czwartek, 27 stycznia 2022

"Stracony jest każdy dzień bez uśmiechu." Kornel Makuszyński

Witam bardzo serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze!
Dzisiaj, jak zwykle, trzy zestawy bardzo różnym stylu. Większość rzeczy z moich stylizacji pochodzi z Second Handu. 
Mimo, że święta już za nami, chciałabym pokazać dekoracje, jakie w okresie świąt były w naszym skanseniku.
Na koniec chcę się pochwalić moją różową porcelaną, której uzbierała się pokaźna kolekcja. Wszystkie elementy zastawy pochodzą ze sklepu ze starociami.

Pozdrawiam serdecznie!:)



































63 komentarze:

  1. Ładna beżowa torebka i ta trzecia też. Porcelana stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy zestaw uroczy, ale pierwszy najbardziej mi przypadł do gustu :) Ma "to coś"
    Dekoracje w skanseniku bajeczne, z nartami-super, gliniane donice z jedliną na starym stole-oszałamiająco piękne, no po prostu zrobiłaś to wyśmienicie. Porcelana zachwycająca... Pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za ten przepiękny komentarz:)))milo mi jak ktoś docenia moje starania:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny wpis Reniu, napelnia cieplem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje prezentują się bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawy. Bardzo podoba mi się ten z ponczem i drugi ze świetną zieloną bluzką. Uwielbiam takie zdjęcia i proszę jak najwięcej zdjęć z Twojego skansenu. Miłego weekendu 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:)))do skanseniku jadą nowe skarby ,z przyjemnością je pokażę:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Reniu, oglądam kolejny raz Twoje cudności i nie mogę oderwać oczu. Piękne zestawy, a dekoracje skanseniku godne zaprezentowania szerokiej publiczności. Wiesz, że mam ogromną słabość do takich miejsc. No i ta różowa ceramika prawdziwe cacuszko.
    Przesyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))miałam w tym roku gości którzy odwiedzali świąteczny skansenik:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. Jak zawsze bardzo fajnie, ładne zestawy (pierwszy) i zielona torebka oraz biżuteria. Zastawa piękna. Jest tak gościnnie i serdecznie. Przychodzą na myśl stare czasy, takie babcine,ciepłe. Pozdrawiam serdecznie 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale Reniu wyglądasz w każdej kreacji. Wnętrze skanseniku przywołało we mnie wspomnienie wigilii u mojej babci w górach. A takie drewniane narty to jeszcze mój tata pamięta. Zastawa urocza, aż miło z takiej jeść. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Tytułowy cytat to sama prawda, ale Ty Reniu nie tracisz żadnego dnia... Twój serdeczny uśmiech to najwspanialszy dodatek do wszystkich stylizacji:) Ładne, eleganckie zestawy, oryginalne świąteczne ozdoby, a różowa ceramika, cóż... marzenie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))różowa porcelanę kompletuję już od lat:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Jaka piękna porcelana!!!
    Masz tyle pięknych skarbów Reniu, że szok!
    Za każdym razem zaskoczysz czymś wyjątkowym!
    A zestawy, jak zawsze dopieszczone dodatkami:))
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci sie podoba:)dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  12. Porcelana cudna!!! Dekorację świąteczne bardzo oryginalne.
    Twoje stylizacje rewelacyjne! Najbardziej podoba mi się pierwsza i bardzo elegancka ostatnia. Nieważne gdzie kupuje ubrania, ważne, że potrafisz wyszukać perełki i zestawić je rewelacyjne.
    Odkupowanie ubrań jest bardzo Eko i na czasie, więc wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarz:))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Reniu, w poprzednim poście podobała mi się najbardziej druga stylizacja, ale dzisiaj to pierwsza jest wspaniała. Połączenie żółci z ciemnymi kolorami wygląda świetnie.
    Na stole masz dokładnie taka samą porcelanę jaką mam i ja, aż się uśmiechnęłam... Taki piekny stół nawet niejadka zachęci do jędzenia.
    Moc serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))wiem że masz taką porcelanę i zawsze z przyjemnością ją u Ciebie oglądam:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Różowa porcelana wygląda tak pozytywnie! Kubki smakowe pewnie lepiej pracują, kiedy się je i pije z takich piękności 😉
    Stylizacje efektowne, zwłaszcza pierwsza. I trzecia - kolor bluzki piękny (niedawno skończyłam robić sweter w podobnym 😉).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))przyznaje że lubię jeść na ładnej zastawie:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  15. zaraża Pani pozytywną energią ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, piękna porcelana i w ogóle wszystko co zgromadziłaś. Stylizacje też bardzo ładne i jak zawsze bardzo ciekawe dodatki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi milo:))Dziękuję i również pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta zielona bluzeczka jest cudowna :D Też bardzo często kupuję w lumpeksach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! Świetne stylizacje i przepiękne kolory!! Ja zawsze powtarzam, że w sklepach z używaną odzieżą można wygrzebać perełki!;)

    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się zdarzają perełki:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Wspaniałe zestawy do ubrania. Ta bluzeczka zielona jest cudowna. Różowe naczynia pięknie się prezentują i są niepowtarzalne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne stylizacje:-) Ale ta porcelana...cudowny zbiór:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Każda ze stylizacji ma coś w sobie. Fajnie dobrane kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw z żółtą spódnicą. Aranżacje świąteczne cudowne. W tym roku zgapię pomysł ze starymi żeliwnymi garnkami. Ja także bardzo lubię naczynia w te wzory, nie koniecznie różowe, ale mam też kilka talerzy. Wole w kolorze niebieskim. Podobno te różowe(czerwone) zwiększają apetyt, a niebieskie zmniejszają ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja mam również niebieskie i chyba powinnam je częściej używać ha ha:)))pomysł z żeliwnymi garnkami sam się zrodził<)))akurat zbierałam gałązki które zostały w pobliży tych garnków i je tam powtykałam:))też mi się spodobał efekt:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  24. Reniu dawno u Ciebie nie byłam. Z przyjemnością obejrzałam dziś Twoje kolejne stylizacje. Wszystkie jak zawsze świetne. Pierwsza z nich skradła moje serce, bo uwielbiam taką kolorystykę. Dekoracje rewelacyjne. Gdzie zdobylaś takie skarby Reniu? Jestem pod wrażeniem! Przecudna porcelana. Zastanawiam się czy to angielska, czy bawarska? Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:)))zbieraniem starocie zajmuję się już 25 lat i mam je z różnych źródeł:)))trochę ze strychów,starych spichlerzy a ostatnio znalazłam fajny sklep z klamotkami:)))porcelana jest angielska większość kupiona w sklepach z używaną odzieżą i w tej mojej klamociarni:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  25. Już dawno nie trafiłam na tak pozytywnego bloga :)
    Kocham kupować na szmatkach. Tylko trzeba mieć czas na to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu:)))z tym czasem to różnie bywa ale jak tylko jadę do miasta to zawsze staram się zajrzeć do jakiegoś szmateksu:))))Pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Kiedyś kupowałam tylko tam. Ale aktualnie mój dwulatek mi nie da. Prawdziwe żywe srebro

      Usuń
  26. Ostatnio tez tylko zaglądam do sklepów z odzieżą używaną. Reniu jak Tobie już urosły włosy, super. Kreacje super, cudnie dobierasz dodatki. A choc nie lubię różu porcelana mnie urzekła.
    Pozdrawiam gorąco Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))ja róż uwielbiam i nie tylko na porcelanie:))tak mi zostało z małej dziewczynki hi hi:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  27. Cudowne stylizacje! I jak pięknie wyglądasz! Z podziwem obserwuję jak Twój styl wspaniale się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko piękne ale torebka i bluzka mnie urzekły bo lubię zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Reniu, ta zielona bluzeczka jest bardzo podobna to tej co moja mama ma chodzi mi o styl. Mama ma taką bardzo podobną tylko beżową w kolorowe paski i uwielbia w niej chodzić.

    Reniu, nie wiem czy w tym roku byłam u Ciebie więc - JEŚLI NIE - życzę wszystkiego dobrego w 2022 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za miły komentarz i życzenia:)))Pozdrawiam serdecznie i również wszystkiego co najlepsze życzę:)))

      Usuń
  30. ten zestaw z różową bluzeczką bardzo wdzieczny...Inne zdjęcia i dekoracje tez piekne...

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu, wszystkie 3 zestawy, a nawet cztery są super, fajnie to wszystko skomponowane, pierdostojki w domu cudne. Bardzo lubie twoje sentencje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietne te zestawy ubran. A porcelana po prostu przepiekna.

    OdpowiedzUsuń