niedziela, 8 grudnia 2019

"To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące." Paulo Coelho


Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem.
Dzisiejsze zestawy przygotowałam już na chłodniejsze dni.
Zdjęcia zostały zrobione kilka dni temu - w tle widać jeszcze śnieg. Dzisiaj nie ma już po nim nawet śladu. 
W pierwszym zestawie nowością jest cieplutki sweter, który dostałam od koleżanki. W drugim  torebka oraz sweter z pięknie połyskującą srebrną nitką.
Na koniec trochę moich adwentowych dekoracji i kuchenny kredens z nowym wystrojem.
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę!




















46 komentarzy:

  1. Ładne dodatki i ta brożka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))bardzo lubię broszki:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Wyglądasz bardzo stylowo w obu stylizacjach! Srebrzysty kardigan to mój faworyt :-) Pięknie udekorowałaś swój dom, czuć klimat zbliżających się świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))lubię przedświąteczny klimat i chętnie przyozdabiam dom:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Reniu, uwielbiam Twoj dom - taki swojski, taki przytulny, pachnacy drozdzowym plackiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))jest mi bardzo miło:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  4. W drugim zestawie podobasz mi się najbardziej :)
    Dekoracje wspaniałe! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda stylizacja jest ładna. W pierszej zestaw kolorystyczny fantastycznie współgra. Broszeczka do tego super.
    Dekoracje domowe też bardzo ładne. Najcudowniejsze oczywiście stare zdjęcia rodzinne! Obrusik mam identyczny :) Goździczki miniaturki wróciły do łask i pieknie się prezentują. Zielone kaczusie niesamowicie słodkie. Brawo za pomysł Reniu. Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa:))goździki piękne i bardzo trwałe:)))stare zdjęcia to konik mojego syna:))jego i nasz dom ma ich mnóstwo:))kaczuszki kupowałam w SH i wcale nie w komplecie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  6. Śliczne stylizacje. Bardzo ładnie Ci w nich. Kredens kuchenny cudny. Widzę też ząbkowicką kurkę i fajną kolekcję samowarów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)))samowary w większości ze złomu:))a kurkę uratowałam przed śmietnikiem:)))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Reniu... druga kreacja jest bardzo elegancka, spokojna, ladnie Ci w niej...
    BArdzo podobaja mi sie stare zdjecia, ktore masz na scianach, to Twoja rodzina?
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))stare rodzinne zdjęcia to pasja mojego syna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Renia uwagę zwróciłam na piękne torebki, wiesz, że bardzo lubię torebki, choć nie mam ich jeszcze tyle co Ty. Druga stylizacja jest super, bardzo dobrze wszystko zestawione, wolę Cię w tym drugim zestawie, broszka i bransoleta cudo. Mieszkanko, takie wymuskane, widać, że kochasz je dekorować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))podobnie jak Ty też torebki lubię:)))masz rację uwielbiam dekorować dom:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Przepiękna broszka, w ogole jsk zwykle zachwycam się biżuterią☺ Piękne, eleganckie stylizacje☺☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja zdecydowanie bardziej Pani do twarzy :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny ten sweterek od koleżanki, ma taki spokojny kolor. Drugi zestaw bardziej elegancki, podoba mi się i w dodatku korzystnie w nim wyglądasz. Oczywiście Reniu Twoje dodatki są zawsze cudowne :)) Torebusia z drugiego zestawu piękna :)) Świąteczna dekoracja domu baaaardzo przyjemna dla oczu :) Pięknie tam u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))sweterek jest też cieplutki miły w dotyku:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  13. Fajne stylizacje i świetnie dobrane dodatki. Drugi zestaw bardzo mi się podoba, jest stonowany i zarazem elegancki. Piękne, klimatyczne dekoracje. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Piękne i te beże , i szarości... I torebeczki:D
    I wspaniały świąteczny klimat, dzięki tym ozdobom:))
    Buziaki Reniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweterek ze srebrną nitką jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreacje są śliczne, chociaż dużo bardziej zachwycam się ozdobami adwentowymi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Świetne stylówki, detale, torebunie! Zwłaszcza drugi, idealnie skomponowany, kolorystycznie i fasonowo. Lubię tak 👍👌🖤 No i Twoje cudne ozdoby... Reniu, kocham Twój domek 😍😉😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ze tak pięknie piszesz o moim domku:))też go lubię mimo różnych defektów:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  18. piekne stylizacje .. obie, ze nie wspomne o slicznych dodatkach no i o samowarach i tej lampie nafrowej ... super :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))samowar to zdobycze złomowe:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Jak zwykle wyglądasz ślicznie Reniu, buciki mnie zauroczyły. Drobiazgi dekoracyjne w moim guście, uwielbiam te duperele jak mawiała moja babcia. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię drobiazgi i jakoś mi nie po drodze z minimalizmem:))))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Reniu, wyglądasz uroczo. Jak zawsze jestem zachwycona twoimi zestawami i dekoracjami. Świąteczny klimat zapanował w Twoim domku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))bardzo mi miło to czytać:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  21. Witaj Reniu, pięknie wyglądasz w tej zimowej scenerii. Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu, sweterki są urocze, ale biżuteria mnie zachwyciła, uwielbiam bransoletki.
    Piękne świąteczne ozdoby przygotowałaś, już czuję Święta.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:))też lubię bransoletki:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  23. Super dekoracje w domku Reniu. Obie stylizacja ciekawe, mój faworyt to 2, torebusie cacuszka. Serdecznie pozdrawiam ❤️💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  24. Super - sweterki śliczne :) )))) i bardzo ładnie połączone z całą resztą.
    A Twoje skarby, kredens i te wszystie cudeńka - to właśnie same cudeńka :) )))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń