poniedziałek, 2 maja 2016

"Nie skar­by są przy­jaciółmi, ale przy­jaciel skar­bem." Epiktet z Hierapolis

Witam serdecznie!
Wczorajsza niedziela była piękna i słoneczna. Dzisiaj, jak zwykle, trzy różne zestawy.
Pierwszy, praktyczny składa się ze sweterka w paski z przedłużonym tyłem, szarych spodni i czerwonej torebki.
Drugi, retro - romantyczny: koronki, kamea i różowa bluzka z przeźroczystymi rękawami.
Trzeci, elegancki składa się z czerwonej koronkowej sukienki i beżowych dodatków. 
A z domu stare żelazka. Kiedyś już gościły na moim blogi, ale kolekcja wciąż się rozrasta.
Na koniec nasz mały, chory miś.

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze:)!





77 komentarzy:

  1. Ty w roli seniority w różowych bucikach oraz czerwieni prezentujesz się najładniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, wszystkie zestawy świetne, styl marynarski - rewelacja.:)Jednak w czerwonej sukience wyglądasz bosko!
    Imponująca kolekcja żelazek, jednak rozbroił mnie chory Misiaczek...
    Pozdrawiam Cię ciepło! Moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,miło mi:)))mnie też ten miś rozbroił:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Wszystkie zestawy sa wspaniale we wszystkim Ci do twarzy czerwona sukienka cudowna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Fajne pasiory! A ta koronkowa czerwona suknia - no no no, Reniu! Sexi ;) :)
    Misiak rozwalił system! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)))miśkowi też sie nie oparłam:)))Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. U nas te słonecznie, dlatego chwilkę zabawię na blogach i lecę chwasty zwalczać. A taką zapowiadali ponura majówkę!
    Mnie niezmiennie podobasz się w czerwieni. Bosko po prostu wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)))jak pogoda ładna to od razu raźniej:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  6. W czerwieni bardzo Ci do twarzy. Żelazka są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))żelazka chciałam pokazać po przeczytaniu Twojego posta:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja czerwona sukienka . Super ! A może misiowi przydałby się lekarz ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))miś jest już zaopatrzony:))))))))))))))Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Piękny tytuł posta!

    Kreacje jak zawsze dobrane ze starannością o każdy szczegół. Tak się zastanawiam w ilu odsłonach się już nam zaprezentowałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))szczerze mówiąc sama nie wiem:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Czerwona sukienka... Slicznie wygladasz! Jedno z takich zelazek, to na wtyczke w tylu, to doskonale pamietam z dziecinstwa, miala takie moja babcia;) Pozdrawiam;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)))ja też pamiętam takie żelazko i nawet nim prasowałam:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Reniu, mój faworyt to czerwona sukienka, super, świetnie Ci w czerwieni.
    Żelazka- ładna kolekcja, moja koleżanka zbiera takie żelazka z duszą...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))sukienka to był bardzo spontaniczny zakup,cieszę się że sie podoba:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Obłędnie wyglądasz w tej czerwonej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję miło mi to czytać:))Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. W czerwonej sukience wyglądasz przepięknie. W każdym zestawie bardzo mi się podobasz. Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga, bo pokazujesz piękne przedmioty. Ta kolekcja żelazek imponująca. Misio jest uroczy.Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak dużo miłych słów:)))Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:))

      Usuń
  13. Reniu, we wszystkim wyglądasz świetne, koronkowe zestawy - rewelacyjne:)W czerwonej sukience wyglądasz fantastycznie!!!
    Kolekcja żelazek super, niektóre pamiętam z dzieciństwa:)mama i babcia używały:) a cóż się stało misiaczkowi biednemu, tyle guzów sobie nabił...i jeszcze łapka na temblaku...
    Pozdrawiam Cię serdecznie:) buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:)))cieszę się że Ci sie podoba:))))Pozdrawiam :))

      Usuń
  14. wszystkie zestawy piękne, ale mój idol to szal z dwójki - cudowny!!! i wiem ze jestem monotematyczna ;) sukienka nr 3 piękna i pięknie Ci w niej :)
    uściski Reniu

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki luźny zestawik jak ten pierwszy podoba mi się najbardziej :)

    Miś jest SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie niedziele również była słoneczna jak i cała majówka. W pierwszym zestawieniu czerwony akcent nadał charakteru stylizacji a paski sprawiły, że stylizacja jest bardzo ciekawa. Druga stylizacja to co kocham najbardziej czyli koronka. Wygląda Pani w niej zachwycająco i Kobieco. Ostatnia stylizacja powaliła mnie na kolana. Zmysłowo kobieco i Przepięknie stylizacja oszałamia i wygląda Pani jak Milion Dolarów !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile miłych słów:)))bardzo dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Reniu, skarbie, tylko nie bluzka w poziome paski! jesteś w niej dwa razy większa, porównaj 3 zdjęcie z 12! w tej różowej bluzeczce wyglądasz świetnie, zupełnie inne proporcje! :) w czerwieni jest Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej... jaki słodki Misio:)))
    A zestawy świetne! Pierwszy na luzaka, drugi romantic-retro (zabieram butki i torebusię), a w trzecim Reniu wymiatasz!!! W tej czerwonej sukience wyglądasz wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ile pięknych słów:)))Pozdrawiam serdecznie i dziękuję:)

      Usuń
  19. Dzisiaj moim faworytem jest zdecydowanie stylizacja Nr 3 bo lubię czerwony kolor i koronki. A z drugiego zestawu chętnie przygarnę buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. I love your looks dear Renia! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Znowu fajny przekrój zestawów. Podobnie jak ja Reniu lubisz różnorodność :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak zdecydowanie lubię różnorodność:)))Pozdrawiam i dziękuję:))

      Usuń
  22. Pięknie Reniu i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 2.zestaw-prawdziwa hiszpańska natura:)))...a czerwona sukienka jest cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie ma we mnie Hiszpańskiej natury:)))bardzo dziękuje za miłe słowa:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Reniu jesteś niesamowita ja bardzo lubię oglądać twój całokształt estetyczny. Tak potrafisz mnie zauroczyć tymi twoimi ciuszjami,że zaraz samej chce mi się tworzyć coś ładnego. Lubię styl vintage,a ty jesteś mistrzynią w łączeniu jej z teraźniejszością . Wszystkie trzy na max punktów jeśli byłyby punkty.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy taka opinia:)))miło mi że chociaż troszeczkę Cię inspiruje:)))ja też kocham vintage,nie tylko w ubieraniu się ale i urządzaniu domu i sposobie życia:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. Zdecydowanie zestaw pierwszy. Paski czarno-białe, albo granatowo - białe królują u mnie przez całe lato. Czarny koronkowy szal budzi wspomnienia, moja babcia zbierała i sprzedawała szczaw w Wilnie, żeby zarobić i kupić sobie taki szal.
    Trzeci zestaw, znowu czerwień chyba się w końcu przełamie i zacznę nosić. Misiu świetny, takiego jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Uuu Reniu czerwona sukienka plus Ty w niej wyglądasz zabójczo pięknie zdecydowanie Twój kolor☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Damo z wachlarzem!Ależ jesteś pomysłowa i wszechstronna!W każdym zestawie jest Ci ładnie.
    Żelazka też zbieram:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepiej Ci moi9m zdaniem w czerwonej sukience. Imponująca kolekcja żelazek. Pozdrawiam Cie serdecznie Reniu.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post! Love the images as well. Hope you have an awesome new week.

    Style For Mankind
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy słońce wschodzi na sobie pasiaste ubrania zawsze ochoty.
    Tym razem zebrała trzy rzeczy, które kocham: Styl Sailor, różowe i czerwone.
    Wiosna i zjednoczone siły.
    Uwielbiam zobaczyć swoje ozdoby
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:))jak jest słonecznie to wiele pomysłów się rodzi:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  31. Droga Reniu, po pierwsze: przepiękny cytat. Wiele osób powinno to sobie uświadomić!
    A po drugie: jak zwykle super wyglądasz :) Pierwszy zestaw udowadnia, że prosto wcale nie znaczy zwyczajnie. Drugi jest przepiękny, rzeczywiście przenosi w dawne czasy. A trzeci: wow!!! Bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ola! Hiszpansko i goraco u Ciebie:) Sukienka z zakietem-cudo)

    Ach, jak ja Ci zazdroszcze tych zelazek:))
    Serdecznosci Reniu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdeczności przesyłam:))

      Usuń
  33. Czerwona,koronkowa sukienka piękna i twarzowa. Co za wspaniała kolekcja żelazek, chyba na duszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żelazka na duszę,węgiel i pierwsze elektryczne:)))Dziękuje za komentarz i pozdrawiam:))

      Usuń
  34. W czerwieni bardzo dostojnie:-) Pozdarwiam Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Reniu, piękne stylizacje, szczególnie retro. I te słodkie, różowe buciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ty Reniu jak zwykle elegancka. Piękne masz te koronkowe sukienki. Czerwona torebka też cudna

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy wisior jest cudowny!
    I sukienka czerwona jest rozkoszna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Reniu ,czy dostałaś ode mnie maila?

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham kamee i czarne koronki! Pozdrawiam Cię Reniu serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń