niedziela, 3 listopada 2019

"Są dwie drogi, aby przeżyć życie. Jedna to żyć tak, jakby nic nie było cudem. Druga to żyć tak, jakby cudem było wszystko." Albert Einstein

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za miłe komentarze w imieniu moim i córki!
Dzisiaj zestawy z ostatnich jesiennych ciepłych dni. Nowością są koszula z pierwszego zestawu, tunika z drugiego oraz płaszczyk z trzeciego. 
Na koniec moje maleńkie mebelki. Kilka pokoików już umeblowanych, ale to jeszcze nie koniec - uwielbiam wyszukiwać kolejne mebelki.
Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę! :)
























90 komentarzy:

  1. Przepiękna bordowa tunika, ma bardzo oryginalny dekolt. Ten kolor bardzo Pani pasuje, tak samo jak musztardowy. Działa wręcz odmładzająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuje i pozdrawiam:)))))

      Usuń
  2. Tym razem bylo mi trudno wybrac kreacje, ktora postawilabym na pierwszym miejscu, wszystkie sa fajne, no dobrze wybieram te pierwsza...lubue zestaw bialonienieski, koszula jest piekna. A gdzie Ty Reniu wynajdujesz takie mebelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))mebelków szukam na starociach albo w sklepach z używaną odzieżą,niektóre to prezenty:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Kocham koszule w paski, więc automatycznie pierwsza kreacja przykuła moją uwagę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, jak zawsze podoba mi się każda z kreacji. Super. Cudna bordowa tuniczka, i świetne bransolety :D
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  5. Tobie ładnie we wszystkich kolorach :) Podziwiam mebelki, śliczne. Taka małą laleczkę Łowiczankę też mam, a ta druga? Co to za laleczka? Możesz jej zrobić zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))ta druga lalka jest w stroju Macedońskim,przywiozła mi ją córka:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  6. Jak pięknie wyglądasz Reniu..., nie potrafię wybrać najpiękniejszego zestawu, wszystkie mi się podobają, łącznie z dodatkami i butami. Miniaturki przecudne.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Najbardziej podoba mi się koszula z pierwszego zestawu, a zwłaszcza apaszka pełniąca rolę nieformalnego krawata. Paseczki i kropeczki świetnie się tutaj zgrały:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))koszulę dostałam od przyjaciółki i też bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Stylizacje - rewelacje! A mebelki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Piękna stylizacja, uwielbiam takie torebki
    Do tej stylizacji sprawdziłaby się również torebka chanelka lub torebka z ćwiekami

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejuńciu, jakie mebelki!!! Uwielbiałam się bawić takimi maleństwami, ale takich cudeniek nie miałam, niekiedy samemu sie robiło jakieś dziwaczne pokraczne z tektury (wyobraźnia pracowała) :))) Coś wspaniałego <3 Aaaa, ciuchy! No, Reniu, Ty jak zwykle odlotowa dziewczyna! Trzecia stylówka wymiata! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku jaki piękny komentarz:))ja kilka mebelków miałam w dzieciństwie i kuchenkę,którą nazywano angielką:)))niestety nic nie przetrwało:)))Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  11. Wszystkie zestawy są świetne. Pięknie dobrane dodatki . Gdybym miała wybrać numer jeden to chyba ..... jedynka. Mebelki to nietypowa dekoracja , są super. Pozdrawiam Reniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  12. Jeju, jakie śliczne te mebelki!!!
    A zestawy świetne! Pokazują jaką masz fantazję Reniu!
    Urzekł mnie słoneczny:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))))dni coraz krótsze więc trzeba się rozweselać kolorami:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Koszula w paski zawsze na czasie, podoba mi się , super, w drugim zestawie zachwycił mnie kolor i fason bluzki, żółty teraz bardzo modny i fajnie w nim wyglądasz. Pozdrawiam Reniu, miłego tygodnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  14. Koszula z pierwszej stylizacji jest super, w trendach i z wielkim potencjałem. Torebki też bardzo ciekawe, a kolekcja mebelków - super. Podziwiam Cię za wyszukiwanie takich perełek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))te drobiazgi jakoś same wpadają mi w ręce:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Reniu, wszystkie zestawy są prześliczne. Koszula w paski fantastyczna.
    Miniaturowe mebelki są urocze.
    Pozdrawiam serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Łucjo:)cieszę się że Ci sie podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, jak zawsze, podziwiam Twoją umiejętność dobierania do strojów pięknych dodatków. Wszystkie stylizacje, choć różne, są bardzo ładne. Zachwycił mnie miodowy zestaw, no i oczywiście miniaturowe mebelki. Są przecudne.
    Moc serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Świetna koszula, a to zestawienie paski i groszki rewelacja, uwielbiam takie nieoczywiste połączenia. Płaszczyk ma piękny kolor, a tunika jest bardzo elegancka. Miniaturowe mebelki to małe cudeńka. Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))u mnie raczej ostrożnie z mieszaniem wzorów ale tu się chyba udało:)))Dziękuję i pozdrawiam<)))

      Usuń
  19. Świetny cytat, wolę tę drugą drogę ☺ Stylizacje jak zwykle cudowne,ale te mebelki mnie po prostu urzekły! Bardzo chciałabym im się przyjrzeć z bliska, po prostu cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))wszystkie mebelki są drewniane a dodatki metalowe lub ceramiczne:))takie było złożenie i staram sie tego trzymać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba koszula, świetne połączenie, żółć też bardzo fajnie się prezentuje, a to trudny kolor.
    Mebelki śliczne, przeurocze.
    Moc serdeczności Ci zostawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za serdeczności i miły komentarz:":))))Również serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  21. W pierwszym zestawie wyglądasz bardzo dziewczęco.Ostatni zestaw jest cudny a buty z guziczkiem moje wymarzone. Piękne mebelki Reniu. Pozdrawiam Ciebie i cała Twoja rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))przekażę pozdrowienia rodzinie:)))Ja również serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  22. Fajne zestawy Reniu. Koszula w prążki z tym niby krawatem oraz żółty total look :) Do tego ciekawe dodatki. Skąd Ty je bierzesz? Wszystko jest zawsze dopracowane. Do tego te urocze mebelki. Naprawę jest co podziwiać :)) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))wszystkie dodatki z ostatniego postu oraz większość ubrań to zdobycze z SH:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  23. Też się zastanawiam, jak Ty to robisz,że zdobywasz dodatki do swoich zestawów! Idealnie pasujące! Rewelacja :) A w mebelkach się zakochałam,ławka szkolna wymiata!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię odwiedzać SH a tam zawsze coś się znajdzie:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  24. Pozytywnie, zawsze z uśmiechem. Tak trzymać!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii! Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zaproszenie:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. Każdy zestaw jest bardzo ładny. Koszula z pierwszego- super, cały drugi i trzeci też mega. Na dodatek w każdym Ci do twarzy. Fantastyczna pasja z tymi mini mebelkami :) Buziaki, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarz:)))z mebelkami to jakoś taj samo wyszło,ale są takie urocze że nie mogę się powstrzymać:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Jestem na bakier z modą ale te mebelki mnie oczarowały. Są cudowne! Przepiękne hobby. Uroczo wyglądają na tej półeczce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z modą też na bakier:)))ale lubię ubrania i tworzenie różnych stylizacji:)))a mebelki też mnie zauroczyły i teraz szukam kolejnych:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  27. Renatko, w pierwszej się zakochałam :) ale wszystkie super! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  28. Miniaturowe mebelki mają swój urok :) Piękne nowości i zestawienia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne te żółte buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój pierwszy zestaw skradł moje serce:-)Mebelki są słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uśmiech, zgrane stylizacje i bijąca miłość do mody - idealnie! <3
    A mebelki? Urocze, słodkie, przyciągają moją uwagę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Do twarzy Pani w kolorze bordowym.
    Super zdjęcia. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejne bardzo ładne nowości, a mebelki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie Pani wygląda! Żółta stylizacja najlepsza! Buty ekstra! Super mebelki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Reniu, ta zółta stylizacja to jest bardzo słoneczna i wiosenna. Jakie cudne mebelki do domku dla lalek.

    OdpowiedzUsuń
  36. Reniu zdecydowanie musztarda to twój kolor SUPER:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak te stylizacje pasują do tego promiennego uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  38. pięknie Pani wygląda ! :)
    Zapraszam do siebie kochana na bloga a takze na mój kanal na yt :)
    stay-possitive.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UCuIH9j67mIcs1MNwx1OzCsg?view_as=subscriber

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle świetne nowości. Już jestem ciekawa kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pozdrawiam Reniu bardzo gorąco i dziękuję za liczne odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. łączenie printów - to mój faworyt! jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zachwyciłam sie tą koszulą z pierwszej stylizacji, ale dopiero te wszystkie żółcie - ach !!! to dopiero jest zachwyt !!!!!
    CUDNIE :) ))))
    A mebelki dla lalek :) - rewelacyjne :)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń