poniedziałek, 28 maja 2018

„Szczęście nie jest stacją, do której przyjeżdżasz, lecz sposobem podróżowania” – Margaret Lee Runbeck

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem!
Dzisiaj trochę letnich zestawów. Pierwszy jest raczej elegancki - do prostej jasnej sukienki założyłam mocno zdobioną narzutkę. 
Drugi zestaw w intensywnych różowych kolorach stonowany szarą bluzką.
Trzeci składa się z białych lnianych spodni i czarno - białej tuniki.
Na koniec trochę wiosennych bukietów :)
Pozdrawiam :)!!!



94 komentarze:

  1. Fioletowa narzutka jest bardzo dekoracyjna. Drugi strój jest luźny, a zarazem taki elegancki z butami i torebką stanowią piękną całość -:) Pozdrawiam Reniu i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również udanego tygodnia życzę:))

      Usuń
  2. Jak zawsze elegancka.
    Kocham piwonie( zwłaszcza ich zapach), ale nie mam do nich ręki, nie chcą u mnie kwitnąć. :(
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też nie mam ręki do piwonii:)))te piękne bukiety dostałam od sąsiadki:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Reniu jak zwykle bardzo fajne stylizacje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Torebeczka z koralikami w kwiaty bardzo mi się spodobała! Cudna jest! W sumie wszystkie zestawy mi się podobają, ale najbardziej chyba ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziekuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się tunika z ostatniej stylizacji. Drugi zestaw to w całości moje klimaty. Piękne bukiety. Moje piwonie tak szybko przekwitły, że nawet nie zdążyłam nacieszyć się ich widokiem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))piwonie faktycznie szybko przekwitły i bardzo szybko opadają w wazonach:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Rewelacyjna narzuta, spódnica z drugiego zestawu też bardzo mi się podoba, a biały szal - poezja.:) Cudowne wazony i bibeloty Reniu, ślicznie u Ciebie. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Pięknie wszystko zestawiłaś Reniu:))
    Zachwycam się jak zawsze dodatkami!!!!
    No i kwiaty cudne... Ładnie u Ciebie i klimatycznie, aż chciałoby się usiąść i kawki napić :D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się u mnie podoba:))lubię robić w domu różne kąciki i zakamarki aby każdy mógł wybrać coś dla siebie:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Swietny cytat - zgadzam sie w 100%. A na ostatnim zdjeciu to jasminy? Az mi sie w glowie zakrecilo od zapachu. Moje jeszcze nie kwitna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jaśminy i pachną cudnie:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Nie wiem, który zestaw bardziej mi się podoba, bo wszystkie coś w sobie mają, wszystkie ładne i każdy na inna okazję :) Do tego Reniu zawsze masz piękne torebki, a dziś to i koszyczek, tak obecnie modny, się znalazł :)) Bukiety piękne, kwiaty uwielbiam, więc w zasadzie wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:))jak się okazuję koszyczków u mnie kilka się znalazło:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Zdobiona narzutka z pierwszego zestawu dodaje elegancji razem ze złotymi bucikami i torebką.
    Zwróciłam też uwagę na wspaniały koszyk bo ostatnio ze swoim sie prawie nie rozstaję tak mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))koszyczki zawsze lubiłam i nosiłam,cieszę się że mają swoje pięć minut:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Piękna narzuta i wszystkie Twoje stylizacje. Bardzo lubię piwonie,Szkoda,że w tym roku tak szybko przekwitają. Bukiciki są bardzo ładne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))wszystko w tym roku bardzo szybko przekwita:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Super przesłanie, z którym zgadzam się po całości. Zawsze powtarzam, że liczy się podróż. Jeśli mnie cieszy, jeśli idę do przodu, to jest dobrze i nieważne co myślą inni... nie jeśli sama droga mnie cieszy i widzę swój rozwój. :)

    Uwielbiam Twój uśmiech, zawsze dodajesz mi nim radości!!! Świetne zestawy, toż ty naprawdę potrafisz się ubierać, co inspiruje. Bukiety śliczne, wazony również. Życzę pięknych, radosnych dni droga Reniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))uwielbiam Twoje komentarze,zawsze tyle pięknych słów piszesz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Przepiękna torebeczka w kwiaty☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kreacje Reniu. A torebka w róże - cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja bardzo fajna!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są te kreacje. Zawsze podziwiam ludzi, którzy zawsze potrafią się ubrać, nawet wtedy, kiedy niewiele mają w swoich szafach. Bardzo lubię do Pani zaglądać też ze względu na uśmiech, którym obdarza Pani swoich czytelników. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))miło mi to czytać:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  17. Widać u Ciebie lato, jest koszyk, są cieńsze bluzeczki i sa kwiaty...super...a pierwszy zestaw bardzo elegancki...pozdrawiam Reniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację lato się panoszy:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Reniu, jak zawsze z klasą. Cudne te złote buty, a haftowana torebka po prostu...mniam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Piękne zestawy , każdy inny i każdy ciekawy. We wszystkich wyglądasz znakomicie . Z każdej fotografii bije od ciebie ciepło. Cudne bukiety , piwonie uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów:))ja też bardzo lubię piwonie:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Kochana świetne stylizacje!!!Ta pierwsza mnie zachwyciła.Przepiękne kwiaty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  21. Jak dla mnie po raz kolejny wygrywa zestaw pierwszy jest bardzo elegancki idealnie sprawdzi się na wielu uroczystościach:)


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))właśnie zbliża się pewna uroczystość:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  22. You look wonderful, Renia! So joyful and playfully elegant. I love the first jacket, and the two purses in your outfits #2 and 3. Happy (almost) Summer!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachciało mi się aż piwoni powąchać!😉 Pierwsza stylówka to prawie barok, trzecia rządzi lnem, ale najbardziej podoba mi się druga. Bo taka wdzięczna i optymistyczna 😉✌️☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))moje piwonie już opadły i zostały tylko na zdjęciach:(((Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Najbardziej na każdym zdjęciu uwagę przykuwa Twój fantastyczny, SZCZERY uśmiech! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. W pierwszym zestawie - przepiękna narzutka, uwielbiam koronki, hafty... w drugim - chętnie zabrałabym Ci torebeczkę a trzeci zestaw cały mój... SUPER ZESTAWY jak zawsze... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też lubię koronki:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  26. Fajne zestawy. Podobnie jak Ty uwielbiam torebki.
    Pozdrawiam.
    regian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  27. Co zestaw to ładniejszy, jednak moją uwagę przyciągnęły przede wszystkim świetne torebki :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))torebki to taki mały nałóg:)))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. Przepiękne stylizacje, w sercu maj, na zewnątrz piękne kwiecie :-) Kocham peonie :-) Pozdrawiam Reniu i dziękuję za wszystkie miłe odwiedziny :-) U mnie trochę kiepsko z nastrojem - humorem. Miesiąc temu zmarła moja mama i tak mi się dalej klepie bez niej. Buziaki Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro Dorotko z powodu śmierci Twojej mamy.Moja też już odeszła i rozumiem Twój żal.Pozdrawiam serdecznie i dużo siły życzę!!!!

      Usuń
  29. Piękne zestawy Reniu i jak zawsze cudowne dodatki. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Reniu, no i jak zawsze zachwycona jestem każdym z zestawów. Masz niesamowitą łatwość pięknego łączenia rzeczy i dobierania do nich dodatków. Wszystko w punkt.
    Bukiety piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  31. Reniu,zawsze tworzysz piekne zestawy :) Kazdy inny i pelen inspiraji:)Ostatni z bialymi ,lnianymi spodniami jest moim uubionym :))) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Pierwsza stylizacja tak niezwykle elegancka. To koronkowe bolerko i buty śliczne, a torebka - wiadomo, my szalone torebkowe dziewczyny. :D :)))))) Twoje następne pomysły różnie ciekawe - ta biało-czarna z koszyczkiem cudownie letnia. ALE OCZYWIŚCIE - pierwsze skrzypce gra haftowana torebka z drugiej stylizacji PRZEPIĘKNA. Dziękuję za bukieciki kwiatów ;) :))))) . Pozdrawiam - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:))cieszę się że Ci się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Wszystkie super, ale druga stylówka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  34. Buty i narzutka przepiękne! No i te majowe bukiety. Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Reniu ty zawsze masz coś ciekawego, ten pierwszy to cacko ubraniowe i złote buciki. Lniane spodnie czy bolerko ech wszystko piękne, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty Jolu zawsze napiszesz coś miłego:)))Bardzo dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  36. Kolejny raz chwalę za dobór dodatków, za uśmiech i rownie piękne stylizacje jak bukiety.
    Cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  37. Żakiet i złote szpilki https://zoio.pl/obuwie/szpilki - oba to po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń
  38. Reniu każdy zestaw ma to coś.
    Butkami z 1 zestawu się szczególnie zachwycam.
    Kwiatami także się zachwycam.
    Moc ciepłych pozdrowień zasyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zachwyt i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  39. zdecydowanie najbardziej podoba mi się zestaw nr 1 - rewelacyjna elegancja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  40. Reniu, narzutka i buty w pierwszym zestawie to istne cudo! Przepiękne są!!!!!!!
    Pozostałe oczywiście też mi się podobają! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi!!!Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  41. Reniu czekam na kolejne posty :)

    Buziaki:*
    Zapraszam cię na nowy post z pudrowym topem w roli głównej:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziękuję!!!miło mi że ktoś czeka na moje posty:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta narzutka z pierwszego zestawu skradła mi serce. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodatki jak zwykle masz zachwycające, szczególnie ta gobelinowa torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  45. Najbardziej podoba mi się drugi zestaw, przepiękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy zestaw jest przepiękny, chociaż pozostałe też mi się podobają.
    Haftowana torebka jest wspaniała!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  47. Moja mama szuka inspiracji na ślub chrześniaka muszę jej pokazać Twoje pierwszą stylizacje. Jest extra.

    OdpowiedzUsuń