poniedziałek, 18 kwietnia 2011

"Największym urokiem świata jest urok drugiego człowieka." Zofia Nałkowska

Witam.
Znów zaświeciło słońce, mam nadzieję, że na dłużej.
Dzisiaj dwa zestawy. Pierwszy składa się z rzeczy, które już pokazałam, jednak w innej stylizacji.
Poszczególne ubrania z drugiego, brązowego zestawu, mimo, że wyglądają na komplet, są kupione w różnych sklepach. W podobnym stroju byłam na weselu mojej siostrzenicy. Zdjęcia na pięknej kanapie pochodzą właśnie z tego dnia.
W starociach dalszy ciąg mojej kuchni- dzisiaj młynki. W większości są to prezenty i sklep ze starociami. Ceramiczny (biały z niebieskimi napisami, z prawej strony) kupiony jest w sklepie z naczyniami.
Gniazdko natomiast znalazłam między gałązkami choinki, którą kupiliśmy na Boże Narodzenie - jest więc oryginalne. Ptaszek i jajka to już tylko atrapa.
Pozdrawiam.
 
  
 

Zestaw1:
Torebka: prezent
Reszta: była

Zestaw2:
Koronkowe wdzianko: bazar
Apódnica: zwykły sklepik
Torebka: SH
Buty: Prada/prezent od koleżanki z Włoch

3 komentarze:

  1. ...no i weselnie się zrobiło...jak Królowa wyglądasz na tej pięknej kanapie...świetne masz młynki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zdjęcia na kanapie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się jak rozpoczynasz cytatami,a jutro Międzynarodowy Dzień Książki więc akurat!Fajne outfity i świetne te młynki,miedziane naczynia również

    OdpowiedzUsuń