poniedziałek, 19 października 2020

"W małej czarnej nie sposób wyglądać zbyt skromnie ani zbyt elegancko". - Karl Lagerfeld

Witam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze!
Każdy z nas ma w swojej szafie rzeczy, które można zestawić na różne sposoby. Ja też takie mam, na przykład biała spódnica, dżinsy, ramoneska oraz, oczywiście, czarna prosta sukienka. Można by napisać "mała czarna", ale u mnie to raczej "duża czarna" :D
Dzisiaj więc moja ulubiona sukienka połączona z różnymi ponczo i dodatkami.
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę :)!




















 

61 komentarzy:

  1. Wszystkie zestawienia fajne, ale pierwszy jest the best :) Bardzo mi się podoba i fantastycznie w nim wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Pierwsza wersja bardzo elegancka, sliczna, nastepne z zaleznosci co narzucasz na te mala czarna nabieraja mniej lub bardziej nonszalancji, ale wszystkie sa interesujace i fajne. Jednak warto miec taka sukienke w szafie, jest baza na ubranie sie na przerozne okazje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! ja swoją sukienkę uwielbiam i wręcz jej nadużywam:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Reniu świetne są te narzutki, nie tylko grzeją ale też dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))ja bardzo lubię tak właśnie się otulać:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Jesteś wytworna kobietą, Reniu. Jak kilka poprzedniczek, szczególnie mnie urzekła wersja pierwsza, ale reszcie nic a nic nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co napisałaś:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  5. Gratuluję fryzurki, a czarna sukienka to must have w każdej szafie. Twoje narzutki powodują, że za każdym razem wyglądasz i inaczej, chociaż zawsze świetnie.
    Serdeczności moc Ci przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje:))na włosy tylko córka założyła mi farbę:))u nas tak szaleje wirus że boję się iść do fryzjera:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Reniu.:) Bardzo podoba mi się narzutka z pierwszego zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój faworyt to numer 1 i 2, żółta torebka super i te lamówki, w drugim fajnie rozjaśniona mała czarna. To sukienka, która ma potencjał, kiedyś była tu blogerka, która zrobiła cykl " miesiąc z małą czarną ", 30 stylizacji zrobiła w różnym stylu, widzisz Reniu ile jeszcze można z nią pokombinować 😜? Może też pobawię się moją? Buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by jeszcze pokombinować:))ostatnio mam wenę na tą sukienkę:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Świetne kreacje i nowy kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale różnorodność, piękne poncha. Reniu fajna fryzurka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Mała czarna to klasyka! Sama mam kilka w szafie, bo zawsze jest to dobra opcja. Pięknie Pani wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle rewelacyjne kreacje z pięknymi dodatkami. Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy zestaw jest najbardziej elegancki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, mała duża czarna, fajnie to ujęłaś, ale tak, to rodzaj sukienki co zawsze i każdemu dodaje szyku. Na pierwszym zdjęciu ten szyk jest, potem jest nieco luźniej, taka sukienka super też wygląda do długich płaszczy, długich żakietów. Detale super zgrane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Oj tak, Karl Lagerfeld miał stuprocentową rację! Czarna sukienka to chyba podstawa garderoby każdej kobiety. Świetne stylizacje Reniu i jak zwykle fajnie dopełnione dodatkami, super fryzurka... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę o czarnej sukience:)))Dziękuje za komentarz i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Jak zwykle fantastycznie, no i ta cudowna biżuteria!☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle Reniu we wszystkim bombowo wyglądasz . Uwielbiam szerokie szale i poncza i też nam tego całą gamę w szafie. Miłego dnia ☘️🍄☘️🍄☘️🍄☘️🍄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:)))uwielbiam szale i poncza:)))Dziekuję za komentarz i pozdrawiam:))

      Usuń
  18. Reniu, Ty jesteś mistrzynią dodatków!
    Świetnie nam tutaj pokazałaś, jak jedną sukienkę można nosić na wiele sposobów!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu! Po prostu wyglądasz pięknie we wszystkich stylizacjach. Chętnie znalazłabym je (od pierwszej do ostatniej) w swojej szafie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo że Ci sie podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Jeden ciuch, wiele opcji 👍👌 Mała duża czarna jest idealna. Chyba najlepszy pomysł świata na sukienkę. Super narzutki! 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  21. Wszyskie zestawy bardzo eleganckie ale pierwszy i drugi są superaśne! Bardzo mi sie podobają :)
    Pozdrawiam ciepło i równiez zdrowego i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie bardzo nam potrzebne,bo wirus wkrada nam sie do domu...Dziękuje za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Te wieści, które nas zalewają swoją okropnością odbierają nam całą radość. Martwilismy sie wiosną, znów musimy się martwić teraz. Oby tylko nie chorować. Na nic...

      Usuń
  22. Mała czy duża, to zawsze świetna baza. Narzutki, szale poncza bardzo lubię 🙂 także wszystkie zestawy są super! :)) Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz w tych strojach wyjątkowo. Szczególnie podoba mi się sukienka numer jeden. Wspaniałe biżuteria, buty, rękawiczki, torebki. Zdjęcia są przepiękne :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten przemiły komentarz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Pięknie wyglądasz w każdej stylizacji, ale ta pierwsza podoba mi się najbardziej:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. Hej Reniu troszkę mnie nie było. Widzę zmianę fryzury. Twoje stylizacje są bardzo ładne i wyszukane, wszystkie dobrane co do najmniejszego szczegółu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że znów jesteś:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  26. Reniu, kilka narzutek i każda propozycja inna. :) Dama z Ciebie.:) Te dodatki w Twoim wykonaniu - cudnie.
    Gratulacje Reniu, Ty wiesz w jakiej sprawie.:)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Basiu dziękuje:))radość naszą trochę przyćmiewa fakt że wszyscy chorujemy na tą okropna chorobę...Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
    2. Reniu to dużo zdrowia, my też z M. mamy covida...

      Usuń
  27. Miałam wytypować 2 najlepsze stylizacje ale naprawdę wszystkie są świetne! Chociaż ta pierwsza chyba najlepsza! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  28. Prosta czarna sukienka jest dobra na każdą okazję. Z różnymi dodatkami jak widać świetnie się prezentuje. Szare ponczo ekstra uwielbiam takie ciuchy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))masz racje taka sukienka jest niezastąpiona:)))pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  29. Uwielbiam Twoje dodadki! Torbki i buty...czasem prosta sukienke przemieniają w super kreacje :)

    OdpowiedzUsuń