środa, 18 maja 2022

"Każdy dzień nie może być dobry, ale każdego dnia jest coś dobrego."

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!

W dzisiejszym poście dodaję tylko dwa zestawy. Pierwszy ze spódnicą z ostatniego posta, tym razem jednak zestawioną z pasującym kolorystycznie żakietem. W drugim główną rolę pełni koszula w pięknym odcieniu brązu. 

Na dwóch zdjęciach nasz kochany piesek, który, jak widać, czasem zapomina, że nie jest już szczeniaczkiem :)

Chciałabym Wam pokazać dzisiaj nowy nabytek córki - starą apteczkę. 

Na koniec trochę dekoracji w naszym domu i ogrodzie.

Pozdrawiam serdecznie :))




























 

44 komentarze:

  1. Bardzo gustowne kreacje. Ładnie wszystko dopasowane. Masz ładnego pieska :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, stylizacje zawsze masz udane, tak jest i tym razem.
    Widzę, że przybywa w Waszym domu pięknych ozdób, a w ogrodzie wszystko pięknie kwitnie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))ogrody o tej porze roku są piękne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia dekoracji w domu. Bardzo dobre stylóweczki, szczególnie podoba mi się ta z różem.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))chętnie do Ciebie zajrzę:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Achhh... nie wiem od czego zacząć :) Zacznę od domu i ogrodu. Piękny sad, ogród staroćkowy z kwiatami i szczapami drewna( super fotka). Piękny romantyczny dom tworzycie Reniu, widzę, że cudownej porcelany oraz innych dekoracji wciąż przybywa :) To rewelacyjna pasja :) i doskonale ją rozumiem. Jak widać Córcia tez odziedziczyła pasje po Mamie :) Piesio wspaniały! Stylóweczki bardzo ładne, szczególnie różowa spódnica! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie wspaniałe słowa:)))dekorowanie domu i ogrodu sprawia mi ogromną przyjemność:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Reniu, zestawy jak zawsze dopracowane w każdym szczególe.
    Hans jest uroczy :) A tak się bałam na początku :)
    Apteczka super, no i piękne te Twoje drobiazgi.:)
    Kilka czeka... Może znowu uda nam się spotkać.
    Jak będę miała Reniu silniejszy głos, zadzwonię.
    Pozdrawiam Cię ciepło i majowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Basiu dziękuję:))))będę czekać na telefon:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Jak zwykle Reniu świetne kreacje i wiosenne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne oba zestawy. Jestem oczarowana różnymi wazonikami. Prawdzie cacuszka.
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię używać różnych naczyń do kwiatów:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Hahaha :D Takiego misia, to mus wymiziać:))) Głaski ode mnie i Tigera:D
    Reniu bardzo ładnie się prezentujesz w obu zestawach:)
    A te cudowności, które masz u siebie, to do pozazdroszczenia!
    Wspaniała pasja!
    Pozdrowionka kochana!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj razem z Tigerem toby się dopiero wymiziały ha ha:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  9. Głosuje na drugi zestaw, bo bardzo mi się że podobają takie koszulo-tuniki. Twoja jest świetna! Cacuszka i bibeloty piękne. Ta ryba wazon... ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ryba ma jeszcze małe rybki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  10. Przepięknie u Ciebie Reniu, dziękuję że mogłam choć wirtualnie pozwiedzać. Ślicznie wyglądasz, psinka też urocza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  11. Przepięknie wyglądasz, a jakiego masz kompana do zdjęć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ta koszula , lubię taki nieformalny styl... piesek bardzo kochany!
    A bukiety z bzem mnie absolutnie zachwycily..bardzo ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Obie kreacje piękne, ale ja skłaniam się bardziej ku różowej ponieważ bardzo lubię ten kolor. Piękne kadry z domu:-) Pozdrawiamy i Ciebie i Twojego futrzaka:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w swoim i futrzaka imieniu:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  14. Świetna ta koszula, a piesek bardzo dekoracyjny ;) Nie mogłam się napatrzeć Twoich cudów, tyle przepięknych przedmiotów. Aranżacje z kwiatami prześliczne. Wysoki dzbanek z bzem i te wazoniki w kształcie ciała ( nie znam fachowej nazwy) rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))wysoki dzbanek z bzem ma do kompletu śliczny talerz :))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Stylówki super, piesio tylko go miziać, dekoracje pierwsza klasa, obrus przecudny, oj, długo by wymieniać... po prostu wszystko mi się podoba :0). Pozdrawiam serdecznie - Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Świetna ta burgundowa koszula, dekoracje w domu mają dusze, ogród i piesek jednako piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz w każdym. Cudowne dekoracje. Pamiętam , że w moim rodzinnym domu była taka rybka jako karafka i do tego było sześć malutkich rybek jako kieliszki. Piesek duży słodziak. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))ja też mam kieliszki tylko gdzieś schowałam i nie wiem gdzie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Podobają mi się obydwa zestawy, są w moich ulubionych kolorach. Masz piękny ogród i wspaniały dom.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Śliczne stylizacje, obie bardzo mi się podobają! Mam bardzo podobny żakiecik, tylko taki bardziej zielono-niebieski :)
    Cudowny dom, wspaniałe dekoracje! Tan bucik z kwiatami, ten wazon korpus, drobiazgi, a naprawdę dodają charakteru całemu wnętrzu.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. W tym drugim zestawie prezentujesz się bardzo pięknie. Uroczy psiak. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle cudowne zdjęcia :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu zmieniłam nazwę bloga i domenę i nie wiem ,czy przekierowanie zadziała dlatego podaję ci link do mnie https://www.fashiondreams.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry.

    WOW. Ale mnogość kwiatów, zieleni i dekoracji wszelakich. Bardzo lubię takie zestawienia różnych rzeczy.

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki cudny ten turkusowy koszyczek!!!
    Cała reszta też nie gorsza:D
    Reniu, u Ciebie nigdy nie jest nudno!
    Pozdrawiam serdecznie i ślę uśmiechy:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kwiaty i bardzo ładne gustowne bibelotki. Wazony do kwiatów cudne. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń