poniedziałek, 4 lutego 2019

PHENOMENAL US - Challenge 40

GDZIE TEN KOC ? / WHERE IS THE BLANKET ?

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem.
Dzisiaj kolejne wyzwanie Fenomenalnych :)
Moje koce są zastępowane przez ciepłe szale.
Zestaw pierwszy to czarno- czerwona kolorystyka, w której bardzo dobrze się czuję, więc często właśnie te kolory wybieram.
W drugim do szarej spódnicy czarny żakiet, który dostałam od przyjaciółki.
Na koniec moje dwa maleńkie zestawy do herbaty.
Pozdrawiam serdecznie:)!!!




















#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusgdzietenkoc #phenomenaluswhereistheblanket

61 komentarzy:

  1. Pięknie Ci Reniu w czerwieni.:) Urzekł mnie pierwszy komplet herbaciany - cudo.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  2. Fenomenalnie jest i koniec i kropka!!!! Piękna czerwień, super torebka, a koronka marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Koc czy szal - w jakims sensie to to samo. Dopiero, jak sie nad tym zastanowić, to widac, że wszystkie tak własnie chodzimy od lat.
    Twoje propozycje sa bardzo ciekawe. KOLORY :) ))) radość i inwencja.
    A porcelana !!!! WOW - przepiękna :) )))))
    Kisses Kochana - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:))))szale towarzyszą nam przez całe życie:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. Faktycznie czerwień to Twój kolor .Szal z pomponami jest super . Picie hetbaty w takich filiżankach to sama przyjemność. Miłego dnia Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))filiżanki są maleńkie raczej dla lalek albo dekoracyjne:))ale mnie się bardzo podobają i te ich kasetki...:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Reniu Ty to, masz uśmiech pełen miłości. :) Piękne stylizacje, cudnie wyglądasz. Czerwony bardzo do Ciebie pasuje. No, a zestawy do herbatki są prześliczne. Miłego wtorku. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te piękne słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Pięknie, to wszystko wymyśliłaś i nam przedstawiłaś Reniu!
    Baaardzo eleganckie wersje kocowe:D
    Wspaniałe dodatki!!!
    Pięknie po prostu!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale mnie nie dziwi,że lubisz czerwień, bo bardzo Ci w niej do twarzy :)Oba zestawy mi się podobają. Nic dodać, nic ująć. Świetne! Spódnica w drugim fantastyczna! Pozdrawiam Cię serdecznie Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))tak jakoś tych czerwonych rzeczy u mnie się nazbierało:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  8. Bardzo ładnie Ci w czerwieni , Reniu :)Fajne te zestawy do herbatki :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)0

      Usuń
  9. Tak ślicznie wyglądasz :) Wręcz cudnie. Pierwszy zestaw bardzo ładny.
    ps. dziekujemy za wizytę na blogu i pozostawienie śladu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz:))na Waszym blogu jest bardzo interesująco i z przyjemnością tam zaglądam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Bardzo fajny zestaw kolorystyczny, pięknie wyglądasz kochana, moc uścisków.
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zestawy do herbaty urocze Reniu a Ty jak zwykle promieniejesz. Podoba mi się ten pasiak, super :-) Pozdrawiam gorąco i przepraszam że tak mało tu u Ciebie bywam ale mam za krótka dobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz:)))czas nam wszystkim bardzo ucieka:))cieszę się że wpadasz od czasu do czasu:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  12. Szale, narzutki, poncza, uwielbiam ☺ Czerwony zestaw z pasiastą spòdnicą bardzo ładny 😊 i oczywiście herbaciane zestawy. Oj masz tam cudeńka w swoim domu, masz ☺ zawsze podziwiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbierało się przez lat:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Bardzo ładne wszystkie zestawy. Wyglądasz w nich uroczo.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba zestawy bardzo Reniu dopracowane.I masz rację, cieplutkie szale, to po prostu takie "kocyki".
    Powtórzę za innymi: bardzo ładnie Ci w czerwieni.
    A komplet niebieski do herbatki porywam. :)
    Pozdrawiam Cię ciepło!
    Ps. Reniu za mną znów trudny czas, odpiszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))piszesz za mną to już jest optymistyczne:))Pozdrawiam Cię Basiu serdecznie i zdrowia życzę:)) Ps.będę czekać na wiadomość.

      Usuń
  15. Cudownie Reniu wyglądasz, promieniejesz wręcz! <3 Wspaniałe te Twoje zestawiki do herbaty, urzekły mnie :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  16. A ja jak zwykle podziwiam dodatki, ta torebka czarno - czerwona prześliczna i kolczyki fantastyczne. Zestawy do herbatki też super :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))to są te zestawy o których Ci pisałam:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  17. Reniu, obydwa zestawy są w punkt! Bardzo mi się podobają. Są zgrane, niczego tu za dużo. Fasony, kolorystyka... Najnajfajniejsza ta siwa spódnica 😉👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))siwa naj..jak na Sivkę przystało hi hi:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Miło by było napić się chińskiej herbaty z czerwoną damą i poplotkować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie Ci Reniu w czerwieni więc noś i już, drugi zestaw też super a torebusia to takie malutkie cudeńko. Porcelana piękna, ja od dłuższego czasu ma świra na punkcie białej...cieplutko pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))muszę Ci Basiu powiedzieć że w tej białej porcelanie coś jest...Ja też od pewnego czasu wyszukuję na starociach białe porcelanowe perełki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Zapraszam na herbatkę i na ploteczki:)))Dziękuje i pozdrawiam:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba zestawy ładne, podobają mi się, w obu wyglądasz dobrze. Kocykami czasami się otulamy, choć mnie bardziej kojarzą się z kanapą, dlatego teraz odpuściłam. Ale szalami jak najbardziej. Piękny ten twój zakątek, masz tak dużo wysublimowanych rzeczy, aż przyjemnie poprzeć na te cacka.

    OdpowiedzUsuń
  22. To bardzo miłe co piszesz:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Reniu, jak zawsze świetne stylizacje. Pierwsza szczególnie przypadła mi go gustu, bo kocham czerwień <3
    Zestawy porcelanowe cudne, takie cacuszka niesamowite :D
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:))czerwony to piękny kolor:))a zestawy porcelanowe to spełnione marzenia z dzieciństwa:))

      Usuń
  24. Cudna czerwień, a te zastawy do herbatki po prostu rewelacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze idealnie, wszystko dopracowane :), porcelana cudo nic tylko przykucnąć gdzieś wygodnie z pachnącą herbatką :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Ten pierwszy zestawik, wyszedł taki lekko folkowy. A na dole śliczna torebeczka. Zawsze podziwiam twoje dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana super stylizacje!!! Pięknie w nich wyglądasz!!! Wspaniałe zestawy do herbatki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  28. Pięknie Pani Reniu, biała spódnica cudna. Kompleciki herbaciane, też piękne. Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor czerwony jest stworzony specjalnie dla Ciebie, pięknie Ci w nim. Dodatki,jak zwykle diskonale dobrane. Zestawy do herbaty są wspaniałe,takie delikatne, tylko szkoda że filiżanki są takie malutkie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje:)))zestawy do herbaty są dla lalek:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
    2. Trafiłam na ten blog przypadkiem i będę tu zaglądać:) Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Serdecznie zapraszam i pozdrawiam:)

      Usuń
  30. Cześć Reniu. Pierwszy zestaw z szalem jest cudowny. Torebeczka z koralików również podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci sie podoba:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  31. Podoba mi się bardzo spódnica z pierwszego zestawu. Szale to niezastąpiona część garderoby. Nie tylko dają nam ciepło ale też są fajnym dodatkiem do każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))spódnica jest plisowana czego na zdjęciu niestety nie widać:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  32. Cudowne zestawy filiżanek! Och!! Cudowności. Pokochałam również kolczyki i torebeczkę do kompletu!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  33. Czerwień jest dla Ciebie Reniu.😀

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne pomysły z Twoimi szalami. Jak zwykle jesteś bardzo kolorowa i uśmiechnieta. Pozdrawiam Cie Reniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń