poniedziałek, 5 lutego 2018

Zorro i Meksykanki, czyli poncho lub peleryna / Zorro and Mexican Capes and Ponchos

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa! :)
Pierwsza meksykanka u mnie jest taka raczej "urzędowa" - charakteryzuje ją czarna aksamitka i buty z błyszczącą klamerką.
Drugi zestaw to meksykanka w wersji zimowej - szaro zielona peleryna i szare dodatki. 
W trzecim zestawie główną rolę odgrywa torebka w meksykańskie wzory i czarny sweter z frędzlami.
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę :)!





104 komentarze:

  1. Reniu ale fajne masz te zestawy ☺ Świetne połączenie wzorów w tej elegantce, cudowna zieleń peleryny i klamerkowatych kozaków no i ostatnia kilimowa torebeczka boska ☺ Super, że jesteś z nami ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę że jestem z Wami,bo tym razem ciężko było:))internet nie chce pracować:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. WOW ! Super !!! Pierwsza propozycja to miód na moje serce. I oczy. I ostatnia, bomba ! Torebka !!!
    Buziaki, Reniu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))zawsze kiedy zakładam czarno biały zestaw myślę o Tobie:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Chciałabym być posiadaczką szaro-zielonej peleryny i czarnego swetra! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie stylizację,1 torebeczka bardzo cudna,rękawiczki i buty szare,bardzo piekne,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tyle rzeczy Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  5. Urzędowa bardzo interesująca. Świetnie to wygląda, te wzory i aksamitka. A, i ta mała torebusia, super! Druga zimowa też fajna. Podoba mi się ten niby płaszcz, niby ponczo. No i trzecia wersja, chyba najbardziej meksykańska. Super wyszło! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tyle miłych słów:))warto się starać:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  6. Amazing looks! Kissses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, ciekawe zestawy, peleryna całkowicie wpisuje się w temat dzisiejszego wyzwania. Torebka z ostatniego zestawu super. Wersja urzędowa też przypadła mi do gustu, fajne połączenie wzorów. Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Basiu dziękuję za ten miły komentarz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Śliczne masz te szare kozaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy bardzo fajne, na rożne okazje. Ostatni taki na luzie, że pomyślałam o kuligu i ognisku z kiełbaskami. :)
    Pozdrowionka.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))miło mi to czytać:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Fajne, roześmiane zdjęcia i twarzowe zestawy. Pozdrawiam Cię serdecznie Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i również Cię pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Wszystkie ubraniowe kompozycje są świetne jak zawsze, masz bardzo fajne wyczucie stylu.
    Łączę moc serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Reniu, bardzo podoba mi sie Twoja interpretacja tego tematu :) w Twojej pelerynie Zorro mógłby się zaplątać ale ty wyglądasz fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak może Zorro miałby kłopot ale ja daję radę:)))Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Elegantka jest super elegancka i ślicznie przemyślana. Twoje poncho idealne na naszą pogodę - i do tego ten aztecki szal i przepiękna torebeczka :))) A trzecia trochę bardziej na luzie zachwycą tą torbą. Musze jeszcze wrócić do tej czarnej mini torebuni - cudowności :)))) . Super, że jesteś - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))miło mi to czytać:)))wszystkie torebki pochodzą z SH:)))Pozdrawiam serdeczne:))

      Usuń
  14. Swietne połączenie wzorów dopasowane fasony do typu urody wyszło super pozdrawiam www.happy-woman.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,bardzo dziękuję:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Kochana super zestawy!!! Wspaniałe połączenie kolorków.Uwielbiam kolor szary i te dodatki bardzo mi się podobają.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie detale jak wiązania pod szyją niezależnie czy to delikatna aksamitka czy apaszka w kształcie kokardy.Podoba mi sie tez torba z trzeciego zestawu. Zresztą każda z propozycji super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też lubię takie wiązania pod szyją:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  17. Reniu jak to u Ciebie idealnie wszystko zgrane. Masz meksykańską torbę i piękna jest. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają, a twoja peleryna jest cudowna, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu:))torba kupiona dawno za złotówkę i w końcu się przydała:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Reniu piękne stylizacje. Najbardziej wpadło mi w ''oko'' zdjęcie butów z rękawiczką i torebką. Piękne buciki. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu, ja tak lubię na Ciebie patrzeć - spokój, elegancja, i mnóstwo wdzięku. Ta wersja meksykańskiej urzędniczki wyjątkowo mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się wyjątkowo kiedy to czytam:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Świetna meksykanka, zwłaszcza ta urzędnicza! I ostatnia podkręcona dodatkami! ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  21. Genialnie dobierasz wzory. Boski szal. Jesteś tak radosną kobietą, że wystarczy popatrzeć i człowiekowi jakoś radośniej. Reniu, jesteś niesamowita!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
    2. Dokładnie to samo czuję! :))))
      Pozdrawiam serdecznie!
      Anna

      Usuń
  22. Gdybyś nie naisała o tym Zorro nawet bym tak nie pomyślała a teraz to wyglądasz jak z filmu:) SUPER look kochana

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i poczułam się jak gwiazda hi hi:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  23. super zestawy, szczególnie jedynka :) szal cudny
    Reniu gdzie ty wynajdujesz te wszystkie cudeńka? ja nie mam takiego szczęścia do zakupów :/
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))prawie wszystkie rzeczy pochodzą z SH:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. Pięknie Reniu. Niezmiennie jestem fanką Twoich ślicznych i niebanalnych torebek oraz tego jak potrafisz dobrać dodatki. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zestawy, ostatni taki bardziej szalony!!! Świetnie, że podejmujesz wyzwania w zabawie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))zabawa całkiem fajna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Reniu bardzo pięknie współgrające ze sobą zestawienia. Klasyka jednak zawsze jest na czasie .Pozdrawiam Beassima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))masz racę klasyka zawsze się obroni:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Reniu Twoja pomysłowość nie ma granic! I dodatki!:D
    Świetne zestawy!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdeczności przesyłam:)))

      Usuń
  28. Trzeci raz siadam do pisania komentarza. Brawo Reniu. Świetnie i klimatycznie. Niezmiennie zachwyca mnie to jak pięknie potrafisz dobrać dodatki do swoich stylizacji. Kocham Twoje torebki. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:))jest chyba jakiś problem z komentarzami:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  29. Kiedyś była taka teoria, że nie łaczy się wzorów. To co Ty ubrałaś przeczy tej teorii. To wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ja się jej trzymam:)))to jest moje debiutanckie łączenie wzorów:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Reniu, jesteś mistrzynią różnych stylów - stęskniłam się za Tobą i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  31. Ta pelerynka jest super☺☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe zestawy,łącznie z dodatkami. Jestes bardzo kreatywną osobą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Reniu, przepraszam, że dopiero dziś odwiedzam Twój blog, ale cierpię na brak czasu, sesja semestralna, praca, ale już z górki. Torebka z ostatniego zdjęcia ma fajne azteckie wzory, a wiadomo, że aztekowie to Meksyk, także jest motyw meksykański, jest ponczo i fajne połącznia, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszaj Marzenko:)))cieszę się że w ogóle zaglądasz na mojego bloga:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  34. Świetne zestawy i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe połączenie różnych wzorów!
    Drugi zestaw podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe stylizacje, ale widzę, że dziś tak z akcentem boho. Ta czerwona torebka jest wspaniała! Pierwsza stylizacja też robi wrażenie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być po Meksykańsku więc boho pasuje:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  37. Reniu, pierwsza stylizacja najlepsza. Krata rzadzi tej zimy i chyba wiosną też bedzie.

    OdpowiedzUsuń
  38. You know well how to dress stylish and elegant in winter, dear Renia. I love your checked pattern mix.
    Sabine xxx

    OdpowiedzUsuń
  39. Reniu, Twoje zestawy są bardzo eleganckie, piękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  40. Piękne stylizacje!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  41. Reniu cudowne i bardzo kobiece zestawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zestawy. Peleryna robi wrażenie, ale kratka z pierwszego zestawu też jest fajna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twoje zdanie:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  43. Reni, super stylizacje, jesteś bardzo meksykańska! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Reniu :)))))))))))) urzedowa Meksykanka,swietnie :)))) taka powazna ,stateczna ,ale caly czas w klimacie :) zreszta pozostale tez sa bardzo Hot :)))) podoba mi sie Twoja interpretacja tematu jestes genialna ,buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  45. Wspaniałe stylizacje!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  46. wow its awesome dear..!! love your gloves,gray shoes & bag its so beautifull,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  47. Podziwiam Twoją umiejetność tworzenia kompozycji modowych :) Ja należę niestety do takich kobiet, które jak się przyczepią do jednej kurtki czy butów, to chodzą w nich cały rok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))ja też mam ulubione rzeczy które zakładam częściej niż inne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  48. Jak zawsze świetne stylizacje - mój ulubiony dodatek to ostatnia torebka :) jest EXTRA! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjnie dobrane ubranie. Aż przyjemnie się Panią ogląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Wbrew pozorom, kratki świetnie się komponują z innymi kratkami. Pięęęęękny szal... szarości, moja miłość!

    OdpowiedzUsuń