niedziela, 20 lutego 2011

"Styl to człowiek. " Dionizjusz z Halikarnasu

Witam. Dzisiaj u mnie królował turkus. Czarny płaszcz ubrałam ponownie, ponieważ jest lekki i cieplutki, a zima wróciła.  Dodaję też zestaw w kolorze fioletu, który bardzo lubię. Pozdrawiam.

Płaszcz: prezent
Spodnie: Vintage
Buty (kozaki): prezent
Turkusowy bliźniak: prezent
Spódnica: Vintage
Buty: SH (2 zł!)
Torebka (kolorowa): prezent
Szalik: sklepik spożywczy
Rękawiczki: Vintage
Czapka: szafa
Torebka (czarna): córki
Kolczyki: córki
Bransoletka: prezent od córki
Pierścionek: prezent od córki
 Sweterek: SH
Szal: prezent świąteczny
Buty: prezent
Korale i kolczyki: straganik
Rękawiczki: bazar
Bransoletka: córki
Kopertówka: SH
Rajstopy: zwykły sklep

A na koniec, kolejna część mojego zbioru, stare okienko z kapliczki udekorowane serwetkami.






1 komentarz:

  1. ...a u mnie w szafie tak mało niebieskiego a turkusu to całowity brak...natomiast fiolet to mój kolor...cały czas fascynuje mnie ta skrzynia...córka też ma bloga? jakiego?...pozdrawiam...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń