niedziela, 27 lutego 2011

"Ubranie trzeba skroić na miarę człowieka, a nie człowieka na miarę ubrania." Anthony de Mello

Witam. Dzisiaj dodaję trzy zestawy. Są kolorowe, mam nadzieję, że dzięki temu wiosna szybciej nadejdzie. Większość rzeczy, które prezentuję jest kupiona w Second Handach. Są to moje ulubione sklepy. Razem z córką robimy sobie second handowe wypady i zawsze upolujemy coś fajnego. Pozdrawiam.
Zestaw brązowy:
Sweterek, torebka, buty: prezent
Szal: sklep indyjski
Biżuteria: córki

Zestaw niebieski:
Sweterek: SH
Spódnica: uszyta przez moją przyjaciółkę
Torebka: SH (1zł!)
Buty i kolczyki: córki
Korale i bransoletka: sklep po 2,50
Zestaw zielony:
Sweterek: SH
Spódnica: SH
Buty i torebka: prezent
Kapelusz: SH
Korale: dodatek do gazety
Kolczyki: córki


A na koniec kolejny eksponacik mojej kolekcji

Skrzynia z rodzinnego domu mojego męża, świecznik i chusta - SH, misa jest w naszym domu od zawsze.
Zdjęcia robił mój niezastąpiony fotograf - córcia.

1 komentarz:

  1. Świetny tytuł posta....za brązami to ja nie przepadam ale zieleń lubię...a ulubiony mój kolor to fiolet i ostatnio czerwień no i oczywiście czerń...trzeba kolorowo to może wiosna nadejdzie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń