środa, 28 października 2020

Czy to nie smutne, że większość ludzi musi zachorować, by zdać sobie sprawę z cudowności życia? Jostein Gaarder

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem!

Moje dzisiejsze zestawy są w biało - czarnych kolorach. Moim zdaniem to zdecydowanie najlepsze połączenie, które pasuje na wszystkie okazje.
Na koniec trochę mojej jesieni.
Chcę również pochwalić się moim wielkim szczęściem jakim jest wnuczka Ania. Mała Ania niedawno została ochrzczona. w ten wielki dzień ubrana była w  piękny regionalny strój.

Pozdrawiam serdecznie! :)
































102 komentarze:

  1. Reniu piękny cytat, piękne zestawy oraz jesienny ogród i wystrój, ale najpiękniejsza i tak jest Wnusia Ania. :)
    Gratulacje raz jeszcze. Niech Ania rośnie w zdrowiu otoczona Waszą miłością.:)
    Zasyłam serdeczności i buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Basiu dziękujemy:)))jak będzie zdrowie to Ania miłości będzie miała cały ogrom:))najbardziej przytulaśny zrobił się Jaś:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
    2. Wierzę Reniu. No cóż do tej pory był najważniejszy, a teraz miłość i uwaga jest skupiona na Jasia i Anię.:)

      Usuń
  2. We wszystkich stylizacjach cudowne buty! I świetne hallowenowe ozdoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zestawy Reniu, ale Twoja wnusia skradła dzisiejszy post. Przepięknie wyglądała w stroju regionalnym. Życzę żeby zdrowo rosła i była Waszą pociechą. Piękna jesień u Ciebie. Bardzo podoba mi się kolor Twoich dalii. Ściskam serdecznie Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w imieniu mojej rodziny:))))Ania dzisiaj ma swój dzień hi hi:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Aaaa! Jaki ałtfit ma Ania! Coś przesłodkiego 😍❤️ Dumnej Babci też oczywiście nie brak niczego 😉👌👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))w tym poście nie wygram ale i tak jestem szczęśliwa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Kochana kruszynka :) Gratulacje Reniu i dużo zdrowia dla niej i dla Was wszystkich. Cudne regionalne stroje macie dla dzieci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu nas wszystkich:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz w swoich stylizacjach, a dekoracje jesienne są urocze. Wnuczka Ania to piękna lakeczka i ślicznie wygląda w regionalnym ubranku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  7. Biało - czarne zestawy są świetne, osobiście bardzo je lubię. Wybieram faworyta Reniu - to jedynka, lubię perełki i te perełki mnie urzekły. Każdy zestaw na inną okazję, jest super...
    Piękna jesień u Ciebie...
    Wnusia cudowna, niech się zdrowo chowa, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))perełki też bardzo lubię:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Prześliczna wnusia, gratulacje, a te regionalne ciuszko po prostu cudo!!!☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne biało-czarne zestawy.
    Reniu, gratuluję cudownej wnusi. Anulka w stroju regionalnym "wymiata". Niech szczęście nigdy Jej nie opuszcza.
    Troszkę Ci zazdroszczę. Jestem mamą dwóch córek i babcią czwórki łobuziaków. Kocham ich nad życie, ale przydałaby się do kompletu mała księżniczka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))księżniczka jeszcze będzie:)))ja mam dwuletniego Jasia i teraz jego siostrę Anię:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  10. Kocham dzieci ubrane w regionalne stroje, więc trzeba przyznać, że Ania wygląda niczym prawdziwa królewna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię regionalne stroje:)))Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. No to zaczynam..bardzo mi sie podoba zestaw z chanelowskim zakiecikiem, kolczyli i wisiorek, buty i kuz Ci pasalam, ze masz swietne nogi. Podoba mis sie jesienne zarosniete sciany, teraz w czerwieni..cudo! ale zaparlo mi dech ostatnie zdjecie! sliczna Ania i jej przepiekny stroj a te kierpce..ojej!
    Sciskam Cie serdecznie szczesliwa babciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tyle pięknych słów:)))przyznam się że nas też ten piękny strój zaskoczył:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Genialny cytat, bardzo lubię cytaty, które wybierasz na początek posta. :) Reniu, ależ Tyś jest piękna, kobieta z klasą o uśmiechu budzącym wiarę. ;) Wnuczka śliczna, a Twoją radość widać na całego, ogromnie się cieszę na ten widok. :) Jesień u Ciebie boska, no i to okno niebieskie, też takie chce. hehe Toż jestem nim zachwycona, jest u Ciebie tak klimatycznie, miło tak jak z bajki. :) Pozdrawiam i życzę Ci, jak i Twoim ukochanym, zdrówka i raz jeszcze zdrówka i dużej radości. <3 Przytulam. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz jest naprawdę przemiły:)))bardzo się cieszę że Ci się u nas podoba:))może jak ten zły czas się uspokoi to w następne lato możemy sie umówić:)))pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Cudowne zdjęcia i śliczna wnusia. Coś czuję, że babcia będzie ją stroić że hoho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz rację,babcia ostrzy pazurki na sukienki dla małej Anny,ale musi się trochę ten czas uspokoić niestety....Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  14. Ania dzisiaj ukradła cały show, gratuluję serdecznie, wnusie kocha sie bezwarunkowo...
    Twoje stylizacje są bardzo eleganckie, a buty bajeczne.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację to miłość bezwarunkowa:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  15. Reniu!
    W każdym zestawie wyglądasz fantastycznie!!!!Ania skradła moje serce a Jej strój regionalny jest prześliczny. Życzę Jej i tobie dużo, dużo zdrowia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Ani:))Zdrowie jest nam potrzebne bo chorujemy:(((nawet mała Anna przechodziła to paskudztwo:(((Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  16. Reniu, piękne i niesamowicie eleganckie stylizacje, podobają mi się bardzo :)
    A wnusia to naprawdę małe, prześliczne słoneczko. Niech się zdrowo chowa <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne stylizacja, torebka -szachownica skradła moje serce :-) Gratuluję Ci tak ślicznej wnusi, niech się chowa zdrowo Pojęcia nie miałam że taki strój istnieje dla maluszków-naprawdę piękny!Ten rok, pomimo szaleństwa koronawirusowego, jest i u mnie rokiem pomyślnym gdyż oprócz narodzin mojego synka zostałam po raz pierwszy babcią mojej wnusi Antosi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie piękne wydarzenia podtrzymują cały świat:))Dziękuję za miły komentarz i Tobie również gratuluję:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  18. Wspaniałe stylizacje, ale jednak wnusia miała tą najpiękniejszą :-) Gratulacje dla babci :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))z wnusią niema co konkurować hi hi:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  19. Wszystkie zestawy ubrań są super. Jesienne kompozycje również, ale najpiękniejsza jest Twoja wnusia!!!
    Gratuluję:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  20. Reniu, Twoje zestawy są bardzo eleganckie... ale wnusia Cię przyćmiła :))) Jejciu jest cudowna, a ten kaftanik misternie haftowany po prostu cudo, piękny regionalny strój i te buciki... piękne! Niech Twoja wnusia rośnie zdrowa i szczęśliwa! Pozdrawiam cieplutko i spokojnego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))nas też zaskoczył strój wnusi,synowa nic sie nam nie przyznała:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Uwielbiam połączenie bieli z czernią. Świetne masz buty . Bluzeczka bobasa rozwala. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pewnie się powtórzę ale uwielbiam na Ciebie w czarnej klasycznej sukience, efekt łał!
    Gratuluję wnusi!!! niech Ania zdrowo i szczęśliwie rośnie
    strój do chrztu miała cudny, dla mnie niesamowite jest to że nawet w ubiorach takich maluszków utrzymujecie regionalne zwyczaje i tradycje :)
    ps. cytat na miarę aktualnych czasów

    ściskam Reniu - J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje my za miłe słowa i życzenia:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  23. Jak słodko wnusia wygląda w tym stroju. A Babcia Renia w każdym, życzę aby Ania odziedziczyła po Babci elegancję i wdzięk. Piękne są Reniu te jesienne i dyniowe dekoracje, a okienko z lampami najpiękniejsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bardzo miły i budujący komentarz:)))Dziękuję w swoim i mojej wnusi imieniu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Piękne są Twoje zestawy. Podoba mi się zwłaszcza ten z żakiecikiem w drobną kratkę. Piękna jest Twoja jesień, a strój regionalny wnusi niesamowity.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz w zestawach czarno-białych. Gratuluję wnusi, jest słodką kruszyną. Pozdrawiam serdecznie Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi:))Bardzo dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Ja również lubię połączenie czerni i bieli w ubiorze i na stole:-)) Piękne stroje i słodka wnusia:-)) Niech Wam zdrowo rośnie:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Reniu, gratuluję wnusi, śliczności. Co do stylóweczek, bluzeczka czarna z wykończeniem koronkowym majstersztyk. Obie stylizacje bardzo ładne, trochę mniej podobają mi się poncza/narzutki, nie służą twojej figurze, (wtrąciłam swoje 3 grosze jako stylistka, w dobrej wierze) ale większość jest dobrze zestawiona i przemyślana. Dodatki cudne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))możesz wtrącać swoje fachowe rady Marzenko bo wierzę ze są konstruktywne i szczere:))ale ja lubię wszelakie narzutki i pewnie zgrzeszę jeszcze nie raz:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. Sliczna wnusia w cudnym stroju ❤ <3 pozdrawism serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne stylizacje. Ja lubię dobierać delikatną biżuterię jako akcent do codziennych stylizacji. Bardziej pokaźną biżuterię zostawiam na większe wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię biżuterię w każdej postaci i rozmiarze:)))taka sroka jestem:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  30. Dawno nas tutaj nie było. Bardzo dawno a u Ciebie, Reniu jak zawsze pięknie i stylowo. Gratuluję na Babcię, a Ania słodziutka. Niech rośnie zdrowo kruszynka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu tak patrzę ... czy mój komentarz nie doszedł?

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, śliczna kruszynka, dużo zdrówka dla całej rodziny :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Reniu tak odświętnie wyglądasz w tych zestawach i dodatki zawsze dobrane. Bardzo podobają mi się buty, ze wszystkich zestawów.
    Dekoracje z dynią, dyniami, zapierają dech, są śliczne :))
    A wnuczka tak wystrojona, że nie mam słów! :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać tyle pięknych słów:)))bardzo się cieszę że Ci sie podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  34. Biel i czerń niby klasyka ale zawsze w modzie

    OdpowiedzUsuń
  35. Reniu jak zawsze twoje stylizacje są przepiękne i jest Ci w nich super. Przesłodka wnuczka, też za pare miesięcy zostanę babcią, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))być babcią to wspaniałe uczucie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  36. Reniu bardzo eleganckie zestawy. A Twoja wnuczka jest prześliczna. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz i życzenia zdrowia,które teraz przybierają na sile:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  37. Biel i czerń zawsze są eleganckie. Bardzo ładne stylizacje. Przepięknie wygląda dom w jesiennych dekoracjach! A wnusia jak śliczna! Sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale Reniu wyglądasz, a Anusia... w regionalnym stroju... przepięknie! :) Uwielbiam klimat Twoich zdjęć i otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  39. Hey dear!!! Love your outfit !!
    i already followed your blog and i want invite you to visit and follow mine back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem zachwycona maluszkiem i małym regionalnym strojem - pięknie to wygląda - Reniu pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  41. Piękne kolczyki z perłą.
    Gratuluję wnuczki. Teraz rodzić to wielkie zadanie - szpitale nie są moim ulubionym miejscem. Zdrówka wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuje:))tez się martwiliśmy ale na szczęście już po wszystkim:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję Wnusi przepięknej! Niech zdrowo rośnie!
    Twoja jesień przepięknie kolorowa, a starocie cudne. Te skrzynie, kufry, okienka wypełnione po brzegi... Same cudowności, które ja kocham...
    Zestawy w czerni i bieli również bardzo ładne i zawsze eleganckie...
    Duzo zdrówka i uroczych niedzielnych chwil! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tyle pięknych słów:)))wnusia kradnie wszystkim serduszka:))starociom nie umiem się oprzeć:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  44. Ale miała piękny strój :) Super

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Piękne zastawy. Bardzo eleganckie. Wnuczka śliczna. Gratuluję. Dom masz pięknie ozdobiony

      Usuń
    3. Bardzo mi miło:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  45. Odpowiedzi
    1. Ja też Cię pozdrawiam:)))my już po wszystkim :)))Ściskam mocno i zdrowia życzę:)))

      Usuń
  46. Biel i czerń to klasyka, która zawsze się sprawdza.Wygladasz Reniu w swoich stylizacjach bardzo elegancko. Gratuluję prześlicznej wnusi. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje stylizacje jak zwykle są piękne. A wnusia prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń