wtorek, 16 stycznia 2018

„Trzeba robić to, co się lubi, i wtedy robi się to dobrze” – Andrzej Zaucha

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem!
Dzisiaj, jak zwykle, trzy zestawy - każdy na inną okazję.
Pierwszy na zimowe chłody - wystarczy założyć futrzaną kamizelkę i już jest cieplutko.
Drugi na wyjście z koleżanką na kawę :). Do tuniki z dłuższym tyłem założyłam spodnie z lampasami. Zegarek i torebka to prezenty od córki.
Trzeci to mój mały debiut - nigdy nie zakładam letnich spódnic zimową porą, ale ostatnio widzę takie połączenia u moich blogowych koleżanek i też postanowiłam wypróbować.
Na koniec moja kolekcja rękawiczek. Co roku kupuję przynajmniej jedną parę skórzanych rękawiczek i trochę się ich nazbierało. Do tego, w moich ulubionych SH, wynajduję różne retro rękawiczki za  parę groszy.

Pozdrawiam serdecznie :)

99 komentarzy:

  1. O mamuniu Reniu ile Ty masz rękawiczek :) super. A stylizacje jak zwykle fajne i słodki piesek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))nazbierało się przez te lata:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz w ostatnim zestawie. Super! A kolekcja rękawiczek imponująca! Piesio wydoroślał. Cudny jest. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))piesiu wyrósł ale nie wydoroślał,urwanie głowy z nim:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Podziwiam Twoje stylizacje Reniu, kolekcja rękawiczek, którą zaprezentowałaś jest imponująca. Buziaki ciepłe dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))taka trochę zbieraczka dziwaczka ze mnie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Gorąca kobitka z Ciebie, ja bez kurtki bym się na dwór nie ruszyła. Zawsze podziwiam Twoje dodatki, a dziś wspaniała kolekcję rękawiczek. Coś chyba nie wszystkie, bo brakuje tych bordowych z futerkiem ;)
    Psinka ślicznie podrosła, właściwie to już całkiem dorosły pies, a jakie ma ładne futerko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i bordowe Kochana Sówko:)))psina wyrósł ale ma dopiero dziewięć miesięcy i jeszcze z nim utrapienie:))))))))Dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  5. Podobają mi się wszystkie trzy wersje Ciebie, Reniu :), chyba najbardziej pierwsza - i te rękawiczki z pierwszej wersji. Chyba sobie w końcu takie zrobię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))masz fajnie że sama możesz sobie zrobić rękawiczki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  6. Ostatni zestaw jest super, taki nowoczesny, pieska masz cudownego. Kolekcja rękawiczek jest imponująca, no i te kolory!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))lubię kolorowe rękawiczki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. Reniu najpierw cytat jest do zapamiętania, a teraz ...Reniu nie wiem jak wyrazić mój zachwyt! Tak piękne są te zestawy, że normalnie zaczynam zazdrościć, ale cieszę się, że masz takie piękne rzeczy. To nawet w Londynie nie można wyszukać takich cudeniek, biorę wszystkie zestawy i zamykam w mojej szafie razem z rękawiczkami są cudowne i torebkami:) Masz słodkiego psa:) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Jolu dziękuję:))miło mi to czytać:))moje rzeczy poza małymi wyjątkami pochodzą z SH:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Reniu zestaw w skórze ...oniemiałam piękna Ty po stokroć. Klasa i już :) . Piesio cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  9. W pierwszym zestawie od razu cieplej ale ostatni najlepszy, wyglądasz SUPER :) kolekcja rękawiczek do pozazdroszczenia, u mnie tylko czarne w ilości 2 pary, jedne wełniane i jedne skórzane, czas to zmienić i wprowadzić kolor ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))miło mi to czytać:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Zestaw skórze super, letnie spódnice zimą? kocham takie zestawy ale zimno, zimno tu i tam ha ha, a rękawiczek również jestem pasjonatką pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają letnie spódnice do zimowych zestawów ale przyznaję że nie stosuję:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  11. Hej, Reniu...witam w Nowym Roku
    Co powiem..hm....z ostatniego zestawu wyrzuciłabym torbę i ten szal.Jakoś mi nie pasuje.Ale to li tylko moje odczucie :) Reszta ok.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię witam Olu:)))Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  12. Reniu, ostatni zestaw - SUPER!!!
    Kolekcja rękawiczek godna pozazdroszczenia.
    Piesio cudowny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Droga Reniu, mnie zachwycił zestaw 3, ale wszystkie są super.
    W pierwszych cudny, cieplutki sweter no i śliczne minetki, z 2 porywam torebkę, 3 - cały boski!
    Piesek zachwyca jak zawsze. :)
    Kolekcja rękawiczek imponująca, ja też lubię mieć ich wybór. :)
    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu że tak dużo dla siebie znalazłaś:)))Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Fantastyczne dodatki i bardzo ciekawe zestawy - szczególnie ten z koronkową spódnicą przypadł mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  15. Wszystkie stylizacje bardzo fajne!
    Kolekcja rękawiczek godna pozazdroszczenia. Ja ostatnio szukałam w Anglii i nie znalazłam nic.
    Piesek szybko rośnie:)
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))jak się szuka to nic znaleźć nie można a czasem szukam czegoś innego to rękawiczki się trafią:))Pozdrawiam serdecznie)))

      Usuń
  16. Wszystkie stylizacje bardzo fajne!
    Kolekcja rękawiczek godna pozazdroszczenia. Ja ostatnio szukałam w Anglii i nie znalazłam nic.
    Piesek szybko rośnie:)
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie wszystkie trzy zestawy są fajne :) Spora kolekcja rękawiczek! Przynajmniej masz z czego wybierać:)

    Twój pies jest sliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, ciekawe są Twoje zestawy, super sweter z pierwszego zestawu i drugi też super, trzeci ciekawy, ja jakoś nie mogę przełamać się do łączenia letniego z zimowym, zimno mi w takich spódnicach bo ja zmarzluch ha!ha!
    Rękawiczki - to też moja słabość, mam sporo par w różnych kolorach, głównie skórzanych.
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Basiu z tymi letnimi spódnicami to nie szaleję:)))ale raz wypróbować chciałam:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  19. Ranybomba, ale rękawiczek! Wszystkie zestawy odlotowe i po Twojemu ;) Mnie się szczególnie podobają spodnie w kratę z pierwszego; to, jak wykobiowałaś ten drugi zestw. No i piękny szal koronkowy z ostatniego! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Super stylizacje!!! Wszystkie trzy mi się podobają!!!
    Wspaniała kolekcja rękawiczek!!! Piesio uroczy!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu sceneria jak w bajce po prostu :) Pięknie wyglądasz i śmiem powiedzieć, że do twarzy Ci we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))było mroźno i szron zrobił bajkową scenerię:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  22. Reniu piękne stylizacje. Dla mnie bombowa jest trzecia z tą super kurteczką , odejmuje sporo lat. Buziaki i powodzenia w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  23. Reniu co ty masz za cudownego zwierzaka:) Jak dla mnie stylizacja nr2 jest świetna dodatkowo z pierwszej podobają mi się spodnie:) Super

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psinka należy do córki ale z racji że ona zabiegana to przytulił się do mnie:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. Reniu, ostatni zestaw, to taki rockowy Ci wyszedł! Super!:D
    Wszystkie fajne, każdy w innym stylu...i to jest świetne, że jesteś taka "Renia Rozmaitości":D

    A ta Twoja kolekcja rękawiczek...zakochałam się!!!
    I w psiaku:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się czeszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  25. Zgadzam się z dziewczynami, wszystkie zestawy fajne, w każdym coś ciekawego. W pierwszym spodnie w kratkę mi się podobają, w drugim tunika, ma ciekawy wykładzik w rąbek , a w trzecim, trzeci taki z pazurem. Podoba mi się ta torebka misiowata, niby prosta, a jednak ma to coś.
    Kolekcja rękawiczek imponująca, można przebierać :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że w każdym coś Ci się podoba:)))Bardzo dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  26. Kolekcja rękawiczek imponująca, ja standardowo co roku gubię jedną parę i jedną od innej pary, także szkoda mi bardzo, ale na koniec zimy zawsze mam mniej niż na początku. Bardzo fajne zestawy, spódnica letnia do swetrów jest bardzo trendy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też czasem gubię rękawiczki a najbardziej złości mnie kiedy zgubię jedną:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  27. Wspaniałe zestawy, a ten pierwszy akurat na dzisiejszą pogodę. Jaką masz imponującą kolekcję rękawiczek,prawie jak w sklepie :), a piesek, jaki już duży i śliczne pozuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację pozować to on umie ale ze słuchaniem to u niego gorzej:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. Ciekawy blog. Będę go częściej odwiedzała. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Reniu ty naprawdę promieniejesz. Tym razem nie mam ulubionego zestawu. We wszystkim wyglądasz świetnie. Psuje Ci ta kurtka, prawdziwa rock lady. Suuuuper. <3 Bardzo ładne zdjęcia i tło. Przepięknie tam masz. Pieska bym przytuliła. hehe Udanych dni kochana Reniu. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz:))szron stworzył takie piękne tło:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Zazdroszczę kolekcji rękawiczek! No a Twoj piesio sprawia,że po prostu rozpływa mi się serducho,taki jest śliczny ☺😍😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu :)))) wszystkie zestawy fantastyczne, każdy ma swój urok i w każdym przemycasz jakieś modowe nowinki z ostatniej chwili. Cudowna ta koronkowa spódnica i taaaka modna !!!!!!Sweter z frędzlami tak świetnie pasuje do tych kratkowanych spodni !!! A te czarne z lampasami i fantazyjnie wystającym golfo--kołnierzem ;) zaprezentowałaś w super stylizacji. A rękawiczki hihihi - tez je uwielbiam !!!! Im bardziej kolorowe - tym lepiej oczywiście :)))) Super - pozdrawiam - buziaczki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))cieszę się że tak dużo rzeczy z moich zestawów przypadło Ci do gustu:))z tą modą to u mnie różnie bywa ale czasem okazuje się że mam akurat to co modne:))no i oczywiście podglądam Wasze blogi i się uczę:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  32. Hurrah, that's what I was searching for, what a information! present here at this website, thanks admin of this site.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatni zestaw cudo i ta moja ukochana kurtka 😕 rękawiczki mega wybór!
    I twój pieseł jak urósł piękny jest
    Uściski Reniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Was też ściskam mocno i pozdrawiam:))

      Usuń
  34. Torebka z pierwszej jest mega! Ona jest skórzana, czy eko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą torebkę dostała moja mama ponad 20 lat temu od przyjaciółki z Ameryki:))))jest skórzana:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  35. Reniu, bardzo fajne wszystkie zestawy, pierwszy eko, ostatni rockowy, ale uwiodłas mnie drugim, jest taki nietuzinkowy, i formą i kolorem i cudownymi dodatkami :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi Olu miło to czytać:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  36. Reniu, jaki cudny ten sweter z pierwszych zdjęć. Ta aksamitna torebka śliczna. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Reniu każdy zestaw jest cudowny! W pierwszym urzekły mnie spodnie, w drugim zauroczyła mnie torebka a w trzecim spódnica skradła moje serce :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że w każdym zestawie coś dla siebie wybrałaś:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  38. Reniu,zachwycajace stylizacje :) Sweter z fredzlami i spodnie w kratke-cudo,tunika ze spodniami-warstwy,ktore uwielbiam,spodnica koronkowa i kurtka skorzana-rewelacja.Jest sie czym u Ciebie zachwycac,pieknie . Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  39. Wszystkie stylizacje super Reniu a kolekcja rękawiczek cudowna. Te koronkowe na końcu powaliły mnie na kolana, chyba będę sobie takie robiła :-) Pozdrawiam Reniu gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to Ty wszechstronnie uzdolniona:)))Pyszne przepisy wymyślasz i jeszcze umiesz robić rękawiczki!!!!Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  40. Wszystkie moje rękawiczki pochodzą z lumpeksu...tam najczęściej mogę znaleźć jakieś perełki vintage!
    Bardzo mi się podoba ostatnia stylizacja! Założyłabym cienki czarny golf, przypięła starą broszkę i byłabyś wystylizowana prawie po mojemu! ;) Nooo ale to Twoja stylizacja więc tylko nadmienię, że lubię kreatywność i nieszablonowość u kobiet, której Ci nie brak! :) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też większość rękawiczek mam z SH szczególnie koronkowe i inne retro:))))dziękuję za miły komentarz:))co do golfa byłoby pięknie ale ja ich prawie nie noszę z broszką jak najbardziej wypróbuję bo bardzo je lubię:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  41. Kolekcja rekawiczek godna prawdziwej blogerki. Pierwsza stylizacja trafia w mojr gust. Jasne kolory, frędzle. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  42. Ha jaka kolekcja rękawiczek! Ja moje zawsze gdzieś zgubię :)
    Ps świetna torebka z niebieską wstawką - zresztą cała sylówka z nią super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też czasem gubię:((((Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  43. Przepiękne stylizacje! JEstem pod wrażeniem, pierwsza sesja trafiła w moje serce... z tym psiakiem pięknie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Renia all your sets are wonderful it is very hard to choose a favourite and you have agreat handbag collection kisses

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW ! Ale masz tych rękawiczek ! Nosisz je wszystkie? Bo ja mam tez kilka par ale noszę tylko jedne :) :) :)
    Reniu, brawo za ostatnia stylówkę !!! Super !!! Pierwsza też bardzo mi się podoba. Bardzo ładnie Ci w jasnych kolorach przy twarzy.
    Do cytatu dodałabym jeszcze przekonanie. Jak się ma przekonanie do tego, co się robi, to też robi się to dobrze.
    Buziaki Reniu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))w większości noszę ale mam swoje ulubione:)))kiedy zakładam czarno biały zestaw zawsze myślę o Tobie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  46. Bardzo podobają mi się spodnie w kratę, każdy zestaw ma w sobie "duszę" i jest fantastyczny. Trzeci śliczny, taki młodzieńczy i rockowy!!! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Very cute looks! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty, te fioletowe -BAJKA!

    OdpowiedzUsuń
  49. Szykowne te Twoje kreacje. A kolekcja rękawiczek jest imponująca :-)

    OdpowiedzUsuń