niedziela, 11 lipca 2021

"Zła wiadomość jest taka, że czas leci. Dobra wiadomość jest taka, że Ty jesteś pilotem" Michael Altshuler

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem.

Lato w pełni, u nas bardzo gorące i burzowe, tak więc propozycje ubraniowe bardzo letnie :)

Pierwsza to lniany zestaw z turkusowymi dodatkami. Nowością jest bransoletka, którą córka przywiozła mi ze Słowenii. W drugim zestawie króluje kolor żółty przełamany kolorowymi koralami zrobionymi przez naszą zdolną Anię. Nowa jest też tunika. W trzecim zestawie nowością jest biżuteria.

Na koniec trochę letniego ogrodu oraz nasza skrzynia pełna ziół.

Pozdrawiam i i miłego tygodnia życzę :)!


























 

69 komentarzy:

  1. O proszę jak włosięta już urosły:).Piekny ten ogród a ja Ciebie podziwiam,że masz jeszcze czas i ochotę na modowe przebieranki.Tyle pracy jest w ogrodzie,w domu...Kiedy,jak Ty to robisz?.Czy ktoś pomaga Tobie?.Pozdrawiam i czekam na następne posty.Ania z Lublina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu:))))nie pracuję zawodowo więc cały swój czas poświęcam dla domu i ogrodu:)))żeby troszkę od wszystkiego odpocząć lubię sobie robić takie zestawy a córka jak ma czas to robi zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Świetne kreacje, a ogród przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz Reniu. Piękne kadry z klimatycznego ogrodu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
    2. Reniu bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i ślę moc serdeczności.

      Usuń
  4. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się żółte zestawienie , wyglądasz w nim bardzo dziewczęco. A ogród masz śliczniutki, tyle kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniej Ci w drugim zestawie. A wiejski ogródek z garnkami na płocie urzekł mnie po prostu. Moje juki dopiero przymierzają się do kwitnienia, ale będzie ich w tym roku dużo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))wiejski ogródek powstał w tym roku i jeszcze trochę trzeba go dopracować:)))ale i tak go lubię:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Wszystkie zestawy są urocze. Mnie jednak najbardziej podoba się koronkowa bluzeczka. Jest piękna, pełna lata.
    Ogród masz piękny.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Letnio i uroczo Reniu, pozdrawiam w upalny lipcowy dzionek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje zestawy ale żółtym jestem zachwycona. Ogród masz piękny, zadbany.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się zestaw cytrynowy. Pięknie wszystko rośnie u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogród piękny co to za kwiatki na ostatnim zdjęciu pozdrawiam Zoja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))nie wiem jak się nazywa ten kwiatuszek,ale kupuję go co roku do doniczek,ten rośnie w wyżłobionym pieńku:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  12. Dodatki i biżu to Twoje znaki rozpoznawcze, Reniu. Zawsze z pomysłem i odwagą. Cudne te korale z żółtego zestawu. Zresztą, wszystkie trzy zestawy są świetne i wyglądasz w nich pięknie 👍👌💛🤍❤️🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co napisałaś:)))korale pasują do różnych zestawów:))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Reniu, jakie masz już długie włosy. W upiętych (na pierwszym zdjęciu) wyglądasz rewelacyjnie, bardzo dziewczęco. Fajne letnie zestawy, na taki upał to chyba najlepszy jest len. Ogród piękny, a ukwiecony rower to super pomysł. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację len jest najlepszy na upały:)))włosy jeszcze ciężko upiąć w sensowny sposób ale już coraz bliżej:))))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  14. Reniu, biały len i żółty kolor latem to najlepszy wybór. Twoje dodatki znowu są rewelacyjne. Ogród masz taki kipiący zielenią, pięknie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda len jest super na lato:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Stylówka w żółcieniach skradła moje serce, bo ostatnio też mam fazę na zółć :) Ogród przeuroczy... Pozdrawiam najserdeczniej Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))też ostatnio żółty u mnie króluje:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Ten żółty zestaw bardzo mi się podoba. Fajnie wygląda ten rower w kwiatach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestawy wszystkie super... jak ładnie Ci w dłuższych włoskach... Pozsrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne letnie zestawy, ale chyba jest tez i nowa fryzura:-)))
    Ogród pełen ziół również uroczy:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)))fryzura w fazie zapuszczania ale już coraz lepiej:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Jeju, Pani jest fantastyczna.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  20. Lniany zestaw bardzo mi się spodobał, ale i pozostałe ładne 🙂 Fajne letnie kolory, ten żółty na przykład, lubię 🙂 Zdjęcia z ogrodu, jak zawsze piękne 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))len uwielbiam:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Reniu, powinnaś być stylistką - we wszystkim Ci do twarzy. A ogród? Ach, aż chce się powiedzieć - tajemniczy ogród. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuje i pozdrawiam:)))

      Usuń
  22. Jak zawsze elegancko i z klasą. Podoba mi się każdy z kompletów i oczywiście cudnie dobrane dodatki :)
    Dziękuję za ogrodowe migawki, zawsze z prawdziwą przyjemnością je oglądam :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że ma Pani dobre wyczucie stylu. Jedne obuwie damskie, a pasuje do 3 stylizacji. Podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne letnie stylizacje i we wszystkich wyglądasz świetnie. Mój faworyt to biały zestaw połączony z torebka w odcieniach niebieskiego. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))ja też lubię ten zestaw i często go noszę:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  25. Wspaniałe stylizacje. Skrzynia z ziołami świetna i jest dopełnieniem pięknego ogrodu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))skrzynia ma dostać tabliczkę z napisem zioła:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  26. Cudowne kolory stylizacji, a ogródek przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Reniu, ale cudne lato u Ciebie w ogrodzie!:))
    Stylówki fajne! Mnie się najbardziej ta słoneczna podoba:))
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle cudownie wyglądasz, a w różowym kolorze bardzo Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  30. To gdy mamy pilota lecimy po zioła. ;)
    Natura daje nam tyle dobrego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie:)))tylko czasem te dobra przegapimy:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  31. Len jest idealny na upały. Jedyny jego minus to, to, że się gniecie ale z drugiej strony to jego urok :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też tak uważam:))))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się pierwszy zestaw, super dodatki. Pozostałe oczywiście też są piękne. Slicznie wyglądasz Reniu w tej fryzurce, Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  34. Jak zwykle bardzo ładne stylizacje.
    Mam Yukę w ogrodzie i też pięknie kwitła.
    Pozdrawiam Cię Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))moja Yuka bardzo krótko kwitła coś ją podgryzło:((Pozdrawiam:))

      Usuń
  35. Super wyglądasz Reniu w żółtych odcieniach :)
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne stylizacje :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy i żółty zestaw najlepszy. Dołączam do grona obserwatorów i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń