poniedziałek, 18 września 2017

„Wielu ludzi jest nieszczęśliwych jedynie dlatego, że mają czas, aby zastanowić się nad tym,czy są szczęśliwi, czy też nie..." George Bernard Shaw

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa!
Ostatnio mało czasu spędzałam w blogowym świecie ponieważ miałam mały remont w mojej kuchni.
Moje dzisiejsze zestawy są już trochę jesienne.
Pierwszy to bordowa sukienka, którą kupiła mi córka oraz dodatki w podobnym kolorze.
Drugi to musztardowa sukienka i beżowo brązowe dodatki oraz siateczka zamiast torebki.
Trzeci to biało czarny zestaw z nową retro torebką.
Na koniec trochę mojej nowej kuchni, część z kredensem. W następnym poście pokażę stronę z kuchnią węglową.
Pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia życzę! :)



94 komentarze:

  1. Zachwycił mnie szal z pierwszego zestawu. Jest śliczny! Kredens w Twojej kuchni wygląda niesamowicie. Zresztą wszystkie rzeczy kuchenne, które zaprezentowałaś bardzo mi się podobają. Czekam na kolejną prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))kredens stał w pokoju,trochę go tylko pobieliliśmy:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Reniu, musztardową sukienkę i beżowe poncho bardzo chciałabym mieć w swojej szafie. Uwielbiam takie półeczki, jakie masz w kuchni. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepłe szale i poncza czas wyjąć z szafy, bo zrobiło się naprawdę zimno. Jak zwykle podziwiam Twoje dodatki. Kuchenne skarby wspaniałe. Jakie piękne te ozdobne sztućce Widzę, że lubisz białą porcelanę w niebieskie wzory. Marze o takiej półce z wieszaczkami na kubeczki i dzbanuszki. Pozdrowionka. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))lubię porcelanę i nie tylko biało niebieską ale ta właśnie jest w kuchni:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. REniu,moge napisac jedno ..zachwycasz :) Sama jestem nastawiona na bordowy i musztardowy kolor,wiec zwyczajnie Ci zazdroszcze :)O torbie siatce juz nie wspomne :) Sukienka bordo-piekna klasyczna i bardzo elegancka,wygladasz w niej pieknie :) Zreszta kazda stylizacja ma w sobie to cos ..widac ,ze wiesz co w trawie piszczy :))) Kuchnia...marzenie :)Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze są takie miłe że zawsze na nie czekam:)))bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))siateczkę odgapiłam od Ciebie i pilnie jej poszukiwałam:)dostałam ją za dwa złote w moim ulubionym sklepiku ze starociami i jeszcze czerwoną pani dorzuciła:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  6. Jak zwykle wszystkie zestawy są urocze, takie jesienne. Bardzo podoba mi się Twój kredens i rzeczy, które się na nim znajdują. Piesek szybko rośnie, jest śliczny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))też polubiłam nasz kredens w kuchni:)))pies rośnie i łobuzuje:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. Same cudowności u ciebie Reniu!!! Ale piesio przebił wszystko:D
    A Ty wyglądasz zjawiskowo w tym pierwszym zestawie!!!
    Drugi też świetny! Piękna żółć sukienki i fajne ponczo:))
    Trzeci też fajny! Dodatki przecudne!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tyle pięknych słów:)))pies nie tylko na blogu ale i w domu przebija wszystkich:)))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Reniu, jak zawsze bardzo eleganckie stylizacje :) Właśnie nadszedł czas poncz, szali i wszelkich otulaczy :D Uwielbiam je :)
    Kuchenne migawki wspaniałe, ależ masz kolekcje naczyń, jestem pod wrażeniem i czekam na dalsze odsłony kuchni :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))też lubię wszelakie otulacze a szczególnie szale:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Bardzo ładne stylizacje i pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pierwszym zdjeciu widze przepiekne jesienne kolorki , melanz barw zachwycajacy
    druga propozycja bardzo letnia , mimo poncho i mimo ze zolty tez poniekad jesienny *ale tez widac na nim nowe? ciecie, bardzo twarzowe i odmladzajace

    trzecia to elegancja w dobrym wydaniu
    a twoje wlasne muzeum - jak zwykle zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  11. Chociaż nie przepadam za musztardowym, to u Ciebie wygląda to doskonale, podobnie zestaw bordowy.
    No a kuchnia do podziwiania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))musztardowy to trudny kolor:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  12. Wszystkie trzy zestawy super, ale bordowy wygrywa. :) Wspaniała kuchnia - tylko kubek kawy, dobra książka, zapach ciepłego ciasta i mogę z niej nie wychodzić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))też lubię swoją kuchnię i dużo w niej przebywam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  13. Witaj. Cieszę się, że mogę Cię widzieć. Jesienne kolory Ci baaardzo pasują. Mam taki sam szal i bardzo go lubię. Dostałam od mamy.:)

    Wspaniały kredens. No cudo. Ty masz tam same cuda. Uwielbiam taki starodawny styl. Ma duszę. Wszystko takie zachwycające. Piesek...słodziak.
    Duży uścisk, miłych dni życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))cieszę się że Ci się podoba:)))Pozdrawiam i również miłych dni życzę:))

      Usuń
  14. Reniu, wszystkie stylizacje są świetne, dodatki pięknie dobrane,no i na jesień jesteś już przygotowana. Kuchnia w niebieskim to też moja bajka,masz pięknie, teraz czekam na odsłonę pieca.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))cieszę się że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  15. Y love your looks! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu w pierwszym zestawie bardzo dobrze wyglądasz, elegancko, śmiało możesz tak iść ubrana na uroczystość rodzinną, szal dodaje klasyki, i podkreśla kolor sukienki. To zresztą twoje kolory, w drugiej stylizacji bardzo ładny jest szal, ale wg mnie to nie Twój kolor przy twarzy, w trzecim kolory grają, i ten zestaw Cię odmładza. Dodatki bardzo przemyślane. Wocławek gości w Twojej kuchni, i nowe zdobycze, takie stare srebra, wazoniki mają duszę, komuś już służyły i widziały nie jedno. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły i fachowy komentarz:)))ja wiem że beże to nie moje kolory ale czasem zakładam:)))lubię stare przedmioty i często się zastanawiam komu służyły i co widziały:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  17. Witaj Reniu :) jesteś bardzo elegancka. Zdjęcia w pierwszej kreacji podbiły moje serce -:) Cudowny zestaw ! I piękny kredensik z naczyniami również jest piękny. Moja babcia taki miała, żałuję że nie przywiązywałam wtedy wagi do antyków :( Pozdrawiam gorąco i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja po swojej babci mam dwa święte obrazy i karafkę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  18. Reniu, wszystkie stylizacje sa super! szal z pierwszej jest genialny!!! cacuszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny i megasłodki piesek! I strasznie podobają mi się te naczynia, marzę o takich, stylizacje rewelacja☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies słodki tylko urwis:)))naczynia to wieloletnie zbieractwo:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Reniu!
    W każdym zestawie wyglądasz fantastycznie. Jestem zachwycona. Jestem pod wrażeniem Twojej kuchni. Masz w niej prawdziwe skarby.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba moja kuchnia:))ja też jestem z niej zadowolona:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam)))

      Usuń
  21. Wszystkie zestawy bardzo ciekawe,szczególnie trzeci przypadł mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu jak zawsze elegancko i tak miło na Ciebie patrzeć. Potrafisz super zestawiać ciuszki i dodatki. Wszystkie zestawy bardzo mi sie podobają i bardzo do Ciebie pasują. Masz cudną kuchnie i czekam na pokaz części węglowej:) A jaki miły piesek...uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi Jolu miło czytając taki komentarz:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  23. Och uwielbiam wszystkie fruwajki, narzutki <3 sama mam kilka!
    Świetnie wyglądają również na Tobie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie rzeczy a jesień jest idealna na ich noszenie:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. Bardzo ładne zestawy na jesień, a Twoja kuchnia to prawdziwa skarbnica atrakcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))lubię swoją kuchnię i wszystkie perełki tam eksponuję:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. Chyba najbardziej podoba mi sie zestaw z żółtą spódnica i tym miękko otulającym szalem a siatko -torebka rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))))siatko torebkę odgapiłam od Oli i Reni:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Witam piękną panią, pozdrawiam zawsze uśmiechniętą Dziewczynę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Trzy zestawy urocze i przemyślane, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  28. Reniu, zachwycasz! W pierwszym zestawie kolory i chusta super! W drugim piękny kolor sukienki i dodatki. Siatkotorebka i panterkowe buty też mi się podobają. W trzecim piękna bluzka w zwierzęcy wzór stonowany białą spódnicą. Bardzo ładna jest też torebka. Wszystko pięknie i gustownie. Kredens robi wrażenie, przepiękne rzeczy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle pięknych słów:))jest mi bardzo miło:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  29. pierwszy zestaw super, taki szykowny i ponadczasowy

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie zestawiasz ze sobą ubrania, zawsze jest perfekcyjnie, dodatki świetnie dobrane!!! Reniu kuchnia i kuchenne elementy zrobiły na mnie duże wrażenie!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))najbardziej w ubieraniu się lubię dobierać dodatki:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  31. Oj ta musztardowa sukienka kusi odcieniem. Świetnie zestawiona z dodatkami. Aż szkoda, że nie widać jej w pełnej okazałości. Torbo-siatka jest rewelacyjna. Co do kuchni... no cóż, zachwycam się nią. Lubię taki klimat, piękny kredens i całe mnóstwo urokliwych elementów. Super. Czekam na dalszą część. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))zapomniałam o tym że sukienki nie widać w całości:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  32. Wspaniałe stylizacje!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  33. We wszystkim Reniu wyglądasz rewelacyjnie . Każdy zestaw jest inny i każdy super. Widać , że jesteś pozytywną , ciepłą osobą. Niebieskości cudne , to też moja miłość. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,to bardzo miłe co piszesz:)))Pozdrawiam serdecznie i również miłego weekendu życzę:))))

      Usuń
  34. Pierwszy zestaw bardzo, bardzo.No i półka z niebieskimi naczyniami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful autumnly looks dear Renia! Fall is a wonderful time to wear bright colors. Your Pashmina scarf is a treasure.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie cudeńka masz w kuchni! Pieknie, klimatycznie, miła odmiana od modnego dziś minimalizmu:) Bardzo lubię Twoją tradycję prezentowania trzech zestawów, dziś wybieram drugi, bo bardzo podoba mi sie to połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))prezentuję trzy zestawy bo nieczęsto dodaje posty ale miło mi że Ci się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  37. Reniu, wszystkie zestawy super, naj! pierwszy, świetnie w nim wyglądasz. Szal super. W domu same perełki...pozdrawiam serdecznie...a piesio cudowny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Basiu mi miło że podobają Ci się zestawy i kuchnia:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  38. Reniu świetnie wyglądasz, stylizacja w bordowej sukience jest przepiekna! Twój skansen widzę się powiększa, ciekawe naczynia i kredens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:)))ten kredens i naczynia to już moja kuchnia:))))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  39. Najbardziej podobałaś mi się w zestawie bluzka lampart
    i biała spódnica.Pozazdrościć Ci mogę ozdób i tych perełek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))cieszę się że Ci podoba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  40. Elegancka kobieta z Ciebie Reniu :) Cudowna kuchnia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Szalik z pierwszej stylizacji mam taki sam. Podoba mi się ta miodowa sukienka, czy to spódnica z drugiej stylizacji. No i masz imponującą kolekcję porcelany i fajansów. Buziaki słoneczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:))w drugiej stylizacji to jest sukienka:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  42. Moja faworytka to stylizacja z musztardową sukienki .Kuchnia rustykalna -super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  43. Hi! Someone іn my Facebook ցroup shared tҺis site with ᥙs so
    I cаmе tߋ ⅼook іt ovеr. I'm dеfinitely enjoying tɦе informatiоn. I'm book-marking and wilⅼ be tweeting this tо my followers!

    Terrific blog аnd superb design.

    Here іs my blog post ... https://www.youtube.com/watch?v=A_d412iWsmk

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka z szalem bardzo podoba mi się, pięknie jest Ci w tym zestawieniu u takiej własnie kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zachwyciła mnie pierwsza sukienka,ale jak zaczęłam oglądac następne zestawy...to mój zachwyt nie mijał.Ale kuchenne zestawy to prawdziwe piękno,chciałabym poruszać się w takiej scenerii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))lubię otaczać się starymi przedmiotami:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  46. Śliczna czerwona sukienka :) Uroczy psiak,miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bordo jest niezwykle twarzowe dla Ciebie. Ogromne brawa za zółtą spódnicę - odważna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))bordo mało u mnie gości ale bardzo lubię czerwony:)))żółta spódnica to sukienka tylko ponczo ją zakrywa:)))))Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  48. Reniu pierwszy i ostatni zestaw jak dla mnie piękny. Kuchnia cudo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Reniu pięknie Ci we wszystkich zestawach, urzekł mnie szal z jedynki, ale i musztardowa kiecka jest super, w kuchni masz prawdziwe cudeńka tylko kto będzie z nich sprzątać kurze? Uściski

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zestawienia wszystkich stylizacji. Proste, klasyczne i niezwykle eleganckie.
    Owczarek mistrzem drugiego planu. Wspaniała rasa psów:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń