poniedziałek, 15 października 2018

PHENOMENAL US - challenge 27

W kolorze liści/Autumn colours 

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatni postem! 
Tematem dzisiejszego wyzwania naszej fantastycznej grupy są kolory liści. 
W pierwszym zestawie bluzka i torebka nawiązują do koloru wiosennych liści. 
W zestawie drugim i trzecim liście przybierają kolory jesienne. 
W niedzielne popołudnie pojechałyśmy razem z córką Doliną Popradu do Muszyny,  aby podziwiać piękną kolorową jesień.  Na koniec trochę jesieni w naszym ogrodzie i oczywiście Hansio, który uwielbia sesje zdjęciowe.  
Pozdrawiam serdecznie!



117 komentarzy:

  1. Reniu pięknie i kolorowo u Ciebie :) Każdy zestaw bardzo mi się podoba, ale pierwszy to mój faworyt :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Idę na poszukiwanie żółtych spodni - bardzo inspirujące, a ja mam z tym kolorem kłopot. I znów kolejne ciekawe torebki... ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!żółty to mój ulubiony kolor ale ubrań mam w nim niewiele:))torebki to taka moja słabość:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. AAAAAA TE ŻÓŁTE BUTY !!!!!!!!!!!!!!!! Cudowne : ))))))))))))))))) W ogóle żółte spodnie i ta cała stylizacja - fantastyczna. Zielony komplet fenomenalny, z torebką, którą chyba bardzo potrzebuję ... natychmiast !!! I wreszcie bardziej stonowony zestw w tym ciekwym kolorze łososiowym - cudnie. Przepiękne zdjęcia i jesienne propozycje :) )))) Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów:))torebka zielona już od dawna w mojej szafie i wciąż mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. Piękne jesienne zestawy,bardzo ciekawe dodatki Pani Reniu,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje! Jesienne i już takie cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zakochałam się w stylizacji w kolorze wiosennych liści. Hans jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Reniu Bardzo do twarzy ci w zielonym :D Mam takie samo puzderko w domku :)

    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na post ze zdjęciami z bajecznego Zakynthos WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wpisujesz się w słoneczną jesień :) Ładnie wyszło, a zestaw pierwszy najbardziej mi się podoba :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:)))Dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Reniu wspaniałe te Twoje kolory liści!!! Zieleń zachwyciła mnie na maxa!!! I Hansio oczywiście:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne stylizacje i urocze zdjęcia :) Zawsze zachwycam się Twoją piękną biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu mnie tez urzekł pierwszy zestaw. Pięknie Ci w tym odcieniu zieleni, a jesienią niektóre drzewa nadal są zielone. Super . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, wszystkie zestawy są bardzo ładne ale pierwszy podbił moje serce.
    Piesio jest prześliczny, jednak wygląda na groźnego. Być może się mylę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Hans jest spokojny i bardzo lubi ludzi ale jest duży i wzbudza respekt:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Jesień w pełnej krasie :) Pięknie Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawy.Siateczka do ostatniego zestawu przypomniała mi te, które robiliśmy na pracach ręcznych w podstawówce. A jesień taka kolorowa. Podziwiam to dzikie wino, wspaniałe. :)Psiunio świadomy swojej urody. Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))dzikie wino nabrało teraz cudownych kolorów:))masz rację okropny zarozumialec z tego naszego psa ale bywa też uroczy i słodki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Reniu, zachwycasz pozytywną energią, którą emanujesz a zestawy wszystkie jak najbardziej jesienne i bardzo pięknie wyglądasz. Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Renia jesienna pełnią barw 😉 Zwłaszcza jedynka jest kapitalna, ale i te żółcie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Kochana pięknie i jesiennie!!! Wspaniałe stylizacje!!!Super dodatki!!! Hans przeuroczy!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wszystko połączyłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory jesieni to moje ulubione kolory. Bardzo fajnie zestawy zaprezentowałaś Reniu. Jesień w Twoich okolicach cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jesień to wspaniały czas kolorów,zwłaszcza kiedy świeci słońce:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Najbardziej Reniu podobasz mi się w tej zielone bluzce. Twój piesek jest zachwycający. Ja także bardzo kocham zwierzęta. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:))mamy jeszcze jednego psa ale on nie zainteresowany sesją:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  21. Ach, wiesz Reniu jak ja ukochałam szmaragdową zieleń. Dlatego dla mnie ten pierwszy zestaw jest naj! A jesień w najbliższej twojej okolicy jest przepiękna! Pozdrawiam serdecznie Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to piękny kolor:))Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  22. Miło Cię widzieć :) Pięknie wyglądasz i też masz sporo liści do grabienia, tak samo jak i u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))lubię szeleszczące liście jesienią i chętnie grabie:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  23. Reniu, przecudnie znów wszystko skomponowane, pierwsze piękne zielenie ton w ton, drugie jesienne brązy, a trzecia stylówka wiosennie trendowata już, bo żółty teraz króluje w sklepach, ale ma królować wiosną :) Twoje dodatki są perfekcyjne :) Tulę Hansia mocno :)(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i Hansio za przytulenie również dziękuje:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Cudne jesienne odzieżowe klimaty. W tej tunice i spodniach wygląsz świetnie. Owczarki najmądrzejsze psy , miałam kiedyś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))masz rację to mądre psy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. Ależ przepiękny odcień zieleni pierwszej stylizacji!No i ten piesio☺☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w Twojej zieleni, cudowna.
    Jesień u Ciebie Reniu w pięknych kolorkach.
    Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać Basiu:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  27. Pierwsza stylówka odjazdowa - a buty żółte! miazga! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Reniu powiem szczerze, że zieleń to Twój kolor. Mega Ci w nim do twarzy. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  29. Pięknie w Twoim jesiennym ogrodzie i pięknie Ci w zieleni. A zielona torebka i żółte buty mnie zachwyciły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))dzisiaj trochę tej jesieni wygrabiłam :))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Taj ja już pisały dziewczyny, pierwszy zestaw cudny !

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie osobiście bardziej przypadły do gustu stylizacje jesienne, wyglądasz super a butki musztardowe - rewelka :-) Wycieczka super, piekna jesień :-)Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  32. Pani jesień pełną parą;-)) Pięknie:-)) No i piesio mnie urzekł:-))
    Pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Super Reniu wyglądasz. Zestaw drugi rewelacja taki typowo jesienny. Zdjęcia fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  35. Bardzo fajne zdjęcia. Spodobały mi się Toje stylizacje i ta zielona torebeczka to cudeńko jest.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  36. Rewelacyjne dodatki! Uwielbiam ludzi z pasją. Cudowne zdjęcia i wspaniały pies. zaobserwowałam bloga i zostanę na dłużej. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Agnieszko:)))bardzo się cieszę że do mnie zajrzałaś i że Ci się spodobało:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  37. Jak zawsze każda ze stylizacji super i te dopracowane w każdym szczególe dodatki. Jestem pod nieustającym wrażeniem :D
    Widoki przepiękne, no i psisko cuuudo <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))widoki już niestety psuje pogoda:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  38. Zieleń z bielą - no rewelacja!!! wygląda to super! No i piękną jesień nam pokazałaś:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))jesień u nas już trochę poszarzała:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  39. Piekne zestawy i dodatki:) i jesien tez cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie Pani wygląda :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Reniu,jak dobrze oglądać Ciebie zawsze radosną i uśmiechniętą - odwiedzanie Twojego bloga wprowadza mnie w dobry nastrój - bardzo lubię połączenie koloru żółtego z czernią i do tego piękna w tej samej kolorystyce biżuteria - pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  41. świetne zdjęcia :D drugi zestaw super :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten kolor bluzki jest świetny, idealnie pasuje do torebki! :)

    https://przezoobiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Reniu każda Twoja "liściasta" propozycja jest świetna.
    W zielonym soczystym kolorze jest Ci bardzo ładnie.:)
    Przepraszam, że piszę dopiero dzisiaj, ale przygniata mnie rzeczywistość.
    Pesio jest cudowny. W Muszynie byłam kiedyś moimi rodzicami i bratem, jeszcze jako mała dziewczynka.:)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Basiu dziękuję:))z rzeczywistością też ostatnio u mnie trudno:((ja mieszkam 40 kilometrów od Muszyny ale bardzo rzadko tam jestem:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  44. Zdjęcia na najwyższym poziomie! :)

    Zapraszam do oceny moich na fotoblogu :D

    https://wiecejnizpiksel.blogspot.com/2018/10/meski-styl.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Reniu... porwalas mnie zielonym lookiem ,chociaz nie zolto -czarnym :)))) sama nie wiem .... jeden i drugi wspanialy . Piekna ta Twoja jesien ....kolorowa,energetyczna i bardzo w trendach :) pieknie ,buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo zachęcające co piszesz:))o trendach uczę się od Ciebie:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  46. Śliczne stylizacje. A pies taki uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super Pani łączy kolorki z resztą stylizacji *.* Świetny blog :*
    Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  48. W pierwszym zestawie wyglądasz tak, że mi mowę odjęło... jakie piękne połączenie kolorów! I jak pięknie ta zieleń pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Reniu gdzie jesteś czekam na nowe posty:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  50. Reniu pięknie wyglądasz w zieleni :)Cudowne dodatki :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny pomysl z tymi stylizacjami w kolorze lisci
    sliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny odcień zieleni., Zastanawiam się skąd Ty bierzez takie fajne dodatki?

    OdpowiedzUsuń
  53. Reniu, zieleń Ci bardzo pasuje. Pięknie wyglądasz.
    Jak miło oglądać takie słoneczne jesienne dni.
    Szkoda, że to już wspomnienie.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Woow piękne stylizacje i w każdym Tobie bardzo ladnie :)
    ps. moja mama też się nazywa Renia :) :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Reniu wszystkie zestawy piękne i kolorowe. Piękna zielona bluzka. Uwielbiam twoje dodatki, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękna zielona bluzka,a Hansio coraz piękniejszy ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne kreacje i fajne widoczki! Pogłaski dla piesia i buziaki dla Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwsza stylizacja super. Zazdroszczę pozytywnie ten zielonej torebki, a żółte buty są cudne

    OdpowiedzUsuń
  59. REniu kolekcja w kolorze malachitu jest cudna, uwielbiam ten kolor,...no i te żólte spodnie i czółenka super!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Połączenie zieleni z białym jest najlepsze! :) świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękne stylizacje :) I dodatki tak świetnie z nimi współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkie zestawy piękne. Ziele najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkie stylizacje są piękne, ale ta pierwsza skradła moje serducho - uwielbiam taki odcień zieleni. Coś pieknego!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  64. Zielona i żółta stylizacja super, cudne nasycone kolory.Reniu, groźny piesio ale sliczny. Mieszkasz w pięknych okolicach.
    Pozdrawiam cie serdecznie .:))

    OdpowiedzUsuń
  65. Zestaw zieleni z biela jest dla mnie arcyfajny :)))) choc i pozostale sa bardzo fajne :)) pieknie Reniu :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  66. Reniu, zawsze sobie poprawiam humor jak do Ciebie zaglądam, tyle w Tobie radości, ciepła, dobroci. Poza tym kolorystycznie jesteś mi bardzo bliska, zielenie, granaty, panterka, burgundy... Kapelusz - przepiekny - mam oidentycznym kształcie, tyle, że bordowy. no i ta miłośc do piesiuczków... Baaardzo Cię lubię i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. I looove green with white outfit - awesome! Beautiful photos of nature and your sweet dog!

    OdpowiedzUsuń