środa, 15 listopada 2017

„Ani ambicja, ani sztuka, ani podróże, ani bogactwo – uśmiech jest niezbędny do życia. Taki uśmiech, który z sytego serca płynie” – Maria Kuncewiczowa

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem!
Dzisiaj czarna sukienka i trochę zieleni w trzech odsłonach.
W pierwszym zestawie do sukienka założyłam długi zielony kardigan, starą biżuterię i małą torebkę.
Drugi zestaw składa się z tej samej sukienki i zielonej narzutki. Do tego czarna torebka (prezent od córki) i buty. Do narzutki przypięłam starą broszkę.
W trzecim zestawie zamieniłam narzutkę na gruby sweter z frędzlami i beżowe dodatki.
Pozdrawiam serdecznie! :)




84 komentarze:

  1. wszystkie odcienie zieleni, lubię ten kolor :)
    to rudosci pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))masz rację rudy do zielonego pasuje:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. We are wearing the same colors today! I love all these knitted pieces, you look wonderful, Renia! And the quote is just brilliant!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się narzutka z drugiej stylizacji. Lubię taki odcień zieleni. Torebki również ciekawe, a ta sprezentowana przez córkę - świetna. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Jesteś zawsze taka optymistycznie uśmiechnięta. Pozdrawiam Cię, Reniu, bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:))cieszę się że Ci się podoba:)))torebkę od córki bardzo polubiłam:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Reniu,zawsze znajde u Ciebie cos wyjatkowego :) Zielen lubie moze dlatego,ze moj maz ja uwielbia ?:) Kazda ze stylizacji pokazuje inne oblicze mody .....klasyczne ,awangardowe i streetstyl ,owe :) Pieknie wszystko ogralas dodatkami bizuteria i torebki ...marzenie :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje::)))Twój komentarz to dla mnie komplement:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Jedna suknia i tyle kombinacji to jest to, co bardzo lubię. Torebki i dodatki zawsze masz pięknie dobrane, no i ten uśmiech zawsze mnie rozbraja.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))mam kilka takich bazowych rzeczy,gdzie wystarczy zmienić dodatki i całkiem inny zestaw:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Reniu, piękne są te jesienne zestawienia. bardzo lubię zielony kolor w każdym odcieniu, a Tobie kurcze we wszystkim ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  7. Reniu pokazałaś dzisiaj naprawdę piękne stylizacje, w tej zieleni wyglądasz wspaniale! Narzutka mi się podoba, cała od stóp do głów piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Reniu podoba mi się motto, zawsze piękne wybierzesz:) Wszystkie dzisiejsze zielenie są cudne i pięknie w nich wyglądasz. Bardzo mi się podoba to pończo z frędzlami z drugiego zestawu, ech w trzecim też jest cudowne. Torebka od córki to cacko, aż zazdroszczę:) uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Jolu zawsze tyle miłych słów piszesz:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Pięknie to wszystko zestawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe stylizacje. Najbardziej podoba mi się zielona narzutka oraz torebeczka od córki, zachwyciła mnie stara biżuteria oraz pięknie pozujący owczarek. Pięknie wyglądasz, Reniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))do starej biżuterii mam jeszcze broszkę:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  11. Masz rację, jak się człowiek uśmiecha to od razu świat lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zieleń bardzo modna i twarzowa jednocześnie. Podobają mi sie tez kolczyki i torebka z pierwszego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Prześlicznie wyglądasz, kolorki dopasowane idealnie :) Bardzo ładnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje typowo jesienne, rewelacyjne, skąd Ty bierzesz te ciuszki i pomysły na nie, są super. Broszka ze strachem na wróble mnie urzekła, jest rewelacyjna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))oprócz sukienki,starej biżuterii i czarnej torebki wszystko pochodzi z SH:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
    2. 70 % mojej szafy to SH, bardzo lubię buszować w tych sklepach, można tam znaleźć prawdziwe perełki. Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. U mnie podobnie:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Każdy zestaw ma coś co lubię:))
    Pierwszy piękne turkusy, a drugi frędzle!
    W obu wyglądasz świetnie Reniu!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze myślę o Tobie kiedy zakładam coś z frędzelkami:)))wiem jak je lubisz:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  16. Piękny dobór kolorów. Bardzo ciekawe jest to bolerko z fredzlami. A piesiu rośnie i jak jego pani, urodzony z niego model ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))piesiu też:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  17. Śliczna zieleń, też lubię ten kolor. Reniu, przepięknie wyglądasz. Świetnie to wszystko zestawiłaś.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))myślę że trochę zieleni jesienią nie zaszkodzi:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Zielony to mój ulubiony kolor i tak się składa, że wszystkie Twoje prezentowane zestawy bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  19. Piękne stylizacje . Uwielbiam zielony , a więc wszystko niesamowicie mi się podoba. Do Twoich rudych włosów ten kolor jest bardzo odpowiedni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie rudy z zielonym fajnie się ma:))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Wszystkie trzy kreacje śliczne. Zielony sweterek z frędzlami mnie oczarował, no i ta malachitowa biżuteria, cudo. Żeby malachitom przywrócić blask umyj je ciepła wodą z mydłem, dobrze wypłucz, wysusz i wypoleruj bawełnianą (flanelową) szmatką z odrobiną pszczelego wosku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za radę,chętnie skorzystam:))mam jeszcze do kompletu broszkę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  21. W każdym zestwie bardzo Ci dobrze! Zieleń to Twoja barwa, zdecydowanie ;) Czarna sukienka to jednak podstawa, zwłaszcza taka prosta! Super! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))cieszy mnie ta czarna sukienka,bo ma nieograniczone możliwości:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Lubię długie kardigany więc dzisiaj mój faworyt to pierwszy zestaw. Zieleń fajny kolor, kiedyś więcej miałam rzeczy w tym kolorze. Frędzle bardzo modne i to przy każdej części garderoby więc Reniu bardzo modna jesteś. Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Basiu czasem się zdarzy że jestem modna hi hi hi:))))też lubię długie kardigany:)))Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  23. Amazing post, dear! You look wonderful! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu tyle zieleni!!! A ja tak kocham ten kolor! Jest przepięknie! Jest pasująco do jesieni i nadchodzących świąt! Super i zazdraszczam tyle pięknych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za te miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. Dziś zwróciłam uwagę na dodatki, piękna broszka, cudne torebki, korale, za każdym razem jest na czym oko zatrzymać. Ostatni sweter jest dość fantazyjny poprzez te frędzle, bardzo ładne te zestawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))cieszy mnie zawsze Twój komentarz:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Pierwsza stylizacja zachwyca mnie. Uwielbiam dodatki z kamieniami naturalnymi :) I ta torebka :)
    Swetry z frędzelkami są moimi ulubionymi - też już mam jeden :) Są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))ja też lubię swetry z frędzlami i dzisiaj sobie kupiłam w moim ulubionym SH czarny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  27. Reniu Kochana, zieleń ostatnio uwielbiam więc miód na moje serducho, cudne zestawy, wspaniałe dodatki, broszki, torebki, kolczyki, wisiory :) Zachwycająco wyglądasz w pierwszym zestawie, fantastycznie robi sylwetce ten przedłużony kardigan w cudnym szmaragdowym kolorze :) I dziesiejsze motto, jakże mi bliskie, aż mam w oczach łzy w oczach, bo to cała prawda w tej snobistycznej gonitwie za każdą z wymienionych rzeczy, nie wiem czy Ci go nie ukradnę powołując się oczywiście na Ciebie, bo jestem dogłębnie wzruszona :) Dziękuję Ci Reniu za cytat i za wspaniałe przeżycia estetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:)))cytat proszę podkradaj:))))Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  28. Wszystkie zestawy bardzo wdzięczne, jednak moje serce skradła biżuteria z pierwszej propozycji - wspaniała!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))mam jeszcze do tej biżuterii broszkę,jest podobna do naszyjnika:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  29. Reniu, pierwszy zestaw elegancki i taki dobry dla Twojej figury. Szczupło wyglądasz a zielony kolor bardzo Ci pasuje. Drugi też zachwyca, ta zielona narzutka z frędzlami robi całą stylizację, no i oczywiście cudna torebka :) Gruby sweter w trzecim zestawie, to też świetny pomysł i dobry na tę porę. Zresztą ja lubię wszelkie swetry i narzutki na sukienki. No i oczywiście dodatki, jak zawsze dopracowane :)) Pięknie Reniu bardzo!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że w każdym zestawie coś Ci się podoba:)))jakoś do zielonego koloru mało jestem przekonana a tym czasem wiele osób uważa że do mnie pasuje:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Cudowna broszka ! Bo piękno tkwi w takich właśnie szczegółach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))lubię takie drobiazgi:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  31. Kardigan pierwsza klasa i kolor super a biżuteria mnie zachwyciła Reniu :-) Pozdrawiam Ciebie i całą Twoja rodzinkę, pieska też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wszyscy dziękujemy:))piesek chyba też bo mach ogonem:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  32. widzę kochana, że "poszłaś" w zieleń ;D wszystkie ładna ale pierwsza the best! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dostaję weny na jakiś kolor,tym razem na zieleń:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  33. Wspaniała biżuteria i te wszystkie zieloności☺ Jak ja zazdroszczę tego pieska, cudny☺☺😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))pies należy do córki ale jej ciągle niema więc sobie razem gospodarzymy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  34. Piękne kolory, pierwszy zestaw najbardziej podoba mi sie, oryginalna narzutka. Biżuteria i druga torebka niesamowite! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))miło mi to czytać:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  35. No kochana, uśmiechu to Ci nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Reniu dla mnie to pierwsze wdzianko wymiata! Klasa nad klasy! Zwłaszcza, że dodatkowo w ulubionym przeze mnie kolorze :) No i piesio - jestem jego fanką! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))psisko trochę łobuzuje ale mam nadzieję że zmądrzeje:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  37. Piękne stylizacje!!!Wszystko ładnie i wspaniale się prezentuje:))A piesio przeuroczy!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Pozdrawiam serdecznie i witam na moim blogu:))))

      Usuń
  38. Reniu pięknie Ci w tych zestawach, mój faworyt dziś to jedynka, nie dość że cudnie Cie w tej kiecce to jeszcze ta narzutka podbiła moje serce i długością i kolorem
    super
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też lubię takie długie swetry:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  39. Lubię kolor zielony - w jednym i drugim - ciemnym i jaśniejszym kolorze wyglądasz ładnie - pozdrawiam Reniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  40. Fantastic looks! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszyscy już wszytko napisali...
    Zestawy na bazie czarnej sukienki rewelacyjne. Dodatki super!
    Reniu, powtórzę jeszcze raz Wielka Dama z Ciebie.
    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  42. To frędzlowate COŚ :) jest fantastyczne !!! CO za pomysł !!! :))))Super zielone odcienie i super komplety. Długa narzutka z pierwszej stylizacji wygląda niezwykle elegancko :)))) Świetnie to wszystko pokombinowałaś :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń