wtorek, 20 marca 2018

„Szczęście nie jest czymś co przychodzi gotowe. Ono pochodzi z Twoich własnych działań” – Dalai Lama

Witam serdecznie!
Wczoraj moje koleżanki podjęły wyzwanie "minimalizm", ja niestety nie zdążyłam, ale dzisiaj postanowiłam pokazać swoje pomysły na minimalizm.
Pierwszy zestaw to granaty i szare dodatki, w drugim moja dyżurna czarna sukienka i szare wdzianko. 
Na koniec moja toaletka zrobiona ze starej maszyny, gobelinowy stołeczek kupiony w sklepie ze starociami i bardzo stara szafka nocna, którą dostałam od bratowej.
Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze oraz odwiedziny na moim blogu! :)



73 komentarze:

  1. Piękna toaletka i to co na niej stoi,ale to szafeczka podbiła moje serce. Jest wprost cudowna. Trochę zazdroszczę. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))o szafeczkę kusiłam bratową!!!!aż w końcu się udało:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Pomysł z tą toaletką jest super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie wygrywa opcja numer dwa, ja często stawiam na minimalizm! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja raczej nie minimalistka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. I've learn several good stuff here. Certainly value bookmarking for
    revisiting. I surprise how a lot attempt you put to create any such fantastic
    informative web site.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też zima nie odpuszcza. Piękne zestawy ubioru i butów. Cudowne jest to popielate wdzianko. Lubię dekorowac dom w koronkowe poduszki. I u Ciebie widzę je również 💛💚💙❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))koronkowe poduszki,obrusy i serwety a nawet firanki to mój fiś:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Bardzo ładna ta granatowa narzuta. Zachwycam się Twoją toaletką, stołkiem i cudnym łóżkiem. Przepięknie u Ciebie Reniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi jest miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. W pierwszym zestawie podobasz mi się najbardziej. Taki stoliczek z maszyny to moje marzenie, a gazetnik mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))ja z maszyny mam jeszcze dwa biurka i jedną całą w komplecie:)))jakoś mam do nich słabość:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Była u mnie w domu taka maszyna i nie wiem co się z nią stało.
    Oba zestawy wpisują się w minimalizm. Oba mi się podobają.
    Świetnie Reniu...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje:))u nas maszyny nie było a zawsze mi się podobała,więc mam teraz cztery:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Pięknie Reniu wyglądasz , czy cały dom jest urządzony w stylu 'retro'?-lubię takie klimaty z dusza , piękna narzuta na łóżku i poduchy; zresztą wszystko mi się podoba. Powinnaś prowadzić równolegle blog o wnętrzach w takim stylu.pozdrawiam, Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:)))mam wielką słabość do staroci wszelakich i cały dom nimi urządziłam:))nie są w jednym stylu ani z jednego okresu,nie są to też antyki:)))tylko wielka zbieranina którą bardzo lubię:)))Dziękuję Zosiu i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Pokaz nam kiedy swoje cztery katy, ja mam 1 pokój tak urządzony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba Twój sposób na minimalizm. Lubię takie proste i eleganckie rozwiązania. Im dłużej patrzę na Twoją narzutkę z pierwszych zdjęć tym bardziej jestem pewna, że mam taką samą! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Joasi:))miło mi ze Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Reniu pierwszy zestaw ładny i w moich kolorach, drugi zestaw ładny i taki elegancki:) To szare widziano jest piękne. No i toaletka i szafka nocna. Niepowtarzalne rzeczy i takie z duszą :)) pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Obie wersje świetne, obie wpisują się w MINIMUM jak najbardziej, ale w tym granatowym totallooku wyglądasz bosko, pięknie Ci w takich fasonach i w tym kolorze :)
    Buziaki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Olu dziękuję:))))ostatnio z granatowym bardzo mi po drodze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  14. Bardzo elegancko wyglądasz w drugim zestawie, takie wydanie minimalizmu popieram. Toaletka i szafka są śliczne, a podusia ze wstawką urocza
    Pozdrowienia cieplutkie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))cieszę się że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  15. Hi! I know this is somewhat off topic but I was wondering
    if you knew where I could locate a captcha plugin for my
    comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
    Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestawy!!!Lubie takie połączenia kolorów, stylowo i elegancko!!! Wspaniała toaletka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  17. Jak zwykle wygląda Pani rewelacyjnie. Toaletka też mi się bardzo podoba, ale może dlatego, że zawsze marzyłam, aby mieć taki mebel

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne propozycje, szczególnie sukienka z tym fajnym wdziankiem bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja i toaletka. Moja mama ma też stolik na nogach od maszyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  20. Ciuszki w kolorach, jakie bardo lubię. A szare wdzianko jest cudowne.
    Mebelki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu, nie jestem stylistką, ale myślę, ze jak najbardziej Twoje zestawy wpisują się w minimalizm.:) W granacie Ci pięknie.
    A wystrój Twojego mieszkania, domu jest niezwykły. Cudnie u Ciebie Reniu.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może stylistką nie jesteś ale bardzo elegancką kobietą:))dlatego cieszy mnie Twoje zdanie:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Appreciate this post. Will try it out.

    OdpowiedzUsuń
  23. Reniu, bardzo trafne i eleganckie te Twoje minimalistyczne stylizacje, właśnie tak rozumiem minimum w ubraniu :) też nam stolik zrobiony ze starej maszyny do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z takich miłych słów:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  24. W minimaliźmie wyglądasz bardzo wytwornie i elegancko, toaletka cudna, jak i inne rzeczy w Twoim domu. Widać że kochasz cacuszka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa:))masz racje że lubię starociowe drobiazgi:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. Czarne, klasyczne szpilki, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu, cudowne są Twoje zestawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny minimalizm u Ciebie Reniu, pozdrawiam zasmarkana ale z uśmiechem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam:)))Zdrówka życzę!!!

      Usuń
  28. Jak ty to robisz że zawsze przygotowujesz klika stylizacji mój narzeczony zaraz sie wkurza jak każe mu robić więcej fot:) Cudowna prostota i minimalizm

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha!!!bardzo dziękuję za miłe słowa:))mnie zdjęcia robi córka i też się wkurza:))))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  29. podobają mi się bardzo torebki :D

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe zestawy oraz dodatki. Twój dom ma duszę, bardzo ładna toaletka oraz szafka. Bardzo podoba mi się podusia na łóżku. Kiedyś widziałam ławę z nogami ze starej maszyny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze powtarzam, że granat to szlachetny kolor, czasem nawet wolę go od czerni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio go polubiłam:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Minimalnie i pięknie zarazem, oba zestawy są super,
    Toaletka i stołek są cudne!!! I mam wrażenie, że widzę tam jakieś oldskulowe łóżko
    Ściskam Reniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))masz rację widać tam stare żelazne łóżko:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Pięknie Pani wygląda ;-) jak widać w każdym wieku można dobrze wyglądać ;-) pozdrawiam :*

    W wolnej chwili zapraszam do swojego kulinarnego świata ;-) https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Reniu u Ciebie zawsze piękne stylizacje, podziwiam. To szare bolerko jest takie eleganckie i pięknie Ci w nim. Wszystkie stylizacje są wyjątkowe, masz cudny stolik nocny i piękne dodatki, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne butki, mam podobne do tych pierwszych

    OdpowiedzUsuń
  36. Reniu, jak zawsze elegancko i pięknie :D Zawsze bardzo podziwiam wszystkie Twoje stylizacje :D
    To szare wdzianko cudo :D
    Ściskam serdecznie , Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Aż się chce u Ciebie mieszkać. Odsłaniaj zgrabne łydki jak najczęściej. W ostatnim zestawie wyglądasz bardzo szykownie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo spokojne stylizacje - idealnie pasujące do minimalizmu :) Granatowa jest wyjątkowo elegancka i pięknie wyglądasz. Zachwycam się Twoimi mebelkami - wszystko wygląda jak z filmu kostiumowego :) fantastyczne. Przepraszam, że nie pisałam wcześniej, ale byłam chora. Pozdrawiam cieplutko Kochana - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Szykowne te Twoje zestawy, a starocie to prawdziwe skarby.

    OdpowiedzUsuń