poniedziałek, 26 lutego 2018

„Ten, kto naprawdę umie żyć, zaczyna dzień od uśmiechu” – Thích Nhất Hạnh

Witam serdecznie!
Dawno mnie tu nie było, niestety dopadła mnie grypa.
Moje zestawy są sprzed kilku tygodni. Mocnymi kolorami chcę przywołać wiosnę :)
W pierwszym zestawie różowy żakiet stonowałam granatową spódnicą.
W drugiej stylizacji jest moja czarna dyżurna sukienka rozweselona intensywnie różowymi dodatkami.
W trzecim zestawie trochę turkusu i czerni oraz fioletowa bluzka.
Na koniec chcę pokazać moje równie kolorowe prezenty.
Piękne porcelanowe przedmioty dostałam od męża mojej bratanicy.
Pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia życzę :)!

 

  

83 komentarze:

  1. Reniu, przykro mi, ze chorowalas - dobrze, ze juz jest lepiej. Dzisiaj wyjatkowo pieknie wygladasz; kolor rozowy bardzo Ci pasuje. Kolor niebieski i turkusowy zawsze kojarzy mi sie z latem, ale w tej trzeciej stylizacji swietnie wpasowal sie w zime. Dbaj siebie, Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))może te letnie kolory przywołają wiosnę:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Piękne dodatki masz do każdej stylizacji, najbardziej podoba mi się zestaw turkusowy. Dostałaś piekne prezenty.
    Po grypie na śnieg wyszłaś rozebrana, czy to zdjęcia na śniegu spowodowały chorobę? Zdrowia życzę.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione przed chorobą:)))może troszkę zmarzłam a może resztę domowników mi przywlokło to choróbsko:)))najważniejsze że już jest dobrze:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. I am sorry you got the flu too! I hope you are well now.
    You smile beautifully and dress so colorfully! I am sure your color magic will melt the snow soon!!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))miło mi że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. Reniu grypa to niebezpieczna choroba, dobrze, że już lepiej się czujesz. Ja dopiero dzisiaj czuję się sobą, ale dalej wcześnie kładę się spać:) Twój różowy jest cudny, sweterek i buty i ta torebeczka. W drugiej podziwiam czerń z tymi mocnymi dodatkami, a trzecia przywołuję piękną zimę. Kolorowa porcelana jest bardzoo elegancka i piękna, buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))czuję się już dobrze ale bardzo uważam bo wciąż jestem osłabiona:(((Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Trzymaj się Reniu, ja też chorowałam :(
    Butki różowe i fuksjowe bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, widać że ty kochasz życie całą sobą. Jesteś tak cudownie kobieca w każdym calu! i słodko ci w różowościach. to też mój ulubiony kolor, pięknie się komponuje z szarościami. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))nie zawsze tak jest,z tym życiem ale staram się jak mogę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Tyle radości z tych zdjęc wychodzi, Reniu. DObrze, że już wyzdrowiałaś. Wszystkie propozycje bardzo ładne i pasują do Ciebie - ale Ty musiałas marznąc przy zdjęciach :). Te turkusy mnie najbardziej urzekły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione jakiś czas temu i nie było jeszcze mrozów:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. Piękne stylizacje!!! Wspaniałe połączenie kolorów i dodatków!!!Prześliczne dostałaś prezenty!!!
    Cieplutko pozdrawiam i życzę dużo zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))prezentów jest jeszcze więcej,pokażę następnym razem:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Bardzo energetyzujące kolory,właśnie takich mi brakuje podczas zimy. Bardzo ładnie wyglądasz. Dobrze,że już wyzdrowialaś,niestety w ubiegłym tygodniu,również zmagalam się z przeziębieniem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te przeziębienia i grypy....może ten mróz je wykurzy:))))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Oj ukradłąbym wszystkie torebki i na pewno różowe buty...świetne stylizacje i oczywiście dekoracje:))Pozdrawiam Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Miło cię znów zobaczyć. Każdy zestaw świetnie dobrany i nie mam faworyta. A do każdego dodałas swój najlepszy klejnot czyli uśmiech. Porcelana na pewno pięknie ozdobi Twój niebanalny dom. Życzę zdrówka i pozdrawiam serdecznie Jola L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))miło mi że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Świetne połączenie ubioru i kolorów. Chociaż zastanawiam się, czy Pani nie jest za zimno na tym mrozie :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))zdjęcia były robione jeszcze przed mrozami i córka się starała jak najszybciej:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Choć lubię bardzo wszelkie niebieskości, to dziś wybieram zestaw z różowym i czerwonym. Zwłaszcza ten drugi mi się spodobał bardzo. Pięknie w nim wyglądasz, czyli dodatki mogą nam bardzo pomóc w tworzeniu udanych stylizacji. Porcelana przeurocza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za to kocham dodatki:))))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  14. Hope you are feeling better , I had the flu it was dreadful , love all your sets Renia kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że grypa sobie poszła już na dobre. Zdrówka życzę kochana Reniu. Wyglądasz na zdjęciach przepięknie. Zachwyca mnie to, jak potrafisz wszystko tak pięknie do siebie dobrać. Cudowne rzeczy dostałaś. Zakochałam się w tym wazonie, o ciekawym kształcie z drugiego zdjęcia. Fantastyczny!!! <3

    Dużo słoneczka dla Ciebie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście poszła sobie grypa i mam nadzieję że na dobre:))))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  16. Fajnie wyglądasz we wszystkich zestawach. Gdybym miała wybrać dla siebie byłby to ostatni zestaw :)
    Porcelana bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie)))

      Usuń
  17. W różowym pięknie wyglądasz. Reniu po grypie odważyłaś się na taką sesję ?. U nas okropne mrozy i zima nie odpuszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))zdjęcia były robione przed chorobą i przed mrozami:)))Pozdrawiam serdecznie:))0

      Usuń
  18. It is a good idea to add the lovely bright spring colors to your outfits. You look amazing dear Renia.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu u ciebie zawsze tak radośnie i kolorowo:) Bardzo podobają mi się te zestawy chyba mój ulubiony to ten z chustą :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))kolorami przywołuję wiosnę:)))pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Piękne wszystkie zestawy, aczkolwiek róziwy żakiet ze zltymi guzikami rewelacyjny. dodatki jak zwykle u Ciebie zachwtcają mnie niezmiennie. Dobrego zdrowia życzę i już nie ryzykuj może zimowych sesji na śniegu bez cipłej kurtki i czapki na głowie. byle do wiosny kochana. Wiosna nasza. pochowamy te ciepłe ciuchy i pieknie będzie. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę ryzykować:)))ale ta sesja była jeszcze przed mrozami:)))Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Jak zwykle bardzo eleganckie zestawy z super dodatkami. Prezenty wspaniałe, ale figurka św. Józefa przebija wszystko. Jest przepiękna. Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))oprócz św Józefa dostałam też Maryję też takiej wielkości tylko już ja zaniosłam do swojego skanseniku:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Reniu, w taki mróz ubrałaś letnie cuszki?
    Cudownie wyglądasz w tych zestawach.
    Fantastyczna figurka świętego Józefa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie w taki mróz,to było jeszcze przed mrozami:)))Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  23. Twoje stylizacje ,jak zwykle , baaardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu jak zawsze widzę pogodny uśmiech na twarzy, stylizacje przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  25. We wszystkich kreacjach wyglądasz bombowo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu, zdrówka!!!
    Drugi zestaw z energetycznym różem - super, świetnie Ci w takich mocnych barwach! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))może coś w tym jest bo bardzo lubię taki kolor:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Pieknie u Pani,też róż super zestaw.Torebeczki cudne wszystkie i dodatki do mieszkania.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż to mój ulubiony:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  28. Witam bardzo serdecznie w ten mroźny zimowy dzień fantastycznie pani wygląda uśmiech od ucha do ucha i to jest ogromne plus pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnej środy ☕🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również witam:)))dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  29. odważna ubrania na zimę, brrrr, nie rób zdjęć bez okryć, zdrowia szkoda, stylizacje pokażesz latem. We wszystkich jest ci bardzo dobrze, fason i kolor pasuje. A porcelana piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))teraz o takich zdjęciach niema mowy:)))mrozy okropne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Reniu, mam nadzieję, że grypsko już pokonałaś, u nas cała rodzina poi kolei choruje... I znajomi także.:(
    To jakaś epidemia, M.też...
    Piękne zestawy, bardzo ładnie Ci w nich, trudno wybrać, bo wszystkie perfekcyjnie przemyślane. Cudne dodatki.
    Porcelana zachwycająca, szczególnie figurki, ale wiatrak też jest śliczny.
    Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))cieszę się że Ci się podoba:)))ja ostatnia z domowników chorowałam:))na szczęście już jesteśmy zdrowi:))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)))

      Usuń
  31. zachwycam się Twoimi butami różowymi - tymi jasnymi i ciemniejszymi. Są cudowne :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. pięknie prezentujesz się w odcieniach różu<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Reniu, wszystkie zestawy mi się podobają ale mój faworyt to nr.1
    Zdrówka Ci życzę a porcelanowe prezenty śliczne...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też w pierwszym czuję się najlepiej:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  34. Turkusy skradły me serce!
    Ale wszystkie zestawy mają w sobie to COŚ!
    Dodatkami potrafisz Reniu stworzyć piękne stylizacje:))
    Cieszę się, że już zdrowa jesteś!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))turkusy może przywołają wiosnę:))pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  35. Sama też prawie przez półtora tygodnia nie wychylałam nosa z domu :-)
    Strasznie podoba mi sie ten różowy żakiecik w chanelowskim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie też trzymało:)))żakiet mam już od bardzo dawna a dopiero teraz zaczął mi się podobać:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  36. Szpilki na śniegu! Reniu,jak miałaś się nie pochorować! Ale sposób z pzrywołaniem wiosny bardzo sprytny:))Zachwyciły mnie torebki i buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te szpili kuszą człowieka a potem choroba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  37. Nie wiem, który zestaw jest najładniejszy. Każdy inny i każdy ma coś w sobie. Bez wątpienie we wszystkich wyglądasz ślicznie. Moje serce skradły różowe buty, coś pięknego:)
    Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  38. Nie zmarzłaś po grypie na tym mrozie? Pięknie Ci w każdej kreacji, Kurteczka superowa. Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione wcześniej:))przed grypą i przed wielkim mrozem:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  39. Lubię turkus w połączeniu z czernią, więc ten trzeci zestaw jest mój.
    U nas też choróbstwa dziesiątkują rodzinę. Ja jeszcze się trzymam i mam nadzieję, że tak pozostanie.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  40. Zima to trudny okres dla blogerek :))))) ale kaos sobie wszystkie radzimy :))) Rozowy sweter bomb .... zupelnie jak chanelowski :) klasyczna czern sukienki tez sobie swietnie radzi z kolorowym szalem a turkusy i przypominaja o lecie :) Super stylizcje ,buziaki Reniu

    OdpowiedzUsuń
  41. Reniu, naprawdę jestem zachwycona! świetne trzy stylizacje a ten żakiecie z pierwszej, taka chanelka, jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Reniu Kochana wszystkie dziewczyny po kolei dopadają choróbska i inne plagi. Dobrze, ze już z tego wyszłaś i że tak pięknie z nami znów jesteś :) Ale cudnie zawsze dobierasz te dodatki, pastelowo różowe, malinowo złote, turkusowe :) Pięknie wyglądasz w każdej stylizacji i bardzo brakowało mi Twojego uśmiechu :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podziwiam Cię za to jak umiesz bawić się kolorem. I okazuje się, że wiele barw Ci pasuje doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow!! lovely collection you have i like that 2nd jacket and that heels too.You look adorable.
    I am your new follower, hope you follow me back.See you soon on my blog.Have a nice day.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń