poniedziałek, 2 października 2017

„Świat niepotrzebnie się starzeje, bo nie wyciąga wniosków z upływu czasu i nie staje się przez to mądrzejszy” – Aleksander Dumas

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem!3
Jesień zagościła na dobre, więc trzeba się już cieplej ubierać, dlatego dzisiaj trzy jesienne zestawy.
Pierwszy składa się z czarnej sukienki, bardzo ciepłego różowego kardiganu oraz różowych dodatków.
W drugim zestawie ponownie czarna sukienka, tym razem założyłam na nią białą koronkową bluzkę. Do tego dobrałam lakierkową torebkę i buty. 
W trzecim króluje krata w odcieniach brązu z granatowymi dodatkami.
Oczywiście nasz młody piesek uwielbia być w centrum uwagi :).
Na koniec kolejna część naszej kuchni - wymurowana ceglana ścianka i duży okap.
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę!













111 komentarzy:

  1. koronkowe cudo ! oczu nie moge oderwac

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wyglądasz szykownie i promiennie, Reniu. Bardzo lubię kardigany i mam sporo takich swetrów w różnych kolorach. A Twoja koronkowa bluzka jest piękna! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))też lubię długie swetry i podobnie jak Ty mam ich sporo:)))Pozdrawiam:))))

      Usuń
  3. Bardzo lubię czerń, ale dzisiaj zachwyciłam się koronkową bluzkę i różowym swetrem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. Najbardziej podobasz mi się w pierwszym zestawie, choć i drugi mu niewiele ustępuje, bo szydełkowa bluzeczka jest śliczna :)
    Twoja kuchnia jest niesamowicie klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  5. Dziękuję i pozdrawiam:))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy zestawy są fajne i jednocześnie każdy inny. Jest elegancko, w drugim jest oryginalnie , a w trzecim, no cóż najmodniejsza trend kratka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo miłe że w każdym coś interesującego zauważyłaś:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty cudnie wyglądasz jesiennie, koronkowa bluzeczka podbiła moje serce :-) Kuchnia coraz piękniejsza i az się prosi zebym tam wpadła i pogotowała :-) Pozdrawiam Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kuchni zapraszam:))))))troszkę się zastanawiałam nad koronkową bluzką ale teraz nie żałuję że ją kupiłam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Bardzo ładnie :) Podoba mi się :) Pozdrowionka serdeczne przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw zacznę od kuchni. Po prostu cudna:)
    Jeśli chodzi o ciuszki - wszystkie zestawy super, ale najbardziej podoba mi się krateczka i pudrowy zestaw nr 1. Szczególnie piękny jest wisior.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))wisior to prezent od siostry:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Jaki cieplutki post Reniu. Aż tu czuję rozkoszne ciepełko Twojej przytulnej kuchni. W Twoich strojach nieodmiennie podziwiam dobór kolorów i dodatków. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak o tej porze przyjemnie rozpalić pod kuchnią:))dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  12. Super słowa na początku. Prawdziwe. Zgadzam się z nimi całkowicie. Jesteś bardzo stylowa. Nie jedna młodziutka dziewczyna mogłaby się wiele od Ciebie nauczyć. Pięknie wyglądasz. Boska marynarka. Pieska przytuliłabym. hehe Twoja kuchnia jest tak nastrojowa. Zresztą już to pisałam. :)) Miłego tygodnia Reniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz:))piesek uwielbia przytulanie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Kardigan jest wspaniały, bluzka z koronki naprawdę warta uwagi! Wyglądasz jak zawsze bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:)))dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  14. W każdym zestawie wyglądasz super , ale w koronkowej bluzce wyjątkowo . Fajny sielski klimat masz w kuchni , uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))lubię się otaczać starymi rzeczami:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Twoja koronkowa bluzeczka i różowy kardigan są cudowne. Piesek jest śliczny i bardzo wpatrzony w swoją panią, a jak się wabi? Kuchnia robi duże wrażenie, bardzo lubię takie klimaty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))pies wabi się Hansio:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  16. Reniu,skąd bierzesz tyle pomysłów!? Wszystko mi się u Ciebie podoba! Na widok Twojej kuchni rozdziawiłam szeroko buzię:)) Cudne te gary,rewelacyjne.A ten na drewno to Ci podkradnę:) Uwielbiam takie przedmioty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miło mi miło:)))z tym kociołkiem to było trochę zamieszania zanim dotarł do nas:)))Bardzo dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  17. Wyglądasz stylowo i bardzo elegancko - w Twojej kuchni jest ślicznie - widać, że masz dużo miejsca - zachwyciły mnie gary i czajnik, bo taki właśnie szukam - bardzo lubię ten ciepły kolor miedzi - pozdrawiam Reniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))kuchnię mamy dużą na szczęście:))) a miedziaki kupuję najczęściej w SH:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  18. Różowy kardigan, koronkowe wdzianko i krata - REWELACJA, o kuchni nie wspomnę, robi wrażenie, oj robi... psinka - słodziaczek. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)))cieszę się że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Reniu, jak zawsze bardzo elegancko, mnie urzekła szydełkowa bluzeczka, chyba ją już kiedyś pokazałaś, jest cudowna. I bardzo pasuje ci ten garnitur:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))bluzeczka jest pierwszy raz na blogu ale mam inne podobne:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Widzę piękne jesienne wdzianka. Psiaczek rośnie jak na drożdżach. Garsonka ze spodniami jest bardzo zgrabna. I naszyjnik jest urzekający. Pozdrawiam gorąco kochana i zyczę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  21. Bardzo mądre pierwsze zdanie, bardzo, prawdziwe takie.

    Reniu, zachwycam się pierwszym zestawem. Śliczny ten kardigan i bardzo Ci ładnie. Ten jasnoróżowy niesamowicie rozświetla twarz:)
    Drugi zestaw równie piękny. Koronkowa bluzka na sukienkę, to doskonały pomysł:)) I te buty i torebka, miodzio:)
    Kuchnia oczywiście zachwycająca, uwielbiam takie klimaty, zawsze to powtarzam. Super!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać:)))kupując ten różowy kardigan nie myślałam że tak dobrze się sprawdzi:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  22. Reniu,jak zwykle wszystko dogralas w najdrobniejszym szczegole :)Kazda stylizacja jest dla mnie rewelacyjna :) Uwielbiam kardigany a rozowy to hit tego sezonu cudnie zagral z dodatkami w tym samym kolorze.Niciany,koronkowy top zalozony na sukienke....pomysl godny nasladowania . A garnitur w kratke to moj top na liscie zakupowej:) Reniu.....idealnie :) Pozdrawiam serdecznie Renata.

    PS: Jak zawsze z ogromna radoscia patrze na Twoje kuchenne zdobycze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze z wielką przyjemnością czytam Twoje komentarze:)))zauważasz szczegóły które są dla mnie ważne:)))muszę się przyznać że ubieranie domu sprawia mi ogromną radość:))Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  23. Piesek piękny!!! Tak jak i Twoja kuchnia Reniu!!! Cudo!!!
    Zestaw w kratkę świetny! Skojarzył mi się z angielskimi klimatami:))
    A dwa pierwsze zestawy wyjątkowo elegancie! Naszyjnik z różą wpadł mi w oko:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów:))mnie też ta krata kojarzy się z Anglią:)))cieszę się że podoba Ci się moja kuchnia bo ja ją bardzo polubiłam:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Jaki piękny promienny uśmiech! Trzeci zestaw najbardziej kojarzy mi się z jesienią, ale ten pierwszy, czyli z różowym kardiganem jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i bardzo dziękuję za miły komentarz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. Ta koronkowa bluzka! I spodnie w kratkę! I kolczyki nuty ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))))))))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  26. Reniu, bardzo fajne stylizacje, pierwszy jest super! A piesek - kochaniutki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))psinka też się cieszy:)))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  27. Stylowe i bardzo kobiece stylizacje. Reniu świetnie dobrałaś dodatki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  28. Pudrowy róż z czernią wygląda ślicznie, a ta krateczkowa historia jakaż fantastyczna! Pięknie Reniu pozdrawiam Cie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój faworyt to nr 1, uwielbiam kardigany, właśnie te długie i oczywiście róż, bluzka z zestawu nr 2 cudna no i bardzo modna kratka, jest super...serdecznie pozdrawiam Reniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Basiu dziękuję:))miło mi że Ci się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Szydełkowa narzutka skradła moje serce i poluję na takie czarne szpilki na platformie chyba są? Gdzie je kupiłaś i czy są wygodne? Twoja kuchnia ma duszę. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))buty kupiłam w SH i tak są na platformie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  31. Jesteś bardzo elegancka! Przeglądałam Twoje poprzednie posty i bardzo mi się podoba Twoja pomysłowość w ubiorze oraz w wystroju domu. Bardzo lubię takie oryginalne drobiazgi, jakie masz w kuchni. Tworzą fantastyczny klimat, jakże inny od tych nowoczesnych tzw."dizajnerskich", ale chłodnych i mało przyjaznych.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:))dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa:)))jakoś nowoczesne wnętrz mało w moim stylu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  32. Bardzo ładnie jest Ci w tym długim różowym sweterku, noś go często ! supr

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Na Twoim przykładzie widać, że róż pasuje w każdym wieku. A koronkowa biała bluzeczka, to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak piszesz,bo ja róż bardzo lubię:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  35. Biała koronkowa bluzeczka to prawdziwe cudo. Reniu, jak zawsze wspaniale wyglądasz.
    Twoje psiaczki są przecudowne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne pastele Twojej stylizacji! Taka delikatność: Francja-Elegancja. Przy zdjęciach psiuni roztopiłam się jak łyżka masła :) Pozdrawiam Cię serdecznie. Aha, i różyczki na szyi bardzo mnie zaintrygowały, a cytat skłonił do zadumy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to wszystko czytać:))dziękuję za tyle pięknych słów:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  37. Jesienna stylówka z psem - fantastyczna! :)
    Widzę że jakis włocławek się pojawił u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))włocławek u mnie od dawna i wciąż go lubię:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  38. Elegancko jak zwykle. W sumie masz tak dobrane zestawy ze zawsze Ci pasuja :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello Renia love the two looks with the black dress and your last outfit was great as always looking lovely Renia best wishes ��

    OdpowiedzUsuń
  40. Ach, jaki cudny piesio😍😍 Wspaniała biżuteria ☺

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko wow. Śliczna psina. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i psina też:)))))Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  42. Reniu Kochana troszkę przysnęłam bo chwilkę się urlopowałam i troszkę chorowałam, ale już jestem i podziwiam ☺ Uwielbiam różowy kolor i Ciebie w pierwszej stylizacji ☺ Druga też świetna z tą mgiełko koronką, no a trzecia jak już zauważyły dziewczyny bardzo w trendach ☺ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
  43. Taki komentarz napisałam i chyba mi telefon zwariował .... jutro się poprawię z komputerka ... buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
  44. Komentarz bardzo miły:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyglądasz Reniu, mój faworyt zestaw 1, ostatnio wielbię długie swetry... narzutka z 2 zestawu to prawdziwe cudo no i muzyczne kolczyki - piękne
    Uściski Reniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te wszystkie miłe słowa:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  46. Wszystkie zestawy fajne, bo jesteś elegancka babka, ale najpiękniej dla mnie w pierwszym :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  47. Reniu! Te wszystkie trzy zestawy są cudowne, ale ten ostatni z kratką to istna bomba! Wyglądasz superowo!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo Ci dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  49. SWietne dodatki!
    Kuchnia sliczna, charakaterna!
    Glaski dla pieknej psiej mordki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo dziękuję:))głaski przekazane:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Reniu Ty jak zawsze elegancka. Wszystkie zestawy dobrane z gustem. Piesek piękny

    OdpowiedzUsuń
  52. Różowy uwielbiam, a Twój kardigan jest super. Biała koronkowa bluzka cudowna. Zachwycam się Twoją biżuterią i butami. A psiak, wiadomo - słodziak .:)))) Kuchnia niebanalna i bardzo przytulna. Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))psy mamy dwa ale ten młody i chętny do sesji zdjęciowych:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  53. Witaj Reniu, nie wiem co się dzieje z tym internetem, ale już 3 raz piszę komentarz, może tym razem się uda. Zniknęłaś mi też z mojej listy blogów które obserwuję, czary czy co? Ale co do posta, ściana w kuchni cudna, bardzo pasuje, nadaje klimat. Dziś zaszalałaś w stylizacjach, w każdej wyglądasz elegancko i bardzo dobrze, dodatki, buty, torebki, mega, a te czarne szpile i kolczyki, oj bardzo udane dodatki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z internetem nigdy nie wiadomo:))))bardzo dziękuję:))cieszę się że Ci się podoba ściana zwłaszcza że sama z synem robiłam:)))miło mi czytać tyle pozytywnych słów o moich zestawach:)))Pozdrawiam serdecznie:))0

      Usuń
  54. No tak ,teraz kolej na coś cieplejszego ,ten pierwszy zestaw piękny.A kuchnia taka z stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  55. Reniu perfekcja i doskonałość i to we wszystkich detalach. Podziwiam Cię zawsze. Koronki,krata,róż wszystko zabieram:) i jeszcze te kolczyki nutki. Kuchnia piękna,taki klimat lubię,głask dla pieska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Jolu dziękuję:)))głask przekazany naszemu psiurowi:)))kolczyki nutki dostała córka ale nie nosi i obdarowała mnie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  56. Fajne stylizacje,ładnie wyglądzasz.A skąd te jasne buty,jesli można spytać.Cieszę się,ze trafiłam na Twój blog i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo cieszę i witam:)))jasne buty córka kupiła mi kilka lat temu na allegro:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  57. Reniu jak zawsze świetne, eleganckie stylóweczki :D Szczególnie podoba mi się ten delikatny, różowy sweterek :)
    Psisko przecudne, nie mogę się napatrzeć <3
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  58. najbardziej chyba podobasz mi się w stylizacji z białą koronkową górą,ale w jasnym kardiganie również:)
    Poza tym urzekły mnie kwiaty w starej beczce - doskonały pomysł.Pieknie i stylowo!
    Pozdrawim serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Such a wonderful home decor, love it! Your pink shoes are amazing, and the plaid jacket has wonderful details! You always look so elegant and at the same time playful with your classic style with whimsical accessories, dear Renia!

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie mieszkasz, przecudna kuchnia i wspaniała kolekcja miedzianych rondli...

    OdpowiedzUsuń