wtorek, 26 maja 2020

ZIELONY / GREEN

PHENOMENAL US – CHALLENGE 104

Witam wszystkich serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie mile słowa pod ostatnim postem.
W poście znalazły się zdjęcia do ostatniego wyzwania grupy Fenomenalnych. Dzisiejszy (a raczej wczorajszy :)) temat to kolor zielony i taka właśnie jest pierwsza stylizacja. 
Bardzo mi się podobają tematy grupy PHENOMENAL US, ale nie zawsze zdążę wziąć udział we wszystkich wyzwaniach. Zainspirowałam się jednak poprzednimi pomysłami fenomenalnej grupy i przygotowałam zestawy z falbankami i frędzlami. Poza tym chcę pokazać jak z jednej białej spódnicy, poprzez zmianę bluzki i dodatków, można stworzyć wiele stylizacji.

Pozdrawiam serdecznie :)!!!























79 komentarzy:

  1. Bardzo piękny odcień zieleni, mam też taką bluzkę, ślicznie w nim wyglądasz Reniu. Kwiatów widzę masz sporo a pieski urocze. Serdecznie pozdrawiam🍀🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))tak sobie kwiatami umilam ten dziwny czas:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Piękne bluzeczki. Te z falbankami i frędzlami podkreślają Twój wdzięk. Wspaniałe są bransoletki i kolczyki oraz torebki dobrane odpowiednio do każdej stylizacji. Wyglądasz pieknie w tych kolorach.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:))))jestem fanką falbanek i innych udziwnień:))))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Piękne stylizacje Reniu, bardzo optymistyczne, co podkreśla Twój uśmiech, super! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne stylizacje, piękne masz dodatki. Bardzo podobają mi się Twoje bukiety i psiaki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  5. Reniu, jak zawsze wszystko w punkt, świetne stylizacje, no i te dodatki... Bukiety pomagają przetrwac ten ciężki czas.
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kwiaty dają trochę radości:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. Piękne wszystko Reniu. Uwielbiam taki zielony jak bluzka i torebka z pierwszej stylizacji. To taki radosny kolor, letni, wakacyjny. Twoje pozostałe kreacje z białą spódnicą są równie efektowne. Bardzo ciekawa biżuteria, broszka ze strachem na wróble fenomenalna. A Twoje kwiaty i pieski pod kolor wyzwania na zielonej trawie to radość dla oczu i duszy.
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))pieski chętnie pozują zwłaszcza ten duży:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. Każdy zestaw piękny, magia tej białej spódnicy, masz rację z białym można naprawdę poszaleć, ale według mnie wszystkie dodatki robią niezłą robotę ;) zieleń bluzki z pierwszego zestawu cudowna
    uwielbiam piwonie i od zawsze kojarzą mi się z dniem matki
    uściski Reniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam piwonie:))szkoda że takie nie trwałe:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. Cudowna zieleń, do twarzy Ci w tym kolorze. Jak zawsze wyglądasz Reniu naprawdę przepięknie i uważam, że promieniejesz na całego. :) Cudne kwiatu i wszystko to, w czym one się znajdują. Pieski budzą uśmiech, jak ja kocham pieski. :))) Pozdrawiam cieplutko, dużo radości Ci życzę. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))ja też bardzo lubię psy:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  9. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają Reniu i bardzo ładnie w nich wyglądasz. Zieleń przepiekna i elegancko wygląda z białą spódnicą. Bluzeczka z falbankami, dodatki, biżuteria, torebki bardzo ładne. Ta szara torebka z literką R skradła moje serce. Wiosenne bukiety-zachwycające. Żółte kwiatuszki mam takie same :)Pieski słodke... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać tyle pięknych słów:)))cieszę się że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Jak zawsze Reniu, bardzo ładnie to wszystko połączyłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Rzeczywiście Reniu, jedna biała spódnica a tyle możliwości, bo to przecież nie koniec 🙂 Pierwszy i drugi zestaw bardzo ładny, trudno się zdecydować, bo i trzeci fajny 🙂 Bukiety jak zwykle piękne 🙂💐🌹🥀🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje to jeszcze nie koniec pomysłów na białą spódnice:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  12. Świetne stylizacje! Bardzo do twarzy Tobie w zielonym :D
    Urocze psiaki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! To pierwsze połączenie! Uwielbiam zielony z białym... ach i piwonie i lilak <3 Cudownie tam u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Cudne połączenie zieleni z bielą! Piękne kwiaty☺ Pozdrawienia☺☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta zielona stylizacja jest zachwycająca.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś Boska

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne stylizacje. Wiosenne bukiety mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu!
    Biała spódnica rewelacyjna. Stylizacje bardzo mi się podobają.
    Urocze pieski, a bukiety prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))kwiaty umilają te dziwny czas:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Świetne stylizacje i jak zwykle urocze dodatki. A taki bez też mam. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))a ja niestety takiego bzu nie mam,dostałam kilka gałązek od sąsiadki:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Przepiękne stylizacje Reniu, a torebka z inicjałem - cudo. Przesyłam serdeczne pozdrowienia dla Ciebie i głaski dla piesków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))głaski przekazane:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Świetne warianty zestawień, ten z zieloną bluzką to mój faworyt, super dodatki, nawet torebkę masz z własnym monogramem :) Piękne bukiety, a psiaki... widać, że to wierni towarzysze, proszę poczochrać ode mnie za uszkiem :))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))z torebką tak jakoś samo wyszło:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  22. Reniu,powinnaś zapuścić włosy.Jesteś już na dobrej drodze,troszkę odrosły i wg mnie lepiej wyglądasz w dłuższych włosach.Poza tym mam wrażenie,że schudłaś:).Pozdrawiam,Ania z Lublina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym tygodniu ścięłam włosy:)))Bardzo dziękuje za miły komentarz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  23. W zieleni Ci slicznie, kolor wlosow i ta zielen pieknie graja. Masz cudny usmiech. I widze, ze robisz bukiety nalogowo, ja tez, uwielbiam je robic z wszystkiego co znajde po drodze. Sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))kwiaty rozweselają dom:))dzisiaj właśnie nazbierałam polnych na łące u sąsiada:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Nie wiem która stylizacja ładniejsza:-) Ciężko się zdecydować na jedną:-))
    Super towarzystwo na ostatnim zdjęciu:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))towarzystwo z ostatniego zdjęcia nie odstępuje mnie na krok:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. Reniu bardzo do twarzy Ci w zielonym kolorze. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również dużo zdrowia życzę:)))

      Usuń
  26. Piękne bukiety w super wazonach! Zwłaszcza w wiaderku (mam podobne,tylko fioletowe) 👍😄😍 Biała prosta spódnica jest zawsze na tak! Baza do tysiąca kombinacji 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))masz rację spódnica ma wiele możliwości i na pewno z tego skorzystam:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  27. Jak pięknie u Ciebie Reniu. Biała i czarna spódnica pasuje do wszystkiego a Twoje kreacje są rewelacyjne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  28. Reniu, kolor zielony bardzo Ci służy, ale w pozostałych zestawach też wyglądasz bardzo wykwintnie:) Dodatki śliczne.
    Zachwycam się kwiatami, a pieski przytulam. :)
    Ciekawe, czy pieski mnie pamiętają?
    Pozdrawiam Cię Reniu ciepło i już czerwcowo. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))))kwiaty już niestety przekwitły:)))myślę że szybko by się zaprzyjaźniły nawet gdyby nie pamiętały:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  29. Bardzo ładne stylizacje. Dużo chodzę w spódnicach ale białej nie mam żadnej bo zawsze myślałam że to trudny temat. Tobie bardzo dobrze pasuje. Zieleń też lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))ja też przez długi czas unikałam białej spódnicy a teraz ją bardzo lubię:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  30. Swietne stylizacje. Też lubie zielony kolor, działa na mnie relaksująco.

    OdpowiedzUsuń
  31. Biała spódnica to prawdziwy letni must have! Pięknie wyglądasz we wszystkich stylizacjach .Przyznaję , jako fanka kontrastów ,iż pierwszy zestaw z soczystą zielenią po prostu wymiata!!! Zazdroszczę Ci tych bukietów w domu, ja nie mogę ich trzymać bo z alergikiem mieszkam :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alergia to przykra sprawa:(((Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  32. Piękne stylizacje! Oczywiście w zielni zawsze Tobie do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem za zielonym. Wspaniałe bukiety i super zdjęcia. Reniu serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. U Cibie jak zawsze masa pięknych dodatków.
    Ispiracje świetne :)
    Ps ja też lubię kwiaty w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam zieleń! Cudownie w niej wyglądasz, a biała spódnica wspaniale ją podbija!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kreacje Reniu, pozdrawiam lipcowo i kolorowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze mówię, że biała spódnica w szafie musi być. Pięknie wygląda z tą białą bluzką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pozdrowienia Reniu z deszczowej, zimnej, burzowej Łodzi :-) Lato poszło sobie precz czy co? u Ciebie tez tak zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i wzajemnie przesyłam:)))do nas zimno przyszło dzisiaj z wielkim deszczem:((

      Usuń
  39. ciekawe dzianiny wyglądają pięknie i bardzo dobrze, podobają mi się wszystkie pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie Pani w zieleni :) i jakie cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle tak tu u Ciebie pozytywnie... ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna ta zielonabransoletka.

    OdpowiedzUsuń