niedziela, 15 maja 2016

"Życie co jakiś czas podaruje ci cudowną chwilę. Naciesz się nią." H. Jackson Brown, Jr.

Witam bardzo serdecznie!
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze:)!
Dzisiaj, jak zwykle, dodaję trzy zestawy.  
W pierwszym znalazły się wiosenne akcenty - dodatki w odcieniach żółtego. Drugi jest raczej elegancki - bardzo podoba mi się folkowy wzór na sukience z tego zestawu. Trzeci - czarno biały. Chusta i torebka wprowadzają styl retro, który uwielbiam!
Poza zestawami, dodaję zdjęcia mojego zbioru moździerzy. Kiedyś już gościły na blogu, ale kolekcja cały czas się rozrasta. Poza tym kilka drobiazgów z mojego domu i drzewko, które każdej wiosny pięknie kwitnie.
A na koniec zdjęcie zadedykowane wszystkim, którzy martwili się o misia - pacjenta. Ma on swojego własnego ratownika:)

Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego tygodnia!








 

























61 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wszystkie trzy zestawy a mnie powiem Ci w tajemnicy urzekły żółte butki, są obłędne :-) Pozdrawiam Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od pierwszego. Podoba mi się wersja bez szala,torebka to rozweselający akcent, chociaż myslę, że na długim pasku jeszcze lepiej by się reprezentowała.Jeśli chodzi o drugi zestaw, to sukienka jest genialna. Dobry krój i fajny motyw. Ja bym jednak w związku z takim wzorem dobrała białą i raczej gładką marynarkę. Trzeci zestaw jest idealny.Podoba mi się połączenie różnych geometrycznych motywów: grochy i kwadraty. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))torebka z pierwszego zestawu ma długi pasek:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Bardzo radośnie wyglądasz w tych wiosennych stylizacjach, pięknie! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółte butki są odlotowe, sukienka w drugie stylizacji świetna i bardzo dobrze Ci w takim fasonie. Z ostatniego - zabawa dodatkami, łączenie wzorów i b&w. Super! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tyle miłych słów:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kolekcja moździerzy, mam tylko jeden, za to pamiątka rodzinna. Dostałam od teściowej i używam do produkcji własnych mieszanek przypraw. Drzewko kwitnie przecudnie. Miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))moje nie są pamiątkami rodzinnymi ale znam ich historie:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Uwielbiam kwiatowe sukienki.
    A żółty kolor.
    Jesteś bardzo ładna swoim wyglądem sprężynowych.
    Jakie to miłe, lisy lekarzem!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))misie to taka moja słabość:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Very cute looks dear Renia! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, ostatnią jestem zachwycona! a te żółte buty to hit! ale z tej białej narzutki to już zrezygnuj ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu kochana, zawsze wyglądasz radośnie i wiosennie - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, bardzo podoba mi się zestaw trzeci czarno-biały, a z pierwszego zabrałabym dla siebie kolorową torebkę.Poza tym, jak zawsze jesteś radosna, a to takie przyjemne popatrzeć na uśmiechniętą buzię.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję:)))miło mi się czyta:)))pozdrawiam:))

      Usuń
  12. Reniu po prostu rewelacja a sukienka w delikatne kwiatuszki oszałamiająca i wiosenna pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:))zimno troszkę u nas to może kwiatki z sukienki sprowadzą ciepłe dni:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  13. Z pierwszego zestawu fajna bluzka /i ciekawa, zabawna torebusia/, bardzo dobrze w niej wyglądasz. Sukienka ma świetny krój, ładnie podkreśla Twoja figurę. Trzeci zestaw po prostu super. Pozdrawiam Reniu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :))cieszę się że Ci się podoba:))bardzo dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Reniu ta torebeczka zółto-zielono-pomarańczowa jest bombowa:)
    W sam raz na wiosnę i lato.
    Bardzo ładnie Ci w tej sukieneczce. Ma świetny krój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))))bardzo mi miło:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Każdy z zestawów ma to coś. Pierwszy torebka i buty.
    Drugi sukienka, świetny krój i wzór. Trzeci zestaw wygrywa, podobają mi się dodatki i spódnica. Zdecydowanie głosuję na trzeci zestaw.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  16. Reniu, najzgrabniej wyglądasz w sukience! Pięknie wysmukla sylwetkę!
    Pozostałe zestawy bardzo pomysłowe!
    Zabieram żółte butki i uciekam:)))
    Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Reniu! Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, jaka prawdziwa wiosna z Ciebie. W sukience wyglądasz najlepiej. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :))bardzo mnie cieszy Twoja opinia:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  19. Witaj Reniu! Szczerze mówiąc, jeśli chodzi o modę, to jestem mocno do tyłu,więc nie wiem czy mam prawo wyrażać opinię w tej kwestii, ale dla mnie też w sukience najładniej wyglądasz. Pozdrawiam cieplutko Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)))jeśli chodzi o modę to też sie nie znam ale lubię łączyć ubrania i dodatki tworząc własną:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  20. Reniu, trzecia stylizacja jest super! sukienka świetna ale bez żakietu (znasz moje zdanie;) ) a w pierwszej - bluzka jest robi świetna robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))znam Twoje zdanie i bardzo sobie cenię,nawet jak się do niego nie stosuję:)))Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Dobrze widzieć uśmiech na Twojej twarzy :) A ta biała kopertówka... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio stylizacja najlepsza. Z pierwszej chętnie przygarnę torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. you look lovely Renia in all sets ! best wishes xo

    OdpowiedzUsuń
  24. Nareszcie dotarlam do Ciebie, kochana Reniu:-)

    W pierwszym zestawie bardzo podoba mi sie torebeczka, w drugim suknia. Wygladasz w niej kwitnaco podobnie jak kwiaty na niej, w trzeciej polaczenie apaszki z bluzka fantastyczne! W tym zestawie wygladasz dostojnie i bardzo elegancko!
    Imponujaca masz kolekcje porcelany i mosiadzu, tylko pozazdroscic...

    Serdecznie Cie pozdrawiam, Reniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten miły komentarz:)))ja też mam trudności dostać się na Twojego bloga:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. jak zawsze superowe zestawy, jedynka najbliższa mojemu sercu :)
    uściski Reniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie Was pozdrawiam:)))

      Usuń
  26. Stylowo i ze smakiem :) dodatki perfekcyjnie dobrane az miło tu wchodzić i Cię podziwiać :)) Pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. I am in love with the dress too, I really like those and your outfit looks great!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś wygrały groszki. zdecydowanie groszki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Reniu,
    jestem oczarowana. Wyglądasz zjawiskowo.
    Każdy zestaw jest fantastyczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Reniu jak zawsze u Ciebie pięknie i elegancko. Wszystkie zestawy bardzo,a najbardziej sukienka.pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj strasznie mi się podoba ta duża chusta/szal - ja mam kilkanaście podobnych i wszystkie lubię :)
    Biała sukienka w kolorowe kwiaty - wręcz CUDOWNA - wyglądasz w niej EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja też lubię takie szale i mam ich kilka:)))Pozdrawiam:)

      Usuń
  32. O jak ładnie :) Ta sukienka jest prześliczna i ładnie w niej wyglądasz. Narzutka z pierwszego zestawu też mi się bardzo podoba, fajna by ukryć to czy tamto :) No i w ostatnim zestawie bardzo mi się podobają grochy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))cieszę się że Ci się podoba:)))pozdrawiam:))))

      Usuń