niedziela, 3 kwietnia 2011

"Nie bójmy się wiosny, zmierzchów kwietniowych. Nie bójmy się wiosny, poranków majowych. " Elżbieta Horbaczewska

Witam.
U nas nareszcie prawdziwa wiosna! Ostatnie dni były super.
Dzisiaj chciałabym zaprezentować małą czarną (moja nie jest taka mała...) w trzech wersjach,
Sukienkę dostałam już dawno od mojej siostrzenicy i wiele razy ją zakładałam przy różnych okazjach. Zawsze dobrze się w niej czuję. Pozdrawiam.
Oto moje zestawy:

Czerwony:
Korale: sklep z biżuterią
Szal: SH
Reszta: była



Perłowy:
Bransoletki: prezent
Torebka i buty: Vintage
Szal: prezent
Kolczyki: córki



Srebrny:
Koronkowy szal: SH
Kolczyki: córki
Torebka: SH
Naszyjnik: sklep jubilerski
Buty: prezent



Dowód na to, że wiosna naprawdę nadeszła!

Na koniec, kolejna część mojej kolekcji. Stare żelazka pochodzą z różnych strychów i komórek.

5 komentarzy:

  1. Mała czarna zawsze się sprawdza, pierwsza wersja z czerwienią świetna i Naj jak dla mnie, ładnie ożywiona...a żelazka super...pozdrawiam , u mnie też piękna wiosna......

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko te ostatnie sandalki cudasneeeeeeeeee .jejus jak mi sie podobaja.ja uwielbiam "male czarne" mam jedna i kocham ja pasuje do wszystkiego i do spodni i do skorzanej kurtki .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała czarna to podstawa! Z czerwienią pięknie, ale z srebrnymi dodatkami też super!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie komponujesz dodatki! z jednej sukienki wyczarowałaś super zestawy!
    kolekcja żelazek fantastyczna!uwielbiam takie rzeczy retro...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawy bardzo mi się podobają! niby jedna ''mała czarna'', a tyle możliwości.. a ten koronkowy szal cudowny!!! :) pozdrawiam cieplutko!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń