sobota, 20 kwietnia 2013

"Żyj z całych sił i uśmie­chaj się do ludzi, bo nie jes­teś sam. " Maciej Balcar

Witam serdecznie!
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Dzisiaj, jak zwykle, dwa zestawy. Jeden bardziej elegancki, drugi - zwyklaczek.
Pierwszy składa się z czarnej sukienki, którą zakładam bardzo często i czerwonego żakietu. Do tego czarne dodatki.
Drugi to krótkie spodnie i kurteczka w kolorze bordo. Koszula,  którą mam pod spodem ma szlicznie uszyty żabocik.
A w domu trochę drobiazgów, które ostatnio kupiłam w sklepie ze starociami.
Zrobiło się ciepło, więc zaczynamy wychodzić do ogrodu - dzisiaj jego fragmencik:):)
Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę!

Sukienka: szafa
Buty, torebka, żakiet: SH
Naszyjnik: prezent od brata
Koszula: szafa
Kurtka: SH
Buty, torebka: prezent
Spodnie: szafa
Kolczyki: allegro


62 komentarze:

  1. Reniu , czerwony żakiecik prześliczny, i takie klasyczne zestawienie z czernią jak najbardziej trafne i ponadczasowe !
    Pomyślałam sobie , przepraszam z góry , że gdybyś wyszła tylko w czarnej sukience i czarnym żakiecik to taka czarna wdowa ;) , ale Ty kobieto masz niesamowicie dużo temperamentu i wychodzą Ci cudowne , intrygujące zestawy !
    luzak tez fajny , ale mimo , za sama mam bordo kurtkę , to nie jest to kolor, który lubię ;)
    I jak zawsze mocna stroną twoich stylizacji są buty!!!te bordowe są super!

    PS kiedy mogę na ten tarasik na kawkę wpaść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej chwili zapraszam serdecznie:)))bardzo lubimy gości:)))Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo Ci ładnie w bordowym kolorze. Ten drugi zestawik jak dla mnie rewelacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda Pani kwitnąco ;))
    Widać, że zakupy udane, na prawdę genialne rzeczy ;))
    Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your shoes! Great look dear. Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, super pierwszy zestaw, kocham czerń i czerwień, śliczny żakiecik, drugi zestaw na luzie też świetny, widzę tam piękną torebkę, masz ładny ogród, ach! te garnki na płocie...pięknie...pozdrawiam i miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię takie zestawienia:)))cieszę się że podoba Ci się nasz ogród:))Pozdrawiam

      Usuń
  6. great looks dear! you look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny ten czerwony żakiecik :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony żakiecik - super. Podobają mi się oba komplety. Są różne. Twoje starocie zachwycają. W jakim mieście jeździsz na targ staroci?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliżej mi do Nowego Sącza i tam robię zakupy ale takie prawdziwe targi są tylko raz w roku a ja chodzę do małych sklepików najczęściej SH:))Pozdrawiam

      Usuń
  9. Reniu jak zwykle wdzieczne i eleganckie estawienia,no i te buty...
    ciekawe ile par masz butow i torebek??pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty i torebki to moja słabość i trochę ich mam:)))właściwie to ja lubię ubrania i dodatki:)))))))Pozdrawiam

      Usuń
  10. Po pierwsze zaczęłas moją ukochana piosenką! Uwielbiam ten utwór! Ilekroc go słucham, mam łzy w oczach. Twój ogrodek, taki ciepły, jak jego właścicielka. Reniu, zdecydowanym faworytem jest dla mnie pierwszy zestaw! Mega fajnie! twoje czubate pantofelki - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jedna z moich ulubionych piosenek:)))Pozdrawiam

      Usuń
  11. Reniu jak zawsze pięknie wyglądasz, ale pierwszy zestaw mnie oczarował ...cudownie w nim wyglądasz, nie ujmując oczywiście niczego drugiemu, bo też fajny !
    A i widzę kawusię już pijemy na zewnątrz ...cudnie, uwielbiam poranki na świeżym powietrzu, no teraz to jeszcze troszeczkę za wcześnie, ale już niedługo ....hahha:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, ja kocham czerwony kolor więc wiadomo już że wybieram pierwszy zestaw. Elegancko z klasą i do tego te buty!!! .Bomba

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie, Reniu, i tak ciekawie dobierasz dodatki.
    Pozdrawiam ciepło*
    Fajną masz bujawkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu pięknie, zestaw nr 1 piękny, wspaniale Ci w tej czerwieni, świetnie Cię rozświetliła, wspaniale do Ciebie pasje - poza tym musze przyznać że masz wspaniały gust, ja nie potrafię tak, idealnie dobierasz każdy szczegół
    i muszę skomentować dzisiejszy cytat: dla mnie ten utwór posiada bardzo życiowy i mądry tekst - taka perełka wszechczasów, ale to też słowa naszej ukochanej piosenki mojej i Gabrysia :) Dziękuję

    pięknego weekendu życzę
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez moja ulubiona piosenka:)))Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Pięknie Pani wygląda, żakiecik pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, pierwszy zestaw rządzi! Żakiet z tymi butami pasuje jak ulał! Właściwie możesz tylko zmieniać "dodatki" (sukienki, spódnice itp:))

    OdpowiedzUsuń

  17. Widzę, że zaczynają cieszyć się ogrodem i tarasem.
    To bardzo miło dostać dobrą pogodę.
    Wyglądasz bardzo ładnie.
    Podoba mi się pierwszy zestaw, uważam, że to bardziej elegancki i wesoły.
    Szczęśliwy prawdziwy początek wiosny
    przytulić





    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu pierwszy zestaw piękny:) Wyglądasz w nim wspaniale. Twoje dekoracyjne drobiazgi jak zwykle mnie zachwycają. Garnki na płocie ... jak ja to lubię:) A ta beczka drewniana to prawdziwa rewelacja. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow Renia, with your new hairdo and the stylish red jacket you look fantastic! How cute that you found a pair of shoes matching perfectly.
    I love the place on your porch, it is amazing.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu czerwony żakiecik i czarna sukienka to bardzo elegancki zestaw, świetnie dobrane buciki. Tego ogrodu, to ja Ci bardzo zazdroszczę ... -))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie prezentujesz się w czarno-czerwonym zestawie:)Widzę, że Ty też masz w zasięgu ręki jakiś zaprzyjaźniony sklepik ze starociami, zawsze pokazujesz tyle drobiazgów uroczych.Płotek prawie , jak u mnie , tyle ,że mój już stary, jak świat i aż prosi się o renowację.Piękne miejsce na odpoczynek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję często różne i bardzo nie drogie drobiazgi w SH i mam jeden ulubiony:)))Pozdrawiam

      Usuń
  22. Super zestawy! Czekam na coś wiosennego, na tę jakże ciepłą pogodę! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna prezentacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu w pierwszym zestawie powalasz na kolana. Po prostu SUPER !!! Twoja beczka z koniczynką piękna i bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))a beczka nam się rozpadła po zimie i syn poskręcał na nowo:)))Pozdrawia

      Usuń
  25. Reniu, pierwszy zestaw jest MEGA!!!
    Żadna stylistka nie dobrała by tego tak świetnie.
    Najwięcej wniosły tu dodatki - cudowne buty, torebka i naszyjnik. Jestem pod wrażeniem.
    Pzdr___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo miłe co napisałaś:)))Pozdrawiam

      Usuń
  26. Stawiam pierwszy zestaw na pierwszym miejscu:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW!!! Czerwono - czarny zestaw - genialny!! Buty i żakiet podkradłabym chętnie!! Cudownie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy zestaw rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Oba zestawy bardzo eleganckie. Pięknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo elegancki ten pierwszy zestaw! taki dopieszczony i dopracowany w każdym szczególe!
    drugi za to z fantazją i na luzie:)) w obu świetnie wyglądasz!
    i te domowe drobiazgi...lubię je oglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo elegancki zestaw z czerwoną marynarką. Przejrzałam bloga - w ogóle wyglądasz elegancko :)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. Reniu podobają mi sie oba zestawy, ale ten pierwszy skradł moje serce :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))cieszę się że Ci się podoba:))Pozdrawiam

      Usuń
  33. piękna i elegancka w obu wydaniach!
    ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pełna podziwu dla Ciebie;) W tej czerwonej marynarce wyglądasz rewelacyjnie, kolor idealny dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo Ci do twarzy w tym czerwonym żakiecie,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj-u Ciebie jak zawsze-PIĘKNIE,CUDOWNIE.Pozdrawiam serdecznie i bardzo wiosennie z Dobrych Czasów - zapraszam w odwiedzinki,a może na dłużej..

    OdpowiedzUsuń
  37. Czerwony żakiet chciałabym mieć u siebie w szafie - wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Reniu,czarna sukienka bardzo ładnie na Tobie leży!Też bym taką chciała mieć.Domowe zabytki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  39. SUPER wygladasz jak zawsze zreszta. Widze ze wlosy zrobilas - bardzo twarzowe i odmladzaja... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. czarno czerwone buty skradły moje serce ! bardzo fajna marynarka i obie stylizacje udane !

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo wiosennie u Ciebie i w ubiorze, i w obejściu!Preferuję zestaw z czerwonym żakietem, choć nic nie mam do drugiego zestawu - pięknie wyglądasz!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten pierwszy zestaw jest po prostu cudowny!!!!!!!!!
    Tak, przyszła wiosna, ogród domaga się pieszczot, wsysa mnie, nie mogę się od niego oderwać...Teraz czekam na kwiaty i ziółka, zaczynają już kiełkować:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow reniu mila ale wygladasz wytwornie i bosko!
    Wszystkie cudenka w domciu sa piekne i garnuszki na plocie poprostu wow,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekne torebeczki- zazdroszcze sh-ow:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj Reniu:) Przepiękny ten czarno-czerwony zestaw.
    Zazdroszczę pięknego ogrodu:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy zestaw niesamowicie elegancki! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zestawienie fantastyczne. Wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń