czwartek, 20 lipca 2017

„Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła” – Wisława Szymborska

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem.
Pierwszy zestaw w dzisiejszym poście składa się z moich dyżurnych różowych spodni i bawełnianej bluzki.
Drugi składa się z czarnej sukienki i złotych dodatków.
W trzecim królują kropeczki, a dla przełamania koloru założyłam niebieskie buty.
Na koniec zdjęcia naszych piesków :).
Pozdrawiam serdecznie!





78 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizacje, a pieseczki są kochane :* słodziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle śliczne stylizacje, a torebka i bransoletka - cudo! :)
    Psiaczki przesłodkie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Szymborska miała rację, czytanie książek to świetna zabawa.
    Trzeci zestaw to mój faworyt. Świetnie wyglądasz w tej asymetrycznej bluzce. Pozostałym też nic nie brakuje bo jak zawsze dobrałaś super dodatki, które nadają charakter stylizacji. A psiaczki bardzo sympatyczne. Szczególnie uszy łobuziaka. Widać, że będzie z niego spory sierściuch. Pozdrawiam serdecznie Jola L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))też myślę że bluzka będzie wykorzystywana:))uszy ma śliczne ale łobuziak pierwsza klasa:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. groszkowa bluzka zjawiskowa. sprobuj ubrać też do niej białe spodnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))polubiłam ją więc na pewno do białych spodni założę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Tym razem trudno wybrać mi faworyta, każda stylizacja ma coś w sobie, w czarnym zestawie bardzo dobrze wyglądasz, krój bluzki wyszczupla i podkreśla talię, ale to sprawa kroju nie koloru, kropki uwielbiam, więc oczywiście bardzo na tak, a pierwszy biel i amarant. Cudnie, Bardzo starannie dobrałaś dodatki, buty, torebki, motywy, a Szymborską czytałam w tamtym roku, 2 tomiki, lubię czytać i cały czas coś tam z biblioteki przynoszę, teraz Ligocka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))czarny to nie zestaw tylko sukienka ma taki fajny fason:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  6. Elegancko jak zawsze. Oczywiście zachwycam się torebkami. No i pieskami oczywiście. Uwielbiam przysiwiale psie mordki.A młody rośnie wspaniale. Gruba kość i olbrzymie uszy. Kawał psa z niego będzie. Napisz proszę jakie pieski mają imiona.
    Cytat jak zwykle bardzo trafiony, ale niestety przypomniał mi , że ostatnio dawno się w czytanie nie bawiłam. No poza czytaniem bajek wnuczce.Dobre i to, bo bawimy się z Celinka wspaniale. Brzechwa i Tuwim rządzą. Mam teraz 8 szczeniąt do odchowania i gościnnie trzy dodatkowe pieski.I wnuczkę na stanie prawie codziennie. We wrześniu odpocznę i nadrobię czytanie dla dorosłych, bo z mamą na wczasy sanatoryjne jedziemy. Buziaki Reniu przesyłam i miłego weekendu życzę Danka

















    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))oj to Ty zapracowana jesteś:)) a bajki uwielbiam:)))Imiona naszych psów to Hans na którego wołamy Hansik( wilczek) a starszy pies to Wasyl a wołamy go Wasuś:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. It is always a pleasure to see you dressed so amazingly. I can't say which of your bags I like best. They are gorgeous and unique, each one. Your little sweetheart make me smile.
    Hugs Sabine

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, a dodatki są fantastyczne. Psiaki słodkie, zwłaszcza kudłaty.Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))pieski robią słodkie miny zwłaszcza kudłaty a to urwis okropny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Kropeczkowy zestaw bardzo mi się podoba. Psiaki są cudne, szczególnie "Uszat". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jestem pod wrazeniem jak umiejetnie a wlasciwie perfekcyjnie wybierasz top trendy i ogrywasz je idealnie dla siebie :) Biala koszula w folkowym stylu polaczona ze spodniami w mocnym odcieniu rozu ....max . Czarna bardzo elegancka sukienka ograna zlotymi dodatkami co uczynilo z niej idealny wyjsciowy look,brawo i wreszcie groszki w tym oryginalnym duecie z paskami i biala spodnica ....klasa. Kazda stylizacja podoba mi sie bardzo i w kazdej widac ,ze masz pomysl,wizje i fantazje .A przeciez o to chodzi ,pozdrawiam serdecznie Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Reniu dziękuję za te miłe słowa:)))nie jestem wielkim znawcą mody,tym bardziej cieszy mnie taka Twoja opinia:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Niestety ale ten cytat Szymborskiej jest już dziś nieaktualny:( Ja jeszcze należę do pokolenia wychowanego na książkach i kocham czytać ale mój syn mówi, że jestem nienowoczesna:) Drugi zestaw przepiekny, te buty i torebka i branzoletka cudne:) A ten piesek to chyba jakiś akrobata, że potrafi tak uszy postaić w szpic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację coraz mniej ludzi czyta:)))ja lubię i czytam na miarę moich możliwości:)))moja córka jest wielką miłośniczką książek a i syn często do nich zagląda:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Reniu uwielbiam Twoje torebki i to jak perfekcyjnie je komponujesz do każdego stroju, świetne stylizacje, dodatki do czarnego zestawu biskie, mam takie buty tylko bardziej miedziane! :)) Cudownie Kochana :) A psiaki mają cały kawałek mojego serca, bo wiadomo, że króluje w nim Laki :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))torebki to taki mój mały bzik:)))psy potrafią zabrać kawał serca:))))))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  13. Reniu, cudnie! Twój drugi zestaw - mistrz, wyglądasz bardzo bardzo dobrze! Torebkami rozwalasz system, a te kropki na torebce do bluzki w kropki, to już całkiem skradły mi serce :D Kupiłam ostatnio czarną koszulę w kropy i właśnie taka spódnica prosta biała mi teraz potrzebna :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło tyle dobrego czytać:)))torebki to mój mały bzik,kupuję je w SH i większość nie przekracza trzech złotych:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  14. Nie wiem, który zestaw bardziej mi się podoba, bo w każdym jest coś interesującego. W pierwszym ładna ta nieco folkowa bluzka, w drugim czerń i złote dodatki-super, a w trzecim urzekła mnie ta kropeczkowa bluzka, a niebieskie buty, to świetny dodatek. Bardzo ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))folkowa bluzka też mi się bardzo spodobała i w dodatku super na gorące dni:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Jak ja uwielbiam ten Twój promienny uśmiech i oczy. <3

    Wyglądasz pięknie. Wspaniałe dodatki, bardzo oryginalne. Kobieta nie typowa, kobieta z własnym stylem. Unikalna. Wspaniale. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miły komentarz:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Reniu!
    jak zawsze cudownie wyglądasz. Wszystkie zestawy są piękne. Twoje pieski są bardzo słodkie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))psy bardzo lubimy nawet jak trochę psocą:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  17. Reniu, podpisuję się i ja pod wcześniejszym komentarzem (pani Agnieszki). Wszystko cudowne i zakochałam się w Twoich niebieskich bucikach bez pamięci:-)
    Jesteś Niezwykła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Haniu to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  18. Stroje i buciki piękne. Czarna bluzeczka ta pierwsza jest bardzo sexi 😊A te dwa słodziak na końcu są urocze ❤ Mój piesek juz rok jak go nie ma, ale jeszcze nie mogę się przełamać aby mieć kolejnego. Pozdrawiam serdecznie Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre kiedy się straci pieska.U nas prawie zawsze są dwa a było że i trzy psy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Mój faworyt to bluzeczka w kropeczki i torebka z sówkami, poza tym wszystkie stylizacje mają w sobie coś. Pieski są urocze, a uszka śmieszne. Owczarki bardzo szybko rosną,nim się obejrzysz będzie z niego wielkie, kochane psicho.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))wiem że szybko rosną mieliśmy już owczarka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba drugi i trzeci zestaw,a te torebeczki...rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Reniu Ty zawsze tak pięknie wszystko poskładasz i masz takie cudne ciuszki i dodatki. Pamiętam jak pierwszy raz dawno temu weszłam na twojego bloga,byłam zachwycona. Pomyślałam wtedy:jaka niezwykła kobieta z artystyczną duszą i jakie niezwykłe pomysły. Do dzisiaj jestem pod dużym wrażeniem tego co robisz. Twòj skansen też uweielbiam,a pieski masz cudowne. Lubię też twoje motta. Tak to prawda i jeszcze, kto czyta żyje dwa razy;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Jolu to czytać:))takie wspaniałe słowa motywują;ogromnie się cieszę że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Reniu, chyba pisałam komentarz ale nie ma /no chyba że coś poplątałam/. Piszę więc jeszcze raz.
    Biała bluzka z czerwonymi spodniami - super, sukienka ładnie podkreśla figurę a groszki ostatnio uwielbiam.
    Pieski urocze. Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i cieszę się że Ci sie podoba:)))z komentarzami tak czasem jest że znikają:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  23. Pierwszą torebką już sie kiedyś zachwycałam, więc dziś o niej już nie będę pisać. Za to druga...och, piękna, a i trzeciej, kropkowanej, nic nie brakuje. Same udane zestawy, Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))taka torebkowa maniaczka jestem:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  24. Bardzo mi sie podobają białe bluzeczki ze wstawkami, gipiurami. A te biało-czarne Twoje zestawy są niezwykle szykowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię białe bluzki:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. Świetne stroje i torba z sową niezmiennie cudna. Psie foty słodkie! Wasz nowy maluszek rośnie i bardzo sympatycznie wygląda z postawionymi uszkami:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))maluszek rośnie i bardzo uparty jest,ciężka praca z nim:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Dziękuję i pozdrawiam:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Reniu, najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw, chociaż pozostale, jak zwykle, też przemyslane i ciekawe. zachwyciłA MNIE W PIERWSZYM ZESTAWIE CZYSTOŚC I INTENSYWNOŚC BARW. sPODNIE MAJĄ CIEKAWY, żywy kolor, a pieski przepiękne, zakochałam (przepraszam, włączyły mi się duże litery)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  28. Dzisiaj wszystkie zestawy oceniam na 6/ fantastyczna bluzka w pierwszym. Super sukienka w drugim, która świetnie leży no i torebka, a także biała spódnica zestawiona z czarną bluzką. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo wysoka ocenia:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  29. Piękny cytat. Twoje zestawy są jak zwykle rewelacyjne. Ściskam serdecznie, Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  30. Reniu ja pamiętam, że mieszkasz blisko Sącza, nawet wspominałam męzowi o tym podczas naszego pobytu w Muszynie. Mamy blisko Ciebie też przyjaciół, bo w Siekierczynie. A co do stylizacji to pierwszy zestaw kupuję w całości, bluzkę chętnie przygarnę./

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  31. Oh Ty mnie zawsze zastrzelisz dodatkami :)
    Cudne torebki!
    Czarna stylizacja jest mega sexi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  32. Reniu jestem spóźniona. W domu mały remont... W zasadzie powtórzę za innymi, każdy zestaw perfekcyjnie przemyślany. Jednak w 2 jest cudnie! A torebka... Cacko niezwykłe.
    Pieski słodasy...

    Ja lubię czytać - od zawsze :)

    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Basiu dziękuję:))do remontów to ja przyzwyczajona u nas ciągle coś robimy:))a że staramy się sami to ciągnie się w nieskończoność:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  33. Pięknie Pani wygląda. Ciężko wskazać, która stylizacja króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Szymborską! Genialna torebka i blekitne buty, a poza tym psiaki najsłodsze na świecie ☺😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  35. You look very cute! Nice blog, dear (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie bardzo wiem jak zacząć bo podoba mi się wszystko.
    Napiszę tak, podobają mi się wszystkie zestawy ale moją uwagę szczególnie przykuły torebki, są oryginalne i fajne, ale psy....nosz te uszy powalają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy zachwycają się uszami a on jakby o tym wiedział i robi popisy:))))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  37. Jakie słodkie psiaki :-) Twoje stylizacje Reniu znakomite :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  38. dziś normalnie mam zagwozdkę co wybrać bo we wszystkich zestawach bardzo mi się podobasz, ta bransoletka która jest uwidoczniona na zdjęciu coś wyjątkowo pięknego
    A psiaki rozkoszne

    uściski Reniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne psiaki. A ty elegancka jak zawsze.Urocze torebusie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wpadłam z rewizytą.
    o pierwsze podziwiam za odwagę.
    po drugie piękne stylizacje
    potrzecie mam pytanie, gdzie kupujesz te piękne rzeczy. Pytam bo mi jest trudno znaleźć coś fajnego. Mój rozmiar to 50. Jak idę do sklepu dla puszystych pań to widzę worki a nie piękne sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))nie wiem czy taka odpowiedź Ci sie spodoba ale wszystkie rzeczy kupuję w SH:)))podobnie jak Ty w sklepach dla puszystych widziałam same worki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń