poniedziałek, 11 grudnia 2017

,,Jeśli się smucisz to żyjesz przeszłością. jeśli się boisz to żyjesz przyszłością. Jeśli jesteś spokojny to żyjesz teraźniejszością.” – Lao Tzu

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za miłe komentarze zostawione pod poprzednim postem!

Czerwony to kolor, który gości od zawsze w mojej szafie, tak więc dzisiejsze zestawy właśnie z tym kolorem w roli głównej!
W pierwszym zestawie do czerwonych spodni i dodatków założyłam biały ażurowy sweter, do którego mam wielki sentyment.
Drugi zestaw to bluzka i spódnica, jak się okazało, w prawie tym samym odcieniu. Do tego płaszczyk w podobnym kolorze. Dla uspokojenia, wybrałam szare kozaki.
W trzecim zestawie wystąpiła moja czerwona sukienka, tym razem z beżowymi dodatkami.

Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę!







106 komentarzy:

  1. Kolor czerwony bardzo Ci pasuje, zwłaszcza z bielą, która pięknie rozświetla strój. Widzę też cudne szale, a torba z sówką fajnie rozbija powagę sukni.
    Reniu, pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szale wyszukuję w SH czasem trafiają się prawdziwe perełki:)))lubię zabawne torebki i masz rację rozbijają powagę stroju:))))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Uczę się żyć teraźniejszością. Jeszcze muszę nad tym popracować.:)Fantastycznie Ci w czerwieni. Ta torebka sowa jest świetna. Ty zawsze masz coś zaskakującego.:) Miłego tygodnia droga Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że mogę czasem zaskoczyć:))))Dziękuję i również miłego tygodnia życzę:)))

      Usuń
  3. Reniu ślicznie Tobie w czerwieni, kolor pasujący do zbliżających się świąt, piękna elegancka sukienka (może w niej będziesz przy wigilijnym stole). Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa:))masz rację sukienka może wystąpić w wigilijny wieczór:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze trafione zestawy... pierwszy przypadł mi do gustu najbardziej... cytat dający do myślenia... chyba do wigilijnej kolacji poszukam czerwonej sukienki a już się zastanawiałam co ja założe, dzięki Tobie już wiem - DZIĘKUJĘ :). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komentarz pobudza do działania:))miło wiedzieć że kogoś zainspirowałam:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. U Ciebie jak zwykle pięknie :) czerwony kolorek jest dla Ciebie idealny :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, zapragnęłam dzięki Tobie czerwieni:-) I czuję, że w tym roku pojawi się zarówno dekoracyjnie w moich wnętrzach, ale też i w szafie. Czerwone buciki prześliczne! Cała jesteś Cudowna:-)
    Całusy,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tych miłych słów:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. i całkiem słusznie, obok cczerwonego nie przechodzi się obojętnie
    a ty SReniu masz całkiem bogatą osobowość
    czerwien to tylko podkreśla
    sukienka to faworyt

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zestawienia i ja też bardzo lubię czerwony kolor w ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień jest taka energetyczna, wiec pasuje takiej energicznej osobie jak Ty. Torebki z sową pozazdrościłaby Ci moja córka, która uwielbia sowy. szare kozaczki śliczne, ostatnio zauważyłam, że szary jest bardzo modny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))z tą energią to różnie u mnie bywa ha ha:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  11. Reniu ażurowy sweterek jest obłędny takie rzeczy to zawsze robią wrażenie, torba z sową też super! Jak zwykle pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))sweter dostałam od mamy a jej już z nami nie ma ,dlatego jest dla mnie taki ważny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Bardzo ładnie Ci w czerwieni. Zestaw z białym sweterkiem podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie szydełkowane bluzki - a w białym kolorze po prostu uwielbiam :))) Piękna ta stylizacja, a czerwona tunika z ostatniej stylówki po prostu rewelacyjna :))) Fantastyczny widok na drogę :)))) Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))ja też zauważyłam że droga w tle ładnie wygląda a jeździmy nią od zawsze:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  14. Do twarzy Ci w czerwieni. U mnie w szafie niewiele ciuchów w tym kolorze. Nie potrafię nawet powiedzieć, dlaczego, bo lubię czerwony. Sowia torebka jest cudowna. Bardzo podoba mi się sukienka. Przesyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))u mnie czerwonego w szafie sporo:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  15. I love your looks! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim sweterku zima niestraszna! Ale wszystko pobiła torebka-sowa! REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha dziękuję,sowa rządzi:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  17. Reniu wszystkie zestawienia na 6 z plusem. czerwień to ponadczasowy, elegancki kolor a teraz ma swój dodatkowy czas w modzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))czasem i ja mam po drodze z modą:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Reniu,
    przecudnie wyglądasz w czerwieni.
    Podobają mi się Twoje zestawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie wyglądasz w czerwieni. W tej sukience wyglądasz szczupło i elegancko. Torba sówka jest bombowa. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam to z wielką przyjemnością:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Jak dla mnie pierwsza stylizacja najlepsza:)

    Ja w tym roku swojemu zamówiłam skarpety w Pokemony hehehe:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie troszkę rozweselić świat:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  21. Reniu pisałam wcześniej i coś internet mi się zawiesił i nie wiem czy przeszedł komentarz. Podziwiam twoje ciuszki, zawsze zastanawiam się jak można poszukać takie cuda. Szydełkowa jest jak z bajki, przepiękna. Wszystkie twoje czerwienie mnie zachwycają i trudno od nich oderwać wzrok. Torebka z sową mnie zachwyca. Reniu pięknie wyglądasz we wszystkich zestawach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Jolu dziękuję:)))Ty zawsze tyle pięknych słów piszesz,aż chce się przygotować następny post:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  22. Piękny ten biały ażurkowy sweterek! To rękodzieło, czy maszynowo? Biel do czerwieni ostatnio na propsie ;) Super wszystkie stylówki, zwłaszcza jedynka i trójka! Do twarzy Ci <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))na robótkach nie bardzo się znam, wydaje mi się że ręczna:))dostałam go dawno temu od mamy i jest dla mnie niezwykle ważny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  23. Kolor czerwony jest bardzo energetyzujący, więc podczas aury jaka występuje obecnie jest bardzo wskazany, a Tobie ślicznie w nim. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka i torebka sowa, jest tka oryginalna. Piękne szaliczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))aura u nas nie sprzyjająca,ciągle wietrzne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. El rojo te favorece muchísimo. Te encuentro espléndida con todos tus conjuntos. Saludos cordiales

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wyglądasz wspaniale w czerwieni!!! Piękne zestawy!!!Super dodatki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  26. Reniu w bieli i czerwieni bardzo Ci do twarzy :) U nas też było śnieżnie, lecz nie został nawet ślad po śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))u nas też po śniegu ani śladu:))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  27. W czerwieni jest Ci baaardzo twarzowo, a torba z sową przecudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny odcień czerwieni i jak zawsze bardzo ciekawe dodatki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka sowa przecudna!!!!!
    A w czerwieni bardzo Ci Reniu do twarzy! Noś do woli, bo aż tryskasz energią w tych zestawach!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Kiecka czerwona-supet. I jaki piekny krajobraz zimowy w tle. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ten krajobraz w tle to nasza droga:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  31. Reniu, ażurowy sweter jest rewelacyjny, szalenie mi się podoba! :) w czerwieniach Ci pięknie i rewelacyjny cytat!!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Reniu pięknie tu u Ciebie :) Czerwona sukienka jest śliczna :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Cię w czerwieni, więc dziś wszystkie zestawy są dla mnie wspaniałe 😊 szal z jedynki CUDO!!!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  34. Reniu pięknie Ci w czerwonym! A ten biały sweterek jest prześliczny i chustka i buty też mi się podobają. Ach! Wszystko mi się podoba!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie wspaniałe słowa:)))Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  35. Reniu czerwień to Twój kolor, pięknie w każdym zestawie, ale zachwyca mnie sukienka i torebka sówka cudna ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))sukienkę kupiła mi córka i bardzo dobrze się w niej czuję:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  36. Total red look, brawo, Reniu !!! Chociaż najbardziej podoba mi się pierwszy look, z białym sweterkiem. I tez Twój uśmiech !!!
    Pozdrawiam cieplutko, Reniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. W czerwonym Ci do twarzy dlatego pewnie to Twój ulubiony kolor. Mnie urzekł ażurowy sweter, cudo :-) Pozdarwiam Reniu bardzo gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam czerwony kolor. W mojej szafie dominuja: czerwony, niebieski i czarny. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajne kolory i świetnie się ze sobą łączą:))Również pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  40. Reniu,jestes niemozliwa:))) Za kazdym razem masz na sobie cos o czym jak marze :) Tym razem jest to bialy azurowy,babciny sweter :) Wisniowy ma moja corka a ja o swoj poprosilam Mikolaja:))) Poza tym polaczenie bieli z czerwienia bedzie najbardziej spektakularnym polaczeniem tego sezonu :))) Pokazalas nam jakie rozne stylizacje mozemy tworzyc zmieniajac dodatki .... brawo :) Buziaki Reniu :)Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twoich słów:)))mój sweter jest dla mnie wyjątkowy ze względów sentymentalnych:)))Na pewno Twój Mikołaj się postara:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  41. Trzeci zestaw sukienka super,buty wzięłabym z 1 zestawu i nie ta torebka, nie do tej sukienki, jest niebanalna, ale nie tu...nie wiem, czego oczekujesz w swoich zestawieniach? rad, czy pochwał? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tam moja droga Dusiu chcesz:)))możesz mnie chwalić możesz radzić ja i tak swoje wiem:))))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  42. Ja stawiam na czerwień, uwielbiam ten kolor . Dlatego wybieram Twoją stylizację z sukienka w tym właśnie kolorze

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam czerwone dodatki. Pięknie prezentujesz się w czerwieni Reniu, bardzo elegancki wisior! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))))wisior dostałam od córki:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  44. Cudowne stylizacje :-) Zachwyca mnie szczególnie ta pierwsza! :-))

    OdpowiedzUsuń
  45. Motto tego wpisu jest moim codziennym. Najważniejsze jest życie tym co "tu i teraz" to pozwala zachować jaki taki spokój wewnętrzny.
    Pierwszy zestaw to mój faworyt tak myślałam zanim zobaczyłam torebkę "sówkę", cudowna zazdroszczę bez zawiści. Mam słabość do takich cudeniek, mam torebkę z pieskiem i nawet noszę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:)))ja jeszcze pracuję nad tym aby nie zamartwiać się na zapas:))prawie wszystkie moje torebki pochodzą z SH i tak też została kupiona sowa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  46. Your style is unique in comparison to other people I have read stuff from.
    Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this web site.

    OdpowiedzUsuń
  47. Droga Reniu!
    W tej radosnej porze… Dużo ciepłych myśli i uśmiechów pełnych szczęścia to moje życzenia dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Niech te Święta powitają Cię dobrymi nowinami i ciepłem.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie też z całego serca życzę:)))

      Usuń
  48. Reniu pięknie wyglądasz w obu zestawach, ale biała bluzeczka jest cudna. Ja dzisiaj sobie kupiłam czerwona czapkę. Czerwony kolor to miłość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te szare dni czerwony nas ociepli:))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  49. Ten zestaw z torbą sową zdecydowanie nr 1 dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  50. Reniu, czerwień to piękny kolor, ładnie Ci w czerwieni więc noś jak najczęściej. Sukienka super, mam podobny naszyjnik tylko srebrny. Czerwone spodnie masz super i śliczna bluzkę ażurową. Wesołych Świąt - dla Ciebie i Twojej rodzinki...buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Tobie też wspaniałych świąt życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  51. Cudowna czerwona sukienka!Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również Wesołych Świąt życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  52. Wysyłam do Ciebie najlepsze i najpiękniejsze życzenia świąteczne... niech każda chwila radością Cię otula, i niech cudowną magią kołysze Twoje serce... a gwiazda betlejemska, która o zmierzchu zabłyśnie, niech każdego dnia przynosi Ci szczęście :-))))) Buziaczki i uściski :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Wesołych Świąt dla Ciebie Reniu i Twoich bliskich :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękny tytuł, bardzo prawdziwy i mądry :)
    Reniu, jak zwykle wyglądasz wspaniale. Masz tak dużo radosnej energii w sobie, że mam wrażenie iż w tym czerwonym możesz eksplodować :))) Bardzo mi się podoba ten czerwony szal, a torebka z sową....po prostu bombowa :) Reniu pozdrawiam Cię serdecznie i życzę samych wspaniałych chwil w ten świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Aż się zastanowiłam chwilę nad cytatem. Jest mądry.
    A Twoje zestawy jak zwykle dopracowane, pierwszy najfajniejszy :)
    Wesołych Świąt! Dużo zdrówka :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Reniu,niech te swieta beda dla Ciebie i Twoich najblizszych wyjatkowe. Radosci i milych chwil w gronie najblizszych Ci zycze :) Buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  57. Ach:)jeszcze raz popatrzyłam i to samo wrażenie, cudnie i czekam na następne:)Reniu wiele, wiele świątecznego ciepła i wszystkiego świątecznego, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  58. Reniu, w czerwieni jest Ci doskonale! Pozdrawiam i życzę wszystkiego NAJ!!! buziaki :)
    P.S. świetny post jest o Tobie u Marzenki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny cytat :) a kolor czerwony to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń