sobota, 18 lutego 2023

"Zacznij myśleć pozytywnie. Pozytywne myślenie powoduje pozytywne skutki, a każdy problem ma rozwiązanie" Ryszard Kusek

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)!

Jeszcze zima w kalendarzu, ale u nas zrobiło się już trochę cieplej. Mimo to, dodaję dzisiaj kilka zimowych zestawów.

Pierwszy z zielonym płaszczem jest zdecydowanie najcieplejszy.

Drugi, z czerwonym płaszczykiem, jest nieco bardziej elegancki. W tym zestawie nowością są płaszczyk i szalik.

Trzeci outfit jest najwygodniejszy. Uwielbiam go i ostatnio najczęściej zakładam. Nowe są buty, płaszczyk i torebka.

Na koniec trochę domowych dekoracji, nowa lada w kuchni oraz śliczna torebka, którą dzisiaj dostałam od córki.

Pozdrawiam serdecznie!






















 

59 komentarzy:

  1. Witaj🙂Najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw. Zielona torebka bardzo w moim stylu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu przez te dekoracje i kwiaty poczułam wiosnę!
    Ślicznie u Ciebie jak zawsze:))
    A zestawy dopieszczone dodatkami, że aż miło patrzeć!
    Świetnie wszystko pokomponowałaś!
    Słonecznych dni kochana! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się chce już wiosny:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Podoba mi się pierwszy płaszcz ze względu na fason, taki trochę męski (lubię bardzo). I trzeci - bo kolorystyka totalnie moja 😉🙂👍👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Wszystkie fajne, pierwszy płaszcz super, i te torebusie twoje. Masz prawdziwe perełki Reniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))u Ciebie też zawsze piękne torebki:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Ostatnia stylizacja skradła moje serce. Ten kraciasty płaszczyk wygląda wspaniale. Bardzo mi się też podoba ten ptaszek na zdjęciu z kiełkującymi cebulkami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu! Najpierw wielkie brawa za kolor włosów. Śliczny! I koniecznie noś rozpuszczone, bo wtedy widać ich urok w całej okazałości. Do tych zieleni super. Kuchnia bardzo mi się podoba, glazura na ścianie mega! No i oczywiście dodatki...
    Pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)))cieszę się że Ci się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. "Pozytywne myślenie powoduje pozytywne skutki" - biorę to na motto nadchodzącej wiosny!!! Kuchnia mnie zachwyca :0) Masz wmontowaną płytę grzewcza w ten stary piec? Super! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nastawiam się na pozytywne myślenie mimo wszystko:)))tak kuchnia jest wmontowana w stary piec:)))Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Bardzo ładnie teraz ten brzeg wygląda. Pozdrawiam serdecznie :)
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie zdecydowanie najbardziej podoba się czerwień, płaszczyk śłiczny, butki do niego też cudne...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))lubię czerwień:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  11. Wszystkie komplety są świetne. Ślicznie wyglądasz w rozpuszczonych włosach 👍👍👍Wiosenne akcenty cudowne , w pięknych, oryginalnych osłonkach. Tyle wspaniałych gadżetów w moim stylu jest u Ciebie , że przyglądam się zawsze z dużą uwagą. Pozdrawiam Reniu serdecznie 🌹🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  12. Piękne są wszystkie Twoje zestawy. Jestem wielką wielbicielką Twoich dekoracji. Masz sód nich prawdziwe rarytasiki. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Reniu, nie było Cię bardzo długo, cieszę się, że jesteś.
    Mnie urzekła stylizacja w czerwieni. Torebusie i dodatki masz super, a w domu masz już prawdziwą wiosnę.
    Serdeczności moc przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję:)))ostatnio dużo się dzieje ale mam nadzieję że wkrótce wszystko wróci do normy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoje dodatki do każdego zestawu. Pięknie wszystko pasuje. Deska serów świetnie się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne stylówki, wszystkie trzy mi się podobają. Pozdrawiam Reniu, u nas dzisiaj sypie śnieg i fajnie się ogląda Twoje żonkile w taki czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wietrznie i nieprzyjemnie:(((Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Ślicznie wyglądasz Reniu, masz wspaniałą umiejętność tworzenia zestawów. Na zdjęciach podziwiam też piękne, romantyczne podusie w tle. Kuchnia bardzo klimatyczna.
    Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  18. Reniu, cytat tytułowy w punkt... w tych nieciekawych czasach pozytywne myślenie, jak najbardziej wskazane. Stylizacje bardzo ciekawe, torebka - prezent cudowna - uwielbiam takie oryginalne detale, jak to zapięcie w kształcie róży. Drewniany blat świetnie wkomponował się w Twój rustykalny wystrój kuchni. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  19. Ładny ten pierwszy płaszcz i super cytat <3

    OdpowiedzUsuń
  20. We wszystkich zestawach prezentujesz się wspaniale! Jednak najbardziej spodobał mi się płaszczyk w kratkę.
    Torebka od córki jest wspaniała.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))właśnie ten płaszczyk najczęściej zakładam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Reniu Ty musisz być bardzo ciepłą i optymistyczną osóbką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ale bywa różnie:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  22. Wszystkie stylizacje, jak zawsze bardzo eleganckie i idealnie zgranie. Bardzo ładnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach. Aż cisną sie usta słowa: Nie związuj ich!
    Domowe dekoracje pełne dobrego gustu, ciepła i fantazji.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  23. Cieszę się Reniu, że jesteś po dłuższej przerwie! Wszystkie zestawy są ciekawe, choć ja wybieram czerwień, bo jest taka energetyczna. Wszystkie wiosenne dekoracje dają nadzieję na jej nadejście. Bardzo mi się podoba Twoja rustykalna kuchnia, a pomysł na wykorzystanie starego pieca zachwyca mnie! Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))nie mogłam już palić w mojej kuchni i trochę było mi jej szkoda:)))dlatego bardzo się cieszę że udało ja się w ten sposób wykorzystać:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Pierwsza stylizacja to zdecydowanie mój ulubieniec- przemyciłaś tyle zieleni, która tak lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Reniu. Pięknie u Ciebie i wiosennie, a tu zima nie chce odpuścić. A jak zima to najważniejsza dla mnie w ubiorze wygoda i ciepło. Półmisek na końcu wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))u nas też zimno i bardzo wietrznie:(((Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Witam.Do mnie przemawia czerwony płaszczyk,ale wszystko jest ładne.Piekne dodatki w domu.Mnie tu dlugo nie było, wpadałam na chwile.Jedmak myślę,ze znowu zacznę poświęcać odrobinę czasu swojej pasji Pozdrawiam Pani Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję i cieszę się że znów się odzywasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe stylizacje - każda z nich ma w sobie coś, co nastraja pozytywnie, nawet pomimo wciąż nienadchodzącej wiosny. Ogromnym atutem są płaszcze, które przełamują strój kolorem lub wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham żonkile, fajne stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz Reniu jak milion dolarów! Uwielbiam Cię w tym kolorze włosów, kobieta z pazurem, piękni. Torebeczka z pierwszego zestawu bardzo jest w moim stylu, śliczności. Lubię oglądać Twoje wnętrze, a kuchnię to masz, jak marzenie. Toż takie pomieszczenia mają duszę, nie lubię tych zbyt nowoczesnych. Pozdrawiam cieplutko i życzę co najlepsze. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  31. Wszystkie stylizacje świetne. Uwielbiam kolorystykę zwłaszcza tej ostaniej - pięknie Ci w niej <3 O rany jaka ta Twoja kuchnia jest klimatyczna i z duszą jak to się potocznie mówi- niepowtarzalna i mówi, że jej gospodyni to kobieta, która wykarmi każdego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  32. Zielony płaszczyk fajny i widać, że cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę radosnych, zdrowych Świąt Wielkanocnych w gronie bliskich osób. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że  u Ciebie dobrze, że niebawem coś tu napiszesz. Przytulam Cię do serca. <3

    OdpowiedzUsuń