czwartek, 20 lipca 2017

„Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła” – Wisława Szymborska

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem.
Pierwszy zestaw w dzisiejszym poście składa się z moich dyżurnych różowych spodni i bawełnianej bluzki.
Drugi składa się z czarnej sukienki i złotych dodatków.
W trzecim królują kropeczki, a dla przełamania koloru założyłam niebieskie buty.
Na koniec zdjęcia naszych piesków :).
Pozdrawiam serdecznie!





78 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizacje, a pieseczki są kochane :* słodziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Jak zwykle śliczne stylizacje, a torebka i bransoletka - cudo! :)
    Psiaczki przesłodkie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Szymborska miała rację, czytanie książek to świetna zabawa.
    Trzeci zestaw to mój faworyt. Świetnie wyglądasz w tej asymetrycznej bluzce. Pozostałym też nic nie brakuje bo jak zawsze dobrałaś super dodatki, które nadają charakter stylizacji. A psiaczki bardzo sympatyczne. Szczególnie uszy łobuziaka. Widać, że będzie z niego spory sierściuch. Pozdrawiam serdecznie Jola L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))też myślę że bluzka będzie wykorzystywana:))uszy ma śliczne ale łobuziak pierwsza klasa:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. groszkowa bluzka zjawiskowa. sprobuj ubrać też do niej białe spodnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))polubiłam ją więc na pewno do białych spodni założę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Tym razem trudno wybrać mi faworyta, każda stylizacja ma coś w sobie, w czarnym zestawie bardzo dobrze wyglądasz, krój bluzki wyszczupla i podkreśla talię, ale to sprawa kroju nie koloru, kropki uwielbiam, więc oczywiście bardzo na tak, a pierwszy biel i amarant. Cudnie, Bardzo starannie dobrałaś dodatki, buty, torebki, motywy, a Szymborską czytałam w tamtym roku, 2 tomiki, lubię czytać i cały czas coś tam z biblioteki przynoszę, teraz Ligocka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))czarny to nie zestaw tylko sukienka ma taki fajny fason:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  6. Elegancko jak zawsze. Oczywiście zachwycam się torebkami. No i pieskami oczywiście. Uwielbiam przysiwiale psie mordki.A młody rośnie wspaniale. Gruba kość i olbrzymie uszy. Kawał psa z niego będzie. Napisz proszę jakie pieski mają imiona.
    Cytat jak zwykle bardzo trafiony, ale niestety przypomniał mi , że ostatnio dawno się w czytanie nie bawiłam. No poza czytaniem bajek wnuczce.Dobre i to, bo bawimy się z Celinka wspaniale. Brzechwa i Tuwim rządzą. Mam teraz 8 szczeniąt do odchowania i gościnnie trzy dodatkowe pieski.I wnuczkę na stanie prawie codziennie. We wrześniu odpocznę i nadrobię czytanie dla dorosłych, bo z mamą na wczasy sanatoryjne jedziemy. Buziaki Reniu przesyłam i miłego weekendu życzę Danka

















    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))oj to Ty zapracowana jesteś:)) a bajki uwielbiam:)))Imiona naszych psów to Hans na którego wołamy Hansik( wilczek) a starszy pies to Wasyl a wołamy go Wasuś:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. It is always a pleasure to see you dressed so amazingly. I can't say which of your bags I like best. They are gorgeous and unique, each one. Your little sweetheart make me smile.
    Hugs Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz, a dodatki są fantastyczne. Psiaki słodkie, zwłaszcza kudłaty.Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))pieski robią słodkie miny zwłaszcza kudłaty a to urwis okropny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Kropeczkowy zestaw bardzo mi się podoba. Psiaki są cudne, szczególnie "Uszat". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jestem pod wrazeniem jak umiejetnie a wlasciwie perfekcyjnie wybierasz top trendy i ogrywasz je idealnie dla siebie :) Biala koszula w folkowym stylu polaczona ze spodniami w mocnym odcieniu rozu ....max . Czarna bardzo elegancka sukienka ograna zlotymi dodatkami co uczynilo z niej idealny wyjsciowy look,brawo i wreszcie groszki w tym oryginalnym duecie z paskami i biala spodnica ....klasa. Kazda stylizacja podoba mi sie bardzo i w kazdej widac ,ze masz pomysl,wizje i fantazje .A przeciez o to chodzi ,pozdrawiam serdecznie Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Reniu dziękuję za te miłe słowa:)))nie jestem wielkim znawcą mody,tym bardziej cieszy mnie taka Twoja opinia:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Niestety ale ten cytat Szymborskiej jest już dziś nieaktualny:( Ja jeszcze należę do pokolenia wychowanego na książkach i kocham czytać ale mój syn mówi, że jestem nienowoczesna:) Drugi zestaw przepiekny, te buty i torebka i branzoletka cudne:) A ten piesek to chyba jakiś akrobata, że potrafi tak uszy postaić w szpic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację coraz mniej ludzi czyta:)))ja lubię i czytam na miarę moich możliwości:)))moja córka jest wielką miłośniczką książek a i syn często do nich zagląda:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Reniu uwielbiam Twoje torebki i to jak perfekcyjnie je komponujesz do każdego stroju, świetne stylizacje, dodatki do czarnego zestawu biskie, mam takie buty tylko bardziej miedziane! :)) Cudownie Kochana :) A psiaki mają cały kawałek mojego serca, bo wiadomo, że króluje w nim Laki :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))torebki to taki mój mały bzik:)))psy potrafią zabrać kawał serca:))))))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  13. Reniu, cudnie! Twój drugi zestaw - mistrz, wyglądasz bardzo bardzo dobrze! Torebkami rozwalasz system, a te kropki na torebce do bluzki w kropki, to już całkiem skradły mi serce :D Kupiłam ostatnio czarną koszulę w kropy i właśnie taka spódnica prosta biała mi teraz potrzebna :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło tyle dobrego czytać:)))torebki to mój mały bzik,kupuję je w SH i większość nie przekracza trzech złotych:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  14. Nie wiem, który zestaw bardziej mi się podoba, bo w każdym jest coś interesującego. W pierwszym ładna ta nieco folkowa bluzka, w drugim czerń i złote dodatki-super, a w trzecim urzekła mnie ta kropeczkowa bluzka, a niebieskie buty, to świetny dodatek. Bardzo ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))folkowa bluzka też mi się bardzo spodobała i w dodatku super na gorące dni:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Jak ja uwielbiam ten Twój promienny uśmiech i oczy. <3

    Wyglądasz pięknie. Wspaniałe dodatki, bardzo oryginalne. Kobieta nie typowa, kobieta z własnym stylem. Unikalna. Wspaniale. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miły komentarz:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Reniu!
    jak zawsze cudownie wyglądasz. Wszystkie zestawy są piękne. Twoje pieski są bardzo słodkie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))psy bardzo lubimy nawet jak trochę psocą:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  17. Reniu, podpisuję się i ja pod wcześniejszym komentarzem (pani Agnieszki). Wszystko cudowne i zakochałam się w Twoich niebieskich bucikach bez pamięci:-)
    Jesteś Niezwykła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Haniu to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  18. Stroje i buciki piękne. Czarna bluzeczka ta pierwsza jest bardzo sexi 😊A te dwa słodziak na końcu są urocze ❤ Mój piesek juz rok jak go nie ma, ale jeszcze nie mogę się przełamać aby mieć kolejnego. Pozdrawiam serdecznie Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre kiedy się straci pieska.U nas prawie zawsze są dwa a było że i trzy psy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Mój faworyt to bluzeczka w kropeczki i torebka z sówkami, poza tym wszystkie stylizacje mają w sobie coś. Pieski są urocze, a uszka śmieszne. Owczarki bardzo szybko rosną,nim się obejrzysz będzie z niego wielkie, kochane psicho.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))wiem że szybko rosną mieliśmy już owczarka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba drugi i trzeci zestaw,a te torebeczki...rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Reniu Ty zawsze tak pięknie wszystko poskładasz i masz takie cudne ciuszki i dodatki. Pamiętam jak pierwszy raz dawno temu weszłam na twojego bloga,byłam zachwycona. Pomyślałam wtedy:jaka niezwykła kobieta z artystyczną duszą i jakie niezwykłe pomysły. Do dzisiaj jestem pod dużym wrażeniem tego co robisz. Twòj skansen też uweielbiam,a pieski masz cudowne. Lubię też twoje motta. Tak to prawda i jeszcze, kto czyta żyje dwa razy;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Jolu to czytać:))takie wspaniałe słowa motywują;ogromnie się cieszę że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Reniu, chyba pisałam komentarz ale nie ma /no chyba że coś poplątałam/. Piszę więc jeszcze raz.
    Biała bluzka z czerwonymi spodniami - super, sukienka ładnie podkreśla figurę a groszki ostatnio uwielbiam.
    Pieski urocze. Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i cieszę się że Ci sie podoba:)))z komentarzami tak czasem jest że znikają:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  23. Pierwszą torebką już sie kiedyś zachwycałam, więc dziś o niej już nie będę pisać. Za to druga...och, piękna, a i trzeciej, kropkowanej, nic nie brakuje. Same udane zestawy, Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))taka torebkowa maniaczka jestem:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  24. Bardzo mi sie podobają białe bluzeczki ze wstawkami, gipiurami. A te biało-czarne Twoje zestawy są niezwykle szykowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię białe bluzki:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. Świetne stroje i torba z sową niezmiennie cudna. Psie foty słodkie! Wasz nowy maluszek rośnie i bardzo sympatycznie wygląda z postawionymi uszkami:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))maluszek rośnie i bardzo uparty jest,ciężka praca z nim:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Very cute looks! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam:))))))))

      Usuń
  27. Witaj Reniu, najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw, chociaż pozostale, jak zwykle, też przemyslane i ciekawe. zachwyciłA MNIE W PIERWSZYM ZESTAWIE CZYSTOŚC I INTENSYWNOŚC BARW. sPODNIE MAJĄ CIEKAWY, żywy kolor, a pieski przepiękne, zakochałam (przepraszam, włączyły mi się duże litery)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  28. Dzisiaj wszystkie zestawy oceniam na 6/ fantastyczna bluzka w pierwszym. Super sukienka w drugim, która świetnie leży no i torebka, a także biała spódnica zestawiona z czarną bluzką. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo wysoka ocenia:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  29. Piękny cytat. Twoje zestawy są jak zwykle rewelacyjne. Ściskam serdecznie, Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  30. Reniu ja pamiętam, że mieszkasz blisko Sącza, nawet wspominałam męzowi o tym podczas naszego pobytu w Muszynie. Mamy blisko Ciebie też przyjaciół, bo w Siekierczynie. A co do stylizacji to pierwszy zestaw kupuję w całości, bluzkę chętnie przygarnę./

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  31. Oh Ty mnie zawsze zastrzelisz dodatkami :)
    Cudne torebki!
    Czarna stylizacja jest mega sexi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  32. Reniu jestem spóźniona. W domu mały remont... W zasadzie powtórzę za innymi, każdy zestaw perfekcyjnie przemyślany. Jednak w 2 jest cudnie! A torebka... Cacko niezwykłe.
    Pieski słodasy...

    Ja lubię czytać - od zawsze :)

    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Basiu dziękuję:))do remontów to ja przyzwyczajona u nas ciągle coś robimy:))a że staramy się sami to ciągnie się w nieskończoność:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  33. Pięknie Pani wygląda. Ciężko wskazać, która stylizacja króluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  34. Uwielbiam Szymborską! Genialna torebka i blekitne buty, a poza tym psiaki najsłodsze na świecie ☺😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  35. You look very cute! Nice blog, dear (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  36. Nie bardzo wiem jak zacząć bo podoba mi się wszystko.
    Napiszę tak, podobają mi się wszystkie zestawy ale moją uwagę szczególnie przykuły torebki, są oryginalne i fajne, ale psy....nosz te uszy powalają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy zachwycają się uszami a on jakby o tym wiedział i robi popisy:))))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  37. Jakie słodkie psiaki :-) Twoje stylizacje Reniu znakomite :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  38. dziś normalnie mam zagwozdkę co wybrać bo we wszystkich zestawach bardzo mi się podobasz, ta bransoletka która jest uwidoczniona na zdjęciu coś wyjątkowo pięknego
    A psiaki rozkoszne

    uściski Reniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne psiaki. A ty elegancka jak zawsze.Urocze torebusie.

    OdpowiedzUsuń