sobota, 8 grudnia 2018

"Książki na półkach więcej mówią o człowieku niż jego życiorys zapisany odręcznie na kartce papieru." Janusz Leon Wiśniewski

Witam serdecznie po dość długiej przerwie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem! :)
Dzisiaj, jak zwykle, trzy zestawy. Pierwszy z nich jest w odcieniach brązu. Z brązowym garniturem ładnie łączy się panterkowy wzór na szalu i torebce.
W drugiej propozycji chciałam się pochwalić nowym niebieskim żakietem. Na zdjęciach tego niestety nie widać, ale ma on wplecioną złotą niteczkę. Czarne wykończenia na żakiecie wymusiły dodatki właśnie w tym kolorze.
W ostatnim zestawie przewagę ma granat. Bordowa jest tylko torebka i buty, w których ostatnio bardzo często chodzę.
Na koniec kilka zdjęć z mojej kuchni, w której w ostatnim czasie piec zmienił kolor na biały.
Drewnianego bałwanka oraz choinkę zrobiła moja synowa.
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę :)!!






















112 komentarzy:

  1. Stęskniłam się za Tobą Reniu. Śliczne i niebanalne stylizacje.:) Cudna kuchnia z duszą.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo miłe:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu dech zapiera, takie piękne te zestawy, zawsze podziwiam. Tak idealnie zgrać dodatki i całość, to tylko Ty potrafisz , panterka, granaty, torebki , cudne wszystko i twoja kuchnia i ta choinka, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle pięknych słów:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. Reniu jak miło Cię widzieć. Śliczna kuchnia, te miedziane garnki i porcelana w motywem regionalnym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy zestaw jest inny, ale w każdym wszystko do siebie pasuje, czarne szpilki są obłędne. Piec z niebieskimi dodatkami śliczne. Masz bardzo zdolną synową.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))w szpilkach już teraz coraz rzadziej chodzę niestety:(((synowa zdolna i pomysłowa,jak tylko ma czas chętnie robi różne cudeńka:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Śliczne zestawy. Bardzo mi się podobają buty z ostatniego, marzę o takich, bo nie mogę nosić na obcasach. Kuchnia wygląda prześlicznie. Na stole widzę paterę z rozalinowego szkła, tyko nie wiem co takiego złotego jest na niej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))Ja też już na obcasach nie mogę chodzić:(((na paterze jest wieniec adwentowy,który kiedyś koleżanka przywiozła mi z Włoch:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Własnie choruję na takie bordowe buty :)
    Reniu miłego tygodnia Tobie również życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję:))buty kupiła mi córka i są bardzo wygodne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Reniu po przerwie, wszystkie zestawy super, dzisiaj nie mam faworyta. Pozdrawiam cieplutko, miłego tygodnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również miłego tygodnia życzę:))

      Usuń
    2. Radosnego świętowania, buziaki...

      Usuń
  11. Reniu, ale Cię długo nie było! Zestawy ciuchowe super, ten wielki szał idealnie dodaje klimatu! Granaty też piękne (zaraz sama wskakuję w ten kolor) 😉 No a te drewniane cudeńka... Bardzo takie lubię 🖤 O kaflowej kuchni to już w ogóle nie wspominając... 😍☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))też lubię takie drewniane ozdoby:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  12. Reniu, prześliczne zestawy. Świetne botki "workery".
    Kuchnia zmieniła swoje oblicze. Bardzo fajnie wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!kuchnia przede wszystkim zrobiła się jaśniejsza i jakby bardziej uporządkowana:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Ostatni zestaw podoba mi się najbardziej :) Bałwanek i choinka ślicznie wyglądają. Synowa to uzdolniona artystycznie kobieta :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i synowej:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  14. Wszystkie zestawy świetne, prawdziwa kobieta sukcesu :) Świątecznie już u Ciebie i tak przytulnie... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))z tym sukcesem to u mnie różnie hi hi hi:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Reniu, dobrze, ze jesteś. Bardzo sobie cienię Twoje posty. Torebka czarna ze złotymi okuciami jest cudna. Wszystkie zestawy maja w sobie to coś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))jest mi niezmiernie miło że tak myślisz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Reniu we wszystkim wyglądasz stylowo i z klasą. Piec kaflowy wygląda cudnie w komplecie ze starociami i niebieskim włocławkiem . Dekoracje świąteczne są super. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi miło że Ci się podoba:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie to wszystko połączyłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zestawy a traperki w zestawie z kapeluszem przecudnej urody :-) Masz zdolną synową Reniu, cudne ozdoby. Kuchnia nabrała blasku dzięki rozjaśnieniu - super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w swoim i synowej imieniu:)))tez uważam że kuchnia lepiej teraz wygląda:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. "Choruję" na panterkową chustę. Może gwiazdor przyniesie? Buty muszą być bardzo wygodne. Kiedyś biegałam tylko w szpilkach, od 2 lat cenię wygodę.
    Zazdroszczę Ci kaflowej kuchni. Przypomina mi dom moich kochanych Dziadków.
    Gratuluję kreatywnej synowej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))ja też już muszę stawiać na wygodę:))))synowa kreatywna i to bardzo:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Wspaniały cytat, śliczne styluzacjei cudowna choinka☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu :) Cudnie, że jesteś, pięknie Ci w granatach, czy bardziej kobaltach, cudne te świąteczne dekoracje :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Oleńko i cieszę się że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  23. To prawda, że książki wiele mówią o człowieku. Dlatego, kiedy do kogoś idę od razu zaglądam na półkę z książkami. Gorzej, kiedy takowej nie posiada :) Reniu, jak zwykle wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas książek pod dostatkiem:)))tylko czasem czasu brak ale staramy się:))))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Domyślam się że chodzi o mojego wnuka:))))Mały juhasik nie mieszka z nami:(((Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. Zestawy są eleganckie,a kuchnia z białymi płytkami i niebieskimi dodatkami jest ładniutka. Zdolna masz synową.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta panterkowa chusta "zrobiła świetną robotę". Wyszła fantastycznie. Podoba mi sie tez druga propozycja - prawdziwa klasyka i elegancja. Co do trzeciego zestawu to uwielbiam granat, a buty czaderskie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:))buty są super wygodne:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Moje książki mówią o mnie,że jestem chaotyczna, tyle ich jest🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy że je bardzo lubisz:))u nas też ich mnóstwo:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. Fajne stroje. Trzecia stylizacja jest moja ulubiona. Biały piec wygląda przytulnie i jest ślicznie udekorowany. Bałwanek i choineczka super!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów:)Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  29. Bardzo ładne stylizacje, a cytat na samym początku jest piękny i prawdziwy ^^ Świetny bałwanek oraz choinka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Świetne stylizacje brakowało Cię tutaj Reniu:)

    Buziaki:*

    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się bardzo:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przejmuj się przerwami Reniu, czasami trzeba odetchnąć by z wiekszą siłą powrócić :))) Zestawy pięknie dobrane, masz dar komponowania kolorystycznie! Brawo! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa:)))czasami przerwy same się robią a my nie mamy na nie wpływu:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Super wyglądasz Reniu. Genialne zestawy, a bluzeczka w pierwszym bardzo mnie sobą zauroczyła. :) Cudowne ozdoby świąteczne, zdolna rodzinka. <3

    Wspaniałych chwil kochana Reniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:)))Pozdrawiam serdecznie i również wspaniałych chwil życzę:))

      Usuń
  34. Świetnie Pani wygląda! A ta kuchnia... Ten piec, ten wystrój...Przypomina mi dzieciństwo i dom mojej babci.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Reniu, Ty jak zwykle w formie ;) Pięknie wyglądasz i dodatki ciekawe.
    A słowa: "Książki na półkach więcej mówią o człowieku niż jego życiorys zapisany odręcznie na kartce papieru."
    Dużo w tym prawdy.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do cytatu też tak myślę:))Dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  36. Reniu droga, ten żakiecik i torebka z 2 zestawu są cudne.
    Bardzo wytwornie wyglądasz.
    Choinka jest słodka! Zresztą za każdym razem zachwyca mnie wystrój Twojego domu.
    Odpiszę, proszę o cierpliwość. Od kilku dni boli mnie bardzo głowa. W blogosferze jestem z doskoku.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)))

      Usuń
  37. Reniu, wszystkie zestawy super! Ta panterkowa chusta rewelacja :) a choinka i bałwanek cudo! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czarne szpilki i torebke do par, kradne.... Fajne klasyczne stylizacje. Pozdrawiam. Wesołych świąt życzę..

    OdpowiedzUsuń
  39. Kazdy z zestawow ma w sobie cos intrygujacego i niepowtarzalnego i w kazdym wygladasz swietnie :)) buziaki Renata
    ozdoby z drewna wybitne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  40. Bardzo fajny cytat, ten o książkach. Mnie zauroczyła panterka, intrygująca... Jak zwykle u Ciebie ciepło i rodzinnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  41. Cieszę się, że jesteś ☺ Wszystkie trzy zestawy fajne, w każdym coś ładnego. A to panterkowy szal, a to żakiet, a to buty. Twoje dekoracje, jak zawsze urocze i klimatyczne ☺ Bardzo lubię do Ciebie zaglądać ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  42. Reniu przepiękne stylizacje! Bałwanek mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  43. w stylizacji z panterką wyglądasz tak fajnie, z pazurem - podoba mi się!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  44. Piękne zestawy pokazałaś nam Reniu :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana wspaniałe zestawy!!! Uroczy bałwanek i piękna choineczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne zestawy i cudowna modelka z uśmiechem na ustach. Twoje buciki i torebki... ach cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Reniu! Jestem zachwycona metamorfozą pieca! Wygląda teraz rewelacyjnie! Jakiej farby używałaś? Czy w użytkowaniu się sprawdza? Zestawy bardzo mi się podobają, ale urzekł mnie ostatni-granatowy. Pozdrawiam już świątecznie Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))piec sprawdza sie całkiem dobrze:)))to była olejna matowa farba:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  48. Jak zwykle elegancko! A latarenki i naczynia wspaniałe!
    Zdrowych,rodzinnych Świąt Reniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Za życzenia dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  49. Droga Reniu!
    Życzę Ci wielu pięknych, chwil, roziskrzonych wspomnieniem, rozbrzmiewających kolędą, tlących ciepłem domowego ogniska i miłością bliskich.
    Magicznych Świąt!

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:))Pozdrawiam i miłego dalszego świętowania życzę:))

      Usuń
  50. Pozdrowienia cieplutkie wysyłam :-))) Droga Reniu, życzę Ci cudownych wyjątkowych Świąt Bożego Narodzenia, chwil magią otulonych uśmiechniętych i szczęśliwych :-))) Niech pierwsza gwiazdka spełni Twoje najskrytsze marzenia i swoim zaczarowanym blaskiem niech ścieżki Twojego życia opromienia :-))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te wspaniałe życzenia:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego dalszego świętowania życzę:)))

      Usuń
  51. W pięknych kreacja świątecznych pewnie u Ciebie :-) Dal Ciebie i całej rodziny zdrowych, wesołych świąt :-) Szczęscia na cały 2019 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i również serdeczności przesyłam:))

      Usuń
  52. Reniu wszelkiego dobra na te święta i kolejne dni, uśmiechu i wielu dobrych dni
    ściskamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i was również mocno ściskam:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  53. W drugim zestawie wyglądasz bardzo elegancko - Reniu kochana życzę Ci wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku szczęścia, spokoju i radości w każdym dniu - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i Tobie również dobrego roku życzę:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  54. Droga Reniu!
    Pragnę Ci życzyć by Nowy Rok przyniósł Ci wszystko to o czym marzysz i czego pragniesz. Niech to będzie piękny rok dla Ciebie i Twoich bliskich!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia:)))Tobie i twoim bliskim również dobrego roku życzę:))

      Usuń
  55. Fantastic site. A lot of helpful info here. I am sending it to a few friends ans
    also sharing in delicious. And certainly, thank you to
    your effort!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zestawy śliczne. Mi też ostatnio ciężki idzie pisanie na blogu. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdeczności przesyłam:))

      Usuń
  57. Outfit w kapeluszu świetny :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Piec wymalowany na biało wygląda super 😘

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak zawsze uśmiechnięta. Miło zagkądać do Ciebiie. Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  60. Panterka to jest to! :)
    Ps ja też miałam drewnianą choinkę w tym roku. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Trzy zestway - każdy tak bardzo inny, ale wszystkie świetnie dopasowane, dopracowane, ba ... dopieszczone.
    Fantastyczne propozycje - kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  62. The blue and burgundy look amazing together!! Your kitchen looks so lovely and warmly welcoming.

    OdpowiedzUsuń
  63. Patrzę i widzę uśmiechniętą , promieniejącą kobietę.
    Fajna babka musi być z Pani!

    OdpowiedzUsuń
  64. Kuchnia jest bajeczna! Te dodatki! Jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń