poniedziałek, 13 sierpnia 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 20

Kapitańskie tango/ Captain's Tango

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem.
Dzisiaj kolejne wyzwanie naszej wspaniałej grupy.
W pierwszym zestawie "kapitańskie tango" tworzą przede wszystkim kolory oraz rozszerzane dołem spodnie.
W drugim zestawie tematyczne są dodatki: zwiewny szal z marynarskimi motywami i naszyjnik z kotwicą.
A najbardziej w temat wpisał się mój drewniany ludek.
Zdjęcia robione w naszym ogrodzie.
Pozdrawiam serdecznie! :)



 #phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenoemenaluskapitanskietango #phenomenaluscapitanstango


72 komentarze:

  1. Reniu jak zawsze podziwiam twóje poczucie estetyki i umiejętności stylizacyjne. Tak jak ty to robisz to pisałam już kiedyś, to prawdziwa sztuka. Podoba mi się wszystko i chusta i naszyjnik i całości i ten uroczy ludzik, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Jolu to czytać:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Reniu w każdy zestaw bym wskoczyła. Porywam Ci torbę z pierwszego i wszystkie dodatki z drugiego. :)
    Bardzo ładnie Ci szczególnie w 2 zestawie.
    Psiak i ludzik - uroczy duet.:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:))bardzo się cieszę że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Reniu wyglądasz rewelacyjnie.:) Super zestawy i dodatki, a psina urocza. Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam głaski dla pieska.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))głaski zaraz przekażę:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Reniu, swietnie dobralas te marynistyczne dodatki, szczgolnie podobaja mi sie spodnie i torebka z pierwszego zestawu, i chusta z drugiego ... a Hansiu jest wspanialy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i Hansia:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Rzeczywiście, kapitańskie masz te spodnie :) Bardzo fajny look :) W drugim zestawie super dodatki. Wisiorek kotwica świetny, no i szal. Pięknie ogarnęłaś temat :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))przyznam że ani chusta ani wisiorek nie były noszone od lat:))Pozdrawiam serdeczne:))

      Usuń
  6. Reniu, spodnie fantastyczne, do tego cudowna torebka - marynarz jak sie patrzy ;)
    Ale to ta chusta tak niezwykle modna ze świetnym morskim wzorem skradła moje serce :)))) i do tego te wisiorek :)))
    Super dziewczyno kapitana :) ))) Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,nawet nie wiedziałam że mam tak modną chustę:))bardzo się cieszę:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Witaj :)
    Śliczne stylizacje, a ludek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisiorek super, miałam podobny ale gdzieś mi się zapodział ha!ha!
    Świetna torebka w marynarskich kolorach. Ludek uroczy i całkowicie w temacie...pozdrawiam serdecznie, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ludek stał tyle czasu na parapecie kuchennym i wreszcie ma swoje pięć minut:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Reniu bardzo ładne kreacje i szal marynarski świetnie skomponował się ze sukienkią. Piesek rośnie jak na drożdżach 😊❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))okazało się że piesek rośnie za szybko i mogą być komplikacje:(((Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Reniu,pieknie Ci w marynarskim wykonaniu :)))stylizacja z chusta jest genialna i tyle ,pozdrawiam serdecznie Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Bardzo spodobała mi się Twoja chusta i te ciekawe spodnie. Pozdrawiam Cię Reniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  12. Bardzo mi się podoba bluzeczka z pierwszego zestawu. Super w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, przepiękne stylizacje, a torebka którą prezentujesz pod koniec jest mega cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))torebka trochę czekała na swoją kolej:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  14. Spodnie super i ta sukienka...ehhh!!cudenko.Całość bardzo marynarskie,pięknie Pani Reniu,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Spodnie mega oryginalne i wszystkie propozycje mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  16. Jest i kapitan, a nawet dwóch! Ahoj!:))
    Świetnie wymodziłaś te zestawy Reniu! Jak, to niewiele trzeba by stworzyć odpowiedni klimat!
    Super! Pomysłowo!
    Szal mnie urzekł...:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś kapitańskich motywów u mnie niewiele:))na szczęście się udało:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Cudnie wpisałaś się w klimaty marynarskie. Oba zestawy są świetne , drugi bardzo wyszczupla. Dodatki są super , a piesek więcej niż super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))miło mi to czytać:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Hahaha, no ludek rozwalił system!!! 🖤🖤🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha długo czekał na swój występ:)Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Świetne są takie marynarskie motywy na lato, a piesio coraz sliczniejszy☺☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne stylizacje, fajnie wpisują się w wakacyjne klimaty. A ja jutro wybieram się nad morze. :) Psiuńcio też w klimacie kapitańskim "wilk morski" ;)
    Reniu raz jeszcze dziękuję za prezent. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:))cieszę się że prezent się przyda:))Pozdrawiam serdecznie i udanego wypoczynku życzę:))))

      Usuń
  21. Wspaniałe stylizacje,piękny ogród,a piesek jest uroczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze dopracowane i piękne zestawy, po prostu ŚLICZNIE. Piesio dumnie koło Pani się prezentuje prawdziwy słodziak. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  23. Reniu cudowne zestawy nam pokazałaś. Spodnie są mega a chusta mnie zachwyciła :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Reniu a jaki obrońca koło Ciebie!! Super zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))to nie obrona to przeszkadzanie hi hi:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. No i fajnie wyszło. Bardzo ciekawe spodnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stylizacje i piękne, idealnie dobrane torebki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  27. Plus za oryginalne podejście do tematu. Styl ten potrafi być bardzo kobiecy i pokazalas to doskonale w swoim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. stylizacja numer 2 jest rewelacyjna! pięknie się w niej prezentujesz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  29. Reniu, śliczne zestawy. Kolory marynarskie. Druga stylizacja to pasuje na bal kapitański - super!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Reniu bardzo fajnie wszystko wygląda, no i ta druga torebunia piękna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!!torebka to taka SH zdobycz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  31. Widzę że nadąża Pani za trendami modowymi, super kreacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi miło:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Krój spodni jest ekstra i do tego ta struktura na sukience:) SUPER LOOK

    Buziaki
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń