sobota, 27 kwietnia 2019

"Na zapas nie warto się martwić, na zapas warto się cieszyć." Katarzyna Grochola

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem!
Dzisiaj przedstawiam dwa zestawy.
W pierwszym z nich do czarnej sukienki i czerwonych dodatków założyłam piękny szal zakupiony niedawno w SH. 
W drugim zestawie nowością jest bluzka w łabędzie założona do żółtych spodni.
Na koniec trochę moich świątecznych dekoracji.
Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę!





















97 komentarzy:

  1. Cześć Reniu. Piękny szal,w ogóle to ślicznie Ci w czerwieni. Swieta tak szybko minęly,pozostaly po nich jedynie wspomnienia. Żałuję że nie zribilam zdjęć. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))niestety za szybko czas mija:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Absolutnie piękny szal! Malowniczy, jak obraz! 🏵️🌺🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Wszystko przepiękne Reniu, masz bardzo dobry gust.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Piekny wielkanocny stol. Ta babe to sama pieklas? Bardzo podoba mi sie Twoj dom, jest pelen ciepla. I Hansiu tez jest piekny, jak zwykle ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci sie mój dom:))))babę dostałam od siostry:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  5. W każdej stylizacji wyglądasz super . Żółty kolor powrócił do łask po wielu latach . Dekoracje świąteczne są cudne . Od razu rzucił mi się w oczy prześliczny obrus . Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje:))obrus kupiłam kiedyś za złotówkę w SH był bardzo sponiewierany:)))ale udało się go doprać:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, chusta jest prześliczna. Też zachwyciłam się obrusem, na takie okazje jak świąteczne śniadanie jest bardzo elegancki.
    Głaski dla ślicznego Psiaka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))obrus zakładam własnie na świąteczne śniadanie:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. W tym pięknym kwiatowym szalu jest Ci bardzo do twarzy. Druga stylizacja też bardzo efektowna. Świąteczny obrus piękny. Twój piesek taki kochany. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Super ten szal wygląda. Fajnie wyglądasz w takich kolorach. Śliczne świąteczne dekoracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękny ten szal! Stół wielkanocny wygląda pięknie, ale piesio jak zwykle przyciagnal najbardziej moją uwagę , cudo☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuje za miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Kochana wyglądasz wspaniale w tych stylizacjach!!! Super dodatki!!! Przepiękne,świąteczne dekoracje!!! Przesyłam serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdeczności przesyłam:))

      Usuń
  12. Ten szal, to Ci się udał Reniu!!! Przepięknie Ci w nim!!!
    Obie stylówki są wspaniałe! Już Ty umiesz każdą dopieścić dodatkami:))
    Pięknie u Ciebie! Poświąteczne wszystkiego dobrego Reniu!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak myślę że szal mi się udał:))leżał sobie w koszu z innymi szlami w SH i kosztował dwa złote:)))Dziękuje za te miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. CZarna sukienka i szal to strzal w dziesiatke! swietny zestaw i Tobie w nim jest fantastycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Pani Reniu, oba zestawy są super. Dodatki, które uwielbiam dobrze dobrane. Faktycznie nie warto się martwić na zapas, Katarzynę Grocholę uwielbiam. Jedna z niewielu pisarek, które po prostu uwielbiam i wszystko czytam. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Czarny szal w kwiaty jest przepiękny. Podziwiałam też świąteczne dekoracje, każdy szczegół z osobna, ale moje serce podbił baranek z masła. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło mi:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu,Twoje stylizacje są piękne.Bardzo podoba mi się szal. Cudownie udekorowałaś dom na śwìęta, obrus jest cudowny. Ģłaski dla Hancia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))Głaski przekazane:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Piękna sentencja uwielbiam Katarzynę Grocholę, stylizacje również wspaniałe no i oczywiście trzeba wspomnieć o wielkanocnym nakryciu stołu ! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne dekoracje świąteczne Reniu- tulipany, obrus przepiękny, zając, jajeczka w słoju, kompozycje... I zestawy eleganckie- szczególnie pierwszy z chustą :) Pozdrawiam Cię gorąco Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))przystrajanie domu sprawia mi ogromna przyjemność:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  22. A Przystojniak -pies- cudowny! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wnętrza w Twoim domu,ciekawe dodatki itp.Wyczuwam tzw.klimat w tym domu,pozdrawiam. Ania z Lublina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  24. Jak zwykle bardzo ładne stylizacje. Masz piękny obrus na stole.

    OdpowiedzUsuń
  25. Musztardowe butki super Reniu, reszta pasuje do Ciebie. Umiesz dobierać wszystko tak jak trzeba ze smakiem, w dobrym guście. Dodatki świąteczne przecudne :-) Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Howdy I am so happy I found your site, I really found you by accident, while
    I was searching on Digg for something else, Anyhow I am
    here now and would just like to say kudos for a
    tremendous post and a all round entertaining blog (I also
    love the theme/design), I don’t have time to go through it
    all at the moment but I have bookmarked it and also
    added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the awesome work.

    OdpowiedzUsuń
  27. Reniu, miałam problem z pisaniem komentarzy...
    Piękne zestawy, chusta jest prześliczna i bardzo twarzowa, ale drugi zestaw taki lekki, wiosenny.:)
    Twoje ozdoby też zachwycają, bardzo podobają mi się tulipany włożone do ozdobnych słoików? Stół na bogato, tak jak powinno być :)
    Piesek wymiata.
    Pozdrawiam Cię już majowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu za te miłe słowa:))u nas te święta były zdominowane przez tulipany:))pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. Aw, this was an exceptionally nice post. Taking the time and actual effort to produce a great
    article… but what can I say… I put things off a whole lot and never manage to get nearly anything done.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko zachwyca, a Ty najbardziej. Chusta cudowna! Aaaa i piesek <3 Wspaniały!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Moim zdaniem ten piękny szal przebił dzisiaj wszystko. Jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szal też mnie zachwycił jak sobie leżał wśród innych ciuchów:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  31. Szal piękny i bardzo Ci pasuje ☺ Świąteczne dekoracje bardzo ładne ☺ Spodobały mi się też te czerwone butki, piękne ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:))Dziekuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Reniu cudownie wyglądasz i tak jeszcze pięknie stół zastawiony. Ślicznie.
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. No i coś jednak z czerwonym kamieniem się w twojej kolekcji znalazło :) Widzę, że jesteś też fanka serwisu Biała Maria Rosenthala - to mój ulubiony. Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  34. |Czerwony bardzo lubię ,więc zawsze się coś znajdzie:))))jeżeli chodzi o porcelanę to uwielbiam każdą:)))biała ostatnio u mnie na pierwszym miejscu ale lubię też angielską w scenki różową i niebieską:)))nie znam się niestety na porcelanie tak jak Ty:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz pięknie w stylizacji z tym zjawiskowym szalem. Masz oko do dodatków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  36. Pięknie :) Chusta jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach te żółte porteczki i BUTY !!!!! CUDNE !!!
    Obywa zestwy pięknie dopracowałaś, te wszystkie szczegóły sa zawsze u Ciebie bardzo inspirujące :) ))))
    Śliczniutkie świąteczne dekoracje i przepyszne jedzonko.
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że tak piszesz:)))u Ciebie też zawsze wszystko dopracowane:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  38. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś. Czerwone dodatki porywam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny ten szal i te dodatki jak zawsze perfekcyjnie dobrane 😊
    Pieseł jaki już dorosły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies ma już dwa lat:)))Bardzo dziękuję i uściski przesyłam:))

      Usuń
  40. Twoje "drobiazgi" zawsze mnie urzekają! a stylizacje bardzo zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piekna czerwona bizuteria :) w ogole wszystko z klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię biżuterię i kolor czerwony:)))Dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  42. Reniu piękne zestawy nam pokazałaś. Chusta jest prześliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. W pierwszej stylówce wyglądasz pięknie :)
    Szal mega elaegancki! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Znowu można powiedzieć, że diabeł tkwi w dodatkach. Zestawy super, dekoracje świąteczne również.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))dodatki to moja słabość:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  45. Piękne czerwone dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana mój wybór pada na pierwszą stylizacje jest świetna :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zawsze pięknie, obie stylizacje świetnie dobrane... a obrus mnie zachwycił :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  48. Piękna i elegancka chusta, super zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Reniu, fantastyczna chustę upolowałaś! :) ślicznie sie prezentuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny wpis! Piękna biżuteria. Jeśli komuś podobają się właśnie kolczyki, naszyjniki itp, warto zajrzeć na stronę internetową oferującą ogromny wybór biżuterii ze stali chirurgicznej.

    OdpowiedzUsuń
  51. Obie stylizacje maja to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Reniu wszystko w porządku? nie ma Ciebie już prawie dwa miesiące. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za troskę:))powoli się zbieram i mam nadzieję że będzie dobrze:)))Pozdrawiam:))))))))

      Usuń
  53. red is the best color! i like it!
    and your dog is very cute! good lifestyle:)
    Love your blog (づ ̄3 ̄) づ╭❤ ~, thank you for sharing.
    :)
    what is a luxhairshop yaki wig

    OdpowiedzUsuń
  54. Miłej niedzieli Reniu, zdrówka dużo i dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Reniu, mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku, a taka długa cisza zapadła na blogu.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny post! Ciekawe stylizacje i ładne zdjęcia. Idealnym dopełnieniem każdej stylizacji jest biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna biżuteria spodobałaby się mojej mamie

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ciekawa biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Reniu jesteś kochana, cieszę się, że jesteś! <3

    OdpowiedzUsuń