poniedziałek, 21 maja 2018

PHENOMENAL US - challenge 14

 Folk to nie obciach / Always Funky Folk Ideas

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem!
Bardzo się cieszę, że tym razem udało mi się wziąć udział w wyzwaniu! Po pierwsze bo uwielbiam "Phenomenal Us", a po drugie dzisiejszy temat jest szczególnie bliski mojemu sercu - folklor, tradycje i zwyczaje wsi to moja największa pasja. Nie tylko ubrania, ale i różne drobiazgi w stylu folk zajmują u mnie mnóstwo miejsca. Chętnie też zakładam stroje regionalne. :)
Pierwsza stylizacja to moja ulubiona czarna sukienka z góralską  chustą i czerwonymi koralami.
W drugim zestawie folkowym akcentem jest piękny haft na bluzce.
Trzeci zestaw jest bardzo wygodny - z kierpcami i góralską torebką. Kapelusz założyłam dla żartu ;)
Na koniec trochę folkowych drobiazgów z naszego domu i oryginalny strój ludowy mojej córki.
Jak zwykle w sesji towarzyszy nam Hans.
Pozdrawiam serdecznie i udanego tygodnia życzę :)!!!






83 komentarze:

  1. Wow jakie śliczności... Piękne stylizacje, Twoja córka też ma bardzo dobry gust. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu przepięknie, aż się wzruszyłam patrząc na Ciebie, uwielbiam Ciebie i Twoje podejście do mody :) Cudownie Ci w takich klimatach i w intensywnych kolorach :) Wspaniały post :) Pozdrowienia dla Hansa od Lakiego :) Buziaki :* Wkleiłam Cię już na FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))cieszę się że podoba Ci się moja moda:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Pierwszy zestaw jest wprost przecudny. Przypomniałaś mi, że mam dwie takie chusty i musze je odnaleźć w zakamarkach szafy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię jak coś zobaczę i przypomnę sobie że gdzieś tam w mojej szafie jest:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Wow! To taki elegancki folk. Szczególnie z "małą czarną" przypadł mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Jolu:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Reniu ta pierwsza stylizacja po prostu tylko z chustą jest cudowna. Pokazałaś, że folkowo może być BARDZO elegancko - super pomysł. Twoja haftowana bluzka w towarzystwie Pana Bociana hihihih jest taaaaka słodka, a zdobycze ludowe po prostu ... łezka w oku się kręci. Też mam taki stój z dzieciństwa, mogłam go pokazać, ale nie pomyślałam, a to są takie piękne rzeczy. Super - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja kocham folk i wszystko co ludowe:))muszę się przyznać że takich rzeczy u nas sporo:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Kochana same wspaniałości!!!Przepiękne stylizacje i super dodatki!!!Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))Pozdrawiam i również miłego tygodnia życzę:))

      Usuń
  7. Słowiański motyw , szczególnie w spódnicy https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/, to jest to! Idealnie dopasowałaś torebkę kopertówkę do szpilek, oba dodatki oszałamiające :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Folk wcale nie jest obciachem, co udowodniłaś swoimi stylizacjami. Folkowe dodatki są urocze, podziwiam i popieram takie stroje, przecież stanowią o naszej tożsamości
    Reniu, cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))ja zawsze lubiłam folk i folklor.nigdy nie były dla mnie obciachem:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. PIĘKNIE, PIĘKNIE, PIĘKNIE... podobną chustę kupiłam sobie jako pamiątkę z Pienin, na kierpce też mam ochotę ale to następnym razem... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaaaardzo:))))miło mi to czytać:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  10. Natychmiast zabieram dla siebie te czerwone korale !!!!!!!!!!!!!!! Kompletnie nie obciachwy, za to bardzo elegancki folk, Reniu, doskonale zestawione to jest - pieknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Bombowy styl, też taki bardzo lubię. Chyba za oryginalność, radość. Wszystkie stylizacje ekstra. Pięknie Reniu wyglądasz, a ten styl bardzo Ci pasuje. Choć ja nie pamiętam, by coś Ci nie pasowało! Uwielbiam huśtawki, także chętnie pohuśtałabym się na takiej. Kiedyś były dwie przed blokiem, ale zabrali, a tak lubiłam się tam bawić, w wieku dwudziestu paru lat. :D Gdzie huśtawki, tam i ja. ;D

    Hans jest przepiękny, przytuliłabym. Nawet nie wiesz, jak bardzo podoba mi się te folkowe krzesło, jest po prostu genialne. Mega przyjemny post. Cudownego tygodnia droga Reniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:))zawsze tyle pięknych słów dla mnie masz:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  12. Tak pomyślałam, że to będzie wyzwanie pod Renie :-))
    Piękna chusta ( mam podobna) , piękna bluzka , no wszystko cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!bardzo się ucieszyłam z takiego tematu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Podzielam Reniu Twoją psaję , ja ten styl uwielbiam i często do strojów dodaję coś folkowego. Stylizacje świetne , we wszystkim wyglądasz wspaniale. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę z Twojej podobnej pasji:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Reniu, jestes tutaj w swoim zywiole ... Ty oddychasz "na ludowo". Piekne autentyczne kreacje i przystojny Hansiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Hansiu też dziękuje:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Śliczne są te folkowe akcenty 😍 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Czerwone buty i granatowa bluzka z haftem WOW !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie Pani wygląda, jednak moje serce skradła pierwsza stylizacja i ta cudowna, czerwona chusta! pozdrawiam :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))chusta to prezent od syna:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Reniu, dzisiaj dla mnie Ty jesteś Folkową Królową.
    Czujesz ten styl i pięknie Ci w takich zestawach.
    Każda propozycja jest perfekcyjna. :)
    Zdjęcia super. :)
    Moc ciepłych pozdrowień!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te przemiłe słowa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
    2. A psiak to coraz większy przystojniak. :)

      Usuń
  19. Śliczne są te stroje regionalne, a na Pani wyglądają rewelacyjnie. Te korale zachwyciły mnie swoją czerwienią. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Reniu, u Ciebie tyle rzeczy folk, że nie jedną z nas można nimi obdzielić. Sukienka z chusta super, bardzo mi się podoba. Masz uroczego pieska. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))muszę Basiu przyznać że wiele rzeczy w tym stylu u nas:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Witaj Reniu,
    jak zwykle piękne stylizacje, ale te czerwone szpilki są ekstra, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  22. Oczywiście wszystkie Twoje stylizacje mnie zachwyciły. To Twoje klimaty, więc nie mogło być inaczej. Cudnie, cudnie, cudnie. I pies fajnie wyrósł oczywiście. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  23. Reniu jakie piękne. Podziwiam i napatrzeć się nie mogę, wszystkie są cudowne. Ta pierwsza taka elegancka i chusta świetna i korale, a druga ma cudowną bluzeczkę, w trzeciej kierpce i kapelusz-super. Uwielbiam ludowe akcenty we wszystkim. Kocham wieś , na wsi się urodziłam:) uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu:))zawsze tyle pięknych słów zostawiasz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Kurcze. Napisałam komentarz i nie widzę go. Zatem piszę jeszcze raz. Wszystkie zestawy podobają mi się bardzo, bo to Twoje klimaty. Hans pięknie wyrósł. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
  25. Folk w Twoim wydaniu jest kapitalny .... uwielbiam takie ludowe motywy i czesto nosze :))) ale jak zobaczylam kierpce to ....marzenie :))) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:))ja też lubię motywy ludowe:))Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  26. Reniu, od razu pomyślałam, że to Twoje klimaty:))
    Masz całą masę folkowych ciuchów i drobiazgów!
    I stylówki stworzyłas wspaniałe! Taka chusta mi się marzy! Kiedyś sobie sprawię :D
    No i zgrałyśmy się z koralami:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))masz rację mam trochę ciuchów i to nie tylko folk ale też regionalne oryginały:)))a ostatnio widziałam taką piękną chustę że wciąż mi się śni:))niestety była za droga:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Wspaniale się prezentujesz w stylu etno. Pięknie Ci w tym góralskim kapeluszu. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. Renatko widać, że folk to Twoje klimaty. Pięknie to pokazałaś. KLASA :))) Pierwszy zestaw z chustą, WOW :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak:))bardzo lubię folk:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  29. Wszystko bardzo mi się podoba a pies cudny choć bałabym się podejść do takiego wielkiego psa :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))pies jest łagodny i spokojny mimo że wyglada groźnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Pierwsza i druga propozycja skradła moje serce! Fajnie połączyłaś elementy (jak zawsze). Śliczna chusta! Pozdrawiam ciepło Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  31. Moim ulubionym lookiem jest pierwszy:) Bardzo dobrze znam stroje ludowe gdyż moja mama je szyje:)


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mamie gratuluję:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Na pierwszym miejscu jedynka, na drugim dwójka. Idealność! Twoje klimaty ze hej!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Renia, cudownie, zwłaszcza pierwszy zestaw z czerwonymi koralami i chustą :)) Drugi też, lubię takie kolory. W ogóle u Ciebie otoczenie jest takie folkowe i to jest piękne! Zawsze z przjemnością patrzę na Twoje skarby :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak folkowe i bardzo związane z regionem:)))Dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  34. Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post and the rest of the site is very good.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię modę inspirowaną polskim folklorem i pewnie parę takich ciuszków "na ludowo" też znalazłabym w swojej szafie. Góralska chusta pięknie komponuje się z czarną sukienką. Granatowa bluzeczka jest bardzo oryginalna, w moim stylu.
    Hans tak wydoroślał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też lubię takie folkowe dodatki:)))Hans bardzo wyrósł ale jeszcze zachowuje się jak szczeniak:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  36. Reniu, podoba mi się każdy z pokazanych zestawów. Jesteś niesamowita <3 A w szpileczkach z pierwszej stylizacji po prostu się zakochałam <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie p[ozdrawiam:))

      Usuń
  37. Cudnie Reniu wyglądasz.Bardzo mi się podoba czerwona chusta oraz pierwsza stylizacja. Hans to już dorosłe, urocze psisko. Ciekawa jestem,czy jest towarzyski bo mój nie odstępuje nikogo z domowników na krok.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))Hans jest bardzo towarzyski:))kiedy coś robię leży obok i cały czas się przygląda::)))wszystkich wita z entuzjazmem:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  38. Uwielbiam czerwień i ludowe motywy, Piesio jak zwykle przecudowny☺☺

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podobają takie folkowe klimaty. Chusta góralska jest śliczna! W zestawie z czarną sukienką wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  40. Ale folkowe cuda 😏 piękne zestawy choć dla mnie najpiękniej Ci w jedynce, zestawienie z czerwienią cudne
    Zbiory niesamowite i pieseł jaki wielki
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  41. Renia świetne stylizacje! Ten folkowy klimat bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach ten folklor! Chusta jest po prostu przepiękna :)

    Blog modowy Oleczki

    OdpowiedzUsuń
  43. folk zawsze jest na czasie moim zdaniem:) pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak pięknie z tymi czerwonymi koralami i chustą :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam folk i w pierwszą stylizacja jest cudna. Normalnie masz takie super pomysły że się napatrzeć nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsza stylizacja jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń