poniedziałek, 14 stycznia 2019

Phenomenal Us - Challenge 39

W krainie futrzaków / Cuddly Furry Land


Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
Dzisiaj kolejne wyzwanie wspaniałej grupy Fenomenalnych - tematem są futrzaki. W mojej szafie jest niestety niewiele futrzanych rzeczy, więc nie było łatwo :)
W pierwszym zestawie do czarno - białej bazy dobrałam futerkowy szalik i torebkę.
W drugim zestawie główną rolę gra kożuszek oraz futrzane mitenki i torebka.
Mam nadzieję, że temat ogarnęłam.
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę! :)












#phenomenalus #phenomenaluschallenge #widzialnefenomenalne #phenomenaluswkrainiefutrzakow #phenomenaluscuddlyfurryland

97 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam futrzaki (powtarzam to w wielu komentarzach) i nawet mam ich kilka, jak i też dodatki z futerkiem. Niestety tym razem nie udało mi się nic przygotować na to wyzwanie. Będę podziwiała pomysły innych. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Grażynko że zdążysz,bo wyzwanie dopiero za tydzień to ja się pomyliłam:))Dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Taka zemnie gapa hi hi:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Pięknie Ci w obu zestawach. Torebki z futerka są bardzo ciekawe. U mnie zima w pełni, jak chyba wszędzie .Pozdrawiam gorąco ❤ 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))u nas temperatury plusowe ale bardzo wietrznie:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Piękny korzuszkowy serdaczek i te rękawiczki do tego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Futrzaków u mnie też niewiele ale może coś wymyśle, zobaczę! Reniu słonko, wyzwanie dopiero za tydzień a drugi zestaw super...pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:))już się zorientowałam że jest coś nie tak,ale trudno:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Piękne stylizacje na zimę ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wspaniałe zestawy!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje i również pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że ogarnęłaś temat. :) Super zestawy, ty jak zawsze promiennie wyglądasz. W zestawie numer dwa wyglądasz super uroczo. <3

    Cudownego tygodnia, cieplutko pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))miło mi to czytać:)))również serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Uwielbiam futrzaki :) Piękne zestawy Reniu nam pokazałaś :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do futrzaków dopiero teraz się przekonuje:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Obie stylizacje mi się podobają, choć bliższa mi jest ta pierwsza.
    Futrzakowej garderoby chyba w mojej szafie nie znalazłabym. W tym roku nawet gdybym była w posiadaniu takowej, nie miałabym okazji, by ją założyć. Od kilku miesięcy plucha, słota i dodatnie temperatury.
    Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))u mnie futrzaków też niewiele:)))a pogoda u nas bardzo futrzakowa:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. To może i ja zdążę z wyzwaniem, tym bardziej, że parę futrzaków mam. Bardzo spodobała mi się kamizelka, taka fajna w furmanskim stylu, marzy mi się taki kożuch. Torba futrzarska i manetki cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążysz,zdążysz Marzenko,to ja taki przed skok zrobiłam:)))Dziękuję za komentarz i pozdrawiam:)))

      Usuń
  12. Pierwszy zestaw taki bardziej elegancki. Bardzo podoba mi się ten kołnierz :) Drugi też super, po góralsku, bym powiedziała i są trzewiki. Wspaniale Ci Reniu wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))kołnierz był przy kapturze kurtki i ciągle się odpinał:)))a tak to sobie grzecznie siedzi:))Pozdrawiam serdecznie:000

      Usuń
  13. Bardzo ładne futrzane dodatki, szczególnie kamizelka przypadła mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię wszystkie futrzakowe dodatki zimą. Z chęcią Reniu zabrałabym Tobie wszystko do swojej szafy . Miłego dnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje, bardzo podoba mi się drugi zestaw.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, jesteś pierwsza :)
    Futrzaki Twoje świetne, przypomniałaś mi, że mam taką samą futrzaną torbę z Avonu :)
    Zestaw z kamizelką i czerwonymi dodatki świetny. Rewelacyjnie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jestem pierwsza i nikt mnie nie dogoni hi hi:))))bardzo sie cieszę że się odzywasz:)))Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Zdecydowanie ten drugi look :) ale już ci kiedyś Reniu pisałam że czerwień o twój kolor :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszeczkę za wcześnie, bo to dopiero w poniedziałek, ale nieszkodzi;)
    Świetne te Twoje futrzakowe pomysły Reniu!!!
    Urzekł mnie ten w czerwieni!!! Boski jest!!! Kradnę całość!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo chciałam wziąć udział w kolejnym wyzwaniu że przedobrzyłam:)))dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  19. PIękne stylizacje :) A futrzaki świetne :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugi zestaw świetny, ta kamizelka jest cudowna :) W obu stylizacjach bardzo ładnie, eleganckie wydanie też mi się podoba :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)miło mi że Ci sie podoba:))pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Nie dla mnie, nie cierpię futrzaków :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie zestawiłaś oba zestawy! W pierwszym wyglądasz elegancko, a w drugim także energetycznie :) Pozdrawiam Cię serdecznie Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:)))Dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  23. Such beautiful, cozy looks, dear Renia! Happy New Year!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również witam w Nowym Roku:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  24. Jak zawsze cudnie... ja też miałabym problem z tematem futrzaków, jedyne futerko jakie mam to przy zimowej kurtce :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))ten szalik jest właśnie od zimowej kurtki:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  25. Reniu, byłam niemal pewna, że zostawiłam komentarz. Jednak go nie ma. Najważniejsze, że jestem zachwycona twoimi stylizacjami. Piękne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:))))miło mi kiedy do mnie zaglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Ładne te Twoje futrzane dodatki. Torebka jest obłędna

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie, kocham futrzaki.....Piękne stylizacje, Pozdrawiam Pani Renu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię do Ciebie wpadać Reniu. Miło Ci widzieć na tle tej zimowej aury, której trochę brakuje we Wrocławiu. Śliczne te Twoje futrzaki. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:)))cenię sobie Twoje komentarze:)))))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  29. O ! I takie futerko to lubię, w dodatkach, nie pogrubia a grzeje i zdobi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:))ja myślę ze mnie to już nic nie pogrubi hi hi a ogrzać może:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Reniu, jestem fanką futrzanych bezrękawników i z chęcią przygarnęła bym Twój. Wyglądasz cudnie w czerwieni z futrzakiem. Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  31. Super kreacje! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Futerkowe pomysły są super. Nigdy do tej pory nie nosiłyśmy futrzanych torebek na przykład, a są FENOEMNALNE !!!
    Świetne propozycje - mitenki cudne :) ))))
    Pozdrawiam futrzakowo - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))torebki i mitenki wygrzebałam dawno temu w SH:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Uwielbiam futrzaki!
    Na Tobie wyglądają świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Reniu, szałowe są Twoje futrzane stylizacje. Użyłaś pięknego słowa mitenki, jestem ciekawa, czy większość wie, że są to rękawiczki bez palców.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:))mitenki to taka wdzięczna i delikatna nazwa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  35. Wybieram drugi zestaw :) Futrzaki są bardzo fajne, zwłaszcza torba z dodatkami. Wyglądasz pięknie,pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo:))Dziękuje i również serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  36. Reniu, pięknie Ci w tych futrzakach. Pozdrawiam serdecznie Danka

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne futrzaki, a Ty rewelacyjnie się w nich prezentujesz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podobają mi się Twoje futrzaki :) taka kamizelka to fajna rzecz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))kamizelka fajna i cieplutka:))pozdrawiam:))

      Usuń
  39. Super zestawienia. Nie zaprzeczam, że 2 zestaw bardziej się mi podoba- chyba to przez czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))mnie też już teraz zaczął sie bardziej podobać:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  40. Reniu Kochana, wiadomo że jesteś królową dodatków, więc nie dziwię się, ze także futerkowych. Uwielbiam Cię w mocnych energetycznych kolorach, ale zachwycam się oboma zestawami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Olu:))))dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  41. Reniu,temat ogarnelas i to bardzo fajnie :))) Tutrzane dodatki sa zawsze w punkt:) a futrzana kamizelka swietnie sprawdzila sie w warstwach Twojej stylizacji ,bardzo fajnie :))))
    buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne futerko! Bardzo podoba mi się i torebka i szalik. A zestawienie jego z intensywnym kolorem jest po prostu strzałem w dziesiątkę w tej stylizacji. Pozdrawiam serdecznie!
    Ola - Autorka blofa ZOIOMODA.pl i zapraszam serdecznie do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miły komentarz:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  43. Reniu, uśmiech plus futrzak równa się PIĘKNO :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zestawy. Bardzo ładne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie mogłam nauczyć się nosić futer, ale kołnierzyki futrzane , jakieś niewielkie dodatki do stroju ..........czemu nie.
    Zapraszam do mojej strony
    http://krystynaczarnecka.pl/

    serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też futer nie posiadam tylko raczej w dodatkach:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  46. Bardzo szykownie. Też lubię futerka jako dodatki. mam trochę w szafie, ale niestety naturalne, więc trochę obawiam się nosić. Na usprawiedliwienie dodam, że prawie wszystkie dostałam albo "odziedziczyłam", niemniej jednak mam do nich słabość.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nic się nie zmieniłaś Reniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń