zdjęcia pojechała ale córka nie zawsze ma czas:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Bardzo niebanalna i przyciągające spojrzenie torebka sowa <3 Piękne zdjęcia :-))
    Pozdrawiam Cię Reniu gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  34. Reniu droga, nie widzę mojego komentarza:(
    Piszę więc jeszcze raz. Każdy zestaw ma w sobie to coś: piękne wdzianko w 1, no i torba - cacko! 2 - elegancka klasyka, żakiet ma piękny fason, a 3 jest po prostu super! Piękne zdjęcia w plenerze, torebka - kolejne cacko! Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne eleganckie stylizacje!:)
    Wspaniałe zdjęcia!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozytywnie i elegancko:) Stylizacje które do Ciebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Great styling and I love the owl bag kisses ...

    OdpowiedzUsuń