poniedziałek, 16 lipca 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 18

Wielki błękit / Big blue

Witam serdecznie w kolejnym wyzwaniu wspaniałej grupy.
Dzisiejszy temat  to wielki błękit.
W pierwszym zestawie mój błękit bardziej przypomina turkus i bardzo kojarzy mi się z latem.
Drugi zestaw należy do niebiesko - granatowych. Do koszuli w jasno niebieskie paseczki dobrałam granatowe dodatki.
Trzeci zestaw był już na blogu, ale dużo w nim niebieskości, więc pomyślałam, że warto go przypomnieć.
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę! :)



#phenomenaluschallenge #phenomenalus #phenomenaluswielkiblekit #phenomenalusbigblue

73 komentarze:

  1. Wszystko w temacie. Drugi zestaw świetny koszula z nonszalancko podwiniętymi mankietami- Super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Hej,Reniu....nie zawsze jestem fanką Twoich stylizacji ale dzisiaj podoba mi się wszystko.Muszę popatrzeć w szafie co mam ...niebieskiego.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Olu:))cieszę się że trafiłam w Twój gust:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Pięknie ci w błękitach. Mnie dziś zauroczyła bransoletka z turkusem, prześliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))kiedyś nosiłam tą bransoletkę często,a potem o niej zapomniałam:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. Pierwsza - TOREBKA, druga KOKARDA - BROSZKA, trzecia - KOLORY !!! Każda stylizacja jest fantastyczna. Druga z tą luzacką koszulą wyglada taaaak cool :D !!! Piękne niebieskości :) )))0 Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))broszki to moja kolejna słabość:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Reniu wszystkie stroje sa śliczne. W pierwszym bardzo Ci do twarzy :) Bransoletka z niebieskim kamieniem jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  6. Prześlicznie Pani w błękicie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Błękit pierwszej stylizacji jest cudowny, uwielbiam taki kolor☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ten kolor:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Wszystkie stylizacje bardzo ładne, ale druga chyba najkorzystniejsza, wręcz odmładzająca. Bardzo podoba mi się szalik z ostatniej stylizacji. Pozdrawiam Reniu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Super zestawy, bardzo lubię kolor niebieski. :) Ty Reniu jak się uśmiechasz to i ja. :) Bardzo udanego tygodnia Ci życzę. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz Agnieszko:)))Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Bardzo ładna bluzka z pierwszego zestawu i super pasuje z ołówkowa spódnicą. W drugim podoba mi się rozpięta koszula w prążki. Sama lubię tak chodzić i do spodni właśnie. Trzeci zestaw bardziej elegancki, gdzieś na wyjście a do tego równie piękny :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam jeszcze dopisać, że bardzo mi się podoba wiązanie apaszek na torebkach :)) sama tak nieraz robię, super to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe komentarze:))je też lubię przewiązywać apaszki,wystarczy zmienić kolor i torebka nabiera innego wyglądu:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Reniu, fantastycznie wyglądasz we wszystkich dzisiejszych stylizacjach, ale w drugiej "wymiatasz".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu u Ciebie zawsze napatrzę się na ciuszkowe cudeńka. Wszystkie zestawy takie ładne, zawsze przepiękne dodatki idealnie dodane. Uwielbiam kolor pierwszej bluzeczki, cudnie Reniu wyglądasz, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu zawsze napiszesz coś miłego:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  14. Bluzeczka z pierwszego zestawu ma bardzo ladny kolorek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, ja uwielbiam wszelakie niebieskości, więc jestem zachwycona wszystkimi zestawami i pięknymi dodatkami. Bardzo ładnie Ci w niebieskościach, od jaśniejszego do ciemniejszego. :)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basiu że Ty lubisz niebieski:))Bardzo się cieszę że podobają Ci się moje propozycje:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Wszystkie stylizacje sa świetne. Druga odejmuje lat , jest super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  17. Wszystkie stylizacje bardzo dobre, niebieski to Twój kolor. Z każdej stylizacji uszczknęłabym coś dla siebie, dodatki cudowne, apaszka, błękitne buty, biżuteria. Reniu jest cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Marzenko to czytać:)))bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  18. Wielki blekit kojarzy mi sie z morzem dlatego turkus jest tu bardzo na miejscu i torebka w ksztalcie muszli tez :)) Koszula o meskim fasone jest dla mnie rwelacyjna bo uwielbiam takie i granat z ostatniego zestawu tez mi sie podoba bo kocham granaty :))) Reniu jak zwykle kazdy look dopracowany po mistrzowsku :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też błękit kojarzy się z morzem:))dziękuję za tak miły komentarz:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Piękne stylizacje. Ładne dodatki. Mam słabość do niebieskiego - bez względu gdzie się znajduje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))u mnie niebieskiego dużo w kuchni:))mam słabość do biało niebieskiej porcelany:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
    2. Biało-niebieska jest śliczna. Moi śp. dziadkowie mieli 3 komplety takiej porcelany i nawet słonika. Muszę poszukać na strychu.

      Usuń
  20. U Ciebie jak zawsze do wyboru, do koloru... Znaczy, do błękitu 💙😉😀 Wszystkie świetne. Każda inna i w innych odcieniach niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu cudowne błękity u Ciebie :) Piękne dodatki :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe wyglądasz Reniu, bardzo podoba mi się pierwsza i trzecia stylizacja. Wspaniałe masz dodatki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie Ci w takim kolorku :) Śliczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Reniu wspaniale wymodziłaś te wszystkie odcienie błękitu! Zawsze podziwiam Twoją fantazję!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu najdroższa, czy powiedział Ci już ktoś, jak pięknie niebieski podkreśla Twoje włosy? :) Pasuje do Ciebie idealnie, w każdym z zestawów wyglądasz super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nikt mi nie powiedział i bardzo się cieszę że Ty to zrobiłaś:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  27. Jeśli mam wybierać to wybieram nr2, super koszula i super zestaw "na luzie" ale inne też mi się podobają...pozdrawiam Reniu, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:))jak tak teraz patrzę to faktycznie ten drugi będzie bardzo praktyczny:))zmienię tylko buty na balerinki i już....:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. No proszę udało Ci się przygotować nawet trzy zestawy w błękicie. Bardzo dobrze Ci w tych kolorkach. Miłego dnia Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:))przyznać muszę że niewiele mam rzeczy w tym kolorze:))więcej u mnie granatów:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  29. Piękne odcienie niebieskiego. W każdym zestawie wyglądasz pięknie i bardzo kobieco. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  30. Reniu turkus to tez pochodna błękitu, ale Ty to wiesz...i mnie najbardziej podobasz się w tym właśnie odcieniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  31. Torebki są boskie ale jednak druga podoba mi się bardziej :) Tym razem najlepszy zestaw numer jeden:*

    Buziaki:*
    Miałam problemy z moją stroną ale już jest wszystko ok i dlatego zapraszam na świeżutkiego posta:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podobają Ci się moje torebki bo to mój mały fiś:))))Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Kochana wszystkie zestawy rewelacyjne!!! Wspaniale w nich wyglądasz!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo:))Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  33. bardzo ładnie wygląda Pani w błękicie!

    OdpowiedzUsuń
  34. No i masz Babo placek, który zestaw wybrać? wszystkie piękne, o dodatkach nie wspomnę ... błękit, granat i biel to moje ulubione kolory :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  35. Wszystkie piękne,mi najbliżej do jedynki...Cudowne dodatki...Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  36. Super blog :) Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Błękit to w ubraniach, mój najbardziej ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię niebieski.Ładnie Ci w tym kolorze też.

    OdpowiedzUsuń