środa, 17 maja 2017

"Szczęście nie jest ko­loro­wym mo­tylem, za którym mu­sisz po­biec, jeśli chcesz go złapać. Szczęście jest jak cień: podąża za tobą na­wet wte­dy, gdy o nim nie myślisz." Phil Bosmans

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! 
Wiosna bardzo powoli do nas przychodzi, ale moje zestawy już wiosenne.
Pierwszy to czarna sukienka, a do niej, zamiast żakietu, koszula w czarno - białą kratkę i takie same dodatki.
Drugi składa się z białej spódnicy i bordowej bluzki z szerokimi plisowanymi rękawami. Do tego dobrałam dodatki w kolorze bordo.
Dzisiaj chciałam się pochwalić moją drugą wielką pasją (a może ta jest właśnie pierwsza;)) jaką są starocie. O tym, że zbieram je od 20 lat już pisałam. Najbardziej lubię stare wiejskie sprzęty gospodarstwa domowego. Kiedyś marzyłam, żeby przenieść na swoje podwórko starą chatę albo mały spichlerz, ale teraz wiem, że tego nie zrobię, więc wykorzystałam piwnicę w naszym domu. Urządziłam w niej wiejską chatę. Pomagały mi w tym moje dzieci i przyjaciółka. Dzisiaj pierwsza odsłona mojego miniskansenu z piecem wybudowanym przez mojego syna. W następnych postach będę pokazywać kolejne odsłony mojej wiejskiej chatki.
Pozdrawiam serdecznie i ciepłej wiosny życzę:)!!






77 komentarzy:

  1. Amazing pics dear! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Gratulacje! Spełniasz swoje marzenia i podziwiam Cię za to. Tworzysz fantastyczne miejsce gdzie dajesz upust pasji. A dodatkowo masz wsparcie u dzieci. I to jest wspaniałe. Masz zdolnego syna, wybudować taki piec to nie lada sztuka. Fantastyczne miejsce.
    Zestawy też świetne. I jak zwykle dodatki idealnie dobrane. Bardzo na czasie rękawy w bordo bluzce.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na kolejny post. Jola L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jolu:)))mam wsparcie u dzieci a wszystkie prace związane z przygotowaniem miejsca i czyszczeniem mebli wykonuje syn,który na co dzień zajmuje się czymś zupełnie innym:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Zbieram szczękę z podłogi. Zachwyciłam sie Twym miniskansenem. Cudny pomysł i wykonanie, piękne zbiory. Czekam na więcej. Stylizacje oczywiście przepiękne. Podoba mi sie pomysł z wykorzystaniem koszuli w charakterze żakietu. Torebka czarno-biała jest cudna. Zrob prosze kiedyś zbiorowy portret Twoich torebek. Wydrukuję sobie i bedę cieszyć oczy.Kolekcja godna pozazdroszczenia. Kiedy pokażesz znowu sowę, bo sie stęskniłam za nią. Jesteś niesamowicie ciekawą osobą, a Twoje pasje są niezwykłe. Pozdrawiam Danka
    OS. Dzisiejszy cytat tez bardzo ładny i pouczający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))raczej ze mnie zwykła osoba ale jak już napisałam bardzo lubię starocie:)))torebki kiedyś pokażę ale trochę sie tego boję hi hi:)))ostatnio nie wiele wychodzę poza dom więc nie mam kiedy sówki przewietrzyć:))pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. Bluzka z szerokimi rękawami jest super. Piękny kolor.
    Czarna sukienka zawsze się sprawdzi, z taką bluzką staje się mniej oficjalna.
    Podziwiam Twoją pasję, cudny skansen stworzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))bluzka już w mojej szafie od dawna a teraz stała się modna:))cieszę się że Ci się podoba mój skansen:))pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Kolejne piękne stylizacje!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudeńka masz, Reniu, w tej swojej piwniczce. Pamiętam z domu moich dziadków maselnicę i łopatę do chleba. Szatkownicę i żelazko z duszą też posiadam. Uwielbiam starocie. Pięknie wyglądasz w obu stylizacjach. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też jestem starociowo zakręcona i wypełniłam nimi cały dom:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Reniu, pierwszy zestaw jest fantastyczny, i Ty w nim:)
    Piekne buty!

    No i a ta kuchnia -wspaniala jest!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Obie stylizacje bardzo ładne, ale bordowa bluzka w połączeniu z białą spódnica wygląda rewelacyjnie :) Podobają mi się takie zestawienia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach Reniu, co za cudowny pomysł! A do tego wspaniała realizacja. Twój syn zbudował prawdziwy wiejski piec, ze wszystkimi detalami. Masz mnóstwo kuchennych sprzętów, których dziś już na próżno szukać. Ocaliłaś od zapomnienia kawał historii. Gratuluję! Czekam na dalsze odcinki i pozdrawiam serdecznie. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)))muszę przyznać że syn bardzo dba o detale przy naszej chatce:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Reniu jak zawsze prezentujesz się pięknie i obie bluzeczki bardzo mi sie podobają. Ta pierwsza ma cudne rękawy, jak motyl. Jaka piękna jest ta twoja chatka, buziole.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie bardziej podoba się stylizacja druga, ale poszłabym do piekła za tę cudną torebkę z pierwszego, jest boska po prosttu, chce taką:). a Twój prywatny skansen...hm... NIESAMOWITY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))torebkę kupiłam w SH za pięć zł:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Reniu,obydwie stylizacje wysmakowane stylistycznie :))) Teoretycznie sa proste ale w praktyce wszystko jest dograne,finezyjnie polaczone,ekstremalnie zgrane kolorystycznie i uwienczone torebkami i bizuteria :))) absolutnie rewelacyjne stylizacje :) piekne bordowe rekawy,i koszula w kratke gingham potraktowana swobodnie jako warstwa :))) brawo jestem zachwycona :))pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy tak Twoja opinia:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Z tych rzeczy powstałby jeszcze jeden świetny zestaw. Białą spódnicę połączyłabym z koszulą w kratkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że taki powstanie,lubię łączyć czarny z białym:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  14. Reniu śliczne zestawy i śliczne dodatki, wspaniałe obie bluzki
    i cudowne obie torebki :) Wszystko idealnie dobrałaś :) Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te miłe słowa:))pozdrawia serdecznie:))

      Usuń
  15. Bluzka z rękawami motyla mnie urzekła i ta haftowana torebka!
    Świetne zestawy Reniu!
    A syn zdolny! I gratulacje dla niego! Tak spełnić marzenie mamy..:))
    Buziaki Reniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:))syn nie tyle zdolny co bardzo pracowity,nawet jak nie umie to szuka w internecie i robi:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  16. Jak zwykle pięknie wyglądasz, pierwszy zestaw mnie urzekł, a torebka bardzo oryginalna z tym haftem. Zauważyłam, że mam trzy rzeczy z Twojej chatki, lubię łazić po pchlich targach i kupować takie rzeczy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też bardzo lubię szukać staroci:))pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  17. Świetne zestawy, wszystko idealnie ze sobą współgra. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze, by mieć jakąś pasję, wtedy nuda nam nie grozi... Twoja Reniu jest bardzo piękna. Twoje zbiory mają duszę. Zatrzymujesz w nich czas i losy ludzkie.
    Jeśli będzie mi kiedyś dane zobaczyć Twój skansen i zbiory, obiecuję, że nie przyjadę z pustymi rękoma. Przywiozę Ci coś, co na pewno znajdzie miejsce w Twoim królestwie.
    A zestawy super. Szczególnie bluzka z 1 wpadła mi w oko. No i torebeczki. Cacka!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabyś najcudniejszym gościem mojej chatki:)))zanim Cię zaproszę muszę dokończyć parę spraw ale za miesiąc,półtora wszystko będzie gotowe:)))Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
    2. No to już Reniu planuję wyjazd:)
      Jak się uda, to może w sierpniu?

      Usuń
    3. Na pewno się uda:))Pozdrowionka:)))

      Usuń
  20. Zestawy jak zawsze świetnie pomyślane, ale Twoja pasja zapowiada się rewelacyjnie, zbiory, które zgromadziłaś, już robią wrażenie.Życzę powodzenia w poszerzaniu kolekcji.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  21. This oven is fantastic. Your son is very talented, Renia. Your Outfits are cute and perfect for spring. Ich love this gorgeous little enbroidered bag.
    Happy Weekend my fest.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezwykle klimatyczne zdjęcia bo i takie właśnie niezwykłe miejsce tworzysz. Piec jest niesamowity! Co do stylizacji to wiele rzeczy mi się tu podoba, ale najbardziej zachwyca mnie wręcz ta niesamwita torebka z pierwszego zestawu. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  23. Stroje bardzo łądne, a ta torebka kwiatowa jest przecudna wręcz. Wiesz co, o starociach to wiedziałam, ale o chat w piwnicy Cię nie podejrzewałam! Świetnie, że stworzyłaś takie miejsce poza czasem i naprawdę fajnie jest w środku. A masz jakiś strój pasujący do wnętrza? Mogłabyś zrobić sesję foto taką, no wiesz, że jest dzień z życia.
    Bardzo fajnie, że podzieliłaś się tym swoim światem i jestem bardzo ciekawa, co jeszcze jest w chacie?
    Piec jest bardzo ładny i powiem Ci, że w ogóle to bym chciała mieć taki właśnie prawdziwy piec i sobie gotować...najpierw oczywiście przydałby się domek:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stroje ludowe mamy wszyscy,ja syn synowa i córka:)))a sesje zdjęciowe z różnymi pracami i obrzędami starej wsi syn organizuje od kilku lat:))taka w naszej chatce też jest w planie:))))Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. Wielkie wielkie brawa dla Twojego syna za taki piękny piec!!! Ma chłopak dryg do takiej roboty, wszystko takie dopracowane i w klimacie utrzymane. Moja babcia miała taki!
    Stylówki też piękne, ta z rękawami - wow wow wow!Dodatki jak zawsze dobrane idealnie ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i syna,który na co dzień zajmuje się czymś zupełnie innym:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. Świetnie miejsce stworzyłaś w swoim domu.Bardzo dużo zgromadziłaś tam zbiorów.Piec wygląda cudownie,zdolny syn.Twoje stylizacje są przepiękne,bardzo podoba mi się czerwona bluzka oraz torebeczki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))zbieram starocie już długo i mam ich naprawdę dużo:)))pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  26. Reniu wygladasz rewelacyjnie, tak wiosennie i promiennie.
    Twoja chatka mnie zauroczyła, jest pięknie, tak uwielbiam. Twój syn jest zdolniachą jak wybudował Ci taki piec, chleb w nim pieczony miałby inny smak, głęboki.
    Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i syna:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Piękna bluzka z poszerzanymi rękawami, bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  28. dzisiaj jestem zachwycona jedną i drugą stylizacją! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  29. Wyglądasz pięknie :) Szczególnie spodobało mi się pierwsze połączenie... mini skansen robi wrażenie - taka oaza! Super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem po wrażeniem Twojej ekspozycji, jak w profesjonalnym muzeum, piękne eksponaty i to w bardzo dobrym stanie! Brawo!!! A stylizacje jak zawsze dokładnie dobrane, obydwie są świetne, a torebeczka - miodzio!!! :) Życzę Ci dalszych pięknych eksponatów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))w następnym poście pokażę jeszcze więcej eksponatów:))pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  31. obie stylizacje mi się bardzo podobają, a my Renaty wiemy co ładne ;) Wiejskie sprzęty gospodarstwa domowego super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  32. Pierwsza stylizacja mnie zachwyciła, podoba mi się bardzo bluzeczka, idealnie komponuje się z biała spódniczką :0

    OdpowiedzUsuń
  33. Drugi zestaw bardzo młodzieńczy. Zawsze podziwiam ludzi z pasją oni nigdy się nie starzeją, zawsze mają coś do zrobienia. Super jest twój mini skansen.
    Możesz go dekorować na każde święta, zmieniać wystrój, super. Ja ciągle mam w planach mini warsztat, taki kącik z poukładanymi narzędziami do wszelkich robót i robótek. Niestety na razie nie mam wolnego konta, mam pełną ludzi chatę, ale kto wie może się doczekam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))u nas miejsca dużo a mój skansen na najniższym poziomi tam i tak nikt nie mieszkał:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:)))

      Usuń
  34. Beautiful outfits, I especially like the red and white one, though the black and white purse and ring are amazing too!

    And I am taken with your hobby, so soulful! I love your special room, it's like a home museum!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się zwłaszcza stylizacja z kraciastą koszulą; no i przepiękny dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  36. Pierwszy zestaw super. Piękna kolorystyka:)
    A Twoje zbiory staroci są imponujące.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam:)))

      Usuń
  37. Reniu,
    Twoje zestawy są piękne. Wyglądasz w nich uroczo.
    Przeczuwałam, że Twoje kolekcjonowanie przemieni się w piękny cel.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacja ten skansen. Mogłabyś muzeum założyć

    OdpowiedzUsuń
  39. Na początek pięknie wyglądasz, torebka w róże cudo, pierścionek bajka a skansen to jest to co uwielbiam, starocie które mają swoją przeszłość, ciekawe i inspirujące. U mnie każdy stary przedmiot ma swoją przeszłość, o której staram się wiedzieć wszystko, ja mam bardzo dużo takich rzeczy daleko nie szukając płot i kominek mam zbudowany że starego kamienia który był w domu dziadków męża. To tak jakby mieć cząstkę ich duszy. Wiesz ale w tym coś jest bo każdy kto do mnie przychód, czuję klimat i to coś co urzeka. Reniu pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny jest kolor tej wiśniowej bluzeczki. A gobelinowa torebka to prawdziwy skarb. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak to się stało, że nie widziałam tego posta do tej pory, to nie wiem. A tyle tu pięknych rzeczy, począwszy od Twoich stylizacji, a kończąc na tej przeuroczej piwnice. Naprawdę podziwiam wszystko:)
    Reniu jesteś niesamowita, niepowtarzalna:)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń