wtorek, 20 czerwca 2017

"Zwycięzca ma wielu przyjaciół, zwyciężony ma dobrych przyjaciół" przysłowie mongolskie

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem!
Dzisiaj będzie mało kolorów, ale dużo koronek.
Pierwszy zestaw to czarno - biała sukienka maksi z koronkowym akcentem.
Drugi to czarna koronkowa spódnica z białą bluzką i dodatkami z czarnej koronki.
Trzeci zestaw to czarna baza i jasna koronkowa narzutka.

Na koniec trzecia odsłona mojego miniskansenu. Tym razem kącik do spania, czyli łóżko i kołyska. W dawnych domach lachowskich nie było szaf, więc ubrania wisiały na drążku pod sufitem i poukładane były w skrzyniach. 
Ozdobę z bibuły i słomy zrobiła mi synowa.
Na ostatnim zdjęciu nowy mieszkaniec naszego domu, którego w sobotę przywiozła córka.

Pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia życzę!

















80 komentarzy:

  1. Pierwszy zestaw wymiata. Psiunio przeslodki:) I nie moge sie napatzrec na ten Twoj mini skansen. Skrzynia-to prawdziwy skarb!
    Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))piesek słodki ale pracy z nim dużo:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Kolejne piękne stylizacje!
    Słodki piesek:)

    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzisiejszych kreacjach możesz udawać się prosto na jakieś weselisko - wszystkie bardzo eleganckie:)
    Masz niesamowicie ciekawą kolekcję staroci, a pieseczek słodziak.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))starocie to wielka moja miłość,zbieram je od ponad dwudziestu lat:)))a zaczęło się bardzo niewinnie od kołowrotka:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Koronkowo. Tak nazwałabym twój post. W każdym zestawie prezentujesz się świetnie. Ale w drugim podobasz mi się najbardziej.
    Jak już pisałam podziwiam twoją pasję w tworzeniu mini skansenu. Poprzez prezentowanie go na blogu przybliżasz takim mieszczuchom jak ja, życie na wsi w dawnych czasach. Dziękuję.
    Sierściuch jest zabawny i skradł moje serce choć uwielbiam koty.
    Pozdrawiam serdecznie Jola L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak nazwać:))koronki bardzo lubię:))cieszę się że podoba Ci się mój miniskansen:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  5. Ostatni zestaw jest prześliczny. Podziwiam też część sypialną. Uwielbiam te sznurkowe chodniczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))została jeszcze część z umywalką:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Pieseł jest śliczny, oj będzie miał kto pilnować Twoje skansenowe skarby.
    W każdej koronce wyglądasz pięknie, trudno wybrać najlepszy zestaw.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy już jednego wiernego stróża:)))Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Nie umiem wybrać, który zestaw ładniejszy, ale chyba najpiękniej wyglądasz wg mnie w drugim. Też lubie koronki, choć tylko dwie koronkowe sukienki, za to ulubione. Druga część skansenu rewelacyjna. Urzejła mnie kołyska.Ciekawe ile dzieci wykołysała. Pomysł na wieszanie garderoby całkiem sprytny i dekoracyjny bardzo. Ozdoba z bibuły i słomy jest super. Bardzo zdolna masz synową. A iesek śliczny i wyrośnie na kawał psa. Pociesze Cię, że tylko pierwszy rok wychowania psa jest taki pracochłonny, a potem to już sama przyjemność i wspaniały towarzysz rodziny będzie.Wygląda bardzo poczciwie. Dużo radości z niego Waszej rodzince życzę. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tyle pięknych słów:))wiem że z psami to tylko chwilowy kłopot,to nie pierwszy pies w naszym domu:))))dawniej nie było szaf więc paradne ubrania wieszano na drążkach żeby się nie pomięły:)))później na wzór dworów i miejskich mieszkań na wsiach też zaczęto je robić :))w moim skanseniku na szafę nie ma miejsca:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  8. Piękne biało-koronkowe stylizacje. Skansen nabiera uroku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy stylizacje piękne i ślicznie w nich wyglądasz :) Ciężko byłoby mi wybrac jeden, najładniejszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestawienia mimo, że nie kolorowe wyglądają rewelacyjnie,. Nie ma nudy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, dużo koronek. U mnie niedostatek, więc zazdroszcżę troszkę ;) :)) Najbardziej (BARDZO!) podoba mi się jedynka. Rewelacja. Tak prosto, ale z tym CZYMŚ, co mi trafia w gust :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))cieszy mnie Twoja opinia:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Ja też bardzo lubię zestawy biało-czarne. Psina cudowna. Przypomina mi Zulę, suczkę, która mieszkała z nami 12 lat. Kołyska i pozostałe mebelki rewelacyjne. Masz zdolną synową. Fajnie, że Rodzinka podziela Twoje pasje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))tak synowa zdolna często robi nam różne dekoracje:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  13. Urocze kreacje koronkowe, zachwyca mnie dobór torebek...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie dobrane detale, motywy na butach i torebkach, szczegóły które dużo znaczą, zestawy bardzo twarzowe, i ładnie Ci w nich. wilczur słodziak, a skansen bardzo urokliwy, podziwiam za wytrwałość w znalezizkach i utrzymanie klimatu miejsca, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))cenie sobie Twoją opinię:)))jak chodzi o skansen i starocie to moja wielka przyjemność:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  15. Biel i czerń zawsze się sprawdza, jakoś tak elegancko się wygląda w takich zestawach. Najbardziej podobasz mi się w zestawie drugim i trzecim. Wspaniale dobierasz dodatki Reniu, masz gust:)
    Kącik do spania jak i cała reszta, uroczy. Podziwiam Twoją pasję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie komplement:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Reniu,
    wybacz mój poprzedni lakoniczny komentarz.
    Gdy zobaczyłam małego słodziaka myślałam, że serce mi pęknie.
    Cudowne są Twoje wszystkie zestawy. A "skansenik" jest prześliczny. Reniu, może znajdziesz jakiegoś sponsora i kupisz starą chatę w której urządzisz ekspozycję swoich skarbów. Przypuszczam, że masz ich całe mnóstwo. W czasie swoich wojaży widziałam chaty, które można było odwiedzać. Bilet kosztował 5 zł.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam Ci zrobić przykrości,wiem że musiałaś pożegnać swojego pieska.Co do chaty to było moje wielkie marzenie ale się nie udało:((mamy jednak zamiar troszkę powiększyć mój skansenik,zabierając jeszcze jedno pomieszczenie a właściwie jego część i powstanie sień:))przy wejściu syn obiecał zbudować ganeczek i zrobimy mały wiejski ogródek:)))ale muszę trochę poczekać bo moje dziecko pracuje,ma swój dom i wiele przy nim pracy i jeszcze ciągle pomaga mnie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  17. Reniu, klasyka Ci służy, fajne zestawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu,doskonale dobrane stylizacje :) Wiesz "co w trawie piszczy" i swietnie to wykorzystujesz :) Koronki to goracy trend tego sezonu i pokazalas ,jak mozna je fajnie nosic na wiele sposobow :) Twoje looki sa przemyslane w kazdym detalu :) podziwiam Cie :) Twoje hobby jest nieziemskie :) Pozdrawiam Renata

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi miło:)))cieszę się że to co robię komuś sie podoba:)))koronki lubię i noszę je bez względu na modę:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. szczerze napisze, nie lubie maxi, a wesji czarnej i waskiej chyba najmniej i dlatego ten pierwszy zestaw mi sie nie podoba, lepiej byloby ciachnnac te spodnice do kolan

    te wersje z koronkami juz sa o niebo ciekawsze
    zwlaszcza trzeci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wszystko nam sie podoba:))ja lubię maksi szczególnie latem:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Witam Cię Reniu :) Na początek zatrzymam się nad strojami. Otóż bluzki cudowne i ta spódnica koronkowa po prostu urzekła mnie. Co nie znaczy , że w innych Ci nie do twarzy. Torebki jak zwykle dobrane z niezwykłą starannością do strojów. A Twój skansen jest cudny i na pewno marzeniem wielu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:)))skansen był moim wielkim marzeniem i mimo że spełniła się tylko jego część i tak jestem szczęśliwa:))pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  22. Twoje koronki mogę tylko powiedzieć bo ja malo koronkowa jestem. Mój faworyt to Nr1. Klasyka zawsze się sprawdza. Za skansen podziwiam a piesek uroczy. Pozdrawiam Reniu serdecznie...😎...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu i również serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  23. Oba zestawy są super, choć mi bliżej do drugiego chyba :) Reniu masz tam prawdziwy skarbiec super byłoby gdybyś w przyszłości mogła stworzyć jakiś mini skansenik - sama chętnie bym wpadła na zwiedzanie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)na razie jest jedno pomieszczenie zagospodarowane na mój sknsenik ale będzie jeszcze jedno i mały ganeczek:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. Reniu, cudowne kreacje i prześliczne dodatki.Masz zdolną synową, a w Twoim skanseniku cudności. Na ostatnim zdjęciu prześliczny słodziak, przypomina mi moją psinkę, kiedy był malutki,a wyrósł na mądrego i kochanego, wielkiego psa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))mam nadzieję że nasz też wyrośnie na mądrego psa:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. Jak zwykle wyglądasz bardzo elegancko. Dodatki wspaniale dopasowane do stroju.
    Twój dom jest wyjątkowy, pełen wspanaiłych rzeczy!

    Piesek wygląda mi na uroczego urwisa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))nie tylko nasz pies wyglada na urwisa ale też nim jest:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  26. Koronki!Uwielbiam! A te wstawki w butach są wręcz bosskie!!!Uściski*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piesio z kurczakiem rządzi postem!:)) Ślicznie się ubrałaś, ale jednak nawet w obliczu obłędnie cudnej torby z koronką, przewijam na ostatnie foto i uśmiecham się szeroko:))
    Zdjęcia kącika do spania bardzo przytulne i wyobrażałam sobie trzymanie ubrań w skrzyniach zamiast szafy, ale o drążkach nie pomyślałam. W sumie to jest bardzo nowoczesne, bo i teraz ludzie tak wieszają, tylko że zwykle to jest taki a'la sklepowy wieszak, lub drążek zasłonięty kotarą.
    Życzę Ci miłej pracy z małym kłębuszkiem i ślę mu pogłaski a dla Ciebie buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz kłębuszek tylko tak słodko wygląda ale urwis z niego okropny:)))w naszym domu jest kilka skrzyń przechowuję w nich ozdobny świąteczne i rzeczy które czekają na swoją kolej użytkowania:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  28. Stylizacje jak zawsze świetnie dobrane pod każdym względem, szukam jakiejś fajnej spódnicy albo sukienki maxi, koronki fantastyczne i oczywiście wciąż podziwiam Twoją pasję! Piesek przesłodki! Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  29. Reniu podziwiam i napatrzeć sie nie mogę , takie piękne te twoje zestawy. Jak Ty wszystko potrafisz dobrać jak komplety i zawsze pięknie wygladasz. Skansen do pozazdroszczenia tyle pamiątek masz i takie śliczne, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Jolu to czytać:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  30. Ale pięknie w detalu pieczołowicie skomponowałaś wszystkie zestawy, cudownie Ci Reniu w tych dłuższych długościach spódnic i w maksi, i nawet w tym midi, które jest podobno takie trudne, świetnie w tym czarno białym kontraście :) U mnie to przysłowie działa zupełnie odwrotnie, najwięcej przyjaciół mam gdy mi źle, uwielbiają mnie słabą, rozmemłaną, depresyjną,taką do głaskania i wykorzystywania :( Tych prawdziwych poznałam w sukcesie, bo tak odbieram to, że schudłam, wyszłam z depresji, ograniczyłam picie i zaczęłam blogować, co wiąże się z jakąś popularnością. Taka wielu osobom już nie pasuję, zostali i wspierali mnie tylko najwierniejsi, od innych zaznałam nawet co zabawne przemocy fizycznej ;)) Buziaki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę że Ci sie podoba:)))myślę że zostali prawdziwi przyjaciele,resztę Twój sukces przeraził:)))Pozdrawiam serdecznie:)))kudłatego pozdrowię:)))

      Usuń
  31. Reniu!!! zapomniałam pozdrowić tego kudłatego z kurą :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw black-white genialny! A torebeczka do ukradzenia :-)Skansen to fajna wizualna lekcja historii.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz tu jestem, pierwszy przeczytany post i jakos tak łzy mi pociekły...Wzrusza mnie, gdy widzę jacy piekni ludzie chodzą po świecie, jakie maja pasję...Gdy widze modę w wydaniu nie- dwudziestoletniej plastikowej panny o talii osy...Biorę się za czytanie satrszych postów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:)))takie komentarze dodają energii do dalszego działania:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  34. Pięknie Reniu, każdy zestaw bardzo mi się podoba! Wyglądasz naprawdę świetnie :)
    A Ten "skansen" bardzo mi się podoba. A piesek cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  35. Ależ ty wydajesz się przemiłą osobą. :) Przesyłam dużo uśmiechów. :))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaintrygował mnie tytuł. Zwycięzca ma na pewno wielu... znajomych? Czy mamy wszyscy tak naprawdę licznych prawdziwych przyjaciół? Niektórzy, zrażeni do słowa "zaufanie" powiedzieliby wręcz, że jak będę chciał mieć wiernego przyjaciela to sprawię sobie psa...
    Zawędrowałam tu z bloga lawendowego Agnieszki. Przyznam, że masz tu morze rozmaitości. Świetnych, inspirujących pomysłów. A wnętrze... bajka! Będę zaglądać.
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wystarczy jeden a dobry przyjaciel:)))bardzo się cieszę że do mnie przywędrowałaś:)))dziękuję za miłe słowa witam i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  37. Koronkowo Reniu cudnie. Narzutka świetna.
    Psiunia do zjedzenia. :)
    Kiedy było mi bardzo, bardzo ciężko miałam wokół siebie przyjaciół, teraz zostali najwierniejsi, bo przecież nadal mi ciężko.
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyjaciele ą ważni zwłaszcza jak jest nam ciężko.Ale Ty jesteś miłą i serdeczną osobą dlatego przyjaciele lgną do Ciebie:))bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. The results you use by practicing these Natural Male Enhancement Exercises are permanent and therefore the ratio
    in men who select increasing their manhood naturally is increasing
    day by day. Various skin oils and lotions are offered
    also available on the market that can help enhance your sexual prowess significantly.
    Adding an all-natural penis vitamin formula for the daily penis care routine can add
    spice to the love life and the penis healthy.

    OdpowiedzUsuń
  40. I haven't checked in here for a while as I thought it was getting boring, but the last
    several posts are good quality so I guess I'll add you
    back to my daily bloglist. You deserve it my friend :
    )

    OdpowiedzUsuń
  41. Excellent post. Keep posting such kind of information on your blog.

    Im really impressed by your blog.[X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]Hello there, You have done
    an excellent job. I'll definitely digg it and in my opinion recommend to my friends.
    I am confident they'll be benefited from this web site.

    OdpowiedzUsuń
  42. I am really pleased to read this weblog posts which carries plenty of valuable facts,
    thanks for providing these kinds of information.

    OdpowiedzUsuń