środa, 29 lipca 2020

Idealny letni dzień to świeci słońce, wieje wiatr, śpiewają ptaki, a kosiarka jest zepsuta. "James Dent"

Witam serdecznie po małej przerwie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Na początku czerwca złamałam rękę, ale już jest wszystko w porządku i mam nadzieję, że będę częściej dodawać posty.
Dzisiaj zestawy letnie na tle pięknego dzikiego wina, które obrosło budynek gospodarczy.
W pierwszym zestawie jest sukienka, która już była na blogu, ale  tym razem jest z nowymi dodatkami.
Drugi zestaw składa się z białych lnianych spodni i czarnej koszuli i dwóch rodzajów narzutek. Pierwsza jest bardziej elegancka z haftem i frędzlami. Druga to długa i bardzo wygodna koszula w kratę.
Na koniec trochę naszego ogrodu i kwiatów oraz nasze psy.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim zdrowia! :)

































64 komentarze:

  1. Cieszę się że już jest lepiej z Twoją ręką. Wracaj szybko do pełnej sprawności. Fajne zestawy. Wszystkie mi się podobają. Zdjęcia z psiakiem są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Reniu, super Ci widzieć wreszcie! Dobrze, że już dobrze 😉✌️ Masz kapitalne narzutki, obie! Muszę się porozglądać dla siebie za czymś takim ma, bo czuję, że potrzebuję 😃😆 Cudne rośliny, ten zarośnięty budynek! I doniczkopidobne rozwiązania 👍👌😍 A cytat idealny dla mojej mamy, która ma fioła na punkcie koszenia trawnika u siebie i jak się jej psuje kosiarka, wpada w taką panikę, jakby świat się kończył 😆😂🤣 Ja bym tam dała trawie rosnąć 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za te miłe słowa:)obydwie narzutki pochodzą z SH jak większość rzeczy:))uwielbiam sadzić kwiaty w starych naczyniach :)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Widać, że masz serce do kwiatów bo tak wdzięcznie kwitną :-) Wyglądasz wspaniale we wszystkich zestawach. Moim faworytem jest stylizacja z czarnymi frędzlami.Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie rewelacja jest ten ostatni zestaw, pieknie Ci w nim, troche nonszalancji wszystkim dobrze robi a dobor kolorow swietny! Poza tym swietny jest ten dlugi wisior!!!
    Piesiu owczarek tez zachwyca, moj brat ma te rase i wszyscy jestesmy w nim zakochani. Potezne psisko a lagodny jak baranek.
    no i te kwiatuszki, ktore upychasz wszedzie...urocze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))nasze psisko też łagodne i bardzo towarzyskie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Reniu wyglądasz prześlicznie, a i pozostałe kadry zachwycają. Dużo zdrówka i wszelkiego dobra dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta czarna narzutka, świetnie w tym zestawie wyglądasz. A kwiaty to zawsze rozkosz dla oczu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))lubię kwiaty wokół domu ale u mnie tylko w donicach,inne niszczą nasze psy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. Przepiękna ta pierwsza sukienka, dobrze, że z ręką już w porządku! Jak zawsze podziwiam psiaka, cudny ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))ostatnio często noszę tę sukienkę,jest bardzo wygodna:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Ciesze się, że już z ręką lepiej. Podziwiałam Twój ogród i te wszystkie cudne dekoracje, aż tu na ostatnim zdjęciu... W wózku z kwiatami głowa. Reniu to cały kotek czy tylko główka? To figurka z gipsu czy nie daj (albo daj) Boże stary kotek z celuloidu? Jeśli tak to proszę zabierz go do domu, bo słońce zrobi mu krzywdę. Jeśli z celuloidu to zrób mi ładne zdjęcie tego kotka. :0 Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cały kotek ale z fajansu niestety:)))Dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  9. Piękny ogród.
    Najbardziej podobasz mi się w białych spodniach, ciemnej bluzce i czarnej narzutce z frędzlami; podobasz mi się też bardzo w koszuli w kratę z tym wspaniałym wisiorkiem. Sukienka jest bardzo romantyczna.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia i piękny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, ze z ręką już jedt dobrze. Twoje zestawy są urocze. Bardzo podoba mi się budynek obrośnięty winem oraz kwiaty, których masz bardzo dużo. Piesio jest już dorosły, ale nadal uroczy.Pięknie jest u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))winorośl wygląda też pięknie jesienią:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Świetne letnie stylizacje, koszula w kratę super, fajnie zestawiona z całością. Ściana porośnięta dzikim winem zachwyca, to kawał pięknej, soczystej zieleni, wspaniałe tło do zdjęć. Ukwiecony ogród zachęca do relaksu, zatem dużo słońca i wielu dni z zepsutą kosiarką życzę:))) i oczywiście zdrowia! Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Pięknie Pani wygląda. Cóż za cudowny psiak! :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ogród, kwiatowy, niebanalny. Kolorowy. Cieszę się, że z ręką lepiej, brakowało mi twoich postów. Bardzo fajnie wyglądasz w koszuli w kratę i sukience. Ty masz ule???? i miód. Nie zdziwiłoby mnie to, przy tulu kwiatach. Ale podziwiam, bo ja się absolutnie nie znam na pszczołach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za te miłe słowa:))na pszczołach też się niewiele znam:))ule mają prawie siedemdziesiąt lat i zdobią podwórko od strony skanseniku:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Śliczne letnie zestawy, kolorowo z pięknym tłem wokół domu.
    Wydaje mi się, że zmieniłaś kolor włosów albo fryzurę, wyglądasz bardzo ładnie.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))włosy mam trochę za długie jak na mnie ale już byłam u fryzjerki:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo miły klimat wokół twojego domu.Cieszę się, że już wszystko z ręka w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, fajny spacer po ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło Cię widzieć Reniu, zdrówka Ci życzę i mam nadzieję, że ręka już sprawna. Zdjęcie z pieskiem urocze. Buziaki posyłam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))ręka już coraz sprawniejsza:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  20. Świetne stylizacje :) I ile pięknej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż miło popatrzeć. Tyle piękna wokół domu :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. Stworzyłaś bardzo ładne zestawy. Dodałaś nowe dodatki do sukienki i powstała nowa, piękna stylizację. Ja też tak robię, dokupuje jedną nowa rzecz i już mam coś innego. Moim faworytem jest zestaw z koszula w kratę. Bardzo ładnie w tym zestawie jest podkreślony kolor włosów, a ty wyglądasz świetnie. Masz super psiaka i jak ładnie pozuje😀. Kwiatki przepięknie kwitną, ale to Twoja zasługa🌻🥀. Tylko nie nadwyrężaj ręki. Życzę dużo zdrówka♥️. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)))kwiaty były posadzone przed złamaniem ręki,teraz tylko je podlewam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  23. Bardzo ładne stylizacje :) Szczególnie podoba mi się ta ostatnia :) Przepiękny ogród! Uwielbiam taki sielski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  24. Pierwszy zestaw pamiętam, to było gdy odwiedziła Cię Basia.
    Pozostałe bardzo piękne zestawy. Zawsze z wielka przyjemnością oglądam eksponaty etnograficzne. Cudeńka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))mimo pandemii ostatnio przybywa eksponatów:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. ..świetne stylizacje, wspaniale dobrane, szczególnie ostatnia przypadła mi do gustu :)
    ..cudownie jest u Ciebie, tak pięknie stylowo i masz prześliczny zielony ogród :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  26. piękna ta pierwsza sukienka :) Pięknie się Pani prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Reniu. Jak zwykle zjawiskowo wyglądasz. A ten pies wygląda jak prawdziwy Twój obrońca. Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za troskę i miły komentarz:))pies tylko wygląda na groźnego obrońce,a tak w ogóle to jest przyjazny i bardzo towarzyski:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  28. Droga Reniu, przepraszam że dopiero teraz piszę. Napiszę kilka komentarzy i już jestem zmęczona. Taki czas.
    Piękne zestawy, sukienkę pamiętam oczywiście.:)
    A obejście i ogród wokół domu pięknieje coraz bardziej.
    Ściskam Cię Reniu, a pieski proszę, pogłaszcz ode mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Basiu,najważniejsze Twoje zdrowie:))miło mi że do mnie zajrzałaś:)))pieski głaski dostaną:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  29. Życzę zdrowia i cieszę się że z ręką już lepiej. Wszystkie stylizacje są piękne, a ogrodu zazdroszczę. Wspaniałe miejsce 😍
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny ogród i piękna Ty w pięknych stylizacjach:-))
    Ogródek równie piękny no i te futrzaki kochane:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  31. Witaj Reniu, jak zwykle ślicznie wyglądasz w każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, zatem czytam od góry, od najnowszych. Masz super sentencje w tytułach. Kolekcja modowa też ciekawa.

    OdpowiedzUsuń